Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Węgorzewo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Węgorzewo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWęgorzewo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Węgorzewo
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-08
  • Numer ogłoszenia554555-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554555-N-2018 z dnia 2018-05-08 r.

Gmina Węgorzewo: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Węgorzewo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzewo, krajowy numer identyfikacyjny 79067130800000, ul. ul. Zamkowa  3 , 11600   Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 874 275 400, e-mail inwestycje@wegorzewo.pl, faks 874 275 401.
Adres strony internetowej (URL): www.wegorzewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wegorzewo.pl; bip.wegorzewo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.wegorzewo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10 c ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. 2017, poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańców
Adres:
Urząd Miejski w Węgorzewie, 11-600 Węgorzewo, ul. Zamkowa 3

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Węgorzewo
Numer referencyjny: IPP.271.8.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
-
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4 części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie 250 fabrycznie nowych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości do 5,0 m3/d w technologii osadu czynnego z zanurzonym złożem biologicznym, z odprowadzeniem oczyszczonych ścieków do gruntu poprzez tunele rozsączające oraz studnie chłonne, wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków, pompownie ścieków oraz zasilanie elektryczne (wykonanie przyłącza kablowego 1 – fazowego z budynku do elementów oczyszczalni zasilanych energią elektryczną). Przedmiot zamówienia składa się z czterech części: 1) Część 1 – budowa 66 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie 66 fabrycznie nowych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości(zgodnie z zestawieniem 5.3 SIWZ oraz punktem 5.4 SIWZ): - 49 sztuk Typ 1 – przepustowość 0,70 m3/d – do obsługi maks. 5 osób - 15 sztuk Typ II – przepustowość do 1,40 m3/d – do obsługi 6 - 10 osób - 2 sztuk Typ III - przepustowość do 2,50 m3/d – do obsługi 11 - 14 osób Zestawienie lokalizacji, ilości przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków i elementów instalacji dla części 1 stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ - Zestawienie materiałów dla Części 1 2) Część 2 – budowa 61 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie 61 fabrycznie nowych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości (zgodnie z zestawieniem 5.3 SIWZ oraz punktem 5.4 SIWZ): - 44 sztuk Typu 1 – przepustowość 0,70 m3/d – do obsługi maks. 5 osób - 17 sztuk Typu II – przepustowość do 1,40 m3/d – do obsługi 6 - 10 osób Zestawienie lokalizacji, ilości przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków i elementów instalacji dla części 2 stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ - Zestawienie materiałów dla Części 2 3) Część 3 – budowa 59 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie 59 fabrycznie nowych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości (zgodnie z zestawieniem 5.3 SIWZ oraz punktem 5.4 SIWZ): - 41 sztuk Typ 1 – przepustowość 0,70 m3/d – do obsługi maks. 5 osób - 17 sztuk Typ II – przepustowość do 1,40 m3/d – do obsługi 6 - 10 osób - 1 sztuka Typ III - przepustowość do 2,50 m3/d – do obsługi 11 - 14 osób Zestawienie lokalizacji, ilości przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków i elementów instalacji dla części 3 stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ - Zestawienie materiałów dla Części 3 4) Część 4 – budowa 64 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie 64 fabrycznie nowych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości (zgodnie z zestawieniem 5.3 SIWZ oraz punktem 5.4 SIWZ): - 49 sztuk Typ 1 – przepustowość 0,70 m3/d – do obsługi maks. 5 osób - 44 sztuk Typ II – przepustowość do 1,40 m3/d – do obsługi 6 - 10 osób Zestawienie lokalizacji, ilości przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków i elementów instalacji dla części 4 stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ - Zestawienie materiałów dla Części 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SIWZ oraz załączniki : Załącznik Nr 1 do SIWZ – dokumentacja techniczna; Załącznik Nr 2 do SIWZ - Ocena warunków gruntowo – wodnych; Załącznik Nr 3-6 Zestawienie materiałów; Załącznik Nr 7 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; Załącznik Nr 8 do SIWZ - Przedmiar robót ( materiał pomocniczy). UWAGA: Załączone przedmiary robót, są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty.

II.5) Główny kod CPV: 45232421-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45232410-9
45232423-3
45255600-5
45232400-6
45231300-8
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamówienie polegałoby na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego przedmiotem.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-04-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-04-30

II.9) Informacje dodatkowe: Część 1 – w terminie nieprzekraczającym dnia 30 września 2018 Część 2 – w terminie nieprzekraczającym dnia 30 września 2018 Część 3 – w terminie nieprzekraczającym dnia 30 kwietnia 2019 Część 4 – w terminie nieprzekraczającym dnia 30 kwietnia 2019
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - Wykonawca składający ofertę na jedną z części zamówienia od 1 do 4 musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł. - Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia od 1 do 4 musi wykazać że, posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 400 000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) Doświadczenie wykonawcy - Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu), (def. wykonania zadania: protokół odbioru lub dokument równoważny) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie)przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane. - Wykonawca składający ofertę na jedną z części zamówiena od 1 do 4 musi wykazać, że wykonał należycie zadanie polegające na budowie minimum 50 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach jednego zadania inwestycyjnego z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. - Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia od 1 do 4 musi wykazać, że wykonał należycie zadanie polegające na budowie minimum 100 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach jednego lub maksymalnie dwóch zadań inwestycyjnych z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek. b)Potencjał osobowy wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj.: - kierownikiem budowy – osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. - kierownikiem robót branży elektrycznej – osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne (typu E) uprawniające do wykonywania pracy w zakresie obsługi, konserwacji, montażu sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji, wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo Budowlane (Dz.U. z 2017r. poz. 1332) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11 września 2014 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014r., poz. 1278) lub odpowiadającym im uprawnień budowlanych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów czy równoważne uprawnienia obowiązujące na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2017r. poz. 1332) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016r. poz. 65). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa przedmiotowy wykaz osób tylko raz z wskazaniem wszystkich wymienionych wyżej osób. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek. Zamawiający dopuszcza pełnienie roli kierowników ww. specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień do poszczególnych branż. Zamawiający informuje, że wymaga aby wskazane osoby brały bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w SWIZ. b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów– inne dokumenty. c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) Deklaracja Właściwości Użytkowej zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE NR 305/2011 z dnia 9 marca 2011r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającym dyrektywę Rady 89/106/EWG wystawionej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do w/w rozporządzenia z późn. zmianami. b) Pełnych Raportów z badań zawierających: 1. raport wodoszczelności dla całego typoszeregu oferowanych oczyszczalni, a nie poszczególnych zbiorników lub oczyszczalni z innego typoszeregu, wykonanego przez laboratorium notyfikowane zgodnie z załącznikiem „A” normy PN EN 12566-3:2005+A2:2013, a w szczególności tablicą „A.1” przedmiotowej normy w warunkach mokrych WET; 2. raport wytrzymałości konstrukcyjnej dla oferowanych oczyszczalni (największa oczyszczalnia z typoszeregu a nie największy pojedynczy zbiornik). W tym zakresie Zamawiający wymaga dostarczenia raportu wytrzymałości konstrukcyjnej wykonanego przez laboratorium notyfikowane zgodnie z załącznikiem „C6 normy PN EN 12566-3:2005+A2:2013 dla warunków suchych i mokrych PN EN 12566-3:2005+A2:2013 rozdział 6.2.1 , 6.2.2 wyrażona jako maksymalna dopuszczalna wysokość zasypki (M) oraz możliwości instalacji urządzenia w mokrym lub suchym miejscu, wyrażona jako WET ze wskazaniem maksymalnej wysokości lustra wody mierzonej od dna zbiornika; 3. raport efektywności oczyszczania dla parametrów: BZT5, ChZT, zawiesina. Uwaga w badaniach zgodnie z rozporządzeniem trzeba podawać stężenia zanieczyszczeń ścieków surowych i oczyszczonych oraz wartość procentową. Zamawiający wymaga, aby badanie efektywności oczyszczania było wykonane przez laboratorium notyfikowane zgodnie z załącznikiem „B” normy PN EN 12566-3:2005+A2:2013 zgodnie z procedurami zawartymi w punktach od B.1 do B.5, 4. raport trwałości materiału (badanie materiału) - badanie wykonane zgodnie z rozdziałem 6.5; 5. normy PN EN 12566-3:2005+A2:2013 określające właściwość materiału, z którego wykonana jest oczyszczalnia; 6. reakcję na ogień zgodnie z rozdziałem 6.6.3 lub 6.6.2; 7. Wydzielanie substancji niebezpiecznych zgodnie z rozdziałem 6.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania badań przez laboratorium akredytowane lub przez osobę prywatną, a jedynie potwierdzonych przez laboratorium notyfikowane. Wszystkie badania na zgodność z normą PN-EN 12566-3:2005+A2:2013 muszą być wykonane wyłącznie w laboratorium notyfikowanym przez Komisję Europejską lub zleconym innym podmiotom przez laboratorium notyfikowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. c) DTR, instrukcję eksploatacji, instrukcję montażu urządzeń oczyszczalni potwierdzonych przez zaparafowanie na każdej stronie przez producenta oczyszczalni wraz z fotografiami, rysunkami technicznymi, szkicami obrazującymi budowę urządzenia, z których będzie wynikało w jaki sposób zachodzi proces oczyszczania ścieków; d) oświadczenie producenta stwierdzającego zgodność DTR, instrukcji eksploatacji, instrukcji montażu z oryginałami przedstawionymi laboratorium do badania zgodnie z procedurami określonymi w punkcie B.2.1 do B.2.3 normy PN EN 12566-3:2005+A2:2013. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do laboratorium o potwierdzenie wiarygodności załączonej dokumentacji.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na potwierdzenie czego Wykonawca załączy dowody.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium odrębnie na każdą z części postępowania od 1 do 4, odpowiednio w wysokości 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) dla każdej z części. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Opisane szczegółowo w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-23, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Nazwa: Budowa 66 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie 66 fabrycznie nowych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości (zgodnie z zestawieniem 5.3 SIWZ oraz punktem 5.4 SIWZ): - 49 sztuk Typ 1 – przepustowość 0,70 m3/d – do obsługi maks. 5 osób - 15 sztuk Typ II – przepustowość do 1,40 m3/d – do obsługi 6 - 10 osób - 2 sztuk Typ III - przepustowość do 2,50 m3/d – do obsługi 11 - 14 osób Zestawienie lokalizacji, ilości przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków i elementów instalacji dla części 1 stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ - Zestawienie materiałów dla Części 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232421-9, 45111200-0, 45232410-9, 45232423-3, 45255600-5, 45232400-6, 45231300-8, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielenia gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa 61 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie 61 fabrycznie nowych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości (zgodnie z zestawieniem 5.3 SIWZ oraz punktem 5.4 SIWZ): - 44 sztuk Typu 1 – przepustowość 0,70 m3/d – do obsługi maks. 5 osób - 17 sztuk Typu II – przepustowość do 1,40 m3/d – do obsługi 6 - 10 osób Zestawienie lokalizacji, ilości przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków i elementów instalacji dla części 2 stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ - Zestawienie materiałów dla Części 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232421-9, 45111200-0, 45232410-9, 45232423-3, 45255600-5, 45232400-6, 45231300-8, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielenia gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Nazwa: Budowa 59 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie 59 fabrycznie nowych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości (zgodnie z zestawieniem 5.3 SIWZ oraz punktem 5.4 SIWZ): - 41 sztuk Typ 1 – przepustowość 0,70 m3/d – do obsługi maks. 5 osób - 17 sztuk Typ II – przepustowość do 1,40 m3/d – do obsługi 6 - 10 osób - 1 sztuka Typ III - przepustowość do 2,50 m3/d – do obsługi 11 - 14 osób Zestawienie lokalizacji, ilości przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków i elementów instalacji dla części 3 stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ - Zestawienie materiałów dla Części 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232421-9, 45111200-0, 45232410-9, 45232423-3, 45255600-5, 45232400-6, 45231300-8, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielenia gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa 64 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie 64 fabrycznie nowych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości (zgodnie z zestawieniem 5.3 SIWZ oraz punktem 5.4 SIWZ): - 49 sztuk Typ 1 – przepustowość 0,70 m3/d – do obsługi maks. 5 osób - 44 sztuk Typ II – przepustowość do 1,40 m3/d – do obsługi 6 - 10 osób Zestawienie lokalizacji, ilości przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków i elementów instalacji dla części 4 stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ - Zestawienie materiałów dla Części 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232421-9, 45111200-0, 45232410-9, 45232423-3, 45255600-5, 45232400-6, 45231300-8, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres udzielenia gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI