Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY BUDYNKU
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W TURKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311096640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 6
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: potu@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pup.turek.ibip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY BUDYNKU
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W TURKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c824e7e-0676-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c824e7e-0676-11ed-8000-d680d39e541a
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl lub Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /pup_turek/SkrytkaESP
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344). W przypadku awarii platformy
e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-PUAP. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /pup_turek/SkrytkaESP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Realizowane w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Realizowane w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PUP.WO.271.1.EB.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Turku.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Niniejsze zamówienie polega na:
- budowie podjazdu dla osób niepełnosprawnych o konstrukcji stalowej osadzonej na stopach żelbetowych do wejścia do budynku, balustrady zewnętrznej podjazdu i schodów z wypełnieniem przestrzeni pomiędzy słupkami ramkami z prętów10/10mm wys. H=110 cm z rur stalowych Fi 50 mm ze stali nierdzewnej stosowanej na zewnątrz, wraz z dodatkowymi pochwytami dla osób /wykonanie ozdobne/, na płycie żelbetonowej, posadzkę pochylni wykonać z lastryka płukanego w kolorze czerwonym,
- wykonaniu wymiany zewnętrznej przegrody z profili cienkościennych z drzwiami w wejściu do budynku na Aluminiowy aluminiowe system ciepły wsp. 1,5 W/(m2*K)- skrzydło drzwi w świetle ościeżnicy o wymiarach 90/200 cm,
- wykonanie wejścia na taras schodów wejściowych do budynku ze spocznika podjazdu poprzez wycięcie istniejącej balustrady.
W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również zabezpieczenie kompleksowe terenu przyległego objętego robotami przed zniszczeniem, uporządkowanie i przekazanie do użytkowania Zamawiającemu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium zostanie dokonana według następujących zasad:
1) Cena oferty brutto – 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał jedną robotę budowlaną obejmującą branżę konstrukcyjno-budowlaną na kwotę 120 000 zł brutto z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty- Załącznik Nr 4 do SWZ,
4.2.Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje, lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z 7 lipca 1994-Prawo Budowlane (Dz.U. z 2021r., poz.2351 ze zm.) -Załącznik Nr 5 do SWZ.
W celu wykazania warunku udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców składa w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy PZP.
Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt.1, ppkt.4 składane są przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy PZP- Załącznik Nr 4 do SWZ oraz Załącznik Nr 5 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 PZP,
4.2. Wykaz robót budowlanych – załącznik nr 4 do SWZ
4.3. Oświadczenie Wykonawcy dot. uprawnień budowlanych- załącznik nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 PZP,
4.2. Wykaz robót budowlanych – załącznik nr 4 do SWZ
4.3. Oświadczenie Wykonawcy dot. uprawnień budowlanych- załącznik nr 5 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. Na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza się możliwość zmiany treści niniejszej umowy w zakresie terminu wykonania jej przedmiotu w przypadku:
1) wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych lub technologicznych, w szczególności:
a) spadku temperatury powietrza poniżej poziomu umożliwiającego prawidłowe prowadzenie robót budowlanych,
b) wystąpienia opadów deszczu nawalnego,
c) opadów śniegu powyżej 5 cm grubości pokrywy.
Okoliczności, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a-c wymagają pisemnego potwierdzenia przez Inspektora Nadzoru.
2) wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć nadzwyczajne wydarzenia i okoliczności, nieprzewidywalne, niezależnie od dobrej woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiły po dniu wejścia w życie niniejszej umowy, w szczególności wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej,
3) żądania wstrzymania robót skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
4) gdy takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy wskutek okoliczności związanych z wystąpieniem pandemii COVID-19, w szczególności czasowej utraty przez Wykonawcę zdolności wykonania przedmiotu umowy z uwagi na kwarantannę lub izolację pracowników.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-10 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-10 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia
90 dni od daty zawarcia umowy, nie później niż do 10 grudnia 2022r.