Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla Krosna Odrzańskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla Krosna Odrzańskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrosno Odrzańskie
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Krosno Odrzańskie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-24
  • Numer ogłoszenia566164-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 566164-N-2020 z dnia 2020-07-24 r.

Gmina Krosno Odrzańskie: Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla Krosna Odrzańskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach II osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, nr projektu POIS.02.02.00-00-0018/18, tytuł projektu: Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla Krosna Odrzańskiego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie, krajowy numer identyfikacyjny 97077026700000, ul. ul. Parkowa  1 , 66-600  Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 835 017, e-mail r.slupski@krosnoodrzanskie.pl, faks 683 835 122.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie papierowej. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, w Biurze Obsługi Interesanta (BOI).
Adres:
Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie Komunikacja, Biuro Obsługi Interesanta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla Krosna Odrzańskiego
Numer referencyjny: PR.272.4.2020.RN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla Krosna Odrzańskiego, zgodnie z niniejszą specyfikacją (wraz ze wzorem umowy) oraz Programem funkcjonalno-użytkowym. Planowane przedsięwzięcie – PSZOK – będzie zlokalizowane na dz. ew. nr 787/2 i 789 w Krośnie Odrzańskim. Przedsięwzięcie polegać będzie na zaprojektowaniu, budowie i wyposażeniu punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, na terenie którego zbierane i magazynowane będą odpady komunalne oraz przedmioty przeznaczone do ponownego użycia dostarczone przez mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania, uzyskania wszelkich niezbędnych zgód, wybudowania i wyposażenia punktu zgodnie z niniejszym PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, w tym także pozwolenia na użytkowanie zakresu objętego przedmiotem zamówienia (podstawa wystawienia faktury końcowej). Odpowiedzialnością Wykonawcy jest, aby projekt, budowa i – zależna od powyższego – eksploatacja PSZOK-u była zgodna z aktualnie obowiązującymi w Polsce wymogami prawnymi, a także przepisami Unii Europejskiej. Należy przestrzegać wszelkich norm technicznych. Projekt i wszystkie przyjmowane rozwiązania, w tym techniczne, budowlane, wyposażenie, treść i formę tablic informacyjnych należy uzgadniać z Zamawiającym.Przedsięwzięcie składać się będzie z następujących elementów: 1) powierzchnie utwardzone PSZOK: ‒ z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch ciężki, plac o powierzchni 3 000-3 100 m2, w tym powierzchnia pod planowane wiaty, boksy i magazyny, ‒ z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch pieszy (chodniki), w tym ścieżka edukacyjna oraz taras edukacyjny, łączne powierzchnia 900-1 000 m2; 2) salka edukacyjna z zapleczem socjalno-biurowym (biuro, szatnie, kuchnia, magazyn techniczny); 3) magazyn trójdzielny na odpady, w tym odpady niebezpieczne i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady i przedmioty do ponownego użycia, w tym punkt przyjęcia odpadów i przedmiotów do ponownego użycia oraz warsztat (punkt naprawy i przygotowania odpadów do ponownego użycia); 4) zadaszone boksy magazynowe na odpady; 5) magazyny o konstrukcji stalowej (obudowane blachą trapezową) do magazynowania odpadów; 6) najazdowa rampa rozładunkowa wraz z wiatą (zadaszenie obszaru powierzchni rampy oraz kontenerów przy rampie); 7) wiata z myjką; 8) infrastruktura towarzysząca, instalacje i urządzenia.W punkcie gromadzone będą odpady komunalne selektywnie zbierane, z wyłączeniem zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zawierających azbest. Zbierane i magazynowane będą: • inne niż niebezpieczne odpady komunalne, • odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych (odpady komunalne), • przedmioty przeznaczone do ponownego użycia. Zbierane i magazynowane będą następujące frakcje odpadów:1) odpady wielkogabarytowe,2) opony samochodów osobowych i jednośladów,3) odpady zielone,4) odpady budowlane i remontowe (w szczególności gruz betonowy i zmieszane odpady z budowy),5) drewno, w tym stolarka okienna i drzwiowa (nie wyklucza się selektywnej zbiórki drewna impregnowanego),6) styropian opakowaniowy,7) papier i tektura,8) szkło opakowaniowe,9) szkło inne niż opakowaniowe (w tym szkło płaskie – okienne),10) metale,11) tworzywa sztuczne (opakowaniowe),12) tworzywa sztuczne (inne niż opakowaniowe),13) odzież i tekstylia,14) opakowania wielomateriałowe,15) popioły,16) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,17) odpady niebezpieczne.Do zbierania odpadów przewiduje się wykorzystanie magazynów w formie boksów, wiat, magazynów kontenerowych, kontenerów hakowych o pojemności 7-40m3 oraz pojemników o pojemności ok. 1,1 m3. Dla frakcji odpadów zbieranych w najmniejszych ilościach przewiduje się najmniejsze pojemniki 240l. W zależności od potrzeb i skali przywożonych przez mieszkańców do PSZOK odpadów, wielkość kontenerów i pojemniki dla poszczególnych rodzajów odpadów będzie się zmieniać. W PSZOK będą też zbierane odpady niebezpieczne i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, dla których przewidziano oddzielny magazyn. Wewnątrz magazynu zbierany będzie zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, przewiduje się szczelne pojemniki na poszczególne frakcje odpadów niebezpiecznych. Zbierane będą następujące frakcje:1) akumulatory,2) baterie,3) lampy fluorescencyjne,4) przeterminowane leki,5) termometry rtęciowe,6) rozpuszczalniki,7) kwasy,8) oleje i tłuszcze inne niż jadalne,9) opakowania z pozostałościami niebezpiecznymi,10) środki ochrony roślin,11) farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice,12) detergenty.Poza selektywnie zbieranymi odpadami komunalnymi, do PSZOK mieszkańcy przynieść będą mogli odpady i przedmioty nadające się do ponownego użycia. Część z nich niewymagająca napraw przekazywana będzie zainteresowanym mieszkańcom. Odpady wymagające napraw poddawane będą procesowi przygotowaniu do ponownego użycia, czyli naprawiane, przywracane im będą wartości użytkowe.Mieszkańcy będą dostarczać odpady do odpowiednich kontenerów, pojemników i pomieszczeń stanowiących wyposażenie punktu. Odpady dostarczone na teren punktu będą czasowo magazynowane, po czym zostaną przetransportowane do dalszego przetwarzania, w pierwszej kolejności ponownego użycia, recyklingu i odzysku innymi metodami.PSZOK w wersji planowanej przez Zamawiającego ma pełnić także następujące funkcje: 1) edukacyjną i informacyjną – (elementy edukacyjne oraz tablice informacyjne) na temat: • zasad funkcjonowania PSZOK i całego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w systemie funkcjonującym na terenie Gminy, w tym w gminie gdzie tworzony jest punkt, zasad selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz dalszych sposobów zagospodarowania odpadów komunalnych, • hierarchii postępowania z odpadami, • zapobiegania powstawaniu odpadów, w tym np. miejsce zbiórki przedmiotów do ponownego użycia, przedstawianie przykładów ponownego wykorzystania odpadów, kompostowanie odpadów w przydomowych kompostownikach; 2) ponownego wykorzystania odpadów oraz zapobiegania powstawaniu odpadów – w PSZOK przewidziane jest „pomieszczenie na przedmioty do ponownego użycia”, w którym przewidziana jest: • zbiórka przedmiotów przeznaczonych do ponownego użycia, które przekazywane będą zainteresowanym mieszkańcom, • naprawa (przygotowanie do ponownego użycia) przedmiotów i odpadów, głównie wielkogabarytowych nadających się do ponownego wykorzystania, które również przekazywane będą zainteresowanym mieszkańcom. Należy także wykonać ogrodzenie, instalację elektryczna, monitoringowa i alarmowa, wodną ściekową, nasadzenia zieleni, oznakować, oraz wyposażyć obiekt w niezbędne wyposażenie, w tym w szczególności w elementy wskazane w PFU i formularzu ofertowym. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania: • dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej projekty budowlane i wykonawcze w podziale na branże wg wymagań prawnych w zakresie budowy PSZOK, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiającymi osiągnięcie efektu ekologicznego, wykonanie certyfikatów energetycznych dla obiektu,• harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych określające grupy robót oraz dostaw,• wykonania zadania zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi przez Zamawiającego projektami wykonawczymi, PFU, SIWZ.W zakresie zamówienia znajduje się również uzyskanie wszelkich pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych i dostaw na podstawie w/w opracowań w tym pozwolenia na budowę i pozwolenia wodnoprawnego. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do zatwierdzenia dokumentacji projektowej u Zamawiającego oraz wypełnienie innych wymagań wynikających z Umowy i przepisów powszechnie obowiązujących. Przed zgłoszeniem zakończenia robót Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentacji powykonawczej.Dokumentacja projektowa musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi w ilościach wskazanych w PFU. Dokumentację należy dostarczyć Zamawiającemu. Dokumentację wymienioną powyżej wraz z kopią pełnej dokumentacji formalno-prawnej (uzyskane uzgodnienia, opinie, warunki techniczne przyłączy itp.) należy przekazać Zamawiającemu dodatkowo w wersji elektronicznej na CD zapisana w formacie PDF. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy wniosek o dofinansowanie oraz PFU. Nie przewiduje się żeby wymogi wniosku o dofinansowanie lub zapisy studiów mogły wygenerować koszty na etapie projektowania i wykonawstwa, tym niemniej Wykonawca może je zgłosić w terminie 30 dni od dnia podpisania Umowy w formie roszczenia, pod rygorem braku możliwość powoływania się na te okoliczności w terminie późniejszym.

II.5) Główny kod CPV: 45222100-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71222000-0
71320000-7
45100000-8
45110000-1
45111200-0
45112700-2
45200000-9
45220000-5
45222000-9
45222100-0
45213270-6
45230000-8
45231000-5
45231400-9
45231300-8
45233140-2
45233130-9
45233120-6
45233110-3
45233300-2
45233200-1
32323500-8
45000000-7
71220000-6
71240000-2
45300000-0
45400000-1
45210000-2
45260000-7
45310000-3
45450000-6
09331200-0
45231000-5
45311000-0
45315300-1
45315600-4
45315700-5
45421100-5
45450000-6
71232310-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać ten warunek razem.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum 1 zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) o minimalnej łącznej wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN (jeden milion złotych 00/100), poparte dokumentami (dowodami) potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. poświadczenie).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia, spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowejokreślonego w pkt. 10.1.3) SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: a) wykazu robótbudowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty tezostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 doSIWZ Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczynyo obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - innedokumenty. W celu potwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowejokreślonego w pkt 10.1.2) SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: b) informacji banku lubspółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środkówfinansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływemterminu składania ofert, Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentówdotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, możezłożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przezzamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawcaspełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ, w zakresiewskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawcado oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlegawykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie przesłanek określonych w pkt 10.4 SIWZ wzakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którymmowa w pkt 11.1 oraz 11.2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brakpodstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się nazasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieńpublicznych zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt11.1 oraz 11.2 SIWZ. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówieniapodwykonawcom zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa wpkt 11.1 oraz 11.2 SIWZ. 6. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostaniezastosowana procedura wynikająca z art. 24aa ustawy (tzw. procedura odwrócona). Oznacza to, żezamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego ofertazostała oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału wpostępowaniu. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona, jakonajkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych nadzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: W celupotwierdzenia, spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonegow pkt. 10.1.3) SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: a) wykazu robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zzałączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ Dowodami,o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W celupotwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt10.1.2) SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: b) informacji banku lub spółdzielczej kasyoszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lubzdolność kredytową Wykonawcy, nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składaniaofert, Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczącychsytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć innydokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającegowarunku udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający wymaga by Wykonawca wraz z w/wdokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawdo wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie dotyczące zatrudnieniaprzez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazaneprzez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega nawykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodekspracy – wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Wykonawca w terminie 3 dni oddnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenieo przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 doSIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniemoświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązek ten wpełni obciąża wykonawcę. 9. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, októrych mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zdolnościachlub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieńpublicznych, zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę dokumentów, które określają wszczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystaniazasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakresi okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, nazdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniudotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane, którychwskazane zdolności dotyczą. 10. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi złożyćdokumenty, o których mowa w pkt 11.8 SIWZ. Pozostałe dokumenty będą traktowane jakowspólne. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba,której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się jedokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy dotyczące terminuwystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 11. Poświadczenia za zgodność z oryginałemdokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polegawykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresiedokumentów, które każdego z nich dotyczą. 12. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożeniaoświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 11.6 SIWZ, jeżeli zamawiający posiadaoświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocąbezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniuustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352). W takim przypadku wykonawca jestzobowiązany do wskazania zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt11.6 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, a w przypadku wskazania dostępnościoświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej, do wskazania zamawiającemu adresówinternetowych ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których zamawiający możesamodzielnie pobrać wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty. 13. Dokumentysporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadkuwskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów w sposób, o którym mowa w pkt 11.13SIWZ, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polskiwskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).Uwaga W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,c) kwotę gwarancji,d) termin ważności gwarancji,e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego nr 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 z dopiskiem „Wpłata wadium – PSZOK”. Kopię potwierdzenia dokonania przelewu należy załączyć do oferty.5. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą.6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.8 i 14.9 SIWZ.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 14.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 doSIWZ – Istotne postanowienia umowy. 2. Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowybędą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadkusiły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrznewobec łączącej strony więzi prawnej: 1. o charakterze niezależnym od stron, 2. którego strony niemogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 3. którego nie można uniknąć ani któremu strony niemogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 4. której nie można przypisać drugiej stronie;Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inneklęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamaniawarunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lubskażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ narealizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności wrozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmianabędzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznejinterpretacji jej zapisów przez strony; d) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowejskutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotniewstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji –zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; e) zaistnienia okoliczności leżących postronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościamipłatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe doprzewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji Umowy oraz terminywynikające z harmonogramu f) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momenciezawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosiodpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie zespecyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy,w szczególności terminu realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-10, godzina: 07:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> oferty mogą być składane w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI