Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA PLACU ZABAW NA STADIONIE MIEJSKIM W MUROWANEJ GOŚLINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618922600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@murowana-goslina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.murowana-goslina.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA PLACU ZABAW NA STADIONIE MIEJSKIM W MUROWANEJ GOŚLINIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-759e1e46-f062-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001362/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa placu zabaw na stadionie miejskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.murowana-goslina.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://przetargi.murowana-goslina.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy
zakupowej pod adresem: https://przetargi.murowana-goslina.pl. 2.Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.: a)stały dostęp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub
MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z
wyjątkiem Internet Explorer, d)włączona obsługa JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat
Reader lub inny lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.; f)podłączony lub wbudowany do
komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez
Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).3.
Instrukcja Użytkownika znajduje się na Platformie zakupowej, w zakładce Pomoc.4. Zamawiający
będzie przekazywał informacje takie jak odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu
składania i otwarcia ofert, za pośrednictwem Platformy zakupowej. 5.Sposoby złożenia oferty za
pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty, zostały opisane w Instrukcji użytkowników Platformy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: a)Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Murowana Goślina, plac Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina;b)Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Burmistrz
Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Miasta i Gminy Murowana Goślina, plac Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana
Goślina;c)dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Urząd Miasta i Gminy, plac Powstańców
Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina, e-mail: inspektorochronydanych@murowanagoslina.
pl;d)Odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp;e)Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa placu zabaw na stadionie miejskim w Murowanej
Goślinie" nr postępowania: ZP.272.12.2021 prowadzonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres zgodny z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164) lub innymi
szczegółowymi przepisami prawa;f)obowiązek podania przez Pani/Pana/Państwa danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana/ Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;g)w odniesieniu do
Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;h)posiada/posiadają Pani/Pan/Państwo (1)na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących;(2)na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników);(3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);(4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. b) Zamawiający ponadto informuje:- w przypadku gdy
wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, - skorzystanie przez osobę, której dane
dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 209606,87 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę placu zabaw na stadionie miejskim w
Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej, na działkach nr: 481/1, 481/2, 479, 482, w ramach
zadania inwestycyjnego pt.: „Budowa placu zabaw na stadionie miejskim”.
2) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
a) robót pomiarowych geodezyjnych – wytyczenie geodezyjne placu zabaw oraz wykonanie
mapy geodezyjnej powykonawczej,
b) dostawy i montażu nw. urządzeń zabawowych obejmujących:
(1) zestaw zabawowy – 1 kpl. HIC 190 cm, Wykaz elementów:
- 1 podest startowy zjeżdżalni ślimakowej,
- 1 kwadratowy podest zjeżdżalni prostej jednotorowej,
- 2 kwadratowe podesty wieży otwartej,
- 1 trójkątny podest zjeżdżalni jednotorowej prawoskrętnej,
- 1 kwadratowy podest ściany wspinaczkowej z uchwytami,
- 1 trójkątny podest zjeżdżalni dwutorowej,
- 2 wieże z dachem czterospadowym,
- 1 wieża otwarta,
- 1 przejście skośne mostkowe, zadaszone,
- 1 zjeżdżalnia ślimakowa,
- 1 zjeżdżalnia jednotorowa prawoskrętna,
- 1 zjeżdżalnia prosta jednotorowa,
- 1 zjeżdżalnia prosta dwutorowa,
- 1 ścianka wspinaczkowa łukowa z uchwytami,
- 3 elementy dekoracyjne z motywami roślinnymi i/lub zwierzęcymi zamontowane na szczytach
słupów konstrukcyjnych,
- 7 paneli zabawowo-edukacyjnych: jeden z trójwymiarowym obrazem głowy zwierzęcia, sklepik,
ruchome kółka zębate, gra w kółko i krzyżyk, bulaj z elementem przezroczystym, płotek 2 szt.,
- 1 element dekoracyjno-zabawowy zamontowany na słupie konstrukcyjnym.
(2) zestaw sportowy – 1 kpl. - HIC 250 cm. Wykaz elementów:
- 1 łukowa drabinka, czterostopniowa do wejścia na ślizg,
- 1 ślizg skrętny,
- 1 przeplotnia połączona ze ścianką wspinaczkową,
- 1 skośna przeplotnia,
- 1 pozioma przeplotnia na której umieszczono na linach trzy elementy do podciągania,
- konstrukcja zestawu oparta jest na 6 słupach o przekroju okrągłym posadowionych na
prefabrykowanych bloczkach betonowych.
(3) równoważnia na sprężynach – 3 szt.:
(4) skoczki pojedyncze – 6 szt. - HIC 40 cm:
(5) huśtawka – 1 szt. - HIC 150 cm:
(6) element wspinaczkowy w kształcie półkuli – 1 szt. - HIC120 cm
c) dostawy i montażu elementów małej architektury obejmującej:
a) tablice informacyjne – 2 szt.,
b) kosz na śmieci – 3 szt.,
c) ławkę – 8 szt.;
d) wykonania nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych gumowych oraz nawierzchni
bezpiecznej z piasku
e) wykonania ogrodzenia placu zabaw
f) wykonania schodów terenowych oraz chodnika o nawierzchni z miału granitowego, szerokości 1,5m
g) sadzenie krzewów iglastych – posadzenie 22 szt. tui szmaragd o wysokości minimum 1,50 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Oferty oceniane będą punktowo. 2. Maksymalna liczba punktów w poszczególnych kryteriach równa jest określonej wadze kryterium w %. 3. Do porównania ofert pod
kątem kryterium oceny ofert stosuje się wzory opisane w SWZ. 4.Łączna maksymalna ilość punktów,
jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta – wynosi 100 punktów. 5. Oferta z najwyższą
ilością punktów – w każdej części przedmiotu zamówienia - zostanie uznana za najkorzystniejszą. 6.
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 7. Szczegółowy opis
oceny ofert zawarto w rozdziale XXII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania, którego przedmiotem była budowa
placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto.
Przez jedno zadanie Zamawiający rozumie wykonanie zadania na podstawie jednej umowy.
Uwaga !
W przypadku składania oferty przez konsorcjum Zamawiający wymaga, aby warunek był
spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (co najmniej jeden lub każdy z podmiotów
musi posiadać wymagane doświadczenie).
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy)
realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/wspólnie
realizujących zamówienie (konsorcjum wykonawców), Zamawiający nie dopuszcza by
Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli
faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu robót. Wykonawca ten może
powołać się na doświadczenie grupy Wykonawców, której był członkiem pod warunkiem, że
faktycznie i konkretnie uczestniczył w wymaganym zakresie w realizacji wykazanej
części/elementu zamówienia (Zamawiający żąda wykazania się przez Wykonawcę robotami
budowlanymi rzeczywiście wykonanymi przez Wykonawcę). Jeżeli pojedynczy członek
Konsorcjum chciałby powołać się na doświadczenie całego konsorcjum to powinien skorzystać
ze wsparcia pozostałych jego członków w trybie art. 118 PZP.
Wartość robót w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego
kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu, natomiast w przypadku braku
przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego
NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, tj. co najmniej
jednego zadania, którego przedmiotem była budowa placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 200 000
PLN brutto, wraz z podaniem jego rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na
rzecz których robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta robota
budowlana została wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a
jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty. Okres 5 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym
upływa termin składania ofert
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3.4 do
formularza ofertowego;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o których mowa w ppkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien
być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w ppkt 2 powyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych
do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy.
5) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp
dane umożliwiające dostęp do tych środków.
6) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które
Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i
aktualność
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę na formularzu ofertowym – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ wraz z nw.dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
w zakresie wskazanym w SWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1 do formularza
ofertowego,
b) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączniki stanowiące Opis Przedmiotu
Zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów
podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli
przedmiaru robót, tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich
pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę
miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej
przez Wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze
robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
pytań, zgodnie z art. 284 ustawy Pzp,
c) wykaz danych technicznych zaoferowanych elementów (urządzeń zabawowych) placu zabaw,
sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3.2 do formularza ofertowego,
d) karty katalogowe lub folder lub dokumentacja techniczna producenta lub inny dokument
zawierające informacje na temat oferowanych elementów (urządzeń zabawowych) wraz z
fotografiami zaoferowanych elementów (urządzeń zabawowych) zgodnie z przedmiarem robót, z
podaniem nazwy producenta, parametrów wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia,
wymiarów, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one zgodne z opisem przedmiotu
zamówienia,
e) certyfikat zgodności sprzętu z normą PN-EN 1176 wystawiony przez akredytowaną jednostkę
PCA,
f) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIV pkt
3 SWZ– wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.3 do formularza ofertowego, – dotyczy tylko
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz Wykonawców prowadzących
działalność w formie spółki cywilnej,
g) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca powołuje się na
zasoby podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (wg
wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.5 do formularza ofertowego). Ponadto Wykonawca, który
powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec tego
podmiotu podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby
– warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 a) powyżej,
h) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w Rozdziale XI pkt 5 ppkt 2) SWZ.
Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo
to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do reprezentacji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają
poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza się zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonanowyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) personelu Wykonawcy w przypadku wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej wykonywanie
umowy przez Wykonawcę za pomocą osoby/osób wskazanej/wskazanych w jego ofercie pod
warunkiem, że nowa/nowe osoba/osoby zaproponowana/zaproponowane będzie/będą
spełniała/spełniały warunki udziału przewidziane dla tych osób i opisane w SWZ;
2) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
a) powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy;
b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji robót;
c) powierzenie części zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, pomimo
niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w
ramach podwykonawstwa, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SWZ;
3) terminu wykonania umowy o czas opóźnienia Wykonawcy, jeżeli takie opóźnienie ma lub
będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i będzie następstwem poniżej
wskazanych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy:
a) w przypadku zaistnienia nadzwyczajnych niekorzystnych warunków atmosferycznych, pod
warunkiem, że konieczność wykonywania robót w okresie wystąpienia nadzwyczajnych
niekorzystnych warunków atmosferycznych nie jest następstwem okoliczności, za które
Wykonawca ponosi odpowiedzialność z powodu braku zabezpieczenia terenu przed
niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, na którym prowadzi się roboty budowlane -
dopuszcza się wydłużenie terminu o liczbę dni, w których z powodu zaistnienia nadzwyczajnych
niekorzystnych warunków atmosferycznych brak było możliwości wykonywania umowy w
sposób, który pozwoliłby na wykonanie przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 5 ust.
1 umowy pomimo starań Wykonawcy i zastosowania środków zapobiegawczych (w tym również
brak było możliwości, z uwagi na technologię wykonywania robót, normy lub inne przepisy,
zmiany kolejności wykonywania robót w sposób, który pozwoliłyby na terminowe wykonanie
przedmiotu umowy). Przez nadzwyczajne niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się:
wszelkie warunki atmosferyczne, w tym w szczególności wszelkie opady atmosferyczne lub
temperatury powietrza, odbiegające od przeciętnych danych meteorologicznych Instytutu
Meteorologii i Gospodarki Wodnej z poprzednich dwóch lat od daty złożenia oferty przez
Wykonawcę, dla obszaru obejmującego miejsce wykonywania robót, a dotyczących takich
warunków atmosferycznych, na jakie powołuje się Wykonawca, dla takiego samego miesiąca
kalendarzowego, jak ten, w którym wystąpiły warunki atmosferyczne, na jakie powołuje się
Wykonawca, które to nadzwyczajne warunki atmosferyczne z uwagi na technologię
wykonywania robót, normy lub inne przepisy - uniemożliwiły wykonywanie robót;
b) zawieszenia/wstrzymania wykonywania robót budowlanych przez organy nadzoru
budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
c) wystąpienia Siły wyższej, w tym pandemii, klęski żywiołowej;
d) wprowadzenia ograniczeń sanitarno-epidemiologicznych w dostępie do placu budowy lub
objęcie kwarantanną co najmniej 40% osób skierowanych do wykonywania prac przez
Wykonawcę, w takim przypadku termin wykonania umowy może zostać wydłużony o liczbę dni
odpowiadającą liczbie dni ograniczenia dostępu do placu budowy lub liczbę dni w której stan
załogi objętej kwarantanną a skierowanej do realizacji przedmiotu umowy wynosił co najmniej 40%
e) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez, lub dającej się przypisać
Zamawiającemu;
f) konieczności przeprowadzenia wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych,
lub wykopalisk archeologicznych;
g) konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów;
h) stwierdzenia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych;
Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawiera projekt umowy załączony do SWZ. Z
uwagi na liczbę znaków wpisano tylko częściowe dane.