„Budowa plaż nad jeziorem „Ilno” w Torzymiu oraz nad jeziorem „Rzepinko” w Boczo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa plaż nad jeziorem „Ilno” w Torzymiu oraz nad jeziorem „Rzepinko” w Boczowie.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTorzym
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-08
  • ZamawiającyGmina Torzym
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00092985
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa plaż nad jeziorem „Ilno” w Torzymiu oraz nad jeziorem „Rzepinko” w Boczowie.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Torzym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.5.2.) Miejscowość: Torzym

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-235

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 341 6219

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@torzym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torzym.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa plaż nad jeziorem „Ilno” w Torzymiu oraz nad jeziorem „Rzepinko” w Boczowie.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-906abe61-a913-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011036/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa plaż nad jeziorem Ilno w Torzymiu oraz nad jeziorem Boczowskim w Boczowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/torzym

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/torzym

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
4. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
5. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z
6. UWAGA !!!
Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Torzym, z siedzibą
w Torzymiu przy ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym, z którą można kontaktować się pisemnie na adres siedziby lub poprzez adres e-mail: urzad@torzym.pl lub telefonicznie pod nr 68 341 6220.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@torzym.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BGN.II.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: ,,Budowa plaż nad jeziorem „Ilno” w Torzymiu oraz nad jeziorem „Rzepinko” w Boczowie.”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektami” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
Zagospodarowanie sportowo-rekreacyjne nad Jeziorem „Ilno” w Torzymiu na działce ewid. 124/20 obręb Torzym
2.2. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI
W ramach zamierzenia inwestycyjnego pod nazwą: „wykonanie uporządkowania terenów zielonych polegających na usunięciu nieuporządkowanej zieleni w postaci zarośli, krzaków i trzciny oraz wykonaniu boiska do piłki plażowej, 2 wiat piknikowych, urządzeń siłowni zewnętrznej, wykonania ciągów pieszych, utwardzenia powierzchni terenu, montażu elementów małej architektury, miejsca do plażowania" przewiduje się wykonanie następujących prac budowlano-montażowych:
2.3. ZAKRES ROBÓT:
• Boisko do piłki plażowej o wymiarach 8 x 16m o nawierzchni z piasku sortowanego powierzchnia 128 m2. z wyposażeniem w postaci słupków i siatki.
• 2 wiaty w konstrukcji drewnianej, sześciokątne o średnicy 5 m z utwardzeniem powierzchniowym terenu pod nimi wykonanym z kostki betonowej, powierzchnia wiaty 16,24 m2,
• Montaż elementów malej architektury:
- Przebieralnia wykonana w konstrukcji drewnianej (nie zadaszona)- wymiary 1 ,32 m x 4,92 m
- Ławki 4 szt. (z lokalizacja do ustalenia)
- Stoły piknikowe 2 szt.
- Stoły piknikowe pod wiatami szt. 2 – zakotwione na stałe do podłoża.
- Stół do gry w szachy/warcaby,
Urządzenia siłowni zewnętrznej:
- orbitrek 1 szt.
- wioślarz 1 szt.
- biegacz 1 szt.
- stojak na rowery, 5 stanowiskowy, do wkopania
• Tablica informacyjna z regulaminem
• Utwardzenie powierzchni terenu z kostki betonowej szerokości 5,5m, długości w osi 135,5m i powierzchni 753,5m2.
• Utwardzenie powierzchni terenu z kostki betonowej szerokości 3,5 m, długości w osi 51,5m i powierzchni 192,5 m2
• Utwardzenie powierzchni terenu z kostki betonowej o wymiarach 7x7m i powierzchni 49m2
• Utwardzenie powierzchni terenu z kostki betonowej o szerokości 2,5m, długości w osi 27,5m i powierzchni 69 m2
• Utwardzenie powierzchni terenu, wodoprzepuszczalne z tłucznia o powierzchni 287,5m2
• Utwardzenie powierzchni terenu- schody terenowe z kostki betonowej
• Utwardzenie powierzchni terenu z kostki betonowej szerokości 1,2m, długości 21,6 m
i powierzchni 26,7m2
• Utwardzenie powierzchni terenu z piasku sortowanego na geowłókninie
Elementy robót przedstawione na załączniku graficznym, wyłączone z zakresu robót: ( nr 2, nr 8, 9, 12, 13, 14)
2.4. BOISKO DO PIŁKI PLAŻOWEJ
Przed przystąpieniem do wykonania zasadniczych warstw nawierzchni należy wyrównać teren - podłoże powinno być jednorodne i uprzątnięte. Pod nawierzchnią z piasku płukanego należy zastosować geowłókninę separacyjno filtracyjną. Boisko ograniczyć obrzeżem PCV. Nawierzchnię wykonać z piasku płukanego, powierzchnia boiska o wymiarach 8x16m 128 m2, piasek płukany, bez zawartości części pylastych i iłów o frakcji od 1-3mm, grubość warstwy 40cm.
Słupki do siatkówki systemowe o średnicy 12 cm.
2.5. UTWARDZENIE POWIERZCHNI TERENU
Przekrój utwardzenia powierzchni terenu z kostki betonowej o szerokości 5,5m, 3,5m, 2,5m:
• Nawierzchnia z kostki brukowej grubości 8 cm (z betonu wibroprasowanego), kostka typu Holland, układana w rzędy
• Podsypka cementowo-piaskowa(l grubości 5 cm
• Podbudowa zasadnicza grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym
• Podbudowa pomocnicza grubości min.10 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa
Utwardzenia powierzchni terenu z kostki betonowej zostaną ograniczone krawężnikiem typu lekkiego o wymiarach 15 x 30 cm z betonu wibroprasowanego na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm i ławie z oporem z betonu C12/15
Przekrój konstrukcyjny utwardzenia powierzchni terenu z kostki betonowej o szerokości 1,2m i schodów terenowych:
• Nawierzchnia z kostki brukowej grubości 6 cm (z betonu wibroprasowanego), kostka typu Holland układana w rzędy
• Podsypka cementowo-piaskowa(1:3) grubości 5 cm
Utwardzenia powierzchni terenu z kostki betonowej zostaną ograniczone opornikiem betonowym 8/30cm na ławie z oporem.
W celu wykonania projektowanych utwardzeń powierzchni terenu należy zdjąć warstwę humusu, istniejące podłoże dogęścić, następnie wykonać warstwę wyrównującą z podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa
Utwardzenie powierzchniowe terenu, wodoprzepuszczalne z tłucznia o powierzchni 287,5m2,
Nawierzchnia z tłucznia układana będzie w 2 warstwach:
• Kruszywo o frakcji 31,5 – 63 mm grubości 12cm (po zagęszczeniu)
• Kruszywo łamane zwykłe o wielkości ziaren od 4 mm do 31,5 mm (po zagęszczeniu)
Minimalna grubość warstwy nawierzchni tłuczniowej nie może być po zagęszczeniu mniejsza od 7 cm.
2.6. WIATY
Planuje się wykonać 2 wiaty.
Wiaty wykonane i zamówione na budowę jako element gotowy:
Wiaty piknikowe sześciokątne o średnicy 5m z posadzką wykonaną z kostki betonowej powierzchnia wiaty 15,9m2.
Kotwienie wiat należy wykonać na stopach fundamentowych.
Słupy nośne w rozmiarze 13 x 13 cm, wykonane ze specjalnego drewna klejonego, odpornego na powstawanie pęknięć i szczelin. Dodatkowo ryflowane słupy, szeroka deska okapowa oraz półokrągłe podpory wspierające dach. Wysokość słupów nośnych 2,2m, wysokość do kalenicy 2,9m. Wiata, pokryta zostanie gontem bitumicznym w kolorze grafitowym.
Podłoże pod wiatą stanowić będzie utwardzenie powierzchni terenu z kostki betonowej - warstwy jak dla utwardzeń szerokości 1 ,2m

3. Zagospodarowanie sportowo-rekreacyjne nad Jeziorem „Rzepinko” w Boczowie na działce ewid. 251 oraz 239 i 184 obręb Boczów

3.1 Przedmiotem inwestycji jest „Budowa pomostu z elementami małej architektury przy plaży jeziora Rzepinko.”
Planuje się budowę pomostu wraz z elementami małej architektury w celu umożliwienia powszechnego korzystania z wód i terenu przyległego do plaży przez mieszkańców i turystów przebywających nad jeziorem.
Do zakresu wchodzi rozbiórka starego pomostu i budowa pomostu na palach drewnianych przy linii brzegowej jeziora.
W ramach zadania przy plaży zamontowane zostaną trzy ławki z koszami na odpadki, stolik szachy+warcaby, stojak na 5 rowerów, dodatkowe dwie lampy parkowe (włączone do istniejącego słupa oświetleniowego o wystarczających parametrach elektroenergetycznych, trzy elementy siłowni zewnętrznej na pylonach: surfer/wahadło + jeździec, masażer bioder i pleców, narty biegówki/narciarz + wioślarz i trzy elementy placu zabaw dla dzieci: huśtawka podwójna, karuzela obrotowa, zjeżdżalnia z el. wspinaczkowym.
Zagospodarowanie linii brzegowej praktycznie pozostanie bez zmian, tym bardziej iż w miejscu planowanej budowy pomostu w latach poprzednich funkcjonował już pomost o nieco mniejszych parametrach. W miejscu wejścia na pomost zostanie podniesiony (nawieziony i utwardzony) żwir o kilkadziesiąt centymetrów w celu wyrównania poziomu z istniejącą plażą w sąsiedztwie projektowanego pomostu.
Podstawowe parametry pomostu:
a) pomost w kształcie litery „T” o długości 25,0m,
b) szerokość: na odcinku 21m — 2,5m, na odc. 4,0m - 25,0m
c) Powierzchnia pokładu pomostu — 152,5m2, d) Projektowana rzędna góry pokładu pomostu — 1,0m ponad max. poziom piętrzenia wód — wstępnie określa się - 75,9m n.p.m.,
e) wysokość pokładu pomostu ponad dnem jeziora — do 2,4m,
f) obarierowanie na całej długości o wysokości 110 cm,
Słupy nośne — materiał modrzew o średnicy 28-30cm posadowione w gruncie na głębokość 2,5 do 5,0m i wystające ponad maksymalny poziom piętrzenia 0,7m nad lustro wody w jeziorze. Oczepy i legary (14x20 i 12x20) konstrukcji nośnej również wykonane z modrzewia europejskiego, gęstosłoistego impregnowanego dodatkowo ciśnieniowo, środkami o IV kategorii toksyczności (nieszkodliwe dla ryb i środowiska). Pokład pomostu również wykonany z deski modrzewiowej, konserwowanej ciśnieniowo o grubości 7cm i szerokości 14 cm — gładkiej — nie ryflowanej. Między deski pokładu a legary i między legary a oczepy należy zastosować dylatację z folii pvc o grubości min. 0,8mm j szerokości 0 2 — 4 cm szerszej od legarów i oczepów na których się znajdą stanowiąc dodatkową ochronę przed gniciem i butwieniem.
Projektowany pomost, przeznaczony jest jako galeria rekreacyjno - widokowa. W rzucie stanowi on zabudowę jedno-osiową, z dwoma odnogami widokowymi. Konstrukcję nośną stanowi zespół pali fundamentowych zespolonych w odcinku głowicowym podciągami poprzecznymi i podłużnymi nośnymi. Usztywnienie poprzeczne stanowią rygle-oczepy pomostu usytuowane prostopadle do podciągów podłużnych - legarów.
Pomost o nieograniczonym dostępie publiczności. Pomost zabezpieczony obustronnie drewnianą balustradą.
3.2 POSADOWIENIE OBIEKTU:
pomost posadowiony zostanie na 38 słupach modrzewiowych o średnicy 28-30 cm i długościach od 3,5 do 9,5m. Słupy posadowione w gruncie nośnym na głębokość 2,5 do 5,0m. Słupy zostaną zabite w dno po 3 sztuki w rzędzie pod pokładem i związane legarami i oczepami.
3.3 OBSŁUGA KOMUNIKACYJNA:
a) lokalizacja wejścia/wyjścia: 1 przy plaży),
b) ilość osób/dobę: bez ograniczeń na pomoście,
3.4 DYLATACJE:
Na oczepy i legary jako dylatacja położona zostanie folia pvc o grubości pow. 0,8mm, zachodzić będzie na boki konstrukcji 2-3cm.
3.5 NAWIERZCHNIA
Zostanie również wykonana z modrzewia. Dylina pokładu przewidziana do montażu na całej powierzchni pokładu ma grubość 7cm i szerokość 14 cm. Deska pokładu przykręcana jest do legarów za pomocą wkrętów ze stali A2 8 x 140mm. Wkręty z łbem soczewkowym zagłębione poniżej powierzchni pokładu o min. 5mm.
3.6 OBARIEROWANIE:
Modrzewiowe, na całej długości za wyjątkiem wewnętrznej strony kąpieliska o wysokości 1, lm. Pochwyt 12 x 20 cm wyoblony powierzchniowo umożliwia spływ wody. Pochwyt zakonserwowany i malowany lazurą wodoodporną do drewna trzykrotnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45243400-6 - Roboty w zakresie budowy plaż

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
4.1.) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Przez „zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia“ należy rozumieć wykonanie budowy plaży o wartości minimum 500.000,00 zł brutto.
4.2.) będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia:
a) Kierownik robót w specjalności ogólnobudowlanej jednocześnie rolę kierownika budowy o minimalnych wymaganiach:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w specjalności ogólnobudowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności,
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających si e o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łącznie spełnianie warunków przez Wykonawcę.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
- załącznik nr 5 do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5A do SWZ;
3) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadajaąwymagane uprawnienia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania (art. 125 ust. 1 pzp) – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie,
że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale X SWZ.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiający wypłaci Wykonawcy w terminie 7 dni za wykonany pierwszy etap robót wynagrodzenie w wysokości nie niższej niż 10% wartości wynagrodzenia wynikającego z przedmiotowej umowy.
2. Zamawiający wypłaci Wykonawcy w terminie 7 dni za wykonany drugi etap robót wynagrodzenie w wysokości nie wyższej niż 50% otrzymanego dofinansowania wynikającego z otrzymanej promesy.
3. Zapłata pozostałej wynikającej z umowy kwoty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po jego prawidłowym wykonaniu i końcowym odbiorze technicznym robót. Płatność nastąpi na podstawie faktury przedstawionej przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach określonych we Wzorze Umowy dla poszczególnych części - Załączniki nr 4 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/torzym

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI