III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej i finansowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną rodzajem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia: Dla zadania częściowego nr 1 (budowa, rozbudowa lub przebudowa budynku tj. obiektu należącego do klasy nr 12 "Budynki niemieszkalne" wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych), na wartość brutto minimum: 250 000,00 PLN Dla zadania częściowego nr 2 (budowa, rozbudowa lub przebudowa budynku tj. obiektu należącego do klasy nr 12 "Budynki niemieszkalne" wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych), na wartość brutto minimum: 200 000,00 PLN Dla zadania częściowego nr 3 (budowa wiaty lub budowa, rozbudowa, przebudowa budynku tj. obiektu należącego do klasy nr 12 "Budynki niemieszkalne" wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) na wartość brutto minimum: 50 000,00 PLN Dla zadania częściowego nr 4 (budowa wiaty lub budowa, rozbudowa, przebudowa budynku tj. obiektu należącego do klasy nr 12 "Budynki niemieszkalne" wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) na wartość brutto minimum: 60 000,00 PLN Dla zadania częściowego nr 5 (remont, budowa, rozbudowa, przebudowa budynku tj. obiektu należącego do klasy nr 12 "Budynki niemieszkalne" wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) na wartość brutto minimum: 4 000,00 PLN Dla zadania częściowego nr 6 (remont, budowa, rozbudowa, przebudowa budynku tj. obiektu należącego do klasy nr 12 "Budynki niemieszkalne" wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) na wartość brutto minimum: 5 500,00 PLN Dla zadania częściowego nr 7 (remont, budowa, rozbudowa, przebudowa budynku tj. obiektu należącego do klasy nr 12 "Budynki niemieszkalne" wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) na wartość brutto minimum: 19 000,00 PLN Dla zadania częściowego nr 8 (remont, budowa, rozbudowa, przebudowa budynku tj. obiektu należącego do klasy nr 12 "Budynki niemieszkalne" wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) na wartość brutto minimum: 3 000,00 PLN W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jednym zadaniu jednocześnie, winien wykazać spełnienie warunku doświadczenia w wymaganej ilości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. W tej sytuacji Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał roboty budowlane rodzajem odpowiadające przedmiotowi zamówienia, po jednej dla każdej z części (o udzielenie której Wykonawca się ubiega) na określoną powyżej wartość brutto. W sytuacji, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty będą zawierały dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dotyczącego potencjału technicznego. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: Dla zadania częściowego nr 1: co najmniej 7 osobami w tym: a) co najmniej 1 osobą posiadającą ograniczone lub bez ograniczeń uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, b) co najmniej 3 osobami fizycznymi zdolnymi do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, c) co najmniej 1 osobą posiadającą wymaganą wiedzę i odpowiednie kwalifikacje do eksploatacji ( w tym: obsługi, konserwacji, remontu, montażu, kontroli-pomiarów) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV, d) co najmniej 1 osobą posiadającą ograniczone lub bez ograniczeń uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, e) co najmniej 1 osobą posiadającą ograniczone lub bez ograniczeń uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Dla zadania częściowego nr 2: co najmniej 7 osobami w tym: a) co najmniej 1 osobą posiadającą ograniczone lub bez ograniczeń uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, b) co najmniej 4 osobami fizycznymi zdolnymi do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, c) co najmniej 1 osobą posiadającą wymaganą wiedzę i odpowiednie kwalifikacje do eksploatacji ( w tym: obsługi, konserwacji, remontu, montażu, kontroli-pomiarów) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV, d) co najmniej 1 osobą posiadającą ograniczone lub bez ograniczeń uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Dla zadania częściowego nr 3: co najmniej 3 osobami w tym: a) co najmniej 1 osobą posiadającą ograniczone lub bez ograniczeń uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, b) co najmniej 2 osobami fizycznymi zdolnymi do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Dla zadania częściowego nr 3: co najmniej 3 osobami w tym: a) co najmniej 1 osobą posiadającą ograniczone lub bez ograniczeń uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, b) co najmniej 2 osobami fizycznymi zdolnymi do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Dla zadania częściowego nr 4: co najmniej 3 osobami w tym: a) co najmniej 1 osobą posiadającą ograniczone lub bez ograniczeń uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, b) co najmniej 2 osobami fizycznymi zdolnymi do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Dla zadania częściowego nr 5: co najmniej 3 osobami w tym: a) co najmniej 1 osobą posiadającą ograniczone lub bez ograniczeń uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, b) co najmniej 2 osobami fizycznymi zdolnymi do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Dla zadania częściowego nr 6: co najmniej 3 osobami w tym: a) co najmniej 1 osobą posiadającą ograniczone lub bez ograniczeń uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, b) co najmniej 2 osobami fizycznymi zdolnymi do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Dla zadania częściowego nr 7: co najmniej 3 osobami w tym: a) co najmniej 1 osobą posiadającą ograniczone lub bez ograniczeń uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, b) co najmniej 2 osobami fizycznymi zdolnymi do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Dla zadania częściowego nr 8: co najmniej 3 osobami w tym: a) co najmniej 1 osobą posiadającą ograniczone lub bez ograniczeń uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, b) co najmniej 2 osobami fizycznymi zdolnymi do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Osoby wskazane w literach c powyżej, powinny posiadać kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2003.89.828 z dnia 2003.05.21). Osoby wskazane w literach a, d, e powyżej, powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278 z dnia 2014.09.24). W stosunku do wszystkich wyżej wymienionych osób Zamawiający uzna warunek za spełniony również w sytuacji, kiedy osoby te posiadają odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2017.1332 t.j. z dnia 2017.07.06 z póź. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65 z dnia 2016.01.15 z póź. zm.). W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jednym zadaniu jednocześnie, winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w wymaganej ilości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania tą samą osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dla więcej niż jednego zadania częściowego jednocześnie. Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania tą samą osobą posiadającą wymaganą wiedzę i odpowiednie kwalifikacje do eksploatacji ( w tym: obsługi, konserwacji, remontu, montażu, kontroli-pomiarów) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV dla więcej niż jednego zadania częściowego jednocześnie. Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania tymi samymi osobami fizycznymi zdolnymi do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia dla zadań częściowych nr 3 (Budowa wiaty na maszyny nr 1) oraz zadania częściowego nr 4 (Budowa wiaty na maszyny nr 2). W tej sytuacji Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia dla więcej niż jednego zadania częściowego o nr 3 i 4 spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia, dysponując tymi samymi dwoma osobami fizycznymi oraz tą samą osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania tymi samymi osobami fizycznymi zdolnymi do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia dla zadań częściowych nr 5 (Remont leśniczówki Czerniakowa Buda o nr inw 165/1007), nr 6 (Remont leśniczówki Futory o nr inw 165/309), nr 7 (Remont leśniczówki Zabiała o nr inw 165/7) i nr 8 (Remont kancelarii leśnictwa Miłków o nr inw 105/1379). W tej sytuacji Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia dla więcej niż jednego zadania częściowego o nr 5, 6, 7 i 8 spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia dysponując tymi samymi dwoma osobami fizycznymi oraz tą samą osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia"/"nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków, następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach o których mowa w pkt 8.6 ppkt 1.1, 1.2 SIWZ, złożonych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 6. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 7. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp. 8. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp. 9. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. 1-9 10. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 8.7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8.8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 570). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w jego posiadaniu, z podaniem sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane, lub do wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 8.9. Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa budynku archiwum |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje m.in.: a) Lokalizacja inwestycji: Nadleśnictwo Oleszyce, ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, działka ewidencyjna nr 890/5, obręb ew.: Miasto Oleszyce. b) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. c) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlano-wykonawczym, - Przedmiarze robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) d) Podstawowe dane techniczne przed przebudową, rozbudową i nadbudową: - powierzchnia zabudowy: 150,60 m2, - powierzchnia użytkowa: 104,60 m2, - kubatura: 510,00 m3. e) Podstawowe dane techniczne po przebudowie, rozbudowie i nadbudowie: - powierzchnia zabudowy: 140,40 m2, - powierzchnia użytkowa: 105,20 m2, - kubatura: 561,00 m3. f) Zakres prac obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej (m.in. wymianę istniejącego pokrycia dachowego, wykonanie zabezpieczenia przeciwśnieżnego, wydzielenie w przestrzeni parteru pomieszczeń niezbędnych do funkcjonowania archiwum zakładowego nadleśnictwa, przystosowanie istniejącego pomieszczenia na potrzeby bazy sprzętu p.poż. wraz z wykonaniem niezależnego wejścia z zewnątrz, przebudowę rozdzielni energii elektrycznej, wykonaniu przyłącza C.O z sąsiadującego budynku magazynowo warsztatowego z kotłownią, wykonaniu wewnętrznej instalacji C.O, przebudowie wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonaniu oświetlenia terenu przyległego do budynku, wykonanie odwodnienia liniowego, wykonaniu instalacji odgromowej, wykonaniu docieplenia budynku, wykonaniu instalacji wentylacyjnej grawitacyjnej, wykonaniu zabezpieczeń przed włamaniem (kraty), wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, rozbiórce istniejącej opaski betonowej wokół budynku oraz wykonaniu nowej z kostki brukowej, zmianę lokalizacji wejścia głównego do pomieszczeń archiwum zakładowego wraz z wykonaniem zadaszenia nad drzwiami wejściowymi do budynku, likwidację zbędnych otworów okiennych i drzwiowych, likwidację komina dymowego, wyposażeniu okien w rolety, wyposażeniu archiwum w niezbędne umeblowanie oraz przesuwne stalowe regały aktowe, montażu oznakowania, instrukcji i wyposażenia w sprzęt p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p.poż.. - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. g) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów porozbiórkowych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). h) Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki. i) Warunki rękojmi i gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Z uwagi na to, że roboty budowlane będą realizowane na terenie bezpośrednio przyległym do siedziby budynku administracyjnego nadleśnictwa, organizacja prac związanych z realizacją zamówienia musi gwarantować dotychczasową funkcjonalność obiektu użyteczności publicznej oraz bezpieczeństwo jego użytkowników (tj. np. konieczność ogrodzenia placu budowy, niezastawiane placu parkingowego i manewrowego - poza wyznaczonymi miejscami). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety. Ewentualne podane w opisach nazwy własne mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego i estetycznego założonego w projekcie. Zakres prac obejmuje m.in.: a) Lokalizacja inwestycji: Nadleśnictwo Oleszyce, ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, działka ewidencyjna nr 890/5, obręb ew.: Miasto Oleszyce. b) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. c) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlano-wykonawczym, - Przedmiarze robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) d) Podstawowe dane techniczne przed przebudową, rozbudową i nadbudową: - powierzchnia zabudowy: 150,60 m2, - powierzchnia użytkowa: 104,60 m2, - kubatura: 510,00 m3. e) Podstawowe dane techniczne po przebudowie, rozbudowie i nadbudowie: - powierzchnia zabudowy: 140,40 m2, - powierzchnia użytkowa: 105,20 m2, - kubatura: 561,00 m3. f) Zakres prac obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej (m.in. wymianę istniejącego pokrycia dachowego, wykonanie zabezpieczenia przeciwśnieżnego, wydzielenie w przestrzeni parteru pomieszczeń niezbędnych do funkcjonowania archiwum zakładowego nadleśnictwa, przystosowanie istniejącego pomieszczenia na potrzeby bazy sprzętu p.poż. wraz z wykonaniem niezależnego wejścia z zewnątrz, przebudowę rozdzielni energii elektrycznej, wykonaniu przyłącza C.O z sąsiadującego budynku magazynowo warsztatowego z kotłownią, wykonaniu wewnętrznej instalacji C.O, przebudowie wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonaniu oświetlenia terenu przyległego do budynku, wykonanie odwodnienia liniowego, wykonaniu instalacji odgromowej, wykonaniu docieplenia budynku, wykonaniu instalacji wentylacyjnej grawitacyjnej, wykonaniu zabezpieczeń przed włamaniem (kraty), wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, rozbiórce istniejącej opaski betonowej wokół budynku oraz wykonaniu nowej z kostki brukowej, zmianę lokalizacji wejścia głównego do pomieszczeń archiwum zakładowego wraz z wykonaniem zadaszenia nad drzwiami wejściowymi do budynku, likwidację zbędnych otworów okiennych i drzwiowych, likwidację komina dymowego, wyposażeniu okien w rolety, wyposażeniu archiwum w niezbędne umeblowanie oraz przesuwne stalowe regały aktowe, montażu oznakowania, instrukcji i wyposażenia w sprzęt p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p.poż.. - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. g) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów porozbiórkowych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). h) Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki. i) Warunki rękojmi i gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Z uwagi na to, że roboty budowlane będą realizowane na terenie bezpośrednio przyległym do siedziby budynku administracyjnego nadleśnictwa, organizacja prac związanych z realizacją zamówienia musi gwarantować dotychczasową funkcjonalność obiektu użyteczności publicznej oraz bezpieczeństwo jego użytkowników (tj. np. konieczność ogrodzenia placu budowy, niezastawiane placu parkingowego i manewrowego - poza wyznaczonymi miejscami). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety. Ewentualne podane w opisach nazwy własne mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego i estetycznego założonego w projekcie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111300-1, 45262520-2, 45421150-0, 45421100-5, 45430000-0, 45442100-8, 45262310-7, 45262311-4, 45112400-9, 45233222-1, 45260000-7, 45320000-6, 45321000-3, 45410000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
Dodatkowa gwarancja i rękojmia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa budynku gospodarczego z wiatą edukacyjną |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje m.in.: a. Lokalizacja inwestycji: Zabiała 91, 37-630 Oleszyce, działka ewidencyjna nr 2442, obręb ew.: Stare Oleszyce. b. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. c. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: Projekcie budowlano-wykonawczym, Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) d. Podstawowe dane techniczne obiektu budowlanego: - powierzchnia zabudowy: 182,60 m2 - kubatura 709,33m3 - wysokość 5,14 m - pow. użytkowa części gospodarczej 112,73 m2 - pow. użytkowa wiaty 49,99 m2 - pow. użytkowa łącznie 162,72 m2 e. Zakres prac obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej (tj. budowę wolnostojącego niepodpiwniczonego budynku gospodarczego wraz z wiatą edukacyjną. Obiekt zaprojektowano w technologii murowanej oraz szkieletowej drewnianej. Pokrycie dachem wielospadowym o konstrukcji krokwiowo - jętkowej z drewna iglastego nasyconego środkami przeciwogniowymi i zabezpieczającymi przed korozją biologiczną. Część gospodarczą zaprojektowano w konstrukcji drewnianej szkieletowej usytuowanej na ściance wys. 50cm ponad poziom terenu. Konstrukcja ścian szkieletowych - bal z wypełnieniem ażurowym z desek, zamknięta płytami z poliwęglanu transparentnego, oraz jedną ścianą o deskowaniu pełnym. Podłoga z desek tarasowych modrzewiowych gr. 3,2cm. oraz kostka betonowa. W części gospodarczej przewidziano otwarty kominek posadowiony na fundamencie betonowym. Wiata edukacyjna stanowi otwartą część w konstrukcji drewnianej z elementami dekoracyjnymi, utwardzenie kostką betonową gr. 6cm na podbudowie z kruszywa łamanego). - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. f. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). g. Warunki rękojmi i gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety. Ewentualne podane w opisach nazwy własne mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego i estetycznego założonego w projekcie. Zakres prac obejmuje m.in.: a. Lokalizacja inwestycji: Zabiała 91, 37-630 Oleszyce, działka ewidencyjna nr 2442, obręb ew.: Stare Oleszyce. b. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. c. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: Projekcie budowlano-wykonawczym, Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) d. Podstawowe dane techniczne obiektu budowlanego: - powierzchnia zabudowy: 182,60 m2 - kubatura 709,33m3 - wysokość 5,14 m - pow. użytkowa części gospodarczej 112,73 m2 - pow. użytkowa wiaty 49,99 m2 - pow. użytkowa łącznie 162,72 m2 e. Zakres prac obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej (tj. budowę wolnostojącego niepodpiwniczonego budynku gospodarczego wraz z wiatą edukacyjną. Obiekt zaprojektowano w technologii murowanej oraz szkieletowej drewnianej. Pokrycie dachem wielospadowym o konstrukcji krokwiowo - jętkowej z drewna iglastego nasyconego środkami przeciwogniowymi i zabezpieczającymi przed korozją biologiczną. Część gospodarczą zaprojektowano w konstrukcji drewnianej szkieletowej usytuowanej na ściance wys. 50cm ponad poziom terenu. Konstrukcja ścian szkieletowych - bal z wypełnieniem ażurowym z desek, zamknięta płytami z poliwęglanu transparentnego, oraz jedną ścianą o deskowaniu pełnym. Podłoga z desek tarasowych modrzewiowych gr. 3,2cm. oraz kostka betonowa. W części gospodarczej przewidziano otwarty kominek posadowiony na fundamencie betonowym. Wiata edukacyjna stanowi otwartą część w konstrukcji drewnianej z elementami dekoracyjnymi, utwardzenie kostką betonową gr. 6cm na podbudowie z kruszywa łamanego). - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. f. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). g. Warunki rękojmi i gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety. Ewentualne podane w opisach nazwy własne mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego i estetycznego założonego w projekcie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45262311-4, 45260000-7, 45262500-6, 45421000-4, 45233250-6, 45421100-5, 45261100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
Dodatkowa gwarancja i rękojmia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa wiaty na maszyny nr 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje m.in.: a) Lokalizacja inwestycji: Nadleśnictwo Oleszyce, ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, działka ewidencyjna nr 890/5, obręb ew.: Miasto Oleszyce. b) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. c) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlano-wykonawczym, - Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) d) Podstawowe dane techniczne obiektu budowlanego: - powierzchnia zabudowy - 115,55 m2 - powierzchnia użytkowa - 115,55 m2 - kubatura - 568,00 m3 - poziom posadzki ponad terenem przy wjeździe do budynku - 0,05 m, - wysokość budynku licząc od proj. terenu do głównej kalenicy - 5,18 m, - wysokość okapów od terenu - 3,85 m, - szerokość elewacji frontowej - 21,70 m, - długość elewacji bocznej - 5,20 m, - dach dwuspadowy o kącie nachylenia połaci dachu - 30o i 13o, - główna kalenica dachu równoległa do ściany frontowej podłużnej, - liczba kondygnacji - 1 e) Zakres prac obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej ( tj. budowę obiektu budowlanego wolnostojącego, parterowego, jednonawowego, niepodpiwniczonego z dachem dwuspadowym. Budynek będzie służył do przechowywania maszyn leśnych. Wjazdy od strony frontowej. Obiekt z trzech stron oszalowany deskami niestruganymi. Budynek bez instalacji wewnętrznych. Główną konstrukcją nośną są słupy drewniane usytuowane na siatce osi 5,0m x 5,50m - 3 przęsła oraz 5,0mx5,0m - 1 skrajne przęsło. Na słupach wzdłuż zaprojektowano płatwie drewniane: kalenicową oraz dwie pośrednie. Układ ramowy usztywniono w kierunku poprzecznym zastrzałami i kleszczami, a w kierunku podłużnym ramami usztywniającymi znajdującymi się w skrajnych polach oraz mieczami w pozostałych polach. Dach dwuspadowy o ustroju jętkowym z podparciem kalenicy i usztywnieniem jętkami w poziomie płatwie kalenicowej. - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. f) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). g) Warunki rękojmi i gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety. Zakres prac obejmuje m.in.: a) Lokalizacja inwestycji: Nadleśnictwo Oleszyce, ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, działka ewidencyjna nr 890/5, obręb ew.: Miasto Oleszyce. b) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. c) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlano-wykonawczym, - Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) d) Podstawowe dane techniczne obiektu budowlanego: - powierzchnia zabudowy - 115,55 m2 - powierzchnia użytkowa - 115,55 m2 - kubatura - 568,00 m3 - poziom posadzki ponad terenem przy wjeździe do budynku - 0,05 m, - wysokość budynku licząc od proj. terenu do głównej kalenicy - 5,18 m, - wysokość okapów od terenu - 3,85 m, - szerokość elewacji frontowej - 21,70 m, - długość elewacji bocznej - 5,20 m, - dach dwuspadowy o kącie nachylenia połaci dachu - 30o i 13o, - główna kalenica dachu równoległa do ściany frontowej podłużnej, - liczba kondygnacji - 1 e) Zakres prac obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej ( tj. budowę obiektu budowlanego wolnostojącego, parterowego, jednonawowego, niepodpiwniczonego z dachem dwuspadowym. Budynek będzie służył do przechowywania maszyn leśnych. Wjazdy od strony frontowej. Obiekt z trzech stron oszalowany deskami niestruganymi. Budynek bez instalacji wewnętrznych. Główną konstrukcją nośną są słupy drewniane usytuowane na siatce osi 5,0m x 5,50m - 3 przęsła oraz 5,0mx5,0m - 1 skrajne przęsło. Na słupach wzdłuż zaprojektowano płatwie drewniane: kalenicową oraz dwie pośrednie. Układ ramowy usztywniono w kierunku poprzecznym zastrzałami i kleszczami, a w kierunku podłużnym ramami usztywniającymi znajdującymi się w skrajnych polach oraz mieczami w pozostałych polach. Dach dwuspadowy o ustroju jętkowym z podparciem kalenicy i usztywnieniem jętkami w poziomie płatwie kalenicowej. - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. f) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). g) Warunki rękojmi i gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112400-9, 45262311-4, 45262310-7, 45230000-8, 45262000-1, 45261100-5, 45260000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
Dodatkowa gwarancja i rękojmia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Budowa wiaty na maszyny nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje m.in.: a) Lokalizacja inwestycji: Nadleśnictwo Oleszyce, ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, działka ewidencyjna nr 890/5, obręb ew.: Miasto Oleszyce. b) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. c) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlano-wykonawczym, - Przedmiarze robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) d) Podstawowe dane techniczne obiektu budowlanego: - powierzchnia zabudowy - 134,60 m2 - powierzchnia użytkowa - 134,60 m2 - kubatura - 573,00 m3 - poziom posadzki ponad terenem przy wjeździe do budynku - 0,05 m, - wysokość budynku licząc od proj. terenu do głównej kalenicy - 5,93 - 3,87 m - szerokość elewacji frontowej - 31,30 m, - długość elewacji bocznej - 4,30 m, - dach jednospadowy o kącie nachylenia połaci dachu - 10o, - liczba kondygnacji - 1 e) Zakres prac obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej (tj. budowę obiektu budowlanego wolnostojącego, parterowego, jednonawowego, niepodpiwniczonego z dachem jednospadowym. Wjazdy od strony frontowej. Obiekt z trzech stron oszalowany niestruganymi deskami do pełnej wysokości. Budynek bez instalacji wewnętrznych. Główną konstrukcją nośną są słupy drewniane usytuowane na siatce osi 4,0mx5,50m - 2 skrajne przęsła oraz 4,0mx5,0m - 4 środkowe przęsła. Na słupach wzdłuż zaprojektowano płatwie drewniane. Układ ramowy usztywniono w kierunku poprzecznym zastrzałami i kleszczami w co drugiej ramie oraz dodatkowym stężeniem połaciowym, a w kierunku podłużnym ramami usztywniającymi znajdującymi się w skrajnych polach oraz mieczami w pozostałych polach. - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. f) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). g) Warunki rękojmi i gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety. Zakres prac obejmuje m.in.: a) Lokalizacja inwestycji: Nadleśnictwo Oleszyce, ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, działka ewidencyjna nr 890/5, obręb ew.: Miasto Oleszyce. b) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. c) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlano-wykonawczym, - Przedmiarze robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) d) Podstawowe dane techniczne obiektu budowlanego: - powierzchnia zabudowy - 134,60 m2 - powierzchnia użytkowa - 134,60 m2 - kubatura - 573,00 m3 - poziom posadzki ponad terenem przy wjeździe do budynku - 0,05 m, - wysokość budynku licząc od proj. terenu do głównej kalenicy - 5,93 - 3,87 m - szerokość elewacji frontowej - 31,30 m, - długość elewacji bocznej - 4,30 m, - dach jednospadowy o kącie nachylenia połaci dachu - 10o, - liczba kondygnacji - 1 e) Zakres prac obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej (tj. budowę obiektu budowlanego wolnostojącego, parterowego, jednonawowego, niepodpiwniczonego z dachem jednospadowym. Wjazdy od strony frontowej. Obiekt z trzech stron oszalowany niestruganymi deskami do pełnej wysokości. Budynek bez instalacji wewnętrznych. Główną konstrukcją nośną są słupy drewniane usytuowane na siatce osi 4,0mx5,50m - 2 skrajne przęsła oraz 4,0mx5,0m - 4 środkowe przęsła. Na słupach wzdłuż zaprojektowano płatwie drewniane. Układ ramowy usztywniono w kierunku poprzecznym zastrzałami i kleszczami w co drugiej ramie oraz dodatkowym stężeniem połaciowym, a w kierunku podłużnym ramami usztywniającymi znajdującymi się w skrajnych polach oraz mieczami w pozostałych polach. - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. f) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). g) Warunki rękojmi i gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112400-9, 45262311-4, 45262310-7, 45320000-6, 45262000-1, 45261100-5, 45260000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
Dodatkowa gwarancja i rękojmia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Remont leśniczówki Czerniakowa Buda o nr inw 165/1007 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje m.in.: a) wykonanie spocznika na strychu oraz montaż drabiny umożliwiającej dostęp do wyłazu dachowego, b) poszerzenie desek okapowych pod montaż orynnowania (mającego na celu obniżenie istniejącego orynnowania względem okapu), c) wykonanie niezbędnego okucia desek okapowych, d) montaż orynnowania, e) szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - zorganizowanie i przeprowadzenie prób i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych. - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa dokumentacja projektowa. Zamawiający wymaga co najmniej 24-miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy. Zakres prac obejmuje m.in.: a) wykonanie spocznika na strychu oraz montaż drabiny umożliwiającej dostęp do wyłazu dachowego, b) poszerzenie desek okapowych pod montaż orynnowania (mającego na celu obniżenie istniejącego orynnowania względem okapu), c) wykonanie niezbędnego okucia desek okapowych, d) montaż orynnowania, e) szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - zorganizowanie i przeprowadzenie prób i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych. - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa dokumentacja projektowa. Zamawiający wymaga co najmniej 24-miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111300-1, 45260000-7, 45261100-5, 45262100-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
Dodatkowa gwarancja i rękojmia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Remont leśniczówki Futory o nr inw 165/309 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje m.in.: a) wymiana drzwi wejściowych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi, b) skucie i ułożenie płytek na schodach wejściowych do leśniczówki, c) dwukrotne malowanie poręczy schodowych, d) szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - zorganizowanie i przeprowadzenie prób i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych. - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa dokumentacja projektowa. Zamawiający wymaga co najmniej 24-miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy Zakres prac obejmuje m.in.: a) wymiana drzwi wejściowych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi, b) skucie i ułożenie płytek na schodach wejściowych do leśniczówki, c) dwukrotne malowanie poręczy schodowych, d) szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - zorganizowanie i przeprowadzenie prób i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych. - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa dokumentacja projektowa. Zamawiający wymaga co najmniej 24-miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111300-1, 45442100-8, 45410000-4, 45262000-1, 45430000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
Dodatkowa gwarancja i rękojmia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Remont leśniczówki Zabiała o nr inw 165/7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje m.in.: a) skucie i wykonanie na nowo tynku renowacyjnego na cokole wokół budynku, b) dwukrotne malowanie poręczy schodowej, c) remont i odtworzenie płyty odbojowej wokół budynku, d) szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - zorganizowanie i przeprowadzenie prób i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych. - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa dokumentacja projektowa. Zamawiający wymaga co najmniej 24-miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy. Zakres prac obejmuje m.in.: a) skucie i wykonanie na nowo tynku renowacyjnego na cokole wokół budynku, b) dwukrotne malowanie poręczy schodowej, c) remont i odtworzenie płyty odbojowej wokół budynku, d) szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - zorganizowanie i przeprowadzenie prób i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych. - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa dokumentacja projektowa. Zamawiający wymaga co najmniej 24-miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111300-1, 45442100-8, 45410000-4, 45233222-1, 45112710-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
Dodatkowa gwarancja i rękojmia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Remont kancelarii leśnictwa Miłków o nr inw 105/1379 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje m.in.: 1. wymianę uszkodzonych płytek posadzkowych oraz elementów cokołu w kotłowni, 2. remont schodów wejściowych wykonanych z kostki brukowej (osadzenie palisady zamiast obrzeży chodnikowych), 3. szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - zorganizowanie i przeprowadzenie prób i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych. - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). Szczegółowy zakres prac do wykonania określa dokumentacja projektowa. Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Zamawiający wymaga co najmniej 24-miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy. Zakres prac obejmuje m.in.: 1. wymianę uszkodzonych płytek posadzkowych oraz elementów cokołu w kotłowni, 2. remont schodów wejściowych wykonanych z kostki brukowej (osadzenie palisady zamiast obrzeży chodnikowych), 3. szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - zorganizowanie i przeprowadzenie prób i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych. - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów budowlanych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). Szczegółowy zakres prac do wykonania określa dokumentacja projektowa. Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Zamawiający wymaga co najmniej 24-miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111300-1, 45430000-0, 45233222-1, 45112710-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
Dodatkowa gwarancja i rękojmia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: