Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„BUDOWA POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z REMONTEM SCHODÓW WEJŚCIOWYCH DO BUDYNKU
„CENTRUM ZDROWIA W OPOLU” SP. Z O.O. PRZYCHODNIA „ŚRÓDMIEŚCIE””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ZDROWIA W OPOLU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531570172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 2
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-062
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@srodmiescie.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum.przychodniemiastaopole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„BUDOWA POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z REMONTEM SCHODÓW WEJŚCIOWYCH DO BUDYNKU
„CENTRUM ZDROWIA W OPOLU” SP. Z O.O. PRZYCHODNIA „ŚRÓDMIEŚCIE””
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-190825db-b725-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00115566/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „BUDOWA POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z REMONTEM SCHODÓW WEJŚCIOWYCH DO BUDYNKU „CENTRUM ZDROWIA W OPOLU” SP. Z O.O. PRZYCHODNIA „ŚRÓDMIEŚCIE””
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dostępność Plus Dla Zdrowia
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-190825db-b725-11ec-97c7-b646b0ba23df
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Użycie systemu komunikacyjnego systemu eZamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/02/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 498606,27 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych:
- budowy pochylni dla osób niepełnosprawnych i remontu schodów przy wejściu głównym do budynku oraz
- budowy/ przebudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych, budowy schodów i podestu przy wejściu do Poradni Dziecięcej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem schodów wejściowych do budynku „Centrum Zdrowia w Opolu” Sp. z o.o. Przychodnia „Śródmieście””.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projektach budowlanych oraz w przedmiarze stanowiących załączniki nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający odstępuje od ustalenia warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów.
Zamawiający odstępuje od ustalenia warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 490 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w okresie prowadzenia działalności, wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończył: co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym zakresie robót budowlanych,
o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda oraz potwierdzi poprzez załączenie dowodów, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji
o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – innych dokumentów;
b) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami (co najmniej jedna osoba) niezbędną/ymi do wykonania niniejszego zamówienia,
tj. posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej i przynależnej do właściwej izby inżynierów budownictwa – posiadającej doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwiema robotami dotyczącymi budowy/ przebudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagania dotyczące wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00 PLN ( słownie: siedem tysięcy PLN).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związanie z ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Przedłużenie terminu związania z oferta jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
5. Termin wnoszenia wadium upływa 25.04.2022 r. o godzinie 11:00.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy:
54 1240 1633 1111 0010 0539 3852 z dopiskiem: „Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem schodów wejściowych do budynku „Centrum Zdrowia w Opolu” Sp. z o.o. Przychodnia „Śródmieście””.
Uwaga 4:
Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert.
7. W przypadku wnoszenie wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy również podać nr konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.
8. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
Uwaga nr 5:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewnić możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza,
że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
--Pozostałe informacje o wadium zamieszczone są w SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-25 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Portal eZamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szanowni Państwo,
W sekcji 3.1 Ogłoszenia omyłkowo wskazano adres strony internetowej prowadzenia postępowania - E-Zamówienia.
Prawidłowym adresem strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia jest adres MiniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl