Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz roboty remontowe w lokalach mieszkalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT Wrocław
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-27
  • Numer ogłoszenia602131-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 602131-N-2020 z dnia 2020-10-27 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu: Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT Wrocław
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800177, ul. Mińska  60 , 54-610  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (71) 356-39-19, , e-mail zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT Wrocław
Numer referencyjny: WRO.WOP.260.51.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (przedmioty zamówienia)

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej 1.1 Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryterium "CENA", „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA”, „GWARANCJA- RĘKOJMIA”, 1.2 Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SIWZ wyliczonych zgodnie ze wzorem:S (suma ilości punktów przyznanych badanej ofercie) = C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) + T (uzyskana ilość punktów w kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA”)+ G (uzyskana ilość punktów w kryterium „GWARANCJA-REKOJMIA”)kryterium „CENA” – waga 60%kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” – waga 16%kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” – waga 24%1.3 W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt1.4 W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 16 pkt:Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób . Termin realizacji zamówienia – 2 miesiące i krócej – 16 pkt.Termin realizacji zamówienia – 3 miesiące – 8 pkt.Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące – 0 pkt.Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (4 miesiące) podany w Części I pkt 5 niniejszej SIWZ, będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 4 miesięcy. Zamawiający zastrzega, iż za wykonanie przedmiotu umowy w terminie dłuższym niż zaoferowany zostaną naliczone kary umowne. 1.5 W kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 24 pktZaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt Przykład Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt.Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt.Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt.Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy) będą podlegały odrzuceniu jako niezgodnie z SIWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj:a) przynajmniej jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - sanitarnej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, (dotyczy przedmiotu zamówienia nr 1)b) przynajmniej jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, (dotyczy przedmiotu zamówienia nr 2-4)c) Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2019r., poz. 577),
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp., Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu napodstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1 wzór określony w załączniku nr Nr 2 i 3 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3 Dokumenty na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, tj:2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. a) przynajmniej jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - sanitarnej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, (dotyczy przedmiotu zamówienia nr 1)b) przynajmniej jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, (dotyczy przedmiotu zamówienia nr 2-4)3.2 Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3.1, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot trzeci albo wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca -odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 16,00
GWARANCJA-RĘKOJMIA 24,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Charakter oraz warunki zmiany umowy określono w załączniku do SIWZ - projekt umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-13, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przedmiot 1-Wrocław ul. Lipska19A- budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku Inwestycja zlokalizowana jest na działce 3/7, Am-16 obręb Osobowice, miasto Wrocław
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 1-Wrocław ul. Lipska19A- budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynkuInwestycja zlokalizowana jest na działce 3/7, Am-16 obręb Osobowice, WrocławNa terenie działki nr 3/7, AM-16 zaprojektowano przyłącze kanalizacyjne grawitacyjne z rury PVC Ø160Ścieki z budynku odprowadzone zostaną przykanalikiem z rur PVC SN8 DN160 do przyłącza kanalizacyjnego wykonanego z rur PVC DN160 kielichowych, łączonych ze sobą przy użyciu kształtek z PVC, z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi z odpowiednim spadkiem przedstawionym na rysunkach do zaprojektowanej studzienki kanalizacji sanitarnej przy granicy działki. Studzienki zaprojektowano typu WAVIN i zaopatrzyć we włazy typu C250. Nad częścią przewodów posadowionych powyżej granicy przemarzania gruntów należy dokonać docieplenia przewodów żużlem. Spadki kanałów zaprojektowano w nawiązaniu do rzędnych istniejącego, wyjście z budynku, krócica kanalizacyjnego w granicy działki, kolizji z przyłączem wodociągowym. Przed przystąpieniem do podłączenia należy dokładnie sprawdzić głębokość jej posadowienia i ewentualnie dokonać korekty gł. prowadzenia przewodów w porozumieniu z projektantem. Dla ochrony rurociągów przed zamarzaniem minimalna głębokość przykrycia rurociągu dla II strefy przemarzania gruntów (wg PN-81/B-03020) winna wynosić (wg PN-81/B-10725) H n = 1,4 m. W wypadku konieczności posadawiania przewodu na mniejszej głębokości, przewód powinien być ocieplony przy pomocy materiału nieoddziałującego korozyjnie na rury z PVC-U. Grubość przykrycia ziemią termicznie izolowanego rurociągu, nie może być mniejsza od 50 cm. Budowę kanalizacji rozpocząć od punktów węzłowych – studzienki rewizyjnej S1 z obsadzonymi zgodnie z zaprojektowanymi rzędnymi przejściami szczelnymi dla rur PVC. Budowę kanału prowadzić z ustalonymi spadkami pomiędzy punktami węzłowymi od rzędnych niższych do wyższych. Wyrównywanie spadków rury przez podkładanie pod rurę kawałków drewna, kamieni lub gruzu jest niedopuszczalne – rura wymaga podbicia na całej długości. W miejscach złączy kielichowych należy wykonywać dołki montażowe o głębokości ok. 10 cm dla umożliwienia wepchnięcia bosego końca rury lub kształtki w kielich rury. Kształt i wielkość dołka montażowego musi zapewnić warunki czystości – nie dostawania się piasku do wnętrza kielicha. Kielich układanej rury winien być zabezpieczony odpowiednim deklem. Ułożony odcinek rury kanałowej - po uprzednim sprawdzeniu prawidłowości jej spadku, wymaga zastabilizowania poprzez wykonanie obsypki ochronnej, przynajmniej 10 cm ponad wierzch rury (w końcowej fazie robót obsypkę uzupełnia się do 20 cm). Obsypkę należy wykonywać z zachowaniem dostępu do dołka montażowego. Dołki montażowe ulegają zasypaniu piaskiem po wykonaniu prób szczelności złącz danego odcinka. Rur z PVC nie wolno układać na ławach betonowych ani zalewać betonem. Przy wysokim poziomie wody gruntowej w wykopie stosować odwodnienie linowe zestawem igłofiltrów. Na istniejące podziemne sieci energetyczne, telekomunikacyjne i wodociągowe w miejscach skrzyżowań nałożyć rury ochronne dzielone AROT typu PS na całej szerokości wykopu. Roboty ziemne związane z budową sieci kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych, powinny być prowadzone zgodnie z przepisami i obowiązującymi normami. Dla potrzeb budowy sieci kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych mogą być stosowane wykopy ciągłe – wąsko przestrzenne, o ścianach pionowych odeskowanych i rozpartych, przy czym w gruntach suchych i półzwartych dopuszcza się deskowanie ażurowe –nieszczelne. W gruntach nawodnionych do umocnienia wykopów należy stosować deskowanie poziome szczelne z bali drewnianych na całej głębokości wykopu. Pionowe umocnienie ścian wykopów wąsko przestrzennych spełnia warunek nienaruszalności struktury gruntu rodzimego, oraz sztywności w strefie obsypki ochronnej rury kanalizacyjnej. Wykopy pod projektowaną kanalizację wykonać, jako wąsko przestrzenne, o ścianach pionowych umocnionych balami drewnianymi. W rejonie istniejącego i projektowanego uzbrojenia podziemnego roboty ziemne należy prowadzić ręcznie pod nadzorem właścicieli tych urządzeń. Ziemia z wykopów składowana będzie wzdłuż wykopów lub na składowiskach tymczasowych wyznaczonych w porozumieniu z Inwestorem. Zasypkę rurociągów w wykopie prowadzić w trzech etapach: - wykonanie warstwy ochronnej rury z wyłączeniem odcinków na złączach, - po próbie szczelności złącz rur wykonanie warstwy ochronnej w miejscu połączeń, - zasyp wykopu gruntem rodzimym, warstwami z jednoczesnym zagęszczeniem. Obsypkę prowadzić do uzyskania zagęszczonej warstwy o grubości minimum 0,20 m nad rurą. Warstwę ochronną rury wykonuje się z piasku drobno – średnioziarnistego bez grud i kamieni. Jednocześnie z wykonaniem poszczególnych warstw obsypki należy usuwać ewentualne odeskowanie wykopu, zwracając uwagę na staranne wypełnienie wykopu i zagęszczenie przestrzeni zajmowanej uprzednio przez umocnienie wykopu. Rozbiórka umocnień ścian wykopów winna następować przy zachowaniu szczególnej ostrożności, ze względu na możliwość obsunięcia się ścian wykopu. Do robot ziemnych prowadzonych sprzętem mechanicznym można stosować koparki o pojemności łyżki 0,25 – 0,6 m3 oraz spycharki o mocy 75 – 100 kW. Roboty ziemne prowadzić zgodnie z wytycznymi przepisów BHP i instrukcji układania rur PVC. Podstawową próbą na szczelność rurociągu jest próba na eksfiltrację przy określonym ciśnieniu wody wewnątrz przewodu. Próbę na eksfiltrację przeprowadza się w pierwszej kolejności. Próbę przeprowadza się odcinkami pomiędzy studzienkami rewizyjnymi. Studzienki rewizyjne umożliwiają zejście na poziom kanałów i zamknięcie ich za pomocą tymczasowych zamknięć mechanicznych – korki, lub pneumatycznych – worki dla napełnienia przewodu wodą i dokonania próby szczelności. Zaleca się przeprowadzenie próby szczelności osobno dla przewodów z rur kanałowych z PVC. Przygotowania do próby szczelności rurociągu rozpoczynają się już przy jego układaniu, polegające na zastabilizowaniu przewodu przez wykonanie obsypki i przynajmniej częściowego przykrycia minimum 20 cm ponad wierzch rury. Złącza kielichowe rurociągu zarówno na rurach jak i na połączeniach ze studzienkami i przyłączami, pozostawia się niezasypane. Wszystkie otwory badanego odcinka przewodu-łącznie z przyłączami i inne kształtki z otworami muszą być na okres próby zakorkowane i zabezpieczone podparciem. Wodę do przewodu kanalizacyjnego podlegającego próbie należy doprowadzić ze zbiornika otwartego na powierzchni terenu – grawitacyjnie. Uwaga: W żadnym wypadku nie wolno dokonywać bezpośredniego połączenia wlotu do kanału z przewodem ciśnieniowym dostawy wody. Napełnienie przewodu przeprowadza się powoli ze studzienki od dołu kanału. Odpowietrzenie kanału dokonuje się przez najwyższy jego punkt. Czas napełnienia odcinka przewodu nie powinien być krótszy od 1 godz. dla spokojnego napełnienia i odpowietrzenia przewodu. Wynik badania należy uznać za pozytywny, jeżeli nie zostanie stwierdzona ucieczka wody. Przy próbach szczelności rur ciśnieniowych należy zachować następujące zasady: - Łuki, trójniki, zaślepki i zamontowana armatura muszą być odkryte podczas próby, - Proste odcinki rurociągu (między złączami) powinny być przysypane i grunt zagęszczony, a próba może odbyć się najwcześniej w 48 godzin po zasypaniu, - Maksymalna temperatura wody przy próbie ciśnienia może wynosić 20°C, - Próbę szczelności należy przeprowadzić po całkowitym zakończeniu montażu i wzrokowym sprawdzeniu połączeń, - Napełnienie rurociągu musi odbywać się bardzo powoli w najniższym punkcie sieci, po całkowitym napełnieniu i odpowietrzeniu rurociągu.Wykonania kanalizacji sanitarnej obejmuje:- Wytyczenie tras projektowanych odcinków kanalizacji sanitarnej,- Wytyczenie lokalizacji obiektów (studni, wpustów, wylotów, itp.),- Wykonanie przekopów kontrolnych w miejscach skrzyżowań z istniejącą infrastrukturą podziemną,- Ogrodzenie i oznakowanie terenu budowy- Zakup i transport materiałów,- Wykonanie wykopów,- Zabezpieczenie wykopów,- Wykonanie podsypki, obsypki i zasypki rurociągu,- Odwodnienie wykopów w przypadku obfitych opadów atmosferycznych,- Odwodnienie wykopów w przypadku wysokiego poziomu wód gruntowych za pomocą igłofiltrów,- Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury na czas prowadzenia robót,- Wyrównanie dna wykopu, wykonanie i zagęszczenie podsypki, zniwelowanie do rzędnych projektowanych,- Wykonanie podłoża pod studzienki rewizyjne,- Montaż kanału (około 24mb)- Montaż studni rewizyjnych (3 szt.)- Wykonanie izolacji elementów - Wykonanie prób szczelności,- Zasypanie i zagęszczenie wykopu oraz wykonanie badań zagęszczenia,- Wywóz pozostałego urobku na składowisko odpadów (również z wymiany gruntu),- Przygotowanie kanalizacji sanitarnej i dokumentów oraz zgłoszenie odbioru końcowego.- Wykonanie pomiarów i dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, projekcie wykonawczym, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania Wspólny Słownik Zamówień: według CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45330000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19472,22
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja - Rękojmia 24,00
Termin realizacji zamówienia 16,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przedmiot 2 - remont instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w miejscowości Brzeg Głogowski 102, gmina Żukowice, powiat głogowski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 2 - remont instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w miejscowości Brzeg Głogowski 102, gmina Żukowice, powiat głogowskiW stanie istniejącym budynek położony w Brzegu Głogowskim 102 i 102A, działka Nr 780/4 jest dwukondygnacyjnym budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym, dwuklatkowym, w zabudowie wolnostojącej. Lokal mieszkalny Nr 1 usytuowany jest w klatce Nr 102 na parterze budynku. Dostęp do lokalu mieszkalnego Nr 1 odbywa się z klatki schodowej. Remont dotyczy instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 1 oraz elementów wspólnych budynku w stopniu umożliwiającym przejście instalacji elektrycznej z istniejącego licznika elektrycznego do lokalu mieszkalnego Nr 1. Budynek położony w Brzegu Głogowskim 102, w którym usytuowany jest lokal mieszkalny Nr 1 w stanie istniejącym wyposażony jest w wewnętrzne instalacje:- wody zimnej - kanalizacji sanitarnej- elektryczną z napowietrznego złącza energetycznego Charakterystyczne parametry techniczne lokalu mieszkalnego Nr 1 - Powierzchnia netto lokalu Nr 1 - 52,64 m2- Kubatura lokalu Nr 1 - 141,55 m3Roboty remontowe w lokalu Nr 1 obejmują wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych. Roboty remontowe w częściach wspólnych budynku obejmują wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych na parterze w klatce schodowej oraz wymianę linii kablowej wlz z istniejącego licznika instalacji elektrycznej, usytuowanego na elewacji podwórzowej budynku do lokalu mieszkalnego Zakres prac obejmuje:Roboty rozbiórkowe i demontażowe w lokalu Nr 1:- demontaż istniejących instalacji i osprzętu elektrycznego- wycięcie bruzd w ścianach pod prowadzone instalacje Roboty demontażowe w częściach wspólnych:- demontaż istniejących instalacji i osprzętu elektrycznego- wycięcie bruzd w ścianach klatki schodowej pod prowadzone instalacjeRoboty instalacyjne w lokalu mieszkalnym Nr 1- montaż tablicy mieszkaniowej TM- montaż nowej instalacji wewnętrznej oświetlenia, gniazd wtykowych - montaż osprzętu elektrycznego - montaż instalacji dzwonkowej - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacjeroboty instalacyjne w częściach wspólnych budynku- wykonanie wymiany instalacji oświetlenia w klatce schodowej - doprowadzenia wlz od istniejącego licznika, usytuowanego na ścianie zewnętrznej budynku do tablicy mieszkaniowej TM1, usytuowanej w przedpokoju lokalu mieszkalnego Nr 1, przez klatkę schodową w kondygnacji parteru (kabel elektryczny montowany podtynkowo) oraz przez pomieszczenia piwniczne (kabel elektryczny montowany natynkowo) - wykonanie przewiertu przez ścianę zewnętrzną w kondygnacji piwnicy do wprowadzenia linii kablowej wlz do istniejącego licznika energii elektrycznej lokalu mieszkalnego Nr 1Roboty budowlane w pomieszczeniach lokalu Nr 1- uzupełnienie bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznej- gruntowanie i malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach po uzupełnieniu bruzd do- montażu instalacji i osprzętu elektrycznegoRoboty budowlane w częściach wspólnych budynku- uzupełnienie bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznej - montaż instalacji i osprzętu elektrycznego - gruntowanie i malowanie ścian w klatce schodowej- przewiert przez ścianę zewnętrznąPrace elektromontażowe musi wykonać osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, dokonując montażu w sposób zapewniający bezpieczeństwo zgodnie z wymogami normy PN-IEC 60364 … Po wykonaniu prac montażowych należy dokonać kontrolnych pomiarów rezystancji izolacji, uziemień oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania Wspólny Słownik Zamówień: według CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21378,72
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja - Rękojmia 24,00
Termin realizacji zamówienia 16,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przedmiot 3 - remont instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 5 w miejscowości Czerniec 47, gmina Lubin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 3 - remont instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 5 w miejscowości Czerniec 47, gmina LubinW stanie istniejącym budynek położony w miejscowości Czerniec, działka Nr 394/4 jest dwukondygnacyjnym budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym, jednoklatkowym. Lokal mieszkalny Nr 5 usytuowany jest na piętrze budynku. Dostęp do lokalu mieszkalnego Nr 5 odbywa się z istniejącej klatki schodowej. Projekt ograniczony jest do remontu instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 5 oraz projektem objęte są elementy wspólne budynku w stopniu umożliwiającym przejście instalacji elektrycznej z istniejącego licznika elektrycznego, usytuowanego w klatce schodowej piętra do lokalu mieszkalnego Nr 5. Dodatkowo przewidziano montaż szafki elektrycznej na istniejące tablice licznikowe, usytuowane w klatce schodowej na piętrze budynku.Budynek położony w miejscowości Czerniec 47, w którym usytuowany jest lokal mieszkalny Nr 5 w stanie istniejącym wyposażony jest w wewnętrzne instalacje:- wody zimnej - kanalizacji sanitarnej- elektryczną z napowietrznego złącza energetycznego -Charakterystyczne parametry techniczne lokalu mieszkalnego Nr 5 - Powierzchnia netto lokalu Nr 5 - 57,21 m2- Kubatura lokalu Nr 5 - 164,80 m3Działka Nr 394/4, na której położony jest przedmiotowy budynek usytuowana jest w miejscowości Czerniec. Jest to dwukondygnacyjny wielorodzinny budynek mieszkalny, do którego od strony południowej przylega budynek gospodarczy. Budynek wzniesiony został w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane. Stropy międzykondygnacyjne drewniane. Schody prowadzące na piętro wykonane w konstrukcji drewnianej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne budynku tynkowane. Do budynku prowadzi wejście schodami zewnętrznymi. Z klatki schodowej na piętrze dostępne są trzy lokale mieszkalne oraz wejście schodami drewnianymi na poddasze nieużytkowe. Lokal Nr 5 posiada wejście z klatki schodowej do przedpokoju, z którego dostępne jest pomieszczenie łazienki i kuchni. Z pomieszczenia kuchni dostępne są dwa pokoje. W kuchni usytuowana jest obecnie czteropalnikowa kuchnia gazowa na butlę z piekarnikiem elektrycznym oraz stalowa kuchnia węglowa. Pokoje ogrzewane są piecami na paliwo stałe. W łazience brak jest ogrzewania.Roboty remontowe w lokalu Nr 5 obejmują wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej, montaż w pomieszczeniu łazienki pojemnościowego, elektrycznego ogrzewacza wody oraz montaż elektrycznego grzejnika konwektorowego w łazience. Roboty remontowe w częściach wspólnych budynku obejmują wymianę linii kablowej wlz z istniejącego licznika instalacji elektrycznej do lokalu mieszkalnego Nr 5 wraz z zabudową nowego zabezpieczenia zalicznikowego oraz montaż skrzynki na trzy liczniki energii elektrycznej.Zakres prac obejmuje:Roboty rozbiórkowe i demontażowe w lokalu Nr 5:- demontaż istniejących instalacji elektrycznych i osprzętu- demontaż istniejących urządzeń elektrycznych: elektrycznego pojemnościowego ogrzewacza wody- wycięcie bruzd w ścianach pod prowadzone instalacje Roboty demontażowe w częściach wspólnych:- demontaż istniejącej wewnętrznej linii wlz od licznika energii elektrycznej do lokalu mieszkalnego Nr 5 wraz z demontażem zabezpieczeń zalicznikowych- wycięcie bruzdy w ścianie klatki schodowej pod prowadzone instalacjeRoboty instalacyjne w lokalu mieszkalnym Nr 5- montaż natynkowej tablicy mieszkaniowej TM5- montaż nowej instalacji wewnętrznej oświetlenia i gniazd wtykowych- montaż osprzętu elektrycznego i urządzeń: elektrycznego pojemnościowego ogrzewacza wody, elektrycznego grzejnika konwektorowego- montaż instalacji dzwonkowej - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przez osobę posiadającą odpowiednie KwalifikacjeRoboty instalacyjne w częściach wspólnych budynku- montaż instalacji oświetlenia w klatce schodowej w kondygnacji piętra - doprowadzenia wlz od istniejącego licznika do tablicy mieszkaniowej TM5, usytuowanej w przedpokoju lokalu mieszkalnego Nr 5 wraz z montażem zabezpieczenia zalicznikowego- montaż skrzynki na trzy istniejące tablice licznikowe w klatce schodowej piętra Roboty budowlane w pomieszczeniach lokalu Nr 5- uzupełnienie bruzd po montażu instalacji elektrycznej i osprzętu- gruntowanie i malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach po uzupełnieniu bruzd do montażu instalacji i osprzętu elektrycznegoRoboty budowlane w częściach wspólnych budynku- uzupełnienie bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznej - gruntowanie i malowanie ściany w klatce schodowejPrace elektromontażowe musi wykonać osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, dokonując montażu w sposób zapewniający bezpieczeństwo zgodnie z wymogami normy PN-IEC 60364 … Po wykonaniu prac montażowych należy dokonać kontrolnych pomiarów rezystancji izolacji, uziemień oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania Wspólny Słownik Zamówień: według CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Przedmiot 4 - remont instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w miejscowości Lubin, ul. Stary Lubin 27A,W stanie istniejącym budynek położony w Lubinie przy ul. Stary Lubin 27A, działka Nr 868/2 jest dwukondygnacyjnym budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym, w zabudowie bliźniaczej. Lokal mieszkalny Nr 1 usytuowany jest na parterze budynku. Dostęp do lokalu mieszkalnego Nr 1 odbywa się z istniejącego korytarza wejściowego do budynku. Projekt ograniczony jest do remontu instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 1 oraz projektem objęte są elementy wspólne budynku w stopniu umożliwiającym przejście instalacji elektrycznej z istniejącego licznika elektrycznego usytuowanego w klatce schodowej do lokalu mieszkalnego Nr 1. Dodatkowo przewidziano montaż szafki elektrycznej na istniejące tablice licznikowe, usytuowane w klatce schodowej na parterze budynku.Budynek położony w Lubinie przy ul. Stary Lubin 27A, w którym usytuowany jest lokal mieszkalny Nr 1 w stanie istniejącym wyposażony jest w wewnętrzne instalacje:- wody zimnej - kanalizacji sanitarnej- elektryczną z napowietrznego złącza energetycznego Charakterystyczne parametry techniczne lokalu mieszkalnego Nr 1 - Powierzchnia netto lokalu Nr 1 - 26,95 m2- Kubatura lokalu Nr 1 - 65,50 m3Działka Nr 868/2, na której położony jest przedmiotowy budynek usytuowana jest w Lubinie. Jest to dwukondygnacyjny wielorodzinny budynek mieszkalny, w zabudowie bliźniaczej. Budynek wzniesiony został w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane. Strop nad parterem – masywny, odcinkowy. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne budynku tynkowane. Do budynku prowadzi wejście usytuowane od podwórza. Lokal Nr 1 posiada wejście z korytarza do pomieszczenia kuchni, z którego dostępne jest pomieszczenie łazienki i jednego pokoju mieszkalnego. W kuchni usytuowana jest obecnie stalowa kuchnia węglowa przeznaczona do gotowania posiłków. Brak jest ciepłej wody użytkowej oraz ogrzewania lokalu mieszkalnego. Roboty remontowe w lokalu Nr 1 obejmują wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych. Roboty remontowe w częściach wspólnych budynku obejmują wymianę linii kablowej wlz z istniejącego licznika energii elektrycznej, usytuowanej w klatce schodowej na parterze budynku do lokalu mieszkalnego nr 1 wraz z demontażem istniejących zabezpieczeń zalicznikowych. Przewidziano również montaż skrzynki na istniejące tablice licznikowe.Zakres prac obejmuje:Roboty rozbiórkowe i demontażowe w lokalu Nr 1:- demontaż istniejących instalacji elektrycznych- demontaż osprzętu elektrycznego- wycięcie bruzd w ścianach pod prowadzone instalacje Roboty demontażowe w częściach wspólnych:- demontaż istniejącej linii zasilającej lokal mieszkalny Nr 1- wycięcie bruzdy w ścianach klatki schodowej i korytarza pod wymianę linii wlzRoboty instalacyjne w lokalu mieszkalnym Nr 1- montaż tablicy mieszkaniowej TM- montaż nowej instalacji wewnętrznej oświetlenia, gniazd wtykowych - montaż osprzętu elektrycznego i urządzeń: elektrycznego pojemnościowego ogrzewacza wody oraz dwóch elektrycznych grzejników konwektorowych - montaż instalacji dzwonkowej - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacjeRoboty instalacyjne w częściach wspólnych budynku- wymiana linii wlz od istniejącej tablicy licznikowej, usytuowanej na ścianie budynku w klatce schodowej do tablicy mieszkaniowej TM1, usytuowanej w pomieszczeniu kuchennym lokalu mieszkalnego Nr 1- montaż skrzynki elektrycznej na istniejących tablicach licznikowych, usytuowanych w klatce schodowej na parterze budynkuRoboty budowlane w pomieszczeniach lokalu Nr 1- uzupełnienie bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznej- gruntowanie i malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach po uzupełnieniu bruzd do montażu instalacji i urządzeń elektrycznychRoboty budowlane w częściach wspólnych budynku- uzupełnienie bruzd po wymianie linii wlz i montażu instalacji dzwonkowej- gruntowanie i malowanie dwóch ścian w klatce schodowejPrace elektromontażowe musi wykonać osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, dokonując montażu w sposób zapewniający bezpieczeństwo zgodnie z wymogami normy PN-IEC 60364 … Po wykonaniu prac montażowych należy dokonać kontrolnych pomiarów rezystancji izolacji, uziemień oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania Wspólny Słownik Zamówień: według CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 23384,97
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja - Rękojmia 24,00
Termin realizacji zamówienia 16,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przedmiot 4 - remont instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w miejscowości Lubin, ul. Stary Lubin 27A,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot 4 - remont instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w miejscowości Lubin, ul. Stary Lubin 27A,W stanie istniejącym budynek położony w Lubinie przy ul. Stary Lubin 27A, działka Nr 868/2 jest dwukondygnacyjnym budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym, w zabudowie bliźniaczej. Lokal mieszkalny Nr 1 usytuowany jest na parterze budynku. Dostęp do lokalu mieszkalnego Nr 1 odbywa się z istniejącego korytarza wejściowego do budynku. Projekt ograniczony jest do remontu instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym Nr 1 oraz projektem objęte są elementy wspólne budynku w stopniu umożliwiającym przejście instalacji elektrycznej z istniejącego licznika elektrycznego usytuowanego w klatce schodowej do lokalu mieszkalnego Nr 1. Dodatkowo przewidziano montaż szafki elektrycznej na istniejące tablice licznikowe, usytuowane w klatce schodowej na parterze budynku.Budynek położony w Lubinie przy ul. Stary Lubin 27A, w którym usytuowany jest lokal mieszkalny Nr 1 w stanie istniejącym wyposażony jest w wewnętrzne instalacje:- wody zimnej - kanalizacji sanitarnej- elektryczną z napowietrznego złącza energetycznego Charakterystyczne parametry techniczne lokalu mieszkalnego Nr 1 - Powierzchnia netto lokalu Nr 1 - 26,95 m2- Kubatura lokalu Nr 1 - 65,50 m3Działka Nr 868/2, na której położony jest przedmiotowy budynek usytuowana jest w Lubinie. Jest to dwukondygnacyjny wielorodzinny budynek mieszkalny, w zabudowie bliźniaczej. Budynek wzniesiony został w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane. Strop nad parterem – masywny, odcinkowy. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne budynku tynkowane. Do budynku prowadzi wejście usytuowane od podwórza. Lokal Nr 1 posiada wejście z korytarza do pomieszczenia kuchni, z którego dostępne jest pomieszczenie łazienki i jednego pokoju mieszkalnego. W kuchni usytuowana jest obecnie stalowa kuchnia węglowa przeznaczona do gotowania posiłków. Brak jest ciepłej wody użytkowej oraz ogrzewania lokalu mieszkalnego. Roboty remontowe w lokalu Nr 1 obejmują wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych. Roboty remontowe w częściach wspólnych budynku obejmują wymianę linii kablowej wlz z istniejącego licznika energii elektrycznej, usytuowanej w klatce schodowej na parterze budynku do lokalu mieszkalnego nr 1 wraz z demontażem istniejących zabezpieczeń zalicznikowych. Przewidziano również montaż skrzynki na istniejące tablice licznikowe.Zakres prac obejmuje:Roboty rozbiórkowe i demontażowe w lokalu Nr 1:- demontaż istniejących instalacji elektrycznych- demontaż osprzętu elektrycznego- wycięcie bruzd w ścianach pod prowadzone instalacje Roboty demontażowe w częściach wspólnych:- demontaż istniejącej linii zasilającej lokal mieszkalny Nr 1- wycięcie bruzdy w ścianach klatki schodowej i korytarza pod wymianę linii wlzRoboty instalacyjne w lokalu mieszkalnym Nr 1- montaż tablicy mieszkaniowej TM- montaż nowej instalacji wewnętrznej oświetlenia, gniazd wtykowych - montaż osprzętu elektrycznego i urządzeń: elektrycznego pojemnościowego ogrzewacza wody oraz dwóch elektrycznych grzejników konwektorowych - montaż instalacji dzwonkowej - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacjeRoboty instalacyjne w częściach wspólnych budynku- wymiana linii wlz od istniejącej tablicy licznikowej, usytuowanej na ścianie budynku w klatce schodowej do tablicy mieszkaniowej TM1, usytuowanej w pomieszczeniu kuchennym lokalu mieszkalnego Nr 1- montaż skrzynki elektrycznej na istniejących tablicach licznikowych, usytuowanych w klatce schodowej na parterze budynkuRoboty budowlane w pomieszczeniach lokalu Nr 1- uzupełnienie bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznej- gruntowanie i malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach po uzupełnieniu bruzd do montażu instalacji i urządzeń elektrycznychRoboty budowlane w częściach wspólnych budynku- uzupełnienie bruzd po wymianie linii wlz i montażu instalacji dzwonkowej- gruntowanie i malowanie dwóch ścian w klatce schodowejPrace elektromontażowe musi wykonać osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia, dokonując montażu w sposób zapewniający bezpieczeństwo zgodnie z wymogami normy PN-IEC 60364 … Po wykonaniu prac montażowych należy dokonać kontrolnych pomiarów rezystancji izolacji, uziemień oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania Wspólny Słownik Zamówień: według CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15695,70
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja - Rękojmia 24,00
Termin realizacji zamówienia 16,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnimy Tynkarza do brygady tynkarskiej - Czernica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnimy Tynkarza do brygady tynkarskiej. Wykonanie tynków gipsowych z agregatu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI