Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa przejść dla pieszych na ulicy Polnej w Zwierzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZWIERZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Zwierzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-542
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@zwierzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwierzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przejść dla pieszych na ulicy Polnej w Zwierzynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2f5171a-6c9d-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001190/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa przejść dla pieszych na ulicy Polnej w Zwierzynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugzwierzyn.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugzwierzyn.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 376489,18 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi w m. Zwierzyn
- ul. Polna poprzez budowę przejścia wyniesionego oraz przejścia zwykłego wraz z oświetleniem
i budową chodników. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w
ramach niniejszego zamówienia określa SWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną,
specyfikacja techniczna. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SWZ. Zadanie będzie
rozliczone w formie ryczałtu więc załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter
pomocniczy do obliczenia ceny. Zadanie polega na wykonaniu elementów zamieszczonych w
przedmiarze prac zgodnie z projektem budowlanym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące
kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednio wagi procentowe: cena 60% oraz okres gwarancji 40% opisane w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pliki składane wraz z ofertą:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4
do SWZ,
b) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie
takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z
dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania,
c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę,
d) zobowiązanie oraz oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 5 do SWZ
(załącznik fakultatywny - należy załączyć w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innego
podmiotu),
f) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr
6 do SWZ (składają tylko Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Opisane w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian niniejszej Umowy o charakterze nieistotnym, przez co
należy rozumieć zmiany nieodnoszące się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru
Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00314568/01 z dnia 2021-12-14
2021-12-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
zawarcie niniejszej Umowy nie miałyby wpływu na udział większej liczby podmiotów
zainteresowanych tą procedurą. Taki charakter mają na przykład: zmiana danych związanych z
obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiana osób wskazanych do kontaktów między
Stronami, zmiana osób pełniących funkcje kierownicze w ramach realizacji zamówienia.
2. Określając warunki dokonania zmiany niniejszej Umowy, Strony sporządzają Protokół
negocjacji, biorąc pod uwagę w szczególności:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia,
d) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia,
e) czas wykonania zmiany,
f) wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy.
3. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej
z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia.
3.1 Zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku:
a) wystąpienia opóźnień w wykonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez
właściwe organy administracji lub podmioty trzecie, niezależnych od Stron Umowy, które nie są
następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
b) wystąpienia okoliczności związanych z realizacją przedmiotu Umowy, niezależnych od stron
Umowy, których doświadczony Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty;
c) konieczności wprowadzenia modyfikacji przyjętych rozwiązań technicznych obejmujących
przedmiot Umowy;
d) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia w sytuacjach, o których mowa poniżej w pkt. 3.2.
3.2 Zmiana zakresu rzeczowego zamówienia jest możliwa w przypadku:
a) zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach
prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
b) w innych przypadkach podanych w Umowie.
3.3 Zmiana wysokości wynagrodzenia, jest możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
4. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do zmiany terminu zakończenia Umowy,
sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy, zobowiązany jest do przekazania
Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności
stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
6. Złożenie wniosku, o którym mowa powyżej nie zwalnia Wykonawcy od bieżącego
wykonywania Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ugzwierzyn.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-19 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Nie dotyczy