IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W zakresie cz. 1:1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art.144 ustawy Pzp.3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania Umowy w przypadku, gdy wystąpi:1) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w ofercie lub Projekcie technicznym w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,2) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa,3) różnica w dokumentacji projektowej i powykonawczej pod warunkiem zrealizowania celów projektu, po uzgodnieniu z Zamawiającym.4. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w przypadku:1) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwi wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie proporcjonalnie zmniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane i niezbędne koszty, które Wykonawca poniesie w związku realizacją niniejszej umowy,3) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT,4) zmiana kierownika budowy, z zachowaniem spełnienia w tym zakresie wymogów SIWZ, w przypadku zdarzeń uniemożliwiających wykonywanie przez niego wskazanej funkcji. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie zmiany wraz z:a) oświadczeniem o przyjęciu obowiązków nowego kierownika budowy,b) decyzją o nadaniu wymaganych uprawnień,c) zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,d)oświadczeniem kierownika budowy potwierdzonym przez przedstawiciela Wykonawcy o spełnianiu warunków postępowania dla osoby pełniącej tę funkcję;5) zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego oraz innych osób wyznaczonych przez Zamawiającego do nadzoru nad realizacją inwestycji (wpisanych imiennie do umowy) – w przypadku zdarzeń uniemożliwiających wykonywanie przez nich określonych czynności,6) zmiana numeru rachunku bankowego podanego w ofercie Wykonawcy – wymaga zachowania formy pisemnej (aneksu do umowy),7) zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia wchodzącego w miejsce podwykonawcy, który w trakcie postępowania przetargowego udostępnił swój potencjał Wykonawcy – jeżeli na etapie realizacji zadania Wykonawca będzie chciał zrezygnować z podwykonawcy, to musi zaproponować nowego, który uzupełni jego potencjał wskazany w ofercie. Nowy podwykonawca musi samodzielnie spełniać warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,8) usunięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji,9) wprowadzenia robót zamiennych z powodu:a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny,c) zaprzestania produkcji materiałów, których użycie Zamawiający przewidział przy realizacji przedmiotu umowy,d) zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji przedmiotu umowy.5. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada wniosek Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego.6. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Podstawę zmiany umowy stanowić będzie protokół konieczności sporządzony przez strony umowy.7. Nie stanowi zmiany umowy:1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,2) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami.8. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:1) zmianie siedziby lub nazwy firmy,2) zmianie osób reprezentujących,3) ogłoszeniu upadłości,4) ogłoszeniu likwidacji,5) zawieszenia działalności, 6) wszczęcia postępowania układowego wobec Wykonawcy.9. Zgodnie z art. 15 znowelizowanej ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, po spełnieniu określonych przesłanek, możliwa jest:1) zmiana terminu wykonania umowy lub jej części, 2) czasowe zawieszenie wykonania umowy lub jej części, 3) zmiana sposobu wykonania robót budowalnych.10. Każda zmiana umowy dokonana na podstawie ustawy z dnia 31 marca 2020 o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, powinna być poprzedzona szczegółową analizą dotyczącą wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy.W zakresie cz. 2 i 3:1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty jeśli taka konieczność spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć i wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia.3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy jeśli łączna wartość zmian jest mniejsza niż 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.4. Nie jest zmianą umowy wymagającej formy pisemnej:1) zmiana numeru rachunku bankowego, na które ma być przelane wynagrodzenie Wykonawcy,2) utrata mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w treści umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących aktów prawa.5. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni z winy Wykonawcy z naliczeniem kar umownych, których mowa w § 7 niniejszej umowy w następujących wypadkach:1) jeżeli Wykonawca nie wykonał przedmiotu umowy w wymaganym terminie lub jeżeli podczas odbioru Zamawiający stwierdził, że przedmiot umowy jest wykonany niezgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ,2) nieusunięcia wad w wyznaczonym terminie,3) w przypadku wielokrotnego dokonywania bezpośredniej zapłaty podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, lub konieczność dokonania bezpośrednich zapłat na sumę większą niż 5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego.6. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni w przypadku gdy jej wykonanie nie będzie leżało w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.7. Zgodnie z art. 15 znowelizowanej ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, po spełnieniu określonych przesłanek, możliwa jest:1) zmiana terminu wykonania umowy lub jej części, 2) czasowe zawieszenie wykonania umowy lub jej części, 3) zmiana sposobu wykonania robót budowalnych.8. Każda zmiana umowy dokonana na podstawie ustawy z dnia 31 marca 2020 o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, powinna być poprzedzona szczegółową analizą dotyczącą wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy.9. Zamawiający może rozwiązać umowę, jeżeli:1) umowa została zmieniona z naruszeniem postanowień art. 144 ustawy Pzp;2) wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp;3) Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że państwo polskie uchybiło zobowiązaniom, które ciążą na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, że Zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
25.01.2021, godzina:
09:55,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Perlejewo z podziałem na 3 zadania: Cz. 1: budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Zakres przewidzianych robót obejmuje: przebudowa istniejącego budynku administracyjno-biurowego na biorowo-socjalno-magazynowo-gospodarczy na potrzeby PSZOK, utwardzenie terenu działki, remont oświetlenia, budowa ogrodzenia. Cz. 2: dostawa ciągnika z wyposażeniem Cz. 3: dostawa przyczepy hakowej Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VI OCHRONA ŚRODOWISKA I RACJONALNE GOSPODAROWANIE JEGO ZASOBAMI Priorytet Inwestycyjny: 6.1. Inwestowanie w sektor gospodarki odpadami celem wypełnienia zobowiązań określonych w dorobku prawnym unii w zakresie środowiska oraz zaspokojenia wykraczających poza te zobowiązania potrzeb inwestycyjnych określonych przez państwa członkowskie WND-RPPD.06.01.00-IZ.00-20-001/19Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - dla cz. 1 - załącznik nr 4, 10 do SIWZ, 1. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 2. Powyższe oznacza, iż Wykonawca może zaoferować urządzenia lub materiały równoważne o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.3. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.4. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązania „równoważne” spełniają wymagania techniczne i jakościowe określone w załączniku nr 10,11,12 do SIWZ, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży odpowiednie wyjaśnienia. 5. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych.6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w zakresie cz. 1 wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia, osób wykonujących w szczególności czynności: roboty ziemne lub rozbiórkowe, przy czym:Przy realizacji powyższego wymogu, należy uwzględnić: 8.1 W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy.8.2 Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz.1781), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.8.3 W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie umów o pracę z tymi osobami. 8.4 Na każde żądanie Zamawiającego – w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców.8.5 Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4., stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w Istotnych postanowieniach umowy.8.6 Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa odpowiednio w pkt 8.3. i 8.4. oraz w SIWZ.9. Planowane zebranie Wykonawców odbędzie się w dniu: 11.01.2021 r. o godz. 10:00 w miejscu planowanej realizacji zadania.W sprawie zebrania należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną: p. Jarosław Oksztul - tel. 85 6578521 w. 23Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp.Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobą nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45111300-1, 45453000-7, 45210000-2, 45432210-9, 45421146-9, 45422000-1, 45261000-4, 45261210-9, 45320000-6, 45321000-3, 45400000-1, 45324000-4, 45431000-7, 45432113-9, 45442100-8, 44220000-8, 45443000-4, 45262100-2, 45311000-0, 45330000-9, 45331210-1, 39715200-9, 44411000-4, 45233250-6, 45262300-4, 45262310-7, 77310000-6, 45342000-6, 45310000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 02.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
dostawa ciągnika z wyposażeniem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Perlejewo z podziałem na 3 zadania:Cz. 1: budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Zakres przewidzianych robót obejmuje: przebudowa istniejącego budynku administracyjno-biurowego na biorowo-socjalno-magazynowo-gospodarczy na potrzeby PSZOK, utwardzenie terenu działki, remont oświetlenia, budowa ogrodzenia.Cz. 2: dostawa ciągnika z wyposażeniemCz. 3: dostawa przyczepy hakowejZadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020Osi Priorytetowej VI OCHRONA ŚRODOWISKA I RACJONALNE GOSPODAROWANIE JEGO ZASOBAMIPriorytet Inwestycyjny: 6.1. Inwestowanie w sektor gospodarki odpadami celem wypełnienia zobowiązań określonych w dorobku prawnym unii w zakresie środowiska oraz zaspokojenia wykraczających poza te zobowiązania potrzeb inwestycyjnych określonych przez państwa członkowskieWND-RPPD.06.01.00-IZ.00-20-001/19Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - dla cz. 2 – załącznik nr 4, 11 do SIWZ.1. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 2. Powyższe oznacza, iż Wykonawca może zaoferować urządzenia lub materiały równoważne o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.3. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.4. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązania „równoważne” spełniają wymagania techniczne i jakościowe określone w załączniku nr 10,11,12 do SIWZ, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży odpowiednie wyjaśnienia. 5. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych.6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w zakresie cz. 1 wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia, osób wykonujących w szczególności czynności: roboty ziemne lub rozbiórkowe, przy czym:Przy realizacji powyższego wymogu, należy uwzględnić: 8.1 W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy.8.2 Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz.1781), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.8.3 W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie umów o pracę z tymi osobami. 8.4 Na każde żądanie Zamawiającego – w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców.8.5 Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4., stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w Istotnych postanowieniach umowy.8.6 Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa odpowiednio w pkt 8.3. i 8.4. oraz w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16700000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
dostawa przyczepy hakowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Perlejewo z podziałem na 3 zadania:Cz. 1: budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Zakres przewidzianych robót obejmuje: przebudowa istniejącego budynku administracyjno-biurowego na biorowo-socjalno-magazynowo-gospodarczy na potrzeby PSZOK, utwardzenie terenu działki, remont oświetlenia, budowa ogrodzenia.Cz. 2: dostawa ciągnika z wyposażeniemCz. 3: dostawa przyczepy hakowejZadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020Osi Priorytetowej VI OCHRONA ŚRODOWISKA I RACJONALNE GOSPODAROWANIE JEGO ZASOBAMIPriorytet Inwestycyjny: 6.1. Inwestowanie w sektor gospodarki odpadami celem wypełnienia zobowiązań określonych w dorobku prawnym unii w zakresie środowiska oraz zaspokojenia wykraczających poza te zobowiązania potrzeb inwestycyjnych określonych przez państwa członkowskieWND-RPPD.06.01.00-IZ.00-20-001/19Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:- dla cz. 3 – załącznik 4, 12 do SIWZ. 1. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 2. Powyższe oznacza, iż Wykonawca może zaoferować urządzenia lub materiały równoważne o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.3. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.4. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązania „równoważne” spełniają wymagania techniczne i jakościowe określone w załączniku nr 10,11,12 do SIWZ, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży odpowiednie wyjaśnienia. 5. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych.6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w zakresie cz. 1 wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia, osób wykonujących w szczególności czynności: roboty ziemne lub rozbiórkowe, przy czym:Przy realizacji powyższego wymogu, należy uwzględnić: 8.1 W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy.8.2 Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz.1781), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.8.3 W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie umów o pracę z tymi osobami. 8.4 Na każde żądanie Zamawiającego – w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców.8.5 Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4., stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w Istotnych postanowieniach umowy.8.6 Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa odpowiednio w pkt 8.3. i 8.4. oraz w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16510000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: