Budowa przedszkola publicznego w Zakrzówku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa przedszkola publicznego w Zakrzówku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakrzówek
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-19
  • ZamawiającyGMINA ZAKRZÓWEK
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00275804
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa przedszkola publicznego w Zakrzówku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKRZÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Zakrzówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-213

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przedszkola publicznego w Zakrzówku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73f130ed-0beb-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050993/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa przedszkola publicznego w Zakrzówku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl/pn/zakrzowek/demand/79125/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl/pn/zakrzowek/demand/79125/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
– za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl/pn/zakrzowek/demand/79125/notice/public/details w zakładce „Korespondencja”. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
– w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku dostępności Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: gmina@zakrzowek.pl.
2 Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
– w zakresie przedmiotu zamówienia: Mariusz Widomski, e mail: gmina@zakrzowek.pl
– w zakresie procedury: Tomasz Mazur, e mail: gmina@zakrzowek.pl
3 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 7.30 - 15.30 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
4 Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
– Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
– Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
– Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
– Włączona obsługa JavaScript;
– Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
5 Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
6 Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w ww. rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
7 Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
– Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
8 Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej RODO, informuję, iż:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, adres e-mail: gmina@zakrzowek.pl, nr tel. 81 821 50 02.
2. Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz realizacji przysługujących Państwu praw związanych z ich przetwarzaniem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@data partners.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Budowa przedszkola publicznego w Zakrzówku” prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: „Ustawa Pzp”) oraz podmioty, z którymi zawarto umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Posiadają Państwo:
– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Państwa dotyczących*;
– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych**;
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy Państwo uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy RODO.
7. Nie przysługuje Państwu:
– w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych wyłącza możliwość udziału w wyżej wymienionym postępowaniu.

*Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
**Wyjaśnienie: w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa przedszkola publicznego w Zakrzówku na działkach o numerach ewidencyjnych 1278 i 1279 obręb Zakrzówek. Zamówienie publiczne jest dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zakres zamówienia obejmuje zadanie budowę budynku przedszkola wraz niezbędną infrastrukturą techniczną oraz budowę ciągu pieszo-jezdnego, łączącego drogę powiatową nr 2289 L z drogą gminną nr 118078 L, wraz z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych.

Budynek zaprojektowano jako dwukondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym, bryła złożona o rzucie poziomym zbliżonym do litery „C”, z jednolitym dachem czterospadowym z wyjątkiem klatek schodowych gdzie występują ściany szczytowe.
Dach o nachyleniu 31° (60%) z blachy powlekanej panelowej na rąbek stojący.
Kubatura brutto: 10 881,52 m3
Powierzchnia zabudowy: 1 075,92 m2
Powierzchnia całkowita: 2 151,84 m2
Liczba kondygnacji: 2 nadziemne + poddasze nieużytkowe, bez podpiwniczenia
Długość: 52,89 m
Szerokość: 31,29 m
Wysokość budynku do kalenicy dachu: 11,66 m
Powierzchnia netto: 1 762,30 m2 (parter 860,30 m2, piętro 902,00 m2)
Powierzchnia użytkowa: 1 630,44 m2 (parter 786,91 m2, piętro 843,53 m2)
Powierzchnia usługowa: 14,92 m2 (parter 14,92 m2, piętro 0,00 m2)
Powierzchnia ruchu: 116,94 m2 (parter 58,47 m2, piętro 58,47 m2)
Ogółem powierzchnia wewnętrzna dla całego budynku: 1 902,82 m2

OPIS OGÓLNY ROZWIĄZAŃ MATERIAŁOWYCH KONSTRUKCYJNYCH
Fundamenty: Ławy i stopy żelbetowe monolityczne
Ściany fundamentowe: żelbetowe monolityczne
Ściany nadziemia: mur z betonu komórkowego
Słupy i trzpienie: żelbetowe monolityczne
Stropy: żelbetowe monolityczne
Biegi i spoczniki schodów wewnętrznych: żelbetowe monolityczne
Nadproża: beliki żelbetowe monolityczne oraz prefabrykowane belki typu L19
Schody zewnętrzne: żelbetowe
Konstrukcja dachu: więźba dachowa drewniana płatwiowo-kleszczowa
Izolacja ścian fundamentowych: pozioma z folii budowlanej układanej na ścianie fundamentowej żelbetowej na połączeniach z murami nadziemia. Ławy, stopy, ściany fundamentowe oraz słupy i trzpienie żelbetowe (do wierzchu ścian fundamentowych z betonu wodoszczelnego W8)
OPIS ROZWIĄZAŃ MATERIAŁOWYCH WYKOŃCZENIOWYCH
Pokrycia dachu i obróbki blacharskie:
– pokrycie z blachy powlekanej panelowej na rąbek stojący na deskowaniu pełnym gr. 25 mm obróbki blacharskie z blachy powlekanej płaskiej
– rynny i rury spustowe wykonać jako systemowe z blachy powlekanej z gotowych elementów
- stosować blachy o grubości nie mniejszej niż 0,55 mm, powłoka matowa

Okna zewnętrzne
Okna profilowe aluminiowe, wymagane parametry zgodnie z częścią rysunkową.

Drzwi zewnętrzne
Drzwi profilowe aluminiowe, wymagane parametry zgodnie z częścią rysunkową.

Docieplenie ścian zewnętrznych:
– docieplenie wykonane w technologii lekkiej-mokrej wg jednego systemu producenckiego zgodnie z wytycznymi danego producenta,
– technologia wykonania: wełna mineralna elewacyjna o współczynniku nie większym niż 0,036 W/(m*K), tynk silikonowy
• ściany budynku głównego: 18 cm
• ościeża okienne i drzwiowe w całym obiekcie: 3 cm
• kominy na poddaszu nieużytkowym i ponad dachem: 5 cm
– dla cokołu budynku należy zastosować styropian wodoodporny XPS bez wymagań w zakresie współczynnika, o następujących grubościach:
• ściany fundamentowe zewnętrzne budynku głównego: 18 cm

Docieplenie stropu nad piętrem w budynku głównym:
– izolacja z folii budowlanej co najmniej 15 cm,
– izolacja dwuwarstwową ze styropianu EPS 035 gr. 28 cm
– wymagany współczynnik dla styropianu nie większy niż 0,035 W/(m*K)
– warstwa wyrównawcza z zaprawy cementowej M12 gr. 6,5 cm

Ścianki działowe
W przeważającej części murowane z betonu komórkowego gr. 12 cm plus warstwy wykończeniowe
(całkowita gr. 15 cm).
Pozostałe ścianki zgodnie z oznaczeniami w części rysunkowej, opis poniżej: SD1
Ścianka działowa murowana z betonu komórkowego gr. 6 cm plus warstwy wykończeniowe (całkowita gr. 9 cm) o wysokości 2,20 m.
SD2
Ścianka działowa z płyt wodoodpornych typu HPL o wysokości 2,00 m z prześwitem nad posadzką 15 cm
(wydzielające kabiny ustępowe). SD3
Zabudowa z płyt gipsowo-kartonowych na całą wysokość pomieszczenia (zabudowa stelażu misek ustępowych wiszących oraz ewentualnych pionów odkrytych).
SD4
Ścianka działowa murowana z betonu komórkowego gr. 6 cm plus warstwy wykończeniowe (całkowita gr. 9 cm) o wysokości 1,20 m – oddzielające stanowiska robocze w kuchni.

Tynki wewnętrzne
Tynki zwykłe gładkie kat. III cementowo-wapienne zatarte na gładko. Na powierzchniach przewidzianych pod okładziny z glazury tynki zwykłe kat. II zatarte na ostro.

Podłoża pod posadzki
Parter (warstwy od góry):
• warstwa wyrównawcza pod posadzki z zaprawy cementowej M12 gr. 8 cm
• styropian EPS 035 gr. 12 cm
• izolacja z folii budowlanej
• podłoże betonowe C25/30 gr. 20 cm
• podłoże z zagęszczonego piasku gr. 40 cm

Piętro (warstwy od góry):
• warstwa wyrównawcza pod posadzki z zaprawy cementowej gr. 6,5 cm
• styropian EPS 035 gr. 5 cm
• izolacja z folii budowlanej na stropie konstrukcyjnym

Okna wewnętrzne
Okna profilowe aluminiowe, wymagane parametry zgodnie z częścią rysunkową.

Drzwi wewnętrzne
Drzwi profilowe aluminiowe; drewniane z drewna litego lub klejonego z regulowaną ościeżnicą, do archiwum i serwerowni drzwi antywłamaniowe.
Rozmieszczenie poszczególnych rodzajów drzwi oraz wymagane parametry zgodnie z częścią rysunkową.

Podokienniki wewnętrzne
Z konglomeratu kamiennego o grubości co najmniej 3 cm i o szerokości zapewniającej wysięg od wewnętrznego lica ściany
Sufity podwieszane
Sufity z płyt mineralnych kwadratowych 60x60 cm na ruszcie metalowym o następujących wymaganiach:
– reakcja na ogień: niepalny
– kolor: biały
– rozmieszczenie płyt między ścianami: symetryczne

Okładziny ścian
Wymagania dotyczące posadzek z płytek z kamieni sztucznych:
– gatunek płytek: klasa I (wg PN-EN 14411)
– kolor / wzór: do uzgodnienia z Inwestorem na etapie realizacji
– zastosowanie dekorów co najmniej 5% powierzchni okładziny

Powłoki malarskie
Malowanie ścian i sufitów farbą lateksową odporną na szorowanie klasa 2 (wg PN-EN 13300) matową w kolorach:
– sufity: biały
– ściany: powierzchnie jasne ciepłe, do 30% powierzchni średnio i mocno intensywne

Posadzki
Projektuje się posadzki:
– z wykładzin rulonowych naturalnych linoleum,
– na schodach wykładzina kauczukowa z zastosowaniem specjalnych kształtek fabrycznych na stopniach schodów,
– w pomieszczeniach narażonych na wilgość płytki z kamieni sztucznych.
Balustrady wewnętrzne:
Wszystkie balustrady stalowe z profili zamkniętych z pochwytem z rur okrągłych malowane proszkowo z wyjątkiem pochwytów schodów wewnętrznych (BLw) gdzie pochwyt wykonany z rur chromoniklowych.
Wymagania ogólne:
– zabrania się zastosowania wyrobów budowlanych nie posiadających dopuszczenia do powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie,
– na wszystkie wbudowywane wyroby wykonawca zobowiązany jest okazać stosowne dokumenty stwierdzające dopuszczenie do powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie i potwierdzające spełnienie wymagań określonych w niniejszej dokumentacji, a także atesty higieniczne,
– kolorystyka elementów wykończeniowych zgodnie z częścią rysunkową, dokładne odcienie określonych barw należy uzgodnić z Inwestorem na podstawie próbników producenckich dla przyjętego dostawcy wyrobu.

Wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie:
budowę zasilania projektowanego budynku,
osłonowanie istniejących kabli kolidujących z budowanymi wjazdami,
przebudowę i rozbudowę oświetlenia zewnętrznego terenu przyległego do
projektowanego budynku
budowę zasilania poszczególnych rozdzielnic zasilających wraz z tymi rozdzielnicami,
budowę oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku,
budowę instalacji gniazdowych oraz instalacji zasilających poszczególne odbiorniki,
budowę instalacji przywoławczej w pomieszczeniach WC dla niepełnosprawnych,
budowę instalacji oddymiania klatek schodowych K1 i K2,
budowę instalacji sieci komputerowej oraz telefonicznej,
budowę instalacji monitoringu wizyjnego,
budowę instalacji wideo domofonowej,
budowę instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych,
budowę instalacji odgromowej,
budowę instalacji fotowoltaicznej,
ochronę przeciwprzepięciową,
ochronę przeciwporażeniową.

Wykonanie instalacji sanitarnych w zakresie:
przyłącze wodociągowe
kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami
kanalizacja deszczowa
przyłącze ciepłownicze
wewnętrzna instalacja wod. – kan.
wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania
klimatyzacja i wentylacja

Wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie:
1. Ciąg pieszo-jezdny o nawierzchni asfaltowej dla pasa jezdnego o szer. 3,50 m oraz o nawierzchni z kostki betonowej dla pasa pieszego o szer. 3,00 m wraz z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych o nawierzchni asfaltowej wraz z poboczami z kruszywa łamanego (dz-ki nr 1279, 1280). Pas do ruchu pieszego zaprojektowano o nośności jak pas jezdny.
2. Ciągi piesze o nawierzchni z kostki betonowej umożliwiające komunikację pieszą z najbliższym otoczeniem (dz-ki nr 1280, 1278 i 1279),
3. Dojazd gospodarczy o nawierzchni trawiastej z zastosowaniem EKO-KRATY na podbudowie przepuszczalnej (dz-ka nr 1278),
4. Dojścia utwardzone do budynku o nawierzchni z kostki betonowej (dz-ka nr 1278),
5. Opaski odwadniające przy ścianach budynku z kostki betonowej (dz-ka nr 1278),
6. Ogrodzenie częściowe terenu przy budynku (dz-ka nr 1278),

Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu z klauzulą ostateczności wydaną przez właściwy organ nadzoru budowlanego.

Zamówienie nie obejmuje wykonania placu zabaw.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane odrębnie w zakresie każdego zadania wg podanych niżej kryteriów:
14.1 Kryteriami oceny ofert są:

1. Oferowana cena – 60%
W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów – 60 pkt. otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru:
Najniższa cena
C = ------------------------------ x 60 pkt
Cena badanej oferty
gdzie: C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto


2. Okres gwarancji – 40%
W powyższym kryterium oceniany będzie czas okresu wymaganej gwarancji na roboty budowlane. Oferty będą oceniane według następującej metodologii:
PG = ilość punktów za wydłużenie okresu gwarancji

Długość oferowanej gwarancji Liczba pkt
Gwarancja minimalna: tj. 56 miesięcy 0 pkt
Okres gwarancji minimum 58 miesięcy 38 pkt
Okres gwarancji minimum 60 miesięcy 40 pkt

Oferty z gwarancją krótszą od minimalnej zostaną odrzucone. Dla oferty bez podania okresu wydłużenia gwarancji zamawiający przyjmie gwarancję minimalną. Podanie w ofercie dłuższego niż maksymalny punktowany okresu gwarancji spowoduje przyznanie wykonawcy maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (ale do umowy zostanie wpisana gwarancja oferowana).

Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z zapisami we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ.

14.2 Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
PO = C + PG
Gdzie
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie
C – ilość punktów w kryterium Cena
PG = ilość punktów w kryterium Okres gwarancji

14.3 Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
14.4 Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1 Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.
2 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje wymagań
w zakresie tego warunku.
3 Zdolności technicznej lub zawodowej:
3.1 Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawcy zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedno zamówienie, które dotyczyło budowy obiektu kubaturowego o minimum dwóch kondygnacjach i kubaturze minimum 5000 m3 wraz z instalacjami (wodociągowa, kanalizacyjna, wentylacyjna, c. o., elektryczna)
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie wykazu robót budowlanych według załącznika nr 8 do SWZ, potwierdzających zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy do wykonania zamówienia.
Wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -inne dokumenty.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden Wykonawca.

3.2 Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej:
a) Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – minimalne wymagania:
- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i doświadczenie zawodowe minimum 5 lat od uzyskania uprawnień


b) Kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – minimalne wymagania:
- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i doświadczenie zawodowe minimum 3 lata od uzyskania uprawnień

c) Kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – minimalne wymagania:
- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i doświadczenie zawodowe minimum 3 lata od uzyskania uprawnień

d) Kierownik robót budowlanych robót w specjalności inżynieryjnej drogowej –minimalne wymagania:
- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamawiania w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i doświadczenie zawodowe minimum 3 lata od uzyskania uprawnień.

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wykazu osób, o których mowa powyżej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie według załącznika nr 7 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, według załącznika nr 6 do SWZ.
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
c) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. d), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast zaświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
– nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
– nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych według załącznika nr 8 do SWZ, potwierdzających zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy do wykonania zamówienia,
b) wykaz osób, którym zostanie powierzone wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
– oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ
– oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
- pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
- zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy) wraz z oświadczeniem podmiotu potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy).
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu,
2.2 gwarancjach bankowych,
2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Ziemi Kraśnickiej Oddział w Zakrzówku o numerze 17 8717 1048 2003 3000 1485 0010 z dopiskiem WADIUM – „Budowa przedszkola publicznego w Zakrzówku”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
4.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,
4.2. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
4.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
4.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert)
4.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania ,
4.6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek
4.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Szczegółowe zapisy dotyczące postanowień znajdują się w § 18 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWz oraz w pkt. 17 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl/pn/zakrzowek/demand/79125/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łosie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zakrzówek: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2022/2023
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zakrzówek: Przebudowa dróg w gminie Zakrzówek etap II
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łosie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI