Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Regionalnego Centrum Patriotyzmu im. Marii i Lecha Kaczyńskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chocianów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Chocianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@chocianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://chocianow.bip.pbox.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Regionalnego Centrum Patriotyzmu im. Marii i Lecha Kaczyńskich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84b35a93-bb10-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017562/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Regionalne Centrum Patriotyzmu im. Marii i Lecha Kaczyńskich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://chocianow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferta winna być sporządzona w
języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://chocianow.ezamawiajacy.pl
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
1. Ofertę należy złożyć w następujący sposób:
1.1. Wykonawca składa Ofertę poprzez:
1.1.1. wypełnienie Formularza Oferty (informacje zawarte w SWZ),
1.1.2. dodanie w zakładce „OFERTY" dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ, -
podpisanych podpisem elektronicznym przez osoby umocowane. Czynności realizowane są poprzez
wybranie polecenia „Dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany.
Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę". Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta została złożona” oraz wygenerowany
raport ofert z zakładki „Oferty” O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; Zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
Włączona obsługa JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls,
ppt,docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiającyzgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa
informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RU.271.14.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia:
Budowa Regionalnego Centrum Patriotyzmu im. Marii i Lecha Kaczyńskich.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót, decyzji pozwolenia na budowę, wykonanie
zagospodarowania terenu, a także niezbędnych robót rozbiórkowych oraz innych robót
opisanych dokumentacją projektową, dołączone do SWZ przedmiary robót należy traktować jako
dokumenty pomocnicze,
b) Modernizacja odcinka ul. Wesołej oraz ul. Spacerowej,
c) Wykonanie napisu świetlnego wg załączonego przykładowego wzoru,
d) Opracowanie kompletnych dokumentacji powykonawczych w 2 egzemplarzach,
e) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
2.1. Budowa Centrum Patriotyzmu im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Chocianowie wraz z
zagospodarowaniem terenu, budową odcinka ścieżki rowerowej oraz ciągu pieszo-rowerowego
na dz. nr 56, 57, 145, 225/2, 225/3 obręb 3 Chocianów obejmująca:
a) Rozbiórka elementów zagospodarowania terenu,
b) Przebudowę trzech budynków (A,B,C),
c) Budowę zewnętrznych elementów przyłączy sanitarnych, elektrycznych oraz instalacji
oświetlenia terenu,
d) Wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych, wentylacji i ogrzewania,
elektroenergetycznych i teletechnicznych,
e) Wykonanie zagospodarowanie terenu zgodnie z projektem budowlanym,
f) Usunięcie kolidujących z inwestycją drzew i krzewów wraz z wykonaniem nasadzeń i
trawników.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ (załącznik nr 6, 6a,
6b, 6c) tj.:
a) - przedmiar robót, stanowiący element pomocniczy,
b) - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) - dokumentacja projektowa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 378 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami:
a) cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
b) okres gwarancji – 30 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
c) czas usunięcia usterek w okresie gwarancji - 10 pkt (waga kryterium, wyrażona w punktach).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia usterek w okresie gwaranacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co
najmniej:
a) Dwa różne zamówienia o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym
do niniejszego zamówienia w zakresie budowy lub przebudowy obiektów budowlanych wraz z
instalacjami niezbędnymi do funkcjonowania obiektu, w tym jednego o wartości min. 750.000,00
zł.
Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia
budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w nieograniczonym zakresie do kierowania
robotami budowlanymi. Kierownik budowy pełni funkcję koordynatora kierowników.
b) co najmniej jedną osobą będąca pełniącą funkcję kierownika robót branży elektrycznej,
posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w nieograniczonym zakresie do kierowania
robotami budowlanymi,
a) co najmniej jedną osobą będąca pełniącą funkcję kierownika robót branży sanitarnej,
posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych w
nieograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane – wg załącznika nr 5 do
SWZ oraz dowodów (referencje bądź inne dokumenty) potwierdzających, czy roboty budowlane
wyszczególnione na załączniku nr 5 do SWZ zostały wykonane należycie, szczególnie informacji o tym,
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone
b) wykaz osób – wg załącznika nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium.
2. Wadium wynosi 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do
dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym
rozdziale SWZ.
4. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej
lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z
2020r. poz. 299).
5. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 28.04.2022 o godzinie 12:00.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany
kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 7 do
SWZ.
1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt
2-4 oraz ust. 2 ustawy.
1.3. Dopuszcza się zmianę zapisów stanowiących oczywistą omyłkę.
2. Zapisy dotyczące możliwości zmiany umowy określone zostały szczegółowo w projekcie
umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://chocianow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-28 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni