Budowa placu zabaw, parkingu i ogrodzenia oraz adaptacja pomieszczeń i wykonanie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa placu zabaw, parkingu i ogrodzenia oraz adaptacja pomieszczeń i wykonanie wentylacji mechanicznej - Przedszkole w Wiśniowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWiśniowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wiśniowa
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-30
  • Numer ogłoszenia538834-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 538834-N-2018 z dnia 2018-03-30 r.

Gmina Wiśniowa: Budowa placu zabaw, parkingu i ogrodzenia oraz adaptacja pomieszczeń i wykonanie wentylacji mechanicznej - Przedszkole w Wiśniowej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniowa, krajowy numer identyfikacyjny 69058221700000, ul. Wiśniowa  150 , 38124   Wiśniowa, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 775 062, e-mail gmina@wisniowa.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.wisniowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wisniowa.pl/bip

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wisniowa.pl/bip

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej (papierowej)
Adres:
38-124 Wiśniowa 150

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw, parkingu i ogrodzenia oraz adaptacja pomieszczeń i wykonanie wentylacji mechanicznej - Przedszkole w Wiśniowej
Numer referencyjny: P.271.1.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Część I zamówienia – Plac zabaw, parking, ogrodzenie: 1) Budowa placu zabaw, w tym: a) wykonanie podbudowy pod bezpieczną nawierzchnię – 160 m2: - warstwa piasku średnioziarnistego stabilizowanego mechanicznie i wskaźniku piaskowym >30%, grubość warstwy 10 cm; - warstwa z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie 31,5 – 63 mmm, grubość warstwy 12 cm; b) wykonanie bezpiecznej nawierzchni gumowej wylewanej, składającej się z dwóch zasadniczych warstw tj., granulatu SBR oraz EPDM połączonych ze sobą za pomocą odpowiedniego spoiwa poliuretanowego – 160 m2: - warstwa górna granulat EPDM (1-3,5 mm), - warstwa dolna granulat SBR (2-6 mm). Nawierzchnia gumowa powinna: - spełniać wymagania normy PN-EN 1177:2009; - posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty bezpieczeństwa, wymagane przepisami prawa; - zmniejszać ryzyko odniesienia obrażeń dzieci w wyniku upadku; - być odporna na warunki atmosferyczne i przepuszczalna dla wody (na podbudowie dynamicznej); c) dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw, tj.: - domek dla dzieci: Wymiary urządzenia: 2,32 x 2,40 m, Wysokość całkowita: 2,96 m, Wykonany z drewna: sosna, jodła, Impregnacja na kolor uzgodniony z Zamawiającym, Wieża z daszkiem czterospadowym, Wieża (podest) bez daszku, Słupy nośne 9cm x 9cm, Trap wejściowy - podest skośny, - huśtawka wahadłowa podwójna: Wymiary urządzenia: 3,5m x 4,0m, Strefa bezpieczeństwa: 3,5m x 6,30m , Wysokość swobodnego upadku: ≤ 1,50m, Zgodna z normą: PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-3:2009 i PN-EN 1176-7:2009, Konstrukcja nośna: profil metalowy 80x80mm, , belka górna metalowa (profil 80x80mm), słupy nośne metalowe (80x80mm) – 4szt. , belka górna metalowa (profil 80x80x4mm) – 1szt., łańcuchy kalibrowane stal nierdzewna – 2kpl, siedzisko gumowe kubełkowe- 2szt, słupy nośne wykonane z profilu metalowego 80x80mm, zabezpieczone antykorozyjnie oraz pomalowane farbą proszkową, Górna belka profil stalowy zamknięty 80x80x3mm, Łańcuch techniczny kalibrowany fi 6, stal nierdzewna, , Siedzisko huśtawki gumowe - Bujak sprężynowiec przestrzenny wykonany z płyty HDPE o grubości 15 mm. – 3 szt. (3 różne wzory – do ustalenia z Zamawiającym) - Zestaw zabawowy składający się z: Wieży z ozdobnym daszkiem z tworzywa, Podwójnej zjeżdżalni, Pojedynczej zjeżdżalni, Schodków wejściowych z poręczami, Inne gadżety ozdobne, Wymiary urządzenia ok. 2,5 x 4,5 m, Strefa bezpieczeństwa 6,35 x 8,4 m, Wysokość urządzenia 3,2 m. - Płotek metalowy – ok. 30 mb; - Furtka metalowa - 2 szt. 2) Budowa parkingu oraz ogrodzenia posesji z bramą wjazdową. Część II zamówienia – Wentylacja mechaniczna, adaptacja pomieszczeń. 1) Wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku przedszkola 2) Wykonanie robót adaptacyjnych w budynku żłobka: - Roboty rozbiórkowe - Budowa ścianek gipsowo-kartonowych - Budowa przewijalni - Roboty wykończeniowe (szpachlowanie, malowanie ścian).

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-05-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że: 1) Wykonawcy w I części zamówienia: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia, każda o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto. Zamawiający za roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia uzna roboty w zakresie: parkingów, chodników, placów zabaw, obiektów sportowych z sztuczną nawierzchnią. 2) Wykonawcy w II części zamówienia: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych polegających na budowie instalacji wentylacji mechanicznej, każda o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część I zamówienia - Plac zabaw, parking, ogrodzenie - 5 000,00 zł, Część II zamówienia - Wentylacja mechaniczna, adaptacja pomieszczeń – 2 000,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 3. 3.Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1)Wystąpienia istotnych lub nieistotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji- zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia. 2)Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. 3)Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji umowy. 4)Zaistnienia siły wyższej - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy, 5)Zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych t.j. deszczu, gradu, niskich temperatur oraz innych warunków atmosferycznych przez dłuższy okres uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy. 6)Przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy. 7)Zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych. 8)Aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny. 9)Zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych. 4.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to przykładowo, okoliczności: 1)powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2)powodujące poprawienie parametrów technicznych, 3)wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. W/w. zmiany muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 niniejszej umowy. 6.Konieczne roboty zamienne mogą być wykonane (lub „zaniechane") na podstawie protokołów konieczności potwierdzonych przez projektanta i zatwierdzonych przez Zamawiającego. Bez zatwierdzenia „protokołów konieczności" przez Zamawiającego Wykonawca nie może rozpocząć wykonywania ww. robót lub rezygnować z wykonania robót „zamiennych". 7.Możliwa jest zmiana dotycząca realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1)zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, 2)zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, 3)wartość każdej kolejnej zmiany me przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 8.Ponadto możliwa jest zmiana dotycząca realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1)konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 2)wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia, określonej w umowie. 9.Możliwa jest zmiana postanowień zawartej umowy, niezależnie od ich wartości, jeżeli zmiany nie są istotne w rozumieniu przepisów art. 144 ust. 1e Ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę , zawierającego: 1)opis propozycji zmiany, 2)uzasadnienie zmiany, 3)opis wpływu zmiany na termin i koszt wykonania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Plac zabaw, parking, ogrodzenie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:rzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Część I zamówienia – Plac zabaw, parking, ogrodzenie: 1) Budowa placu zabaw, w tym: a) wykonanie podbudowy pod bezpieczną nawierzchnię – 160 m2: - warstwa piasku średnioziarnistego stabilizowanego mechanicznie i wskaźniku piaskowym >30%, grubość warstwy 10 cm; - warstwa z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie 31,5 – 63 mmm, grubość warstwy 12 cm; b) wykonanie bezpiecznej nawierzchni gumowej wylewanej, składającej się z dwóch zasadniczych warstw tj., granulatu SBR oraz EPDM połączonych ze sobą za pomocą odpowiedniego spoiwa poliuretanowego – 160 m2: - warstwa górna granulat EPDM (1-3,5 mm), - warstwa dolna granulat SBR (2-6 mm). Nawierzchnia gumowa powinna: - spełniać wymagania normy PN-EN 1177:2009; - posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty bezpieczeństwa, wymagane przepisami prawa; - zmniejszać ryzyko odniesienia obrażeń dzieci w wyniku upadku; - być odporna na warunki atmosferyczne i przepuszczalna dla wody (na podbudowie dynamicznej); c) dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw, tj.: - domek dla dzieci: Wymiary urządzenia: 2,32 x 2,40 m, Wysokość całkowita: 2,96 m, Wykonany z drewna: sosna, jodła, Impregnacja na kolor uzgodniony z Zamawiającym, Wieża z daszkiem czterospadowym, Wieża (podest) bez daszku, Słupy nośne 9cm x 9cm, Trap wejściowy - podest skośny, - huśtawka wahadłowa podwójna: Wymiary urządzenia: 3,5m x 4,0m, Strefa bezpieczeństwa: 3,5m x 6,30m , Wysokość swobodnego upadku: ≤ 1,50m, Zgodna z normą: PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-3:2009 i PN-EN 1176-7:2009, Konstrukcja nośna: profil metalowy 80x80mm, , belka górna metalowa (profil 80x80mm), słupy nośne metalowe (80x80mm) – 4szt. , belka górna metalowa (profil 80x80x4mm) – 1szt., łańcuchy kalibrowane stal nierdzewna – 2kpl, siedzisko gumowe kubełkowe- 2szt, słupy nośne wykonane z profilu metalowego 80x80mm, zabezpieczone antykorozyjnie oraz pomalowane farbą proszkową, Górna belka profil stalowy zamknięty 80x80x3mm, Łańcuch techniczny kalibrowany fi 6, stal nierdzewna, , Siedzisko huśtawki gumowe - Bujak sprężynowiec przestrzenny wykonany z płyty HDPE o grubości 15 mm. – 3 szt. (3 różne wzory – do ustalenia z Zamawiającym) - Zestaw zabawowy składający się z: Wieży z ozdobnym daszkiem z tworzywa, Podwójnej zjeżdżalni, Pojedynczej zjeżdżalni, Schodków wejściowych z poręczami, Inne gadżety ozdobne, Wymiary urządzenia ok. 2,5 x 4,5 m, Strefa bezpieczeństwa 6,35 x 8,4 m, Wysokość urządzenia 3,2 m. - Płotek metalowy – ok. 30 mb; - Furtka metalowa - 2 szt. 2) Budowa parkingu oraz ogrodzenia posesji z bramą wjazdową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wentylacja mechaniczna, adaptacja pomieszczeń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Część II zamówienia – Wentylacja mechaniczna, adaptacja pomieszczeń. 1) Wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku przedszkola 2) Wykonanie robót adaptacyjnych w budynku żłobka: - Roboty rozbiórkowe - Budowa ścianek gipsowo-kartonowych - Budowa przewijalni - Roboty wykończeniowe (szpachlowanie, malowanie ścian).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych - Gorliczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych z magazynem energii Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wiśniowa: Budowa infrastruktury technicznej boiska sportowego w Poznachowicach Dolnych cz. 1
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont i przebudowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Biskupa Tomasza I 16 we Wrocławiu.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie robót budowlanych w pustostanach – paczka nr 13
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI