„Budowa pompowni głównego odwadniania na poz. 250m dla Spółki Restrukturyzacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa pompowni głównego odwadniania na poz. 250m dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-09
  • ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00007982
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa pompowni głównego odwadniania na poz. 250m dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.balcarek@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

GÓRNICTWO

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa pompowni głównego odwadniania na poz. 250m dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34388a8a-702a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.srk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dopuszczalne przeglądarki internetowe:przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript: Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dla wersji beta), zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania 1366x786. Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet, komputer klasy PC komputer klasy PC z jednym z następujących systemów systemów operacyjnych: Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP, Vista)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-C-0045/20

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa pompowni głównego odwadniania na poz. 250m dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK Centrum” Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:1) wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:1) należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną lub kilkoma robotami budowlanymi w ramach jednej lub kilku umów polegającymi na zabudowie urządzeń ciśnieniowych związanych z pompowniami głównego odwadniania o łącznej wartości minimum 13 000 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.2) dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia:- osoba z uprawnieniami Kierownika Działu Energomechanicznego - min. 1 osoba, - osoba z uprawnieniami Kierownika Działu Górniczego - min. 1 osoba,- osoby z uprawnieniami wyższego dozoru ruchu mechanicznego dołowego, (jedna osoba na każdą zmianę roboczą na której prowadzone są prace) – min. 3 osoby,- osoby z uprawnieniami wyższego dozoru ruchu górniczego – min. 1 osoba na każdej zmianie na której prowadzone będą roboty,- osoba z kwalifikacjami wyższego dozoru ruchu w specjalności mierniczego górniczego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymi obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie – min. 1 osoba,- osoba z uprawnieniami wyższego dozoru ruchu elektrycznego – min. 1 osoba, - osoba z uprawnieniami dozoru ruchu górniczego - min. 2 osoby, - pracownicy brygad (w ilości i zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia), w których składzie będą osoby o kwalifikacjach i uprawnieniach niezbędnych do zakresu wykonywanych prac, w tym: a) ślusarz – min. 6 osób,b) górnik przodowy brygady górników wykonujących prace związanych z wykonaniem fundamentów pod zespoły pompowe oraz do prowadzenia transportu materiałów – min. 3 osoby, c) pracownicy brygady - górnicy wykonujących prace związanych z zabudową urządzeń, maszyn, do prowadzenia transportu materiałów – min. 3 osoby,d) spawacz – min. 3 osoby, e) ślusarz do obsługi wciągników, wciągarek wolnobieżnych do transportu pionowego –min. 3 osoby,f) elektromonter z uprawnieniami powyżej 1kV wykonujący prace montażowe, pomiarowe i odbiorcze przy urządzeniach i sieciach na napięcie 6kV, - min. 1 osoba,g) elektromonter z uprawnieniami do 1kV wykonujący prace montażowe, pomiarowe i odbiorcze przy urządzeniach i sieciach na napięcie do 1kV – min. 1 osoba,h) pracownik – pomiarowy/mierniczy wykonujący bieżące pomiary zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymi obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie – min. 1 osoba.i) pracownik do nadzoru i kontroli prac spawalniczych mający pierwszy stopień kwalifikacji i odpowiedni certyfikat – wg PN-EN 473– min. 1 osoba3) posiadaniem certyfikatu:a) systemu zarządzania jakością w spawalnictwie PN-EN ISO 3834 - 2 oraz Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające zakład do wykonywania konstrukcji stalowych klasy 1 wg normy PN-M-69008. b) systemu zarządzania jakością potwierdzającego spełnienie wymagań wg normy ISO 9001:2015 lub normy PN-EN ISO 9001:2015 lub równoważny zapewniający odpowiednią jakość wykonywanych usług objętych przedmiotem zamówienia. c) potwierdzającego spełnienie wymagań wg normy ISO 45001:2018 lub normy PN-N-18001:2004 lub równoważny (bezpieczeństwo i higiena pracy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 126 ust. 2 ustawy Pzp:9.1.1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;9.1.2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.9.1.3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.9.1.4. zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością, 9.1.5. oświadczenie wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Wykonawca składa wraz z ofertą:1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór zgodnie z załącznikiem nr 1 do „Formularza ofertowego”, 2) oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów – wzór zgodnie z załącznikiem nr 2 do „Formularza ofertowego”;3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.3 i 8.1.4 polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. – wzór zgodnie z załącznikiem nr 3 do „Formularza ofertowego”.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: 5.1.1. Oświadczenie Wykonawcy zawarte w Formularzu Ofertowym dotyczące minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie całości przedmiotu zamówienia rozpoczynającej się od dnia odbioru końcowego. 5.1.2. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5 do „Formularza ofertowego”.W przypadku zastosowania przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia urządzeń, systemów, aparatów, armatury i materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia, z podaniem nazwy, typu i parametrów proponowanych urządzeń, systemów, aparatów i materiałów równoważnych z jednoczesnym zapewnieniem, że posiadają one parametry nie gorsze od określonych w przynależnym projektach technicznych i przedmiarach robót oraz opisie przedmiotu zamówienia 5.1.3. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 6 do „Formularza ofertowego”.Wykonawca winien realizować zadanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dotyczącym przedsięwzięcia środków ograniczających oraz monitorujących wpływ prowadzonych prac na środowisko naturalne, w tym w szczególności dotyczących hałasu, zapylenia oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. W szczególności winien wypełnić obowiązki spoczywające na posiadaczu odpadów, o których mowa w art. 33 ustawy o odpadach oraz uzyskać określone w Dziale IV tej ustawy uprawnienia wymagane do gospodarowania odpadami powstałymi w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotoweśrodki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia wwyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://efo.coig.biz

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

22.1. Zgodnie z art. 281 ust. 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje aukcjęelektroniczną.22.1.1. po dokonaniu badania złożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszejoferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną conajmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu,22.1.2. w toku aukcji elektronicznej stosowanebędzie kryterium ofert – zgodnie z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylkocena,22.1.3. sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczaniepostąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciemaukcji,22.1.4. w trakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowyprzydzielony jego ofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej,wysokość postąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszejoferty przy uwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czaspozostały do zakończenia aukcji,22.1.5. aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniejjednego postąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki.Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejnąpięciominutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczbydogrywek,22.1.6. gdzie postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1 %ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.22.2. AdresPortalu Aukcji Publicznych, na którym będzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://laipsrk.coig.biz/22.2.1. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców: a) Zaproszeniedo udziału w aukcji elektronicznej zawierające między innymi komplet: login i hasło(umożliwiające zalogowanie do systemu aukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom zapośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzuofertowym.22.2.2. Zalecane wymagania techniczne urządzeń informatycznych użytych doudziału w aukcji elektronicznej, zapewniające stabilne współdziałanie z Portalem AukcjiPublicznych:a) Szerokopasmowe łącze internetowe,b) Komputer klasy PC z jednym znastępujących systemów operacyjnych: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8,Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP);c) Stabilne wersje (bez wsparcia dla wersji beta)przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji od 9 do 11. Przeglądarka internetowa musimieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmowe oprogramowanie Java (JRE) –zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java,d) Ważny podpis elektroniczny zweryfikowanykwalifikowanym certyfikatem wydanym przez jedno z następujących centr certyfikacji:• Cencert,•Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.,• PWPW,• Certum• EuroCert.e) Urządzenie technicznesłużące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym kwalifikowanymcertyfikatem,f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania portaluto 1366x768,g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawcaznajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale „Informacje podstawowe” oraz instrukcjiobsługi w dziale „Instrukcja obsługi” (dostępnej po zalogowaniu).22.3. Administrator nie ponosiodpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez Uczestników zoprogramowania innego niż zalecane.22.4. Akceptacja regulaminu Portalu Aukcji Publicznychjest elementem wymaganym w trakcie pierwszego logowania oraz po każdorazowej zmianieregulaminu Portalu.22.5. Wykonawca ma możliwość zalogowania do Portalu Aukcji Publicznych,przeprowadzenia testu podpisu kwalifikowanego oraz udziału w stałej aukcji testowej odmomentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora (komplet login-hasło).22.6.W przypadku, gdy Wykonawca posiada podpis elektroniczny wystawiony przez zagranicznecentrum certyfikacji, jest on zobligowany do dostarczenia Administratorowi wzoru takiegopodpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem aukcji. UWAGA: WW sytuacjinie wzięcia udziału w aukcji elektronicznej wiążące pozostaną złożone oferty pisemne, którebędą podlegały automatycznej ocenie w toku aukcji elektronicznej na równi z ofertami tychWykonawców, którzy zdecydują się „poprawić” swoje oferty składając kolejne postąpienia w tokuaukcji. Udział w aukcji elektronicznej nie jest obowiązkowy – z tego powodu Wykonawcy biorący udział w postępowaniu nie muszą dysponować podpisem elektronicznym (w takim przypadkupozbawiają się możliwości składania postąpień w aukcji elektronicznej ofert).

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z pkt 26 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-09 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez ElektronicznyFormularz Ofertowy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-09 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: ,,Cena” 100%
2021-02-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma zatrudni brygadę murarzy do budowy - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma zatrudni brygadę murarzy do budowy. Solidna Firma Zatrudni doświadczonych pracowników do prac Budowlanych na terenie Śląska. Oczekiwania: 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy na budowie w wybranym zakresie. Wiek 18-40lat. Doświadczenie przy pracach związanych z wznoszeniem budynków. Dokładność , sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań. Dobra organizacja pracy, zaangażowanie. Chęć rozszerzania kompetencji i podnoszenia swoich umiejętności. Zadania: prace budowlane na w/w stanowisku; współpraca z Kierownikiem Brygady w zakresie podziału prac i harmonogramu. BRAK nałogu ALKOHOLOWEGO (WARUNEK KONIECZNY). Oferujemy: Ciekawą pracę u Uczciwego pracodawcy w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnim stażem na rynku polskim i zagranicznym. Pracę w przyjaznym zespole. Atrakcyjne wynagrodzenie. Ciągłość pracy i ciekawe projekty. Praca od Poniedziałku do Piątku, Soboty-za zgodą. Transport z Bazy do miejsca pracy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI