Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa PSZOK na terenie gmin członkowskich Związku Celowego Gmin MG-6, w formule zaprojektuj i wybuduj, w 2 lokalizacjach: Gorzów Wlkp (Fieldorfa Nila) oraz gm. Bogdaniec (Łupowo)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Celowy Gmin MG-6
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211035280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7287 101
1.5.8.) Numer faksu: 95 7514 618
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mg6@zcg.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zcg.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa PSZOK na terenie gmin członkowskich Związku Celowego Gmin MG-6, w formule zaprojektuj i wybuduj, w 2 lokalizacjach: Gorzów Wlkp (Fieldorfa Nila) oraz gm. Bogdaniec (Łupowo)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92bc4f34-9de8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00032894/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa PSZOK na terenie gmin członkowskich Związku Celowego Gmin MG-6, w formule zaprojektuj i wybuduj, w 2 lokalizacjach: Gorzów Wlkp (Fieldorfa Nila) oraz gm. Bogdaniec (Łupowo)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 4 „Środowisko i kultura”, Działanie 4.2 „Gospodarka odpadami”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, lub poczty elektronicznej, przy zastrzeżeniu, że oferta musi zostać złożona za pośrednictwem miniPortalu.2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia.4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 1 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie komunikacji elektronicznej oraz rozporządzeniu w sprawie podmiotowych środków dowodowych. 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w SWZ ( Specyfikacji Warunków Zamówienia)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DK.271.1.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (dalej: „PSZOK”) na terenie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, ul. Fieldorfa Nila (działka o nr ew. 32/1 obręb Górczyn, Miasto Gorzów Wlkp., Powiat Gorzów Wlkp.) - gmina członkowska Związku Celowego Gmin MG-6 wraz z wyposażeniem PSZOK, infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu. Przedmiotem części I zamówienia jest zaprojektowanie i budowa (wraz z wyposażeniem, infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu) PSZOK na terenie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, ul. Fieldorfa Nila (działka o nr ew. 32/1 obręb Górczyn, Miasto Gorzów Wlkp., Powiat Gorzów Wlkp.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy PZP w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, albo zamówień polegających na powtórzeniu usług lub robót podobnych do objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość łączna zamówienia lub zamówień podobnych nie może przekroczyć 30% wartości zamówienia podstawowego, ustalanej odrębnie dla każdej części zamówienia, o której mowa w Rozdziale II ust. 1 SWZ, niezależnie od tego czy jednemu wykonawcy zostanie udzielona więcej niż jedna z części zamówienia. Udzielenie zamówienia podobnego może polegać w szczególności na nabyciu przez Zamawiającego od Wykonawcy:1) robót dodatkowych względem przewidzianych w niniejszym zamówieniu, tj. świadczenia lub świadczeń pozostających poza zakresem zobowiązania Wykonawcy dotyczącego Robót, w szczególności polegających na zwiększeniu powierzchni PSZOK, ilości urządzeń, powiększeniu infrastruktury użytkowej, 2) rozszerzenia zakresu Robót o prace powiązane z Robotami, w tym samodzielnie niebędące robotami budowlanymi, lecz usługami lub dostawami (np. dostarczenie elementów infrastruktury),3) realizację prac związanych z etapem eksploatacyjnym Robót, w tym realizacją remontów, które pozostają poza zakresem zamówienia podstawowego lub obowiązków wynikających z gwarancji / rękojmi.Udzielenie zamówienia lub zamówień podobnych uzależnione jest od należytego wykonywania przez Wykonawcę zamówienia podstawowego, dysponowania przez Zamawiającego odpowiednimi środkami finansowymi oraz nastąpi na warunkach zbieżnych z przewidzianymi w niniejszym postępowaniu, przy uwzględnieniu różnic wynikających ze specyfiki udzielanego zamówienia podobnego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny:1) Kryterium „cena oferty (C)” – waga 60% będzie rozpatrywane na podstawie ceny łącznej brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2a / Załącznik nr 2b do SWZ – Formularz oferty) wg poniższego wzoru: Cena najniższej ofertyKryterium „cena oferty (C)” = ------------------------------------- x 100,00 pkt x 60% Cena badanej ofertyW powyższym kryterium oferta Wykonawcy może uzyskać maksimum 60 punktów.2) Kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy (T)” – waga 40% będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w ofercie wykonawcy terminu wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z poniższą punktacją:• 40 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 9 miesięcy od dnia podpisania umowy,• 30 pkt - wykonanie przedmiotu umowy w terminie 9 miesięcy i dwóch tygodni od dnia podpisania umowy,• 20 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 10 miesięcy od dnia podpisania umowy,• 10 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 10 miesięcy i dwóch tygodni od dnia podpisania umowy,• 0 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Sposób oceny:1) Kryterium „cena oferty (C)” – waga 60% będzie rozpatrywane na podstawie ceny łącznej brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2a / Załącznik nr 2b do SWZ – Formularz oferty) wg poniższego wzoru: Cena najniższej ofertyKryterium „cena oferty (C)” = ------------------------------------- x 100,00 pkt x 60% Cena badanej ofertyW powyższym kryterium oferta Wykonawcy może uzyskać maksimum 60 punktów.2) Kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy (T)” – waga 40% będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w ofercie wykonawcy terminu wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z poniższą punktacją:• 40 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 9 miesięcy od dnia podpisania umowy,• 30 pkt - wykonanie przedmiotu umowy w terminie 9 miesięcy i dwóch tygodni od dnia podpisania umowy,• 20 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 10 miesięcy od dnia podpisania umowy,• 10 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 10 miesięcy i dwóch tygodni od dnia podpisania umowy,• 0 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (dalej: „PSZOK”) na terenie Gminy Bogdaniec (działka o nr ew. 132 obręb Łupowo, Gmina Bogdaniec, powiat gorzowski.) - gmina członkowska Związku Celowego Gmin MG-6 wraz z wyposażeniem PSZOK, infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu. Przedmiotem części II zamówienia jest zaprojektowanie i budowa (wraz z wyposażeniem, infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu) PSZOK na terenie Gminy Bogdaniec (działka o nr ew. 132 obręb Łupowo, Gmina Bogdaniec, powiat gorzowski.)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy PZP w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, albo zamówień polegających na powtórzeniu usług lub robót podobnych do objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość łączna zamówienia lub zamówień podobnych nie może przekroczyć 30% wartości zamówienia podstawowego, ustalanej odrębnie dla każdej części zamówienia, o której mowa w Rozdziale II ust. 1 SWZ, niezależnie od tego czy jednemu wykonawcy zostanie udzielona więcej niż jedna z części zamówienia. Udzielenie zamówienia podobnego może polegać w szczególności na nabyciu przez Zamawiającego od Wykonawcy:1) robót dodatkowych względem przewidzianych w niniejszym zamówieniu, tj. świadczenia lub świadczeń pozostających poza zakresem zobowiązania Wykonawcy dotyczącego Robót, w szczególności polegających na zwiększeniu powierzchni PSZOK, ilości urządzeń, powiększeniu infrastruktury użytkowej, 2) rozszerzenia zakresu Robót o prace powiązane z Robotami, w tym samodzielnie niebędące robotami budowlanymi, lecz usługami lub dostawami (np. dostarczenie elementów infrastruktury),3) realizację prac związanych z etapem eksploatacyjnym Robót, w tym realizacją remontów, które pozostają poza zakresem zamówienia podstawowego lub obowiązków wynikających z gwarancji / rękojmi.Udzielenie zamówienia lub zamówień podobnych uzależnione jest od należytego wykonywania przez Wykonawcę zamówienia podstawowego, dysponowania przez Zamawiającego odpowiednimi środkami finansowymi oraz nastąpi na warunkach zbieżnych z przewidzianymi w niniejszym postępowaniu, przy uwzględnieniu różnic wynikających ze specyfiki udzielanego zamówienia podobnego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny:1) Kryterium „cena oferty (C)” – waga 60% będzie rozpatrywane na podstawie ceny łącznej brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2a / Załącznik nr 2b do SWZ – Formularz oferty) wg poniższego wzoru: Cena najniższej ofertyKryterium „cena oferty (C)” = ------------------------------------- x 100,00 pkt x 60% Cena badanej ofertyW powyższym kryterium oferta Wykonawcy może uzyskać maksimum 60 punktów.2) Kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy (T)” – waga 40% będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w ofercie wykonawcy terminu wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z poniższą punktacją:• 40 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 9 miesięcy od dnia podpisania umowy,• 30 pkt - wykonanie przedmiotu umowy w terminie 9 miesięcy i dwóch tygodni od dnia podpisania umowy,• 20 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 10 miesięcy od dnia podpisania umowy,• 10 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 10 miesięcy i dwóch tygodni od dnia podpisania umowy,• 0 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Sposób oceny:1) Kryterium „cena oferty (C)” – waga 60% będzie rozpatrywane na podstawie ceny łącznej brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2a / Załącznik nr 2b do SWZ – Formularz oferty) wg poniższego wzoru: Cena najniższej ofertyKryterium „cena oferty (C)” = ------------------------------------- x 100,00 pkt x 60% Cena badanej ofertyW powyższym kryterium oferta Wykonawcy może uzyskać maksimum 60 punktów.2) Kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy (T)” – waga 40% będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w ofercie wykonawcy terminu wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z poniższą punktacją:• 40 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 9 miesięcy od dnia podpisania umowy,• 30 pkt - wykonanie przedmiotu umowy w terminie 9 miesięcy i dwóch tygodni od dnia podpisania umowy,• 20 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 10 miesięcy od dnia podpisania umowy,• 10 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 10 miesięcy i dwóch tygodni od dnia podpisania umowy,• 0 pkt – wykonanie przedmiotu umowy w terminie 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:1) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osób, które wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, w postaci dysponowania:-co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, oraz zrealizowała co najmniej:• 1 projekt we wskazanej specjalizacji na budowę, przebudowę lub remont PSZOK lub obiekt budowlany podobny do PSZOK, przy czym za obiekt podobny uznaje się obiekt budowlany przeznaczony i wykorzystywany do magazynowania rzeczy ruchomych, towarów itp., lub przejazdu pojazdów (np. place, parkingi, drogi [publiczne, wewnętrzne] itp.) o powierzchni nie mniejszej niż 550m2, • 1 projekt we wskazanej specjalizacji na budowę, przebudowę lub remont obiektu budowlanego o wartości projektu nie mniejszej niż 10 000,00 złotych brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto),-co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz zrealizowała co najmniej:• 1 projekt we wskazanej specjalizacji na budowę, przebudowę lub remont PSZOK lub obiekt budowlany podobny do PSZOK, przy czym za obiekt podobny uznaje się obiekt budowlany przeznaczony i wykorzystywany do magazynowania rzeczy ruchomych, towarów itp., lub przejazdu pojazdów (np. place, parkingi drogi [publiczne, wewnętrzne] itp.) o powierzchni nie mniejszej niż 550m2, • 1 projekt we wskazanej specjalizacji na budowę, przebudowę lub remont obiektu budowlanego o wartości projektu nie mniejszej niż 10 000,00), złotych brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto),- co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, oraz zrealizowała co najmniej:• 1 projekt we wskazanej specjalizacji na budowę, przebudowę lub remont PSZOK lub obiekt budowlany podobny do PSZOK, przy czym za obiekt podobny uznaje się obiekt budowlany przeznaczony i wykorzystywany do magazynowania rzeczy ruchomych, towarów itp., lub przejazdu pojazdów (np. place, parkingi drogi [publiczne, wewnętrzne] itp.) o powierzchni nie mniejszej niż 550m2, • 1 projekt we wskazanej specjalizacji na budowę, przebudowę lub remont obiektu budowlanego o wartości projektu nie mniejszej niż 10 000,00 złotych brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto),- co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz zrealizowała co najmniej:• 1 projekt we wskazanej specjalizacji na budowę, przebudowę lub remont PSZOK lub obiekt budowlany podobny do PSZOK, przy czym za obiekt podobny uznaje się obiekt budowlany przeznaczony i wykorzystywany do magazynowania rzeczy ruchomych, towarów itp., lub przejazdu pojazdów (np. place, parkingi drogi [publiczne, wewnętrzne] itp.) o powierzchni nie mniejszej niż 550m2, • 1 projekt we wskazanej specjalizacji na budowę, przebudowę lub remont obiektu budowlanego o wartości projektu nie mniejszej niż 10 000,00 złotych brutto(słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto),- co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz pełniła taką funkcję w co najmniej:• w ramach jednej roboty na budowę, przebudowę lub remont PSZOK lub obiekt budowlany podobny do PSZOK, przy czym za obiekt podobny uznaje się obiekt budowlany przeznaczony i wykorzystywany do magazynowania rzeczy ruchomych, towarów itp., lub przejazdu pojazdów (np. place, parkingi drogi [publiczne, wewnętrzne] itp.) o powierzchni nie mniejszej niż 550m2,• w ramach jednej roboty na budowę, przebudowę lub remont obiektu budowlanego o wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto),- co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, oraz pełniła taką funkcję w co najmniej:• w ramach jednej roboty na budowę, przebudowę lub remont PSZOK lub obiekt budowlany podobny do PSZOK, przy czym za obiekt podobny uznaje się obiekt budowlany przeznaczony i wykorzystywany do magazynowania rzeczy ruchomych, towarów itp., lub przejazdu pojazdów (np. place, parkingi drogi [publiczne, wewnętrzne] itp.) o powierzchni nie mniejszej niż 550m2,• w ramach jednej roboty na budowę, przebudowę lub remont obiektu budowlanego o wartości robót nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto),- co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz pełniła taką funkcję w co najmniej:• w ramach jednej roboty na budowę, przebudowę lub remont PSZOK lub obiekt budowlany podobny do PSZOK, przy czym za obiekt podobny uznaje się obiekt budowlany przeznaczony i wykorzystywany do magazynowania rzeczy ruchomych, towarów itp., lub przejazdu pojazdów (np. place, parkingi drogi [publiczne, wewnętrzne] itp.) o powierzchni nie mniejsze niż 550m2• w ramach jednej roboty na budowę, przebudowę lub remont obiektu budowlanego o wartości robót nie mniejszej niż 300 000,00 złotych brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto),b) doświadczenia, w postaci wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończonej, co najmniej:-jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie PSZOK lub obiektu budowlanego podobnego do PSZOK, przy czym za obiekt podobny uznaje się obiekt budowlany przeznaczony i wykorzystywany do magazynowania rzeczy ruchomych, towarów itp., lub przejazdu pojazdów (np. place, parkingi drogi [publiczne, wewnętrzne] itp.) o powierzchni nie mniejszej niż 550m2, o wartości roboty nie mniejszej niż 700 000,00 złotych brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych brutto),-jednej roboty budowanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 700 000,00 złotych brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych brutto).2) finansowej tj. posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 700.000,00 złotych .2. Przewidziane w ust. 1 warunki udziału w Postępowaniu, mają zastosowanie wobec każdej, pojedynczej części zamówienia wyróżnionej w Rozdziale II ust. 1 SWZ. 3. W zakresie w jakim w ust. 1 ustanowiony warunek został sformułowany poprzez posłużenie się pojęciem:1) „budowa” należy interpretować go poprzez przyjęcie, że „budowa” oznacza wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu,2) „przebudowa” należy interpretować go poprzez przyjęcie, że „przebudowa” oznacza wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego,3) „remont” należy interpretować go poprzez przyjęcie, że „remont” oznacza wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji.4. W zakresie warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 dopuszcza się:1) spełnienia warunku zarówno poprzez wykazanie dysponowania osobami odrębnie dysponującymi wszystkimi ww. uprawnieniami i doświadczeniem, jak i przez wykazanie mniejszej liczby osób łącznie spełniających powyższe wymogi, 2) kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm., z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może zostać spełniony przez jednego wykonawcę lub łącznie przez kilku lub wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnienia / nie spełnienia, w oparciu o wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale XI SWZ „Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia”. Niespełnienie przez Wykonawcę choćby jednego z warunków opisanych powyżej, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;2. oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające przygotowanie oferty w Postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie w sprawie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 (Załącznik nr 6 do SWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP [dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego], art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP [dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji], art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, art. 109 ust. 1 pkt 9-10 ustawy PZP (Załącznik nr 7 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP)- chyba że obowiązek przedstawienia tych dokumentów nie będzie konieczny zgodnie z przepisem art. 274 ust. 4 ustawy PZP.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz doświadczenia, na wykazanie spełniania warunku o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 lit. a) SWZ - wzór wykazu - Załącznik nr 8 do SWZ,Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, na wykazanie spełniania warunku o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 lit. b) SWZ - wzór wykazu - Załącznik nr 8 do SWZ, dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w Rozdziale VII ust. 1 pkt 2 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty, jeżeli umocowanie to nie wynika z odpowiednich rejestrów / ewidencji,3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),4. oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP (dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy PZP),5. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. ustawy PZP., spełniające wymogi, o których mowa w art. 118 ust. 4 ustawy PZP (dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 280 ust. 4 ustawy PZP żąda wniesienia wadium w wysokości:1) 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) – część I zamówienia,2) 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) – część II zamówienia,2. W przypadku ubiegania się przez wykonawcę o obie części zamówienia (złożenia ofert na obie części zamówienia) wykonawca zobowiązany jest wnieść:1) dwa wadia odpowiadające dwóm ofertom i w odpowiedniej wysokości (odpowiadającej wymogom ust. 1), albo2) wnieść jedno wadium, którym obejmie obie oferty (sumę wysokości wadiów dla obu ofert), przy zastrzeżeniu, że sposób wniesienia wadium, musi umożliwiać zatrzymanie wadium w ramach każdej części zamówienia, na takich samych zasadach jak w przypadku wniesienia wadiów w sposób określony w ust. 2 pkt 1) niniejszego rozdziału SWZ.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Dokument pełnomocnictwa powinien:1) określać postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy,2) wymieniać Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (mocodawców),3) określać osobę pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne.4. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy oryginalne pełnomocnictwo, zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzednim dokonuje mocodawca.5. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik, na adres wskazany do korespondencji.6. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 6 i 8-10 ustawy PZP.8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, Dz.U. z 2020 r. poz. 2415 (zwane dalej ,,rozporządzeniem w sprawie podmiotowych środków dowodowych”), składa każdy z Wykonawców - Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie w sprawie przynależności do tej samej grupy kapitałowej.9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, w sytuacjach o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP do oferty załączają oświadczenie o którym mowa w tym przepisie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w dokumentach zamówienia - Załącznik nr 3 do SWZ - Wzór umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-06
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak