„Budowa Przedszkola Publicznego Krzeszowie wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa Przedszkola Publicznego Krzeszowie wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKamienna Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kamienna Góra
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-19
  • Numer ogłoszenia612713-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612713-N-2020 z dnia 2020-11-19 r.

Gmina Kamienna Góra: „Budowa Przedszkola Publicznego Krzeszowie wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Poddziałanie 7.1.4 Inwestycje w edukacje przedszkolną, podstawową, i gimnazjalną – ZIT Aglomeracji Wałbrzyskiej/
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamienna Góra, krajowy numer identyfikacyjny 23082132200000, ul. al. Wojska Polskiego  10 , 58-400  Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 48756106292, e-mail urzad@gminakg.pl, faks 75 744 28 57.
Adres strony internetowej (URL): www.gminakamiennagora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.gminakg.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.gminakg.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma papierowa (tradycyjna) oferty składana u zamawiającego osobiście lub przesyłką pocztową lub kurierską.
Adres:
Urząd Gminy Kamienna Góra. Aleja Wojska Polskiego 10, 58-400 Kamienna Góra

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa Przedszkola Publicznego Krzeszowie wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”
Numer referencyjny: RI.7013.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Podstawowy zakres rzeczowy zamówienia stanowi budowa dwukondygnacyjnego budynku przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz budową infrastruktury technicznej, zlokalizowanego przy ulicy Betlejemskiej w Krzeszowie na działkach według ewidencji gruntów nr 648,650/14,650/11 i 1057 obręb 0018 Krzeszów. Działka przeznaczona pod posadowienie budynku przedszkola jest terenem płaskim, średnie nachylenie wynosi 1% w kierunku zachodnim. Na działce znajduje się istniejąca sieć kanalizacji deszczowej kd400 kolidująca z projektowanym obiektem, przewidziana do przełożenia. Budynek przedszkola stanowi obiekt użyteczności publicznej o funkcji oświatowo-wychowawczej, z dwuspadowymi symetrycznymi dachami o kącie nachylenia 40o krytymi dachówką ceramiczna. Na parterze obiektu zaprojektowano pomieszczenie dla 2 oddziałów przedszkolnych (oddział dla 25 i dla 22 dzieci) wyposażone w oddzielne toalety i stołówkę z blokiem żywieniowym, pomieszczeniami administracyjno-socjalnymi oraz ogólnodostępna szatnią. Na piętrze obiektu przedszkola zaprojektowano kolejne 2 sale dla oddziałów przedszkolnych (analogicznie dla 25 i dla 22 dzieci) z komunikacją i wydzielonymi toaletami. Projektowana powierzchnia użytkowa kondygnacji parteru wynosi 530,45 m2, a piętra 244,00 m2. Planowana inwestycja tj. budowa przedszkola, usytuowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącej zabudowy o funkcji oświatowo-edukacyjnej tj. Szkoły Podstawowej w Krzeszowie. Jako podstawowe źródło ciepła dla obiektu zaprojektowano 2 kotły kondensacyjne (każdy o mocy po 50 kW) zasilane paliwem gazowym (gaz sieciowy) pracujące kaskadowo wraz z instalacją c.o. (w części obiektu ogrzewanie podłogowe, a w części ogrzewanie grzejnikowe). Obiekt wyposażony jest m.in.: w instalacje wodociągowo-kanalizacyjną, elektryczną, alarmową i ppoż., mikroinstalację fotowoltaiczną.

II.5) Główny kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45111291-4
45400000-1
45310000-3
45300000-0
45331000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-05-31

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, a także wykonanie pozostałych czynności i prac określonych umową, w terminie pozwalającym na dokonanie odbioru końcowego i złożenie do właściwego organu nadzoru budowlanego wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu przedszkola tj. nie później niż do dnia 31.05.2022 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: oświadczenie wykonawcy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) Wykonawca w okresie 3 ostatnich lat obrotowych (lata 2017, 2018, 2019), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, w każdym roku swojej działalności osiągnął roczny obrót w wysokości nie mniejszej jak 3 000 000,00 PLN (trzy miliony złotych), w tym minimalny roczny obrót w obszarze objętym zamówieniem (związanym z działalnością w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub modernizacji budynków użyteczności publicznej), również w każdym roku swojej działalności, w wysokości nie mniejszej jak 1 000 000,00 PLN (jeden milion złotych)b) Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj.: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia i realizacji robót budowlanych na kwotę (sumę gwarancyjną) nie mniejszą jak 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: I.dysponowanie co najmniej: a) jedną osoba posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, a jednocześnie posiadającej doświadczenie w postaci kierowania realizacją robót budowlanych, których zakres obejmował budowę, przebudowę, lub rozbudowę co najmniej jednego budynku która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy.b) jedną osobą posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót w zakresie robót instalacyjnych w/w zakresie;c) jedna osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót w zakresie instalacji elektrycznych.Zamawiający dopuszcza łączenie podanych powyżej funkcji pod warunkiem, że osoba taka będzie posiadała wymagane uprawnienia.d) minimum sześcioma osobami skierowanymi do realizacji zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje zawodowe do wykonywania czynności polegających na:- wykonywaniu robót ziemnych związanych z przygotowaniem terenu pod budowę (w zakresie wyrównywania terenu, kopania rowów i wykopów, itp.),- wykonywaniu robót budowlanych w zakresie wznoszenia obiektów budowlanych lub ich części - izolacji termicznej budynków,- wykonywaniu pokryć dachowych,- wykonywaniu robót budowlanych wykończeniowych obejmujących układanie ceramicznych, betonowych lub kamiennych płytek podłogowych i ściennych oraz wewnętrzne i zewnętrzne malowanie budynków.II) dysponowanie doświadczeniem, polegającym na realizacji, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej:1) dwóch zadań o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 złotych brutto (trzy miliony zł) każde z zadań, obejmujących roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie dowolnego obiektu kubaturowego, które zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,2) budowie lub przebudowie co najmniej jednego budynku o kubaturze netto min. 2 500,0 m³ i powierzchni użytkowej min. 700 m² wraz z instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi (w tym wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacją mechaniczną nawiewno-wywiewną), przy czym przedmiotowy warunek (ujęty w pkt. 2) może zostać spełniony w ramach jednego z zadań, o których mowa w pkt. 1, lub w ramach odrębnego zadania, którego wartość była mniejsza aniżeli minimalna wartość zadań, o których mowa w pkt. 1.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający uznał, że kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, odpowiedzialnych za kontrolę i kierowanie robotami budowlanymi, będzie miało znaczący wpływ na jakość wykonania przedmiotu zamówienia. W związku z tym w kryteriach oceny ofert uwzględniono punktację oferty („kryteria pozacenowe”) w odniesieniu do doświadczenia zawodowego osób skierowanych przez Wykonawcę do sprawowania funkcji Kierownika Budowy i Kierownika Robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Stosowne oświadczenie wykonawcy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Oświadczenie własne Wykonawcy w formie oryginału, ze w okresie ostatnich 3 lat obrotowych (lata 2017, 2018, 2019), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, osiągnął w każdym roku swojej działalności roczny obrót w wysokości nie mniejszej jak 3 000 000,00 PLN (trzy miliony złotych) , w tym minimalny roczny obrót w obszarze objętym zamówieniem (związanym z działalnością w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub modernizacji budynków użyteczności publicznej), również w każdym roku swojej działalności, w wysokości nie mniejszej jak 1 000 000,00 PLN (jeden milion zł).b)Kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w części dotyczącej robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia) na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego – 4 000 000,00 zł, wraz z dowolnym dokumentem potwierdzającym zapłacenie całości składki ubezpieczeniowej lub jej pierwszej raty,c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi lub kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i wskazania podstawy do dysponowania tymi osobami. Wykaz własny Wykonawcy – oryginał dokumentud) wykaz robót budowlanych (zadań) wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania, i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.Wykaz własny Wykonawcy – oryginał dokumentu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy - oświadczenie wykonawcy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena wykonania przedmiotu zamówienia 60,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i instalacyjne 10,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi na urządzenia i wyposażenie 10,00
doświadczenie osoby pełniącej funkcję Kierownika Budowy 10,00
doświadczenie osoby pełniącej funkcję Kierownika Robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy:a) w przypadku zawieszenia prowadzonych robót przez Zamawiającego z uwagi na brak możliwości kontynuowania robót powodowanych koniecznością wprowadzenia zmian lub uzupełnień w dokumentacji projektowej (zarówno istotnych lub nieistotnych), które nie są następstwem błędów w opracowanej dokumentacji projektowej, ale są związane z sytuacją, której nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności (np.: w wyniku prowadzonych prac uwidocznione zostały niezinwentaryzowane sieci i urządzenia infrastruktury podziemnej kolidujące z projektowanym budynkiem lub związaną z nim infrastrukturą). b) w przypadku zawieszenia prowadzonych robót przez Zamawiającego z uwagi na działanie siły wyższej lub wystąpienie okoliczności nie zawinionych przez którąkolwiek ze stron umowy (np. ujawnione niewypały, niewybuchy, znaleziska archeologiczne)c) w przypadku przedłużającej się procedury uzyskania niezbędnej opinii, uzgodnienia, decyzji, lub zezwolenia na prowadzenie robót budowlanych, która nie jest następstwem zaniechań lub nieprawidłowych działań po stronie Wykonawcy, lecz następstwem działań organów administracji i niedotrzymaniem terminów utrwalonych zwyczajem lub określonych przepisami prawa przez podmioty wydające te opinie, decyzje, uzgodnienia, zezwolenia, itp.,W wyżej określonych przypadkach termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie (przesunięciu) o:a) czas równoważny okresowi zawieszenia robót niezbędny do wprowadzenia zmian lub uzupełnień dokumentacji projektowej (istotnych lub nieistotnych, w tym sporządzenia niezbędnych badań), uzyskania uzgodnień z administratorami kolidujących urządzeń obcych i usunięcia tych kolizji, usunięcia niewypałów i niewybuchów, przeprowadzenia badań archeologicznych, uzyskanie nowych opinii, decyzji i pozwoleń.b) czas, który był wynikiem przedłużającej się procedury uzyskania zezwoleń na prowadzenie robót budowlanych, przy czym zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może stanowić nie więcej niż dwukrotność tej wielkości pod warunkiem, że powyższe zostanie udokumentowane przez wykonawcę w formie pisemnej,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-17, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2021-01-15 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie starej fugi w murze ogrodzeniowym i położenie nowej fugi- Święta Katarzyna
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie starej fugi w murze ogrodzeniowym i położenie nowej fugi. Mur jest z cegły klinkierowej. Fuga się kruszy. Miejsce Radwanice k/Wrocławia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kamienna Góra: Remont i renowacja mostu nad rzeką Bóbr w ciągu ul. Lompy w Kamiennej Górze
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa podjazdu dla niepełnosprawnych w Inspektoracie ZUS w Jeleniej Górze
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI