"Budowa Przychodni Zdrowia w Legnickim Polu"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Budowa Przychodni Zdrowia w Legnickim Polu"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegnickie Pole
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-21
  • ZamawiającyGMINA LEGNICKIE POLE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00336134
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Budowa Przychodni Zdrowia w Legnickim Polu"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEGNICKIE POLE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA LEGNICKIE POLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kiliana Ignacego Dientzenhofera, 1

1.5.2.) Miejscowość: Legnickie Pole

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-241

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@legnickiepole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.legnickiepole.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa Przychodni Zdrowia w Legnickim Polu"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9073a488-2de2-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.legnickiepole.pl/przetargi-zamowienia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.legnickiepole.pl/przetargi-zamowienia
https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail : org1@legnickiepole.pl i sekretariat@legnickiepole.pl .Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej – SWZ), kierując swoje zapytania w formie pisemnej za pośrednictwem Platformy oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres jw. 1. Oferta musi być w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 670 ze zm.). Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanego „ Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”/„Formularze do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Legnickie Pole ul. Dientzenhofera 1, 59-241 Legnickie Pole tel. 76 858 28 10, e-mail sekretariat@legnickiepole.pl;
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Mariusz Kania, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: iod@centrumbip.pl oraz telefonicznie tel. 697563417,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Budowa Przychodni Zdrowia w Legnickim Polu „” Oznaczenie sprawy: ROG.271.15.2022.R.TP,
a) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
b) osoba fizyczna posiada:
 na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
 na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
 na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
c) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
4) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROG.271.15.2022.R.TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Inwestycja obejmuje remont i przebudowę budynku, którego właścicielem jest Gmina Legnickie Pole z przeznaczeniem na Gminną Przychodnię Zdrowia. Budynek zostanie kompleksowo wyremontowany i przebudowany, a następnie zostanie w nim utworzona przychodnia zdrowia, która ze względu na swoją działalność oraz ilość świadczonych usług, potrzebuje nowych rozwiązań funkcjonalnych, bez barier architektonicznych. W ramach inwestycji zostanie stworzona nowoczesna rejestracja, nowoczesne gabinety lekarskie, a także sale rehabilitacyjne. Budynek ogrzewany będzie za pomocą odnawialnych źródeł energii. Z przeprowadzonej analizy wynika, że około 70% osób korzystających z usług zdrowotnych stanowią mieszkańcy miejscowości, w których funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarski rolnej. W związku z powyższym całe zadanie inwestycyjne będzie miało korzystny wpływ na sytuację tych właśnie mieszkańców. Podyktowane jest to tym, że realizacja całego zadania przyczyni się do wzbogacenia usług zdrowotnych, zwiększenia poziomu jakości i bezpieczeństwa udzielanych świadczeń zdrowotnych, zwiększenie skali działań profilaktycznych dla mieszkańców z miejscowości PGR-owskich.
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części.
1) Część I
a) Inwestycja obejmuje przebudowę budynku na podstawie pozwolenia na budowę. Obiekt jest częścią zespołu zabudowań administracyjno-gospodarczych Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej- obecnie nieużytkowany. Budynek w formie prosty, jednokondygnacyjny. Konstrukcja główna wykonana w technologii szkieletowej żelbetowej, stropodach płaski o konstrukcji prefabrykowanej z żelbetowych, dachowych płyt żebrowych. Dach kryty papą. Od strony północnej ściana zewnętrzna wspólna z zadaszonym terenem rekreacyjnym przynależnym do budynku żłobka, natomiast od strony południowej ściana wspólna z częścią dwukondygnacyjną budynku dawniej służącemu administracji Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej.
b) W ramach przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania projektuje się strop pośredni, który wydzieli dwie kondygnacje w istniejącej przestrzeni. Projekt nie przewiduje zmian w zewnętrznym obrysie budynku. Nowy układ ścian wewnętrznych zostanie dostosowany do pełnienia nowej funkcji – placówki zdrowia.
Szczegółowy opis przedmiotu dot. Części I zamówienia zawiera Załącznik nr 1 (Dokumentacja Część I) do SWZ.
2) Część II - Inwestycja obejmuje zaprojektowanie i wykonanie adaptacji nieużytkowanej części budynku przy istniejącej i działającej placówce zdrowia w Legnickim Polu. Postępowanie prowadzone jest w formule Zaprojektuj i Wybuduj. Zgodnie z art. 103 pkt 2 pzp Zamawiający ma opracowany program funkcjonalno-użytkowy. Zakres zamierzenia obejmuje przebudowę pomieszczeń budynku ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby placówki zdrowia wraz z rozbudową o dwukondygnacyjną strefę wejściową i połączeniem funkcjonalnym części istniejącej z projektowaną. Inwestycja obejmuje również zagospodarowanie terenu i niezbędną infrastrukturę techniczną. Przedmiotowe zamierzenie budowlane zlokalizowane jest na działce 89/16 obręb 0009 Legnickie Pole oraz częściowo na działce nr 89/17. Budynek obecnie jest częściowo użytkowany. Część objęta opracowaniem jest częścią kompleksu zabudowań Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i dawniej pełniła funkcję zaplecza socjalno-biurowego przy hali przemysłowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wówczas gdy:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił finansowanie Inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę/wypłaty z Promesy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł.
1) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wówczas gdy:
a) co najmniej jedną (1) robotę, której zakres obejmował budowę, rozbudowę, przebudowę przychodni zdrowia, bądź innej placówki lub zaprojektowanie bądź dokonanie rozbudowy budynku o kubaturze co najmniej 400 m3 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy, przebudowy lub remontu o wartości co najmniej 2 000.000,00 zł brutto,
b) warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- projektantem - jedna osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
- projektantem - jedna osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej do projektowania oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
- projektantem - jedna osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
- projektantem - jedna osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
- kierownik budowy - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
- jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
- jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 20 000,00 zł.
2. Wadium dla poszczególnych części musi obejmować pełen okres związania z ofertą, o którym mowa w Rozdziale XIV.
3. Wadium dla poszczególnych części może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Legnickim Polu, nr rachunku: 37 8649 1031 2001 0000 0101 0003 z dopiskiem nazwy zadania lub numeru postępowania. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego w formie określonej w art. 97 ust. 10 ustawy pzp podpisanego przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być gmina Legnickie Pole.
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;
3) kwota gwarancji/poręczenia;
4) termin ważności gwarancji/poręczenia;
5) zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust.6 ustawy pzp.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt.3 ustawy pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust1 pkt. 14 ustawy pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust.1-5 ustawy pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust.6 ustawy pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy, w następujących zakresach:
1) Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych.
2) Dokonania nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej wskutek:
a) wystąpienia różnic między ilością robót określoną przedmiarem robót planowanych do wykonania, a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z obmiarów robót wykonanych,
b) konieczności przeprowadzenia robót objętych dokumentacją projektową, które nie były przewidziane w zestawieniu robót planowanych, niewykraczające poza zakres zamówienia podstawowego przewidzianego w dokumentacji projektowej,
c) wykonania robót wynikających z dokonania nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej, zmian technologii wykonania o ile nie powoduje to istotnego zwiększenia wynagrodzenia i o ile nie wykraczają poza zakres zamówienia podstawowego przewidzianego w dokumentacji projektowej,
d) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń (wycofanie z produkcji, zmiana obowiązującego prawa), pojawienie się na rynku materiałów, urządzeń nowszej generacji,
e) zmian technologicznych poprzez pojawienie się na rynku nowszej technologii, pozwalającej zaoszczędzić koszty,
f) zaniechanie lub rezygnacja z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne dla prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania zadania.
Zmiany w dokumentacji projektowej, o których wyżej mowa nie wymagają zawarcia aneksu do umowy, jeżeli nie wpływają na treść niniejszej umowy i nie są z nią sprzeczne.
3) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w następstwie działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W takim przypadku wartość wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wynagrodzenia odnosić się będzie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających lub wprowadzających stawkę podatku od towarów i usług VAT oraz do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W przypadku zaistnienia opisanej sytuacji po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia – wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie Wykonawcy ma ulec zmianie, wraz z wyliczeniem całkowitej kwoty oraz wskaże datę, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy.
4) Zmiany osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do pełnienia funkcji: projektanta, kierownika budowy. W przypadku braku możliwości wykonywania przez wskazaną osobę powierzonych jej czynności, (rozwiązanie umowy, śmierć, długotrwała choroba, utrata uprawnień, inne uzasadnione okoliczności niepozwalające wykonywać wskazanej osobie powierzone czynności), wówczas Wykonawca może powierzyć te czynności innej osobie o kwalifikacjach (uprawnieniach) spełniających co najmniej takie warunki jakie podano w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) dla przeprowadzonego postępowania. W przypadku zmiany osoby realizującej przedmiot umowy, wskazana nowa osoba musi posiadać doświadczenie co najmniej równoważne co wskazana uprzednio przez Wykonawcę. Powyższe wymaga spisania aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP URZĄD GMINY LEGNICKIE: (/0x9ekme31w/skrytka)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie starej fugi w murze ogrodzeniowym i położenie nowej fugi- Święta Katarzyna
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie starej fugi w murze ogrodzeniowym i położenie nowej fugi. Mur jest z cegły klinkierowej. Fuga się kruszy. Miejsce Radwanice k/Wrocławia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI