„Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Łęczyca wraz z rozbudową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Łęczyca wraz z rozbudową gminnej sieci wodociągowej w miejscowości Borki”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁęczyca
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Łęczyca
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-28
  • Numer ogłoszenia579094-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 579094-N-2020 z dnia 2020-08-28 r.

Gmina Łęczyca: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Łęczyca wraz z rozbudową gminnej sieci wodociągowej w miejscowości Borki”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
współfinansowany ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczyca, krajowy numer identyfikacyjny 61101576700000, ul. ul. Konopnickiej  14 , 99-100  Łęczyca, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (024) 3882117, , e-mail a.roszuk@gminaleczyca.pl, , faks (024) 3883765.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.gminaleczyca.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.gminaleczyca.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.gminaleczyca.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą lub kurierem w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Urzędu Gminy w Łęczycy, ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Łęczyca wraz z rozbudową gminnej sieci wodociągowej w miejscowości Borki”
Numer referencyjny: GPI.271.PN-7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące dwa etapy i polegające na:3.1.1. Część I: dostawa, montaż i uruchomienie przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ); Oczyszczalnie będą zlokalizowane w miejscowościach położonych na terenie Gminy Łęczyca w sumie 98 szt. Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku mieszkalnego, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. W przypadkach, gdy to będzie konieczne, w ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownię ścieków surowych lub oczyszczonych. Do PBOŚ kierowane będą ścieki bytowo-gospodarcze w ilości jednostkowej ok. 120 dm3 /M/d (litrów na mieszkańca na dobę), co oznacza, że ścieki te będą charakteryzować się następującymi przeciętnymi parametrami: BZT5 - 600 g O2/m3 i zawiesina ogólna - 700 g/m3 . Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na dwanaście miesięcy – parametr ten musi być potwierdzony w DTR i raporcie z badań wystawionym przez laboratorium notyfikowane. Wszystkie urządzenia zastosowane do oczyszczania ścieków muszą spełniać obowiązujące w Polsce przepisy i normy. Wymagana technologia oczyszczania ścieków – osad czynny SBR lub złoże fluidalne ruchome, gdzie poszczególne procesy biologicznego oczyszczania ścieków następują po sobie w mechanicznie rozdzielonych komorach urządzenia. Zbiorniki oczyszczalni muszą być monolityczne, wykonane z polietylenu wysokiej gęstości PE formowanego metodą wytłaczania z rozdmuchem lub rotomuldingu, lub GRP zapewniając szczelność i trwałość. Nie dopuszcza się zbiorników skręcanych, zgrzewanych lub spawanych z uwagi na to, że mogą ulec niekontrolowanemu rozszczelnieniu. Ciąg technologiczny musi składać się z jednego zbiornika wyposażanego w:- co najmniej dwie komory – osadnik wstępny i bioreaktor w przypadku technologii osadu czynnego SBR- co najmniej cztery komory: osadnik wstępny, dwie strefy tlenowe ze złożem fluidalnym, oraz osadnik wtórny w przypadku technologii opartej na złożu fluidalnym ruchomym.W przypadku gdyby, w którymkolwiek projekcie była mowa o oczyszczalni opartej na osadniku i drenażu należy zastosować dla niej jedną z ww. technologii dopasowując przepustowość do ilości osób.Oczyszczalnia musi być skonstruowana w taki sposób, aby przy czasowym braku energii elektrycznej mogła działać w sposób przepływowy. Wymaga się aby w zbiornikach oczyszczalni były zamontowane króćce umożliwiające wyprowadzenie wentylacji wysokiej od oczyszczalni, w przypadku gdyby takowej nie było w budynku. Dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania podstawowych cech technicznych, użytkowych i jakościowych proponowanych urządzeń do opisanych w dokumentacji i STWiOR. Udokumentowanie równoważności proponowanych rozwiązań technicznych do określonych w przedmiocie zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 3.1.2. Część II: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Borki, woj. Łódzkie, powiat łęczycki w dwóch odcinkach: 3.1.2.1. Odcinek 1: dz. nr ew. 349/1 o długości 307,40 mb Włączenie do istniejącej sieci na węźle W1 za pomocą trójnika 150x110x150 z użyciem kołnierzy uniwersalnych oraz zasuwy miękko uszczelnionej lub Dn100. Wodociąg należy wykonać z rur PCW lub PE DN/OD 110 mm PN 10 połączonych za pomącą połączeń kielichowych na uszczelkę z tworzyw sztucznych oraz połączeń kołnierzowych uniwersalnych. 3.1.2.2. Odcinek 2: dz. nr ew. 90, 91/7 o długości 342,8 mb. Włączenie do istniejącej sieci na węźle W1 i W8 za pomocą trójnika 80x80x80 z użyciem kołnierzy uniwersalnych oraz zasuwy miękko uszczelnionej lub Dn80. Wodociąg należy wykonać z rur z rur PCW DN/OD 90 mm PN 10 połączonych za pomącą połączeń kielichowych na uszczelkę z tworzyw sztucznych oraz połączeń kołnierzowych uniwersalnych. Zaprojektowano hydranty nadziemne dn80 o długości 1,8 m montowane na króćcu FF o długości 0,3 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna wraz z planem zagospodarowania terenu.

II.5) Główny kod CPV: 45232421-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45252127-4
45262640-9
45111200-0
45232423-3
45232400-6
45231300-8
45255600-5
45232410-9
45311000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-10-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:Dla części I: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie (w tym: z dostawa, montaż i uruchomienie) przydomowych oczyszczalni ścieków, o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto/każde (jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez zamawiającego, wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP, na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. Dla części II: b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie sieci wodociągowej, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto/każde (dwieście tysięcy złotych brutto). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez zamawiającego, wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP, na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. 2) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:Dla części I: a) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:• Kierownik budowy i kierownik robót sanitarnych – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.• Kierownik robót elektrycznych - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Dla części II: a) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:• Kierownik budowy i kierownik robót sanitarnych – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).Powyższe wymagania należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego, które odnoszą się tylko i wyłącznie do personelu kluczowego Wykonawcy. Oprócz ww. osób Wykonawca musi zapewnić odpowiedni zespół będący w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie w wyznaczonym terminie. 5.2.1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy winne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP (brak podstaw do wykluczenia) dla części I i dla części II:1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów:6.11.1. o których mowa w rozdziale 6 ust. 6.6 pkt 3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa 6 ust. 6.6 pkt 3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).6.11.2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.6.11.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP (spełnianie warunków udziału w postępowaniu) dla części I i dla części II:1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów:1. dla części I - dokument potwierdzający opis parametrów technicznych pochodzący od producenta lub informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu/strony producenta. Dokumenty wystawionych przez producentów zawierających opisy techniczne i technologiczne, rysunki oraz schematy proponowanych rozwiązań potwierdzające spełnienie wymagań określonych w SIWZ i STWiOR. . Należy dołączyć kartę katalogową/dokument informacyjny, umożliwiającego weryfikację zgodności oferowanego produktu z wymaganiami zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2)b) nie podlega wykluczeniu z postępowania (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3)Oświadczenia, o których mowa powyżej wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą.6.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ oraz załącza do oferty zobowiązanie (o którym mowa w pkt 6.9.2 SIWZ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.6.3. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – załącznik Wykonawcy6.4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium na kwotę:• Dla części I: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)• Dla części II: 2. 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:8.2.1 pieniądzu,8.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,8.2.3 gwarancjach bankowych,8.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,8.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).8.3 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.8.4 Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Łęczyckiej, ul. M. Konopnickiej 12, 99-100 Łęczyca, nr konta: 80 9029 0000 2001 0100 2424 0002” w tytule: wadium dla postępowania nr GPI.271.PN-7.20208.5 Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty.8.6 Pozostałe formy wadium (oryginały) muszą być dołączone do oferty. 8.7 Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą i terminem obowiązywania wadium lub gdy wadium nie zostanie wniesione w terminie, zostanie odrzucona z przyczyn formalnych.8.8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).8.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:8.9.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,8.9.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,8.9.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.8.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.11 Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Ustalony w Umowie termin zakończenia może ulec zmianie w przypadku:1) spowodowane wystąpieniem robót zamiennych lub dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego – jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,2) spowodowane koniecznością usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej – nie ujawnionych przed wszczęciem postepowania o udzielenie zamówienia publicznego3) zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. niewypały i niewybuchy, warunki atmosferyczne, warunki archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne utrudniające lubuniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy,4) będące następstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy lub będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury5) niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające prawidłowe, zgodne ze sztuką budowlaną wykonanie przedmiotu zamówienia.6) inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”, tj. kataklizmem, epidemią, pandemią, powodzią itp.2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, zgodnie z art. 144 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 poz. 1843 ze zm.)3. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oprócz zmian określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Strony przewidują możliwość zmian w zakresie:- wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia,- konieczności wprowadzenia zmian w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będącej podstawą realizacji przedmiotu umowy, spowodowanych błędami, wadami, zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmianą wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej,4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 zostaną dokonane na podstawie protokołów zawierających uzasadnienie zmian podpisanych przez strony oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzone jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.5. W każdym przypadku zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy musi być spowodowana przyczyną rzeczywistą i potwierdzona aneksem do umowy podpisanym przez Strony.6. O zaistnieniu jakiejkolwiek przyczyny opóźnień Wykonawca obowiązany jest powiadomić Zamawiającego pisemnie drogą elektroniczną oraz niezwłocznie listem poleconym.7. Termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przedłużony z powodu przerwania prac spowodowanego pisemnym poleceniem Zamawiającego, o czas przerwy.Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wzór umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 11 9 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:19.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Łęczyca, siedziba ul. M. Konopnickiej 14, 99 – 100 Łęczyca 19.2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie jest możliwy pod adresem e-mail: iod@gminaleczyca.pl 19.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 19.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 19.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 19.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 19.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 19.8. posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pan i/Pana danych osobowych;  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 19.9. nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I: dostawa, montaż i uruchomienie przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oczyszczalnie będą zlokalizowane w miejscowościach położonych na terenie Gminy Łęczyca w sumie 98 szt. Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku mieszkalnego, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. W przypadkach, gdy to będzie konieczne, w ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownię ścieków surowych lub oczyszczonych. Do PBOŚ kierowane będą ścieki bytowo-gospodarcze w ilości jednostkowej ok. 120 dm3 /M/d (litrów na mieszkańca na dobę), co oznacza, że ścieki te będą charakteryzować się następującymi przeciętnymi parametrami: BZT5 - 600 g O2/m3 i zawiesina ogólna - 700 g/m3 . Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na dwanaście miesięcy – parametr ten musi być potwierdzony w DTR i raporcie z badań wystawionym przez laboratorium notyfikowane. Wszystkie urządzenia zastosowane do oczyszczania ścieków muszą spełniać obowiązujące w Polsce przepisy i normy. Wymagana technologia oczyszczania ścieków – osad czynny SBR lub złoże fluidalne ruchome, gdzie poszczególne procesy biologicznego oczyszczania ścieków następują po sobie w mechanicznie rozdzielonych komorach urządzenia. Zbiorniki oczyszczalni muszą być monolityczne, wykonane z polietylenu wysokiej gęstości PE formowanego metodą wytłaczania z rozdmuchem lub rotomuldingu, lub GRP zapewniając szczelność i trwałość. Nie dopuszcza się zbiorników skręcanych, zgrzewanych lub spawanych z uwagi na to, że mogą ulec niekontrolowanemu rozszczelnieniu. Ciąg technologiczny musi składać się z jednego zbiornika wyposażanego w:- co najmniej dwie komory – osadnik wstępny i bioreaktor w przypadku technologii osadu czynnego SBR- co najmniej cztery komory: osadnik wstępny, dwie strefy tlenowe ze złożem fluidalnym, oraz osadnik wtórny w przypadku technologii opartej na złożu fluidalnym ruchomym.W przypadku gdyby, w którymkolwiek projekcie była mowa o oczyszczalni opartej na osadniku i drenażu należy zastosować dla niej jedną z ww. technologii dopasowując przepustowość do ilości osób.Oczyszczalnia musi być skonstruowana w taki sposób, aby przy czasowym braku energii elektrycznej mogła działać w sposób przepływowy. Wymaga się aby w zbiornikach oczyszczalni były zamontowane króćce umożliwiające wyprowadzenie wentylacji wysokiej od oczyszczalni, w przypadku gdyby takowej nie było w budynku. Dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania podstawowych cech technicznych, użytkowych i jakościowych proponowanych urządzeń do opisanych w dokumentacji i STWiOR. Udokumentowanie równoważności proponowanych rozwiązań technicznych do określonych w przedmiocie zamówienia leży po stronie Wykonawcy. • Parametry równoważności:I. Podstawowa technologia oczyszczania ścieków – osad czynny z fluidalnym/ ruchomym złożem biologicznym lub technologia osadu czynnego SBR. Wymaga się aby zaoferowane urządzenia pracujące w podstawowej technologii posiadały następujące minimalne cechy:1.1. Technologia osadu czynnego i fluidalnego złoża biologicznego – minimum cztery komory:a. osadnik wstępny, dwie niezależne komory tlenowe ze złożem fluidalnym lub zanurzonym stałym, osadnik wtórny, system cyrkulacji gwarantujący wielokrotny przepływ ścieku przez złoże biologiczneb. osadnik wstępny dwukomorowy, pojedyncza komora złoża biologicznego o współczynniku powierzchni złoża do objętości min. 500 m2/m3, osadnik wtórny z pompą mamutową do recyrkulacji osadu nadmiernego1.2. Technologia osadu czynnego SBR – minimum dwie komory:a. osadnik wstępny min. 1,5 m3 pojemności dla najmniejszego typoszeregu b. komora osadu czynnego ze zintegrowaną pompą ścieków oczyszczonych min. 1,5 m3 pojemnościc. Sterownik sterujący pracą poprzez dawkowanie ścieków między komorami – brak przepływu grawitacyjnegod. Sterownik wyposażony w funkcję podtrzymania ustawień w przypadku braku zasilania tak aby zapewnić niezakłóconą pracę oczyszczalni. Cechy wspólne1. Kształt i układ zbiornika:a. poziomy w kształcie walca lub zbliżony; b. pionowy na planie koła lub zbliżonyc. układ oczyszczania zamknięty w jednym zbiorniku o wytrzymałości naziomu gruntu min. 1,0 m licząc od rzędnej terenu do rzędnej dna rury wlotowej ścieków surowych – wartość potwierdzona w badaniach.d. Króciec do wentylacji wysokieje. System napowietrzania i sterowania – sprężarka i dyfuzor (talerzowy bądź rurowy). Układ sterowania i napowietrzania wyposażony w sterownik i zawory oraz pompy mamutowe niezbędne do prawidłowej pracy dla całego układu komór.f. Gospodarka osadowa – powstający osad to osad wstępny zmieszany z zawracanym osadem tlenowym, wywóz osadu zgodnie z DTR - nie częściej niż 1 raz w roku.II. Równoważna technologia oczyszczania ścieków – obrotowe/ ruchome złoże biologiczne. Ruchome/ obrotowe złoże biologiczne jest formą równoważną o właściwościach lepszych i składa się z różnego rodzaju i powierzchni kształtek PE, PEHD zainstalowanych w postaci wału obrotowego zanurzającego się w ściekach. Wymaga się aby zaoferowane urządzenia pracujące w równoważnej technologii posiadały następujące cechy:1. Układ technologiczny – minimum trzy komory – osadnik wstępny, komora tlenowa ze złożem obrotowym, osadnik wtórny.2. Kształt i układ zbiornika:a. poziomy w kształcie walca lub zbliżony; b. pionowy na planie koła lub zbliżony3. System napowietrzania i sterowania – brak sprężarki i dyfuzorów. Napowietrzanie wyłącznie za pomocą obrotowego złoża biologicznego napędzanego silnikiem wolnoobrotowym.4. Gospodarka osadowa – powstający osad to osad wstępny oraz osad nadmierny, wywóz osadu zgodnie z DTR - nie częściej niż 1 raz w roku.III. Układ rozsączenia ściekówW przypadku zaprojektowania tuneli rozsączających dopuszcza się zastosowanie drenażu rozsączającego o powierzchni nie mniejszej od zaprojektowanej powierzchni tuneli oraz dopasowanego do ilości osób i warunków gruntowo wodnych.IV. Studzienki kanalizacyjneW przypadku użycia w dokumentacji nazwy własnej „Tegra” dopuszcza się studzienki równoważne o następujących minimalnych parametrach:- średnica min. 315 mm- trzon studzienki – rura karbowana o śr. Min. 315 mm- właz żeliwny na teleskopie o nośności A150, B125, C250 lub D400 w zależności od warunków montażu V. Przewody kanalizacyjne:1. Przyłącze kanalizacyjne do oczyszczalni – PVC 160 SN 8 z rdzeniem spienionym2. Połączenie oczyszczalni z pompownią ścieków lub układem drenażu rozsączającego: PVC 110 mm SN 8 z rdzeniem spienionym.3. Przewód tłoczny ścieków oczyszczonych - PEHD SDR 17 PN 10 fi zew. min. 50 mm. Dopuszcza się skręcanie za pomocą kształtek skręcanych do tego rodzaju przewodów. 4. Drenaż rozsączający – PVC 110 o grubości ścianki min. 2,7 mm. Na potwierdzenie spełnienia wymagań równoważności, na etapie realizacji inwestycji Zamawiający będzie wymagał dokumentów technicznych typu Dokumentacja Techniczno-Ruchowa (DTR), instrukcje montażu i eksploatacji oraz innych niezbędnych do rzetelnej oceny materiałów. W razie wątpliwości wymagane będą próbki materiałów w postaci zdjęć lub okazania zbiorników oczyszczalni.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45252127-4, 45111200-0, 45232400-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi za wady 30,00
Zintegrowana z oczyszczalnią szafka/skrzynka sterująca 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Borki, woj. Łódzkie, powiat łęczycki w dwóch odcinkach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1.2.1. Odcinek 1: dz. nr ew. 349/1 o długości 307,40 mb Włączenie do istniejącej sieci na węźle W1 za pomocą trójnika 150x110x150 z użyciem kołnierzy uniwersalnych oraz zasuwy miękko uszczelnionej lub Dn100. Wodociąg należy wykonać z rur PCW lub PE DN/OD 110 mm PN 10 połączonych za pomącą połączeń kielichowych na uszczelkę z tworzyw sztucznych oraz połączeń kołnierzowych uniwersalnych. 3.1.2.2. Odcinek 2: dz. nr ew. 90, 91/7 o długości 342,8 mb. Włączenie do istniejącej sieci na węźle W1 i W8 za pomocą trójnika 80x80x80 z użyciem kołnierzy uniwersalnych oraz zasuwy miękko uszczelnionej lub Dn80. Wodociąg należy wykonać z rur z rur PCW DN/OD 90 mm PN 10 połączonych za pomącą połączeń kielichowych na uszczelkę z tworzyw sztucznych oraz połączeń kołnierzowych uniwersalnych. Zaprojektowano hydranty nadziemne dn80 o długości 1,8 m montowane na króćcu FF o długości 0,3 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna wraz z planem zagospodarowania terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady brukarskiej - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygady brukarskiej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI