Budowa placu zabaw wraz z przebudową boiska piłkarskiego oraz budową miejsc postojowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa placu zabaw wraz z przebudową boiska piłkarskiego oraz budową miejsc postojowych przy ul. Sikorskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGniezno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Gniezno
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-15
  • Numer ogłoszenia585386-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 585386-N-2020 z dnia 2020-09-15 r.

Gmina Miasto Gniezno: Budowa placu zabaw wraz z przebudową boiska piłkarskiego oraz budową miejsc postojowych przy ul. Sikorskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno, krajowy numer identyfikacyjny 63125784500000, ul. ul. Lecha  6 , 62-200  Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48614260400, e-mail zamowienia@gniezno.eu, faks +48614260500.
Adres strony internetowej (URL): www.gniezno.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gniezno.eu/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6, Biuro Obsługi Interesanta (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw wraz z przebudową boiska piłkarskiego oraz budową miejsc postojowych przy ul. Sikorskiego
Numer referencyjny: WD.271.44.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia stanowi budowa placu zabaw wraz z przebudową boiska piłkarskiego oraz budową miejsc postojowych przy ul. Sikorskiego.2. Zakres robót budowlanych w ramach zamówienia obejmuje wykonanie::- Boiska sportowego,- Placu zabaw- Miejsc parkingowych oraz chodników- Oświetlenia terenu- Małej architektury- Powierzchni trawiastych, nasadzeń drzew i krzewów.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza siwz (w tym wzór umowy), dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar pełni wyłącznie funkcję pomocniczą i załączony został poglądowo.

II.5) Główny kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45212140-9
45212200-8
45212221-1
45233200-1
45233252-0
45233253-7
45316110-9
45340000-2
77310000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Pzp, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robótbudowlanych występujących w zamówieniu podstawowym, do 10% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1.000.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- min. jedna robota z zakresu stref rekreacji typu: place zabaw, strefy aktywnościz urządzeniami fitness o powierzchni min. 300 m2,- min. jedna robota z zakresu budowy boisk ze sztuczną nawierzchnią trawiastąo wymiarach 10x15m lub powierzchni min. 150 m2,- min. jedna robota polegające na budowie oświetlenia ulicznego lub parkowego– ustawienie min. 2 słupów oświetleniowych o wysokości min. 5m,b) dysponuje niezbędnym sprzętem do: prowadzenia robót drogowych: koparko –ładowarką kołową, stopą wibracyjną, zagęszczarką lub innym sprzętem tożsamym,dostosowanym do zagęszczania gruntu, kruszywa, kostki betonowej itp.; piłą do cięciaelementów betonowych; samochodem typu wywrotka; środkami transportowymi;budowy oświetlenia, w tym co najmniej: samochodem dostawczym, żurawiemsamochodowym, samochodem z koszem. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystanych dorealizacji zadania winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresieobjętym umową. Ilość narzędzi i urządzeń, wykorzystanych do realizacji ww. budowy,winna zapewnić właściwą jakość i tempo realizacji robót w okresie objętym umową.Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w taki sposób, by nie spowodowaćniekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót.c) do realizacji zamówienia publicznego skieruje minimum:- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalnościbudownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe oraz posiadającegozaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych oraz posiadającego zaświadczenie o przynależności dowłaściwej izby samorządu zawodowego;- min. dwie osoby, które posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjnego E i D doSN 15 kV – niezbędne do prowadzenia prac przy układaniu kabli nN 0,4 kV, SN 15kV i montażu oświetlenia ulicznego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniuZamawiający żąda, aby Wykonawca złożył następujące dokumenty:1.1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarłporozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wrazz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu;1.2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokumentpotwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniaspołeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innydokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organemw sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie naraty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;1.3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;1.4. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupykapitałowej (załącznik nr 6); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowejWykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacjepotwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu.- Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienia.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go znim stosunków prawnych.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniudo tych podmiotów dokumentów wymienionych wyżej w pkt 1.1.-1.3.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniudotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda, aby Wykonawcazłożył:1.1. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniana sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniudotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda, aby Wykonawcazłożył następujące dokumenty:2.1. wykaz robót budowlanych (załącznik nr 3) wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, zakresu, daty, miejscawykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny, o obiektywnymcharakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;2.2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcyw celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dodysponowania tymi zasobami (załącznik nr 4);2.3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wrazz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami (załącznik nr 5).3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musiudowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymizasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotówdo oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,zobowiązanie innego podmiotu (załącznik nr 7) albo inny dokument, służący wykazaniuudostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art.22a ust. 1 ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zawartość oferty:1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1),1.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. IV.1.1. siwz (załącznik nr 2)- Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nichpodstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziałuw postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdyz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunkówudziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4)1.1.-1.3. - składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lubzdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tychnależności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2.lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którychmowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenieWykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, luboświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przedorganem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcylub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 3 stosuje się.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę,Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tegodokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi na wykonane roboty 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje i dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian umowy:1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy lub/i warunków płatności, w przypadku:1) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnieterminie, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,np. powodzie;2) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych np. długotrwałe intensywneopady deszczu, śniegu, podtopienia, temperatura powietrza, przy której niedopuszczalnejest prowadzenie robót budowlanych, których nie można było przewidzieć przyzachowaniu należytej staranności, o ile Wykonawca wykaże, że okoliczności te miałybezpośredni wpływ na niemożliwość realizacji świadczenia – w tym przypadku terminwykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie proporcjonalnie do czasu wystąpieniaww. zdarzeń;3) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do uzyskaniawymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz,badań;4) zatrzymania robót przez urząd nadzoru budowlanego, z przyczyn niezależnych odWykonawcy - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień z tymiurzędami;5) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy,wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnychpowiązań. –Zmiana w tym przypadku może zostać przeprowadzona o czas niezbędny dousunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy w powiązaniuz zasadami dokonywania płatności, w tym zmiany limitów rocznych płatności ujętych wharmonogramie rzeczowo - finansowym;6) ograniczenia dostępności surowców lub innych materiałów niezbędnych do wykonaniaprzedmiotu zamówienia – o czas niedostępności ww. materiałów;7) wykonania zamówień dodatkowych lub zamiennych, które będą niezbędne doprawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową – o czaswykonywania tych zamówień;8) wprowadzenia zmian w projekcie lub innej dokumentacji, na podstawie którejrealizowany jest przedmiot umowy, jeśli zmiany te wpływają na zakres robót budowlanych– o czas niezbędny dla realizacji zmian wynikających ze zmian projektowych. W tymprzypadku dopuszczalna jest ponadto zmiana wynagrodzenia Wykonawcy o kwotęwynikającą z ww. zmian projektowych oraz limitów rocznych wynagrodzenia ujętych wharmonogramie rzeczowo - finansowym;9) uznania przez Zamawiającego konieczności wykonania robót dodatkowych, o którychmowa w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykraczających pozazakres Przedmiotu Umowy;10) uzgodnienia z Zamawiającym innego, niż to wynika z przedłożonego harmonogramurzeczowo finansowego zakresu rzeczowego wraz ze zmianą limitów rocznychwynagrodzenia.2. Zmiana osób nadzorujących roboty budowlane - w przypadku niemożności pełnienia przeznich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy,rezygnacja itp.) np. kierownika budowy, kierowników branżowych, inspektorów nadzoru jest możliwa wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie nowo wskazanych osób będąspełniać warunki określone w siwz i nie wymaga zmiany niniejszej umowy.3. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcyprzy realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacjaz podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celuwykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca winien każdorazowowykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu.4. Zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wraz ze zmianą wynagrodzenia wuzasadnionym przez Wykonawcę oraz zaakceptowanym przez inspektora nadzoru orazZamawiającego zakresie, wynikająca ze zmiany zakresu rzeczowego, w przypadku, gdy:1) zmianie ulegnie harmonogram rzeczowo – finansowy z uwagi na inne niż zaplanowanotempo prac. Warunkiem przeprowadzenia zmiany jest uzgodnienie, o którym mowa wust.1 pkt 10 umowy powyżej;2) dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami współczesnejwiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, niezbędne lub wielce korzystne jestużycie rozwiązań zamiennych, innych materiałów, parametrów, innego rodzaju robót niżte wskazane w ofercie Wykonawcy lub siwz;3) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i interesu publicznego tj. Wykonawca bezzwiększania swojego wynagrodzenia zaoferował materiały o znacznie lepszychparametrach niż te wskazane w siwz i ofercie, a które w sposób znaczący poprawiąjakość wykonania roboty budowlanej;4) zamiana materiałów budowlanych, urządzeń, technologii, gdy wykorzystanie materiałówbudowlanych, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie sięniemożliwe, bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępemtechnologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa, lepszym funkcjonowaniemmodernizowanego/przebudowywanego/remontowanego obiektu lub dostępnościąmateriałów budowlanych, urządzeń, technologii. Materiały budowlane, urządzeniai sprzęt powinny posiadać co najmniej takie same parametry jakościowe i cechyużytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty;5) dojdzie do zmiany dokumentacji projektowej w trakcie realizacji umowy, z której wynikazmiana zakresu rzeczowego inwestycji;6) zmiany postanowień umowy, wynikają z potrzeby wykonania robót zamiennychw stosunku do robót planowanych, jeżeli roboty zamienne uzasadnione są koniecznościązwiększenia bezpieczeństwa robót budowlanych lub usprawnią proces budowlany.5. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresienie leży w interesie Zamawiającego, w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego.Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia wiązać się będzie ze zmianą wysokościumownego wynagrodzenia.6. Zmiany limitów wynagrodzenia przewidzianego w roku 2020 oraz 2021 w sytuacji uzasadnionejprzedstawionym harmonogramem rzeczowo – finansowym oraz na zasadach uzgodnionychz Zamawiającym.7. Zmiany postanowień umowy wynikające z wystąpienia oczywistych omyłek pisarskichi rachunkowych w treści umowy.8. Warunkiem zmiany postanowień umownych jest rzetelne udokumentowanie konieczności jejprzeprowadzenia w formie protokołu konieczności sporządzonego przez kierownika budowy,akceptowanego przez inspektora nadzoru oraz Zamawiającego.9. Wszelkie zmiany w umowie, pod rygorem nieważności, sporządzane będą na podstawieprotokołu konieczności, w drodze aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-30, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Leszno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Remont nawierzchni ulicy Kościuszki w Mielnie.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: roboty budowlane
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gniezno: Dostawy materiałów do sterylizacji
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont nawierzchni ulicy Kościuszki w Mielnie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI