Budowa rowerowej rekreacyjno-sportowej ścieżki terenowej w Obornikach Śląskich

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa rowerowej rekreacyjno-sportowej ścieżki terenowej w Obornikach Śląskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOborniki Śląskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-02
  • ZamawiającyGmina Oborniki Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-18
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00418219
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa rowerowej rekreacyjno-sportowej ścieżki terenowej w Obornikach Śląskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa rowerowej rekreacyjno-sportowej ścieżki terenowej w Obornikach Śląskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07544e56-f954-4266-b987-06da741577d7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037957/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa rowerowej rekreacyjno - sportowej ścieżki terenowej w Obornikach Śląskich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu
komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy
określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez
osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub
podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający
określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet;
posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows
7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi
wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome,
Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem
Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat
kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami
przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie
terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego
datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania
decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA
OBORNIKI ŚLĄSKIE. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3
Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w
protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje
przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej.
Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Należą do nich obowiązki informacyjne z:
- art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał
i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego,
- art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca
przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że:
- udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów
zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu
terminu na ich wniesienie;
- udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o
których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,
przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,
danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub
orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
- w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy
przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach,
o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających
przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
- w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
- w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.47.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa Rowerowego Parku Umiejętności będzie odbywać się na terenie działki 64 jest własnością Lasów Państwowych i przekazany częściowo w zarządzanie Gminy Oborniki Śląskie na podstawie stosownej umowy. W chwili obecnej teren porasta naturalnie występująca zieleń w formie gęstego zadrzewienia drzew bukowych. Forma terenu jest zróżnicowana, rzędne wysokościowe wynoszą od 190.3 m n.p.m. z północno zachodniego narożnika do 226 m n.p.m. z zachodniej strony terenu.
Teren inwestycji nie jest uzbrojony w żadne sieci. Nie planuje się uzbrojenia dodatkowego.
W ramach planu sytuacyjnego według projektu zagospodarowania terenu projektuje się wykonanie następujących elementów:
Na cz.dz. 64 - TRASA ŚCIEŻKI REKREACYJNEJ ROWEROWO-TERENOWEJ [RPU] - wytyczenie i budowa BIEŻNI REKREACYJNEJ, ROWEROWO-TERENOWEJ W RAMACH ZADANIA "BUDOWY ROWEROWEGO PARKU UMIEJĘTNOŚCI" WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, OBIEKTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY w skrócie RPU (Rowerowego Parku Umiejętności) typu "singletrack", jednokierunkowej o długości ok. 1999 mb wraz z małą architekturą w postaci przeszkód oznaczonych symbolami wskazanymi na rysunku PZT i kolejnych rysunkach.
Budowa ścieżki RPU polegać będzie na uprzątnięciu istniejącego terenu oraz na profilowaniu mas ziemnych tworzących bandy najazdowe oraz wytyczenie ścieżki wykończonej materiałem z kruszywa mineralnego. Przeszkody naturalne występujące na trasie należy ustabilizować ubitym piaskiem i piaskiem gliniastym, wszystkie nowo
budowane przeszkody należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w części rysunkowej projektu. Ostateczna długość ścieżki i przeszkód może się zmienić o +/- 10%.
Wjazd na ścieżkę powinien być wyraźnie oznaczony. Na starcie powinny się znaleźć następujące informacje:
- regulamin korzystania z trasy,
- opis trudności trasy oraz jej kilometraż,
- opis znaków postawionych na trasie,
- określenie kierunku jazdy na trasie,
- mapa trasy.
Miejsca przecinające istniejące ścieżki rekreacyjne leśne należy oznakować tablicami informacyjnymi oraz ustawić szykany wymuszające zwolnienie jadącego rowerem włączającego się w istniejącą ścieżkę pieszo-biegową rekreacyjną.
Na cz. dz. 64 - elementami wyposażenia bieżni i małej architektury są:
o PRZESZKODA 08 - PUMP EASY
o PRZESZKODA 16 - BANDA SKINNY - ZIEMNA
o PRZESZKODA 23 - PODJAZD KŁODY FULL
o PRZESZKODA 24 - PODJAZD KAMIENIE
o PRZESZKODA 26 - ZJAZD + GŁAZY
o PRZESZKODA 27 - ZJAZD + KAMIENIE
o TABLICE INFORMACYJNO-EDUKACYJNA Z REGULAMINEM 5 SZT.
o TABLICZKI INFORMACYJNE MOCOWANE NA PNIU DRZEWA (nie na drzewach żyjących, a na pniu z drzewa ściętego/wiatrołamu) przy każdej przeszkodzie
ZIELEŃ ISTNIEJĄCA I PROJEKTOWANA - Nie planuje się wycinek istniejącego zadrzewienia o obwodzie pnia 50cm mierzonego na wysokości 5cm. Planuje się wykorzystać istniejący drzewostan i wkomponować ścieżkę rowerowo-terenową
oraz pozostałe elementy zagospodarowania terenu tak, aby jazda rowerem pośród drzew była atrakcyjniejsza. Planuje się oczyszczenie terenu ze zbędnych krzewów wzdłuż planowanej trasy rowerowej , wygrabienie i przycięcie krzewów i gałęzi w bezpośredniej bliskości ścieżki.
Gałęzie drzew będące w zbliżeniu ścieżki należy podciąć zabiegami pielęgnacyjnymi do wysokości przejazdu do 2,5m,
Obligatoryjnie należy przestrzegać wytycznych dotyczących prac i ochrony drzew podczas budowy ścieżki rowerowego parku umiejętności na podstawie art. 87a ust. 1- Dz. U. 2004 Nr 92 poz. 880. - Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (z.p.zm):
1. Prace ziemne oraz inne prace wykonywane ręcznie, z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, wykonywane w obrębie korzeni, pnia lub korony drzewa lub w obrębie korzeni lub pędów krzewu, przeprowadza się w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom.
2. Prace w obrębie korony drzewa nie mogą prowadzić do usunięcia gałęzi w wymiarze przekraczającym 30% korony, która rozwinęła się w całym okresie rozwoju drzewa, chyba że mają na celu:
1) usunięcie gałęzi obumarłych lub nadłamanych;
2) utrzymywanie uformowanego kształtu korony drzewa;
3) wykonanie specjalistycznego zabiegu w celu przywróceniu statyki drzewa.
3. Zabieg, o którym mowa w ust. 2 pkt 3, wykonuje się na podstawie dokumentacji, w tym dokumentacji fotograficznej, wskazującej na konieczność przeprowadzenia takiego zabiegu. Dokumentację przechowuje się przez okres 5 lat od końca roku, w którym wykonano zabieg.
4. Usunięcie gałęzi w wymiarze przekraczającym 30% korony, która rozwinęła się w całym okresie rozwoju drzewa, w celu innym niż określony w ust. 2, stanowi uszkodzenie drzewa.
5. Usunięcie gałęzi w wymiarze przekraczającym 50% korony, która rozwinęła się w całym okresie rozwoju drzewa, w celu innym niż określony w ust. 2, stanowi zniszczenie drzewa.''
Proponuje się, jako obligatoryjne wykorzystanie zieleni niskiej typu krzewy
o rozłożystych i gęstych koronach, jako zabezpieczenie naturalne miejsc, z których upadek może być niebezpieczny dla użytkownika tzw. Zieleń asekuracyjna. Takie miejsca to np. upadek z wysokości >50cm (zakręty, kładki pieszo-rowerowe, skarpy). Nie dopuszcza się wykonywania stalowych barierek zabezpieczających. Wszystkie zabezpieczenia przed upadkiem muszą być wykonane z materiałów naturalnych (drewno) lub z nasadzenia krzewami.
Należy każdorazowo w miejscach wymagających zabezpieczenia nasadzić zieleń pozwalającą na zamortyzowanie ewentualnych skutków upadków. W tym celu należy użyć rodzimych roślin występujących w okolicy terenu projektowanego.
Wytyczne dla całej trasy.
Przewidywany zakres prac: ręczne czyszczenie korytarza ścieżki, usuwanie gałęzi, zakrzewienia oraz kamieni. Całość nawierzchni należy oczyścić i wyprofilować ręcznie, wykonać spadki poprzeczne 2-5%, oczyścić z drobnych korzeni i kamieni.
Duże korzenie zasypujemy nie zrywamy, duże kamienie zostawiamy w ścieżce. Średnie nachylenie 4 - 12%. Szerokość ścieżki waha się w szerokości do 1m. Warstwę jezdną trasy wykonać z kruszywa o grubości ziarna 0-2 mm (grubość warstwy 1-2 cm)
i podbudowę z kruszywa 0-31 mm (grubość warstwy 4 cm - warstwa podbudowy). Jako materiał wykorzystać gabro. Kruszywo należy wozić taczkami ręcznymi bądź wozidłami o maksymalnej ładowności 1000 kg. Ścieżka po wykonaniu musi zapewnić dobre odprowadzanie wody, nawierzchnia powinna być twarda, gładka, jazda po niej ma mieć charakter płynny. Lokalizacja wszystkich przeszkód zostanie wyznaczona przez osobę wytyczającą trasę, orientacyjna lokalizacja wskazana jest na załączniku mapowym. Cała ścieżka musi być urozmaicona garbami, muldami i przechyłami bocznymi tak aby dawała, możliwość płynnej jazdy i jednocześnie cały czas dobrze odprowadzała wodę.
Technologia wykonania ścieżki.
Prace wykonujemy cały czas profilując ścieżkę, ścieżka musi cały czas być nachylona poprzecznie adekwatnie do prędkości i promienia zakrętu. Cały czas wzdłuż ścieżki należy wykonywać rollery (muldy i garby). Odcinki proste też muszą być profilowane
na boki. Bezwzględnie nie należy podcinać korzeni drzew, ale nadsypywać je garbami. Nawierzchnię należy wygrabić i wyprofilować ręcznie. Z dbałością o płynność jazdy oraz o bieżące odprowadzanie wody. Przygotowaną nawierzchnię należy przesypać drobną mieszanką 0-2 mm kruszywa typu gabro. Jako podbudowę należy zastosować mieszankę 0-31 mm. Nawierzchnię należy utwardzić zagęszczarkami (płytą). Wszystkie zakręty należy profilować bandą o wysokości min 50 cm na podjeździe i min 100 cm na zjeździe, jednak za każdym razem wysokość bandy musi zostać dobrana do prędkości jazdy. Bandy dodatkowo należy ubić z góry i z tyłu. Pobocze ścieżki na prawo i na lewo w odległości 2 m oraz na wysokość 2,5 m należy oczyścić z gałęzi i suchych sterczących patyków. Ziemię na poboczach należy rozplantować, a skarpę od stoku wyprofilować i oczyścić
z korzeni. Ścieżka musi "pływać" góra dół, aby skutecznie odprowadzać wodę
i poprawiać płynność jazdy. Znalezione śmieci należy uprzątnąć - w promieniu 10 m z każdej strony trasy. Cały teren wokół ścieżek trzeba wygrabić uzupełnić ziemią i zasiać trawę. Powstałe w wyniku prac uszkodzenia terenu wygładzić uzupełnić ziemią i zasiać trawę.
Każdą przeszkodę po wybudowaniu należy przetestować na rowerze. (Należy dostosować wybicia i lądowania do prędkości toru). Ostateczną lokalizację przeszkód ich kształt i wielkość należy dostosować do prędkości zjazdu,
w przypadku wątpliwości uzgodnić z autorem koncepcji.
Odcinki zjazdowe muszą zostać starannie wyprofilowane. Bandy muszą mieć płaskie wejścia i wyjścia, nie mogą być kwadratowe. Zakręty powinny być zbliżone kształtem do literki omega. Muldy muszą być płynne, nie mogą odrywać koła przy szybkim zjeździe. Muldy wykonujemy pomiędzy zakrętami i na odcinkach prostych. Ścieżka musi "pływać" góra dół, aby skutecznie odprowadzać wodę i poprawiać płynność jazdy. Każdy słupek należy obłożyć kamieniami, najazdy na kładki wykonać z płaskich dużych kamieni.
Wytyczenie całej trasy powinno zostać wykonane przez autora koncepcji lub osobę posiadającą certyfikat IMBA i udokumentowane doświadczenie w projektowaniu i budowaniu tras tego typu. Lokalizacja wszystkich przeszkód zostanie wyznaczona
w terenie przez tyczącego. Ścieżkę uznaje się za wykonaną prawidłowo po przejechaniu i zaakceptowaniu przez autora koncepcji. Dopiero po odbiorze rowerowym można zgłosić Inwestorowi gotowość do przeprowadzenia odbioru końcowego. Wykonawca powinien zatrudnić osobę posiadającą doświadczenie przy budowie min 5 km tras typu downhill, enduro lub singletrack. Odpowiednio udokumentowane doświadczenie należy przedłożyć zamawiającemu.
Dokładny zakres zadania należy wykonać zgodnie z załączonym projektem
i przedmiarem robót oraz poniżej wymienionymi tablicami:
Wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej zgodnie z zapisami SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej w tym:
posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 100 000,00 zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz opłaconej polisy O.C.
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie robót drogowych
o nawierzchni z kruszywa o wartości łącznej min. 200 tys. zł
oraz będą dysponować osobą do wytyczenia całej trasy posiadającą certyfikat IMBA i udokumentowane doświadczenie w projektowaniu i budowaniu tras tego typu, która wyznaczy wszystkie przeszkody w terenie. Wykonawca powinien dysponować osobą posiadającą doświadczenie przy budowie min 5 km tras typu XC, downhill, enduro lub singletrack.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz robót" i "Wykaz osób" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w
sprawie grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1689), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym
Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4
ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia.

Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje
się na jego zasoby.

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Dowód wniesienia wadium
Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium.

Formularz oferty

Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę

Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub
informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza
likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się
on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno
ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego
umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Katalog dopuszczalnych zmian został określony w §15 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-31

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki. Wymiary: szer. 80 cm, gł. 50 cm i wys. 200cm. W środku 4-5 półek. Kolor beżowy, pół-mat. Lokalizacja montażu: ul. Litewska we Wrocławiu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI