Budowa rolkowiska w Bytomiu przy ul. Pułaskiego 71

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa rolkowiska w Bytomiu przy ul. Pułaskiego 71
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2021-01-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-21
  • Numer ogłoszenia769372-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 769372-N-2020 z dnia 21.12.2020 r.

Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji: Budowa rolkowiska w Bytomiu przy ul. Pułaskiego 71
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 15055000000000, ul. ul. Parkowa  1 , 41-902  Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 2812770, 2816034, e-mail dt@osir.bytom.pl, faks 0-32 2812770.
Adres strony internetowej (URL): http://www.osir.bytom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.osir.bytom.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.osir.bytom.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w formie papierowej
Adres:
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bytomiu, 41-902 Bytom, ul. Parkowa 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa rolkowiska w Bytomiu przy ul. Pułaskiego 71
Numer referencyjny: P.271.1.7.2020.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa rolkowiska w Bytomiu przy ul. Pułaskiego 71 zgodnie z załączonym Programem funkcjonalno–użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, w zakresie:1.1. Faza I Projektowa, w której zakres wchodzi w szczególności:1.1.1. opracowanie dokumentacji projektowej, w tym przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z uzyskaniem wszystkich niezbędnych materiałów, a także zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych oraz przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych i zależnych do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych wytworzonych w trakcie realizacji zamówienia, na poniższych zasadach:1.1.1.1. wykonanie Projektu Budowlanego,1.1.1.2. wykonanie przedmiarów robót,1.1.1.3. uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych, w szczególności decyzji pozwolenia na budowę, uzgodnień i opinii, dopuszczeń, akceptacji, aprobat, uwarunkowań, a także innych dokumentów, których uzyskanie jest niezbędne w celu należytego i zgodnego z prawem wykonania świadczeń przewidzianych umową,1.1.1.4. wykonanie wszelkich Projektów Wykonawczych,1.1.1.5. wykonanie pozostałej przewidzianej w umowie Dokumentacji Projektowej i innych dokumentów, w tym STWiOR, o których mowa w § 1 Wzoru umowy,1.1.1.6. zgłoszenie do nadzoru budowlanego zamiaru realizacji robót.1.2. Faza II wykonanie robót budowlanych, na podstawie opracowanej i protokolarnie zaakceptowanej Dokumentacji Projektowej, wraz z:1.2.1. Realizacją robót budowlanych na podstawie wcześniej wykonanej Dokumentacji Projektowej,1.2.2. Wykonywaniem niezbędnej dokumentacji i robót budowlanych, zgłoszeń robót budowlanych nie wchodzących w zakres pozwolenia na budowę, koniecznych do zrealizowania przedmiotu umowy.1.2.3. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego Pozwolenia na użytkowanie inwestycji wykonywanej na podstawie Umowy.2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji licząc od daty podpisania Protokół odbioru przedmiotu umowy.2.1. na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy,2.2. na dostarczony i zamontowany sprzęt i urządzenia na okres co najmniej 24 miesięcy.3. Szczegółowy zakres robót określa Program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych Zamawiający wymaga od Wykonawcy (lub podwykonawcy w rozumieniu art. 2 pkt 9b Prawa zamówień publicznych) aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności robotników budowlanych były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy.Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących czynności projektowania oraz czynności dozoru realizowanych robót budowlanych.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonywał przedmiot zamówienia w następującej kolejności:1) Etap 1 - Opracowanie Projektu budowlanego i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę,2) Etap 2 – Opracowanie Dokumentacji projektowej, w tym projektów wykonawczych;3) Etap 3 - Wykonanie robót budowlanych objętych Dokumentacją projektową7. Wykonana przez Wykonawcę dokumentacja projektowo-kosztorysowa stanowi opis przedmiotu zamówienia publicznego w rozumieniu art. 29 – 31 Prawa zamówień publicznych na wykonanie robót budowlanych i powinna spełniać warunki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określone w wyżej przywołanych przepisach Prawa zamówień publicznych.8. UWAGA 1 - Informacja dotyczącą przeznaczonej pod inwestycję pn. Budowa rolkowiska w Bytomiu przy ul. Pułaskiego 71 części działki nr 2424/60 (obręb Bytom, k.m. 4) położonej przy ul. Pułaskiego w Bytomiu.1) Większa, zachodnia część przedmiotowej nieruchomości położona jest na terenie, dla którego brak jest obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.2) Wschodnia część ww. nieruchomości położona jest w granicach obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego śródmieścia Bytomia – „Planu Rewitalizacji i Rozwoju Śródmieścia (ReRoŚ)”, przyjętego uchwałą nr XXIX/458/2004 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 25 sierpnia 2004 r. i ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Wojew. Śląskiego nr 99 poz. 2806 z dnia 20 października 2004 r., na terenach oznaczonym symbolami: Z3 - Obwodnica Śródmiejska, 152b ZU - tereny zieleni urządzonej (skwery, zieleńce). (W załączeniu mapa poglądową).3) Dla obydwu ww. części przyjęte zostały uchwały o przystąpieniu do sporządzania planów miejscowych - odpowiednio:a) uchwała nr XVII/223/11 z dnia 28 września 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia mpzp terenu położonego w rejonie ul. Wrocławskiej w Bytomiu;b) uchwała nr XVII/222/11 z dnia 28 września 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia mpzp śródmieścia Bytomia , zmieniona Uchwałą nr XXXVIII/482/17 z dnia 27 lutego 2017 r.4) Aktualnie opracowywany projekt nowego planu zagospodarowania jest na zaawansowanym etapie procedury planistycznej, tj. przed wyłożeniem do publicznego wglądu. Według procedowanego projektu nowego planu zagospodarowania i działka nr 2424/60 przeznaczona jest w całości pod tereny usług sportu (US).9. UWAGA 2 - Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację projektową przyjmując za podstawę to, że działki nr 2424/60 przeznaczona jest w całości pod tereny usług sportu (US).Zamawiający zakłada, że przedmiotowe zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dotyczące działki nr 2424/60 zostaną sfinalizowane w miesiącu kwietniu 2021 r. ewentualnie najpóźniej w miesiącu czerwcu 2021 r.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45111300-1
71220000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.11.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie sytuacji finansowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 500 000,00 (słownie: pięćset tysięcy i 00/100) złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:1. Posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzy zamówienie obejmujące wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub przebudowie obiektu budowlanego o wartości wykonanych robót budowlanych nie mniejszej niż 2 000 000,00 (słownie: dwa miliony i 00/100) złotych brutto,2. Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:w zakresie projektowania1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, a także posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenie zawodowe w projektowaniu;2) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej a także posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenie zawodowe w projektowaniu;w zakresie kierowania robotami budowlanymi3) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, a także posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy.UWAGA1) Wyżej wymienione w pkt 1) – 3) osoby winny posiadać uprawnienia budowlane zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz mają być zrzeszone we właściwymNr sprawy P.271.1.7.2020.PNStrona 8 z 37samorządzie zawodowym i posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a Prawa budowlanego, tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).2) Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu jest mowa o uprawnieniach budowlanych, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, tj.: oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1. SIWZ:1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,2. wykazu robót budowlanych wykonanych w formule zaprojektuj i wybuduj nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu wykonanych robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ,3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją na temat ich uprawnień oraz doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium na czas związania ofertą w wysokości 70 000,00 (słownie: siedemdziesiąt i 00/100) złotych2. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu;3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3.3. gwarancjach bankowych;3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium w formie pieniężnej:4.1. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. o/Bytom nr 83 1560 1049 0000 9030 0005 3574 z wpisaniem w opisie przelewu:„Wadium w przetargu OSiR Bytom Nr P.271.1.7.2020.PN”.4.2. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr sprawy nadany sprawie przez Zamawiającego.4.3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt 10.4.1., przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium w formie niepieniężnej:5.1. Wadium należy złożyć w oryginale, tj. podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu wadialnego zgodnie z reprezentacją.5.2. Wadium należy złożyć wraz z ofertą, zgodnie z pkt. 12.4. SIWZ.5.3. Treść dokumentu wadium winien zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr sprawy nadany sprawie przez Zamawiającego.5.4. Wadium winno być wystawione na Gmina Bytom – Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bytomiu, 41-902 Bytom, ul. Parkowa 1, reprezentowane przez Dyrektora.5.5. Udzielona gwarancja:5.5.1. musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów,5.5.2. musi obejmować cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu zgodnie z art. 46 ust 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych.5.6. nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji.6. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Ocena wstępnej koncepcji rozwiązań funkcjonalno-użytkowych 30,00
Okres gwarancji na roboty budowlane 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia wykonawcy oraz terminu wykonania robót określone we Wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wstępna koncepcja rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, której ocena stanowi jedno z kryteriów oceny ofert będzie oceniana na podstawie i w oparciu o niżej wymienione dokumenty złożone wraz z ofertą:1) projekt zagospodarowania terenu sporządzony na kopii mapy zasadniczej z nakładką ewidencyjną przyjętej do zasobu geodezyjnego Miasta Bytom,2) opis koncepcji na kartkach A4 z przyjętymi rozwiązaniami materiałowymi i analizą kosztów realizacji.3) plansze w ilości maksymalnie 2 sztuk naklejone na sztywny, lekki podkład 100x70,7 cm (B1) w układzie poziomym (ze względów środowiskowych preferowany jest podkład wykonany z materiału umożliwiającego recycling), zawierające:a) rzut terenu rekreacyjnego w skali 1:200,b) wizualizację obiektu z ekspozycją od strony ul. Pułaskiegoc) wizualizację obiektu z ekspozycją od strony lodowiskad) wizualizację obiektu „z lotu ptaka”e) aksonometrię obiektu od strony wjazdu na parking dla widzów lodowiska2. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy:1) Wykonawca nie złoży wraz z ofertą Wstępnej koncepcji rozwiązań funkcjonalno-użytkowych.2) treść Wstępnej koncepcji rozwiązań funkcjonalno-użytkowych nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, jeżeli przedstawiona Wstępna koncepcja rozwiązań funkcjonalno-użytkowych będzie niezgodna z zapisami Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie opaski chodnikowej - Cieszyn
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę ułożenie opaski chodnikowej w koło domu i kamień wzdłuż trzech ścian budynku. Wzdłuż jednej ściany chcę ułożyć kostkę brukową mniej więcej na powierzchni 8 m x 1,5 m. Zdecydowane osoby i chętne do wykonania zlecenia proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bytom: 6 dla Stroszka – roboty budowlane – III edycja
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bytom: „Likwidacja szybika wentylacyjnego „Ryża” oraz pochylni wentylacyjnej „Ryża” na odcinku od przecinki do szybika wentylacyjnego do powierzchni wraz z wyposażeniem oraz likwidacja obiektów budowlanych dla SRK S.A. Oddział KWK „Boże Dary – Mysłowice -Wesoła I” Ruch „Boże Dary”: Etap I Likwidacja pochylni wentylacyjnej „Ryża” wraz z wyposażeniem przez wypełnienie materiałem zasypowym obejmującym budowę tamy oporowej z czterema przepustami rurowymi. Etap II Likwidacja szybika wentylacyjnego „Ryża” przez wypełnienie materiałem zasypowym. Etap III Zadanie 1: Likwidacja budynku stacji wentylatorów głównych „Ryża” wraz z kanałem dolotowym. Zadanie 2: Likwidacja budynku pochylni wentylacyjnej „Ryża”. Etap IV Zadanie 1: Wykonanie żelbetowej płyty zabezpieczającej zlikwidowany szybik wentylacyjny „Ryża”. Zadanie 2: Wykonanie żelbetowej płyty zabezpieczającej podsadzoną pochylnię wentylacyjną „Ryża”.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa elementów infrastruktury rekreacyjno-sportowej w miejscowości Jankowice w Gminie Oława
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI