Budowa przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną w rejonie Bramy Wyżynnej w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną w rejonie Bramy Wyżynnej w ramach zadania: Modernizacja nawierzchni dróg na terenie Gdańska ...
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-22
  • ZamawiającyDyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00013411
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną w rejonie Bramy Wyżynnej w ramach zadania: Modernizacja nawierzchni dróg na terenie Gdańska ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną w rejonie Bramy Wyżynnej w ramach zadania: Modernizacja nawierzchni dróg na terenie Gdańska ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f0b5d12-7cc1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005662/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.44 Poprawa stanu technicznego nawierzchni jezdni ul. Wały Jagiellońskie oraz lewoskrętu wraz z budową przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną w rejonie Bramy Wyżynnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;- włączona obsługa JavaScript;- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący formatplików .pdf;- Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -kodowanie UTF8;- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:1) administratorem danych osobowych, które mogą zostać przekazanezamawiającemu w toku niniejszego postępowania jest Dyrekcja RozbudowyMiasta Gdańska, 80–560 Gdańsk, ul. Żaglowa 11 działająca w imieniu GminyMiasta Gdańska;2) firmą podprzetwarzającą dane w imieniu administratora jestplatformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. o.o.z siedzibą w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 Roku 406, 61-441 Poznań;3) inspektorem ochrony danych osobowych w Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska jest Pan Daniel Gramatowski, mail: iod.drmg@gdansk.gda.pl +48 58 550 75 23;4) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;5) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 96 ust. 3ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r.poz. 2019 ze zm.);6) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy oraz przedawnienia wynikających z niej roszczeń;7) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 8) dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa z wyjątkiem podmiotów świadczących na rzecz administratora danych czynności związane z bieżącą obsługą jego działalności np. usługi księgowe, usługi informatyczne itp.;9) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;10) osoby, których dane osobowe zostaną przekazane zamawiającemu w tokuniniejszego postępowania posiadają:− na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych ichdotyczących,− na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania danych osobowych ichdotyczących, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, ani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie możenaruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników,− na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO,− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,gdy którakolwiek z tych osób uzna, że przetwarzanie danych osobowych ichdotyczących narusza przepisy RODO;11) osobom, których dane osobowe zostaną przekazane zamawiającemu w tokuniniejszego postępowania nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danychosobowych,− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,− na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jestart. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/BZP-U.510.14/2021/MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełna nazwa zamówienia, która ze względów na ograniczoną ilość znaków nie zmieściła się w Sekcji II.2.3.) ogłoszenia: Budowa przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną w rejonie Bramy Wyżynnej w ramach zadania: Modernizacja nawierzchni dróg na terenie Gdańska (Zakres nr 1 - PODSTAWOWY) oraz Poprawa stanu technicznego nawierzchni jezdni ul. Wały Jagiellońskie (jezdnia w kierunkuWarszawa) oraz lewoskrętu na jezdni w kierunku Gdyni (Zakres nr 2 - OPCJA).1. Przedmiotem zamówienia jest :1.1. Budowa przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną w rejonie Bramy Wyżynnej w ramach zadania: Modernizacja nawierzchni dróg na terenie Gdańska (Zakres nr 1 - PODSTAWOWY ).1.2. Poprawa stanu technicznego nawierzchni jezdni ul. Wały Jagiellońskie (jezdnia w kierunku Warszawa) oraz lewoskrętu na jezdni w kierunku Gdyni (Zakres nr 2 - OPCJA ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Rodzaj i wartość opcji.1) Opcją objęta jest realizacja zakresu nr 2 zamówienia pn. Poprawa stanutechnicznego nawierzchni jezdni ul. Wały Jagiellońskie (jezdnia w kierunkuWarszawa) oraz lewoskrętu na jezdni w kierunku Gdyni. 2) wartość opcji - wg oferty Wykonawcy.Cena dla zakresu 1 nie może być wyższa niż 35 % ceny ofertowej ogółem. 2. Okoliczności skorzystania z opcji.1) Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w zakresie nr 1 pn. „Budowaprzejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną w rejonie Bramy Wyżynnej wramach zadania: Modernizacja nawierzchni dróg na terenie Gdańska”.2) Realizacja zamówienia w zakresie nr 2 pn. „Poprawa stanu technicznegonawierzchni jezdni ul. Wały Jagiellońskie (jezdnia w kierunku Warszawa) orazlewoskrętu na jezdni w kierunku Gdyni” nastąpi wyłącznie w przypadkuzłożenia przez Zamawiającego polecenia rozpoczęcia Zakresu nr 2.Zamawiający jest uprawniony, ale nie jest zobowiązany, do złożenia polecania rozpoczęcia Zakresu nr 2. Wykonawca przystąpi do realizowaniaZakresu nr 2 Etapu w przypadku i po złożeniu przez Zamawiającegopolecenia rozpoczęcia Zakresu nr 2.3) Realizacja Zakresu nr 2 odbędzie się zgodnie z warunkami określonymi wProjektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 9 doSWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 217 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie:1) co najmniej jedno zamówienie, które swoim zakresem obejmowało robotybudowlane obejmujące wykonanie sygnalizacji świetlnej,2) o najmniej jedno zamówienie, które swoim zakresem obejmowało robotybudowlane obejmujące wykonanie peronów tramwajowych na powierzchnirównej lub większej niż 150 m2;3) co najmniej jedno zamówienie, które swoim zakresem obejmowało robotybudowlane wykonania nawierzchni bitumicznej jezdni na powierzchni równej lubwyższej niż 2000 m2.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy skierują do jegorealizacji:1) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej;2) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych.3. Kierownik budowy i kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.4. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne wbudownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby,których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziałuw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej„postępowaniem”, zamawiający żąda następujących podmiotowych środkówdowodowych:1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, aw przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniemzamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływemterminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lubopłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłat tych należności;2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostkiorganizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziałuregionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego UbezpieczeniaSpołecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składekna ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadkuzalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wrazz zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożeniadokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofertwykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłat tych należności;3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencjii Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;4) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, októrym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia zpostępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się ozamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczącychpłatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),f) art. 109 ust. 1 pkt 7–8 ustawy.5) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych wart. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o którychmowa w pkt 2 ppkt 1)-4), dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że niezachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że wykonawcaspełnia warunki udziału w postępowaniu.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziałuw postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiającyżąda następujących podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania orazpodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniemdowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanezostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wrazz informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnościoraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.2) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dooddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danegozamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, żewykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobamitych podmiotów.3) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanychwykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w ppkt1) lit a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca tenbezpośrednio uczestniczył.4) Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ppkt 1) lit a) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 14 000 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą (z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy).3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilkunastępujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska, w Banku Pekao S.A., nr konta: 38 1240 1268 1111 0010 3860 7357, z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny 23/BZP-U.510.14/2021/MS.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Miasta Gdańska - Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska.7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, powinno być nieodwołalne i musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) W przypadku, o którym mowa w ppkt 1), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4) W przypadku, o którym mowa w ppkt 3), wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, któreroboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,spełnienie co najmniej dwóch odrębnych warunków udziału w postępowaniuwykonawcy mogą wykazać łącznie, chyba że SWZ stanowi inaczej. Każdy zwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje brakpodstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zaliczek do wysokości 50% wartości oferty na poczet wykonania zamówienia (w tym na zakup przez Wykonawcę materiałów budowlanych), na podstawie art. 442 ustawy Pzp. Każdorazowo wypłata zaliczki nastąpi na wniosek Wykonawcy, po uprzedniej zgodzie Zamawiającego, i zostanie rozliczana wraz następującymi po udzieleniu zaliczki płatnościami Zamawiającego dokonywanymi na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę do wysokości wypłaconej zaliczki lub zaliczek. 2. W przypadku udzielenia zaliczki, Zamawiający będzie żądał wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia zaliczki przed jej wypłatą. Terminem wypłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Do zabezpieczenia stosuje się odpowiednio postanowienia SWZ w zakresie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 3. Wysokość zabezpieczenia zaliczki wynosi 100% kwoty zaliczki i może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku z następujących form: 1)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3)gwarancjach ubezpieczeniowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji Umowy4. Zamawiający zwraca zabezpieczenie zaliczki niezwłocznie po rozliczeniu zaliczki wraz z następującymi po jej udzieleniu płatnościami Zamawiającego dokonywanymi na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę do wysokości wypłaconej zaliczki.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w paragrafie 15 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl, profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Udostępnienie zasobów (korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych).1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnegozamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dooddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danegozamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, żewykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobamitych podmiotów.2. Umocowanie do reprezentowania wykonawcy.1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wppkt 1), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiającedostęp do tych dokumentów.3) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jegoreprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1),zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentupotwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.4) Zapis ppkt 3) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniuwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.5) Zapisy ppkt 1)–3) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniupodmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.3. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do formularza treści ogłoszenia o zamówieniu, pozostałe informacje zawarto w SWZ, dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
2021-03-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace glazurnicze
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje brygady do układania glazury. Praca na terenie woj. kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, wielkopolskiego. Termin rozpoczęcia pracy do ustalenia. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI