Budowa placu zabaw dla dzieci i boiska do rzutów do kosza w Dłużynie Górnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa placu zabaw dla dzieci i boiska do rzutów do kosza w Dłużynie Górnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPieńsk
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-07
  • ZamawiającyGMINA PIEŃSK
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-23
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00171493
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw dla dzieci i boiska do rzutów do kosza w Dłużynie Górnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesławiecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Pieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-930

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 86 511-514

1.5.8.) Numer faksu: 75 77 86 405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowicki@piensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw dla dzieci i boiska do rzutów do kosza w Dłużynie Górnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20049678-da6b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023103/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa placu zabaw dla dzieci i boiska do rzutów do kosza w Dłużynie Górnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.piensk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się
za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie
oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, e PUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, e-mail nowicki@piensk.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:Zamawiający wymaga, aby w
tytule maila był podany nr sprawy, co ułatwi komunikację pomiędzy stronami postępowania. 2) Wszelką korespondencję związaną z
niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem ePUAP lub poczty elektronicznej na adres:
nowicki@piensk.com.pl Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed
upływem wymaganego terminu. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini Portalu dostępnym
podadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxorazRegulaminie e PUAP.5)Wykonawca
przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptujewarunki
korzystania z mini Portalu, określone w Regulaminie mini Portalu oraz zobowiązuje siękorzystając z
miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.6) Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz
dokomunikacjiwynosi150 MB.7) Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125
ust.1 pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych
informacji,oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę
ichprzekazania na ePUAP.8) W postępowaniu o udzielenie zamówienia
korespondencjaelektroniczna(inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz
udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą
tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym
postępowaniem Zamawiający iWykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).9) Dokumenty
elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez
Wykonawcę za pośrednictwemFormularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza
również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: nowicki@piensk.com.pl
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie)10) Zamawiający nie przewiduje
sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków
komunikacjielektronicznej,wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych, zwane dalej„RODO”)(Dz.U.
UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:1) Administratorem danychosobowych jest Pani Agnieszka
Demichowicz Z administratorem można się skontaktowaćpoprzezadresemail:iod@piensk.com.pl lub pisemnie na adres siedzibyadministratora;2)Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z
którym może się Pani/Panskontaktowaćpoprzezemailiod@piensk.com.pl Z inspektorem ochrony
danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
związanych z przetwarzaniem danych;3) zgodnie z treścią art. 6ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w
celu realizacji procesu wyboru
wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a
następnie realizacjipostanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;4) w związku z
przetwarzaniemPani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być
udostępniane innymodbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów
prawa orazzawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu
realizacjipostanowień umownych,5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6)Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) posiada
Pani/Panprawo do:a)dostępu dodanych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym
administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego;b)sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie
art.16RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą–Prawo zamówień publicznych;c) ograniczenia przetwarzania danych
osobowych, na podstawie art.18RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego;d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:a)usunięcia lub
przenoszenia danych osobowych,b)wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych;9)podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie
danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz
zawarcia umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ISM.03.271.PN.05.2022r.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw dla dzieci i boiska do rzutów do kosza
w Dłużynie Górnej.
W ramach planowanej inwestycji na działce nr 47/1 przewiduje się:
a) Budowę boiska do rzutów do kosza STREET BALL z nawierzchnią sportową poliuretanową.
b) Budowę piłkochwytu za koszem do koszykówki o wysokości 4 m i długości 15 mb.
c) Budowę opaski z kostki betonowej gr. 6 cm wokół pola gry.
d) Wykonanie trawników z trawy naturalnej w rolce typu parkowego.
W ramach planowanej inwestycji odnośnie placu zabaw, przewiduje się:
Zestaw zabawowy składający się z:
-2 x wieża z dachem dwuspadowym (podest h=90 cm) ,
-2 x wieża (podest h=90 cm) ,
-2 x podest h = 90 cm ,
-2 x zjeżdżalnia ,
-przejście z opon oraz przejście rurowe „TUNEL” ,
-belka balansująca oraz belka balansująca „KLOCKI” ,
-wejście po łuku , wejście trap- schody ,
-wejście i zjazd strażacki ,
-drabinka pozioma ,
-wieża h=45 150x150 cm ,
-trap pochyły,
-piaskownica 3x3m z siedziskami ,
-bęben do przesiewania piasku ,
-stolik ,
-gumowe wiaderko na wyciągu ,
-wózek transportowy do piasku ,
-korytko z rurami do piasku ,
-barierka,
-karuzela krzyżakowa dla 4 dzieci; konstrukcja stalowa - cynkowana ogniowo i malowana
proszkowo, siedziska gumowe,
-bujak sprężynowiec,
-bujak sprężynowiec,
-huśtawka wagowa,
-huśtawka podwójna,
-ławka z oparciem,
-ławostół,
-tablica regulaminowa,
-osłona cieniująca 4x4m,
-kosz na śmieci z daszkiem.
Zaprojektowano też ogrodzenie placu zabaw wraz z furtką szer.100cm, od strony pd.-wsch.
WAŻNE:
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót.
Przedmiar robót stanowi pomoc w określeniu zakresu robót. Przedmiar robót nie jest podstawą
ilościową do wyceny oferty.
Wyznacznikiem zakresu wykonania inwestycji jest dokumentacja techniczna, STWiOR oraz opis
przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100)
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie jednego obiektu sportowego
i jednego placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto łącznie.
Wymienione inwestycje mogą być zrealizowane w osobnych zadaniach.
b) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającymi uprawienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane ( tekst jedn.: Dz.U. 2021r. poz. 2351 ze zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń.
W przypadku podmiotów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały równoważne uprawnienia do w/w.
Zamawiający uzna uprawnienia równoważne zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy– w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż
3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji. 2)oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej3)
W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych wart. 118 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokument wymieniony w pkt IX.4.1).4) Zamawiający żąda od wykonawcy
przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt IX.4.1),dotyczących podwykonawcy, któremu
zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach
lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 118 ustawy.5) W przypadku
wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. IX.4.1)
winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Dokument winien być potwierdzony za zgodność
z oryginałem i złożony w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym zgodnie z § 14 ust. 3Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa
w pkt IX.4.1)składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono
upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego
działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.7) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt
IX.4. ppkt.5, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub,
jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o
oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie
mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100).
2) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na
rzecz
którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 3) Wykazu osób,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.4) Dokumentów dotyczących
podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego
zasoby,warunków udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu
trzeciego.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez
zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki
dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego
warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub
finansowej. 5) Powyższe dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie
elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj.
podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz2) Wykonawca dołącza do
oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień
składania ofert,tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ.3)Oryginał
pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony
odpispełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik o ile prawo
dopodpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp bądź z
innychdokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie
określaćczynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 4) Dowód
wniesienia w ad i u m z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz z określeniem
sposobu zwrotuwadium;5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do
dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca,
zgodnie z art.125 ust. 5 ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o czym mowa w punktach
IX.6.1) – 7).6)W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
wykonawcyzobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z
którego treścibędzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia tychwykonawców należy załączyć do oferty.Pełnomocnictwo powinno być
załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o
zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego
pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pieńsku 60 8382 0001 0000 0202 2000 0060, z oznaczeniem: tryb podstawowy na zadanie pn: „Budowa placu zabaw dla dzieci i boiska do rzutów do kosza
w Dłużynie Górnej”. Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Pieńsk,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim
przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówieniapublicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane przez
upoważnionychprzedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców w formie oryginału lub kopii
poświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożona oferta musi być podpisana w
taki sposób,by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
Pełnomocnictwoskłada się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.2. W odniesieniu do
wymagańpostawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie
musiudokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i 2 oraz 109 ust.1
pkt.4,5,7-10 ustawy. Warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt 2-3
ustawyPZP (pkt VII SIWZ) musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie lub
wszyscywykonawcy łącznie. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą
wyłącznie zpełnomocnikiem.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznegoponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz za szkody powstałe
z tytułuczynów niedozwolonych.5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzieleniezamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zobowiązuje
wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedłożenia umowy regulującej współpracę
tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami §14. 1 projektu umowy który stanowi załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-07 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal iudostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-07 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nie dotyczy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI