Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Budowa placu składowego do przetwarzania i magazynowania odpadów budowlanych i wielkogabarytowych oraz magazynowania złomu wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoŁomża
WojewództwoPodlaskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-03-05
ZamawiającyZAKŁAD GOSPODAROWANIA ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data publikacji ogłoszenia2021-02-16
Numer ogłoszenia2021/BZP 00007814
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00007814 z dnia 2021-02-16
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Budowa placu składowego do przetwarzania i magazynowania odpadów budowlanych i wielkogabarytowych oraz magazynowania złomu wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361102927
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo.lomza.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu składowego do przetwarzania i magazynowania odpadów budowlanych i wielkogabarytowych oraz magazynowania złomu wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/zgo
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zgo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zgo 2. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.3. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu.4. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.5. Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)• Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11• Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek• system operacyjny Windows 7 i późniejszeb) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP• zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)• w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.6 Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. 7. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne. 8. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu9. Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy 10. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych oso-bowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1) administratorem danych osobowych osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem jest Zakład Gospodarowania Odpadami Sp. z o. o., 18-400 Łomża, ul. Akademicka 22, e-mail: sekretariat@zgo.lomza.eu – reprezentowany przez Prezesa Zarządu;2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisanego w SWZ prowadzonym w trybie podstawowym; 3) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa PZP”; 4) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 5)obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udzia-łem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba fizyczna, której dane osobowe dotyczą posiada:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ww. danych osobowych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RO-DO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;8) osobie fizycznej nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZGO.LOMZA/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: budowa placu składowego do przetwarzania i magazynowania odpadów budowlanych i wielkogabarytowych oraz magazynowania złomu wraz z niezbędną infra-strukturą towarzyszącą, w tym: budowa drogi wewnętrznej oraz budowa przyłącza wodociągowe-go i przyłącza kanalizacji technologicznej w ramach Instalacji Komunalnej w Czartorii, gm. Miastkowo. Szczegółowy zakres prac wskazano: 1) w projekcie wykonawczym - zał. nr 1 do SWZ; 2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 2 do SWZ; 3) w przedmiarze robót – zał. nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta najkorzystniejsza z maksymalną oceną punktową w sumie dwóch kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej;O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że:2.4.1. Posiadają wiedzę i doświadczenie – wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, wykonał z należytą starannością:a) co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie robót drogowych polegających na budowie dróg, placów lub parkingów o nawierzchni betonowej o powierzchni co najmniej 2000 m2 – każde zamówienie wraz z budową lub przebudową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej lub technologicznej; Zamawiający nie precyzuje długości kanalizacji deszczowej lub sanitarnej lub technologicznej; oraz b) co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowych z rur PE o średnicy co najmniej 90 mm, polegające na wykonaniu odcinka lub odcinków takiej sieci o długości ogółem co najmniej 100 mb – każde zamówienie.Jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie – rzeczywiście nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonywanego przez niego zakresu prac oraz żądania od niego przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynikać będzie zakres obowiązków wykonawcy i zakres wystawionych przez niego faktur. W związku z obowiązkiem osobistego wykonania kluczowego zadania zastrzeżonym w Rozdziale 7. ust. 5 pkt 1 wykonawca (co najmniej jeden z członków konsorcjum) musi samodzielnie wykazać posiadanie własnego doświadczenia określonego w pkt 2.4.1. lit. a)., aby spełnić warunki udziału w postępowaniu - i w tym zakresie nie może polegać na doświadczeniu innych wykonawców ani podmiotów. 2.4.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:1) osobą kierownika budowy - co najmniej 1 osoba uprawniona do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlany-mi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: co najmniej 5 lat doświadczenia jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru robót budowlanych;2) osobą kierownika robót w specjalności drogowej - co najmniej 1 osoba uprawniona do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: co najmniej 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru robót budowlanych w specjalności drogowej; 3) osobą kierownika robót w specjalności instalacyjnej sanitarnej - co najmniej 1 oso-ba uprawniona do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w za-kresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych drogowej. Niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: co najmniej 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru robót budowlanych w specjalności instalacyjnej sanitarnej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć:1) oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP), o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochro-nie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 ze zm.) albo oświadczenia o przy-należności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ;2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: 1) Wykaz robót budowlanych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykona-ne, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, , przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wysta-wione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 2) Wykaz osób – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o pod-stawie do dysponowania tymi osobami
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą wskazany w rozdziale 29. SWZ. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach. 1) pieniądzu - przelewem, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 4; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 81 8762 0009 0009 1688 2000 0010 z dopiskiem: „Wadium – Budowa placu składowego – nr referencyjny 1/ZGO.LOMZA/21” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy PZP tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450 ust. 2 ustawy PZP. 5. Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia przez potrącenia z należności za częściowo wykonane świadczenia. 6. Zabezpieczenie wnosi się najpóźniej przed zawarciem umowy, chyba że ustawa PZP stanowi inaczej. 7. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w HEXA Banku nr rachunku 81 8762 0009 0009 1688 2000 0010.8. Treść oświadczenia zawartego w gwarancji lub w poręczeniu musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy, na jakich wykonawca może zawrzeć umowę z Zamawiającym, zostały określone w załączniku nr 9 do SWZ.2. Wykonawca akceptuje treść projektowanych warunków umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Przyjęcie przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty.3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy PZP, w tym art. 455 ustawy PZP oraz w zakresie i na warunkach określonych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: wymienione w punkcie: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy PZP ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej. Wizji lokalnej można dokonać najpóźniej na dwa dni przed upływem terminu składania ofert, po dokonaniu zgłoszenia do osób określonych w rozdziale 25. ust 20 SWZ. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 3. Potencjał podmiotu trzeciego. 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może po-legać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art.118–123 ustawy PZP. 2) Podmiot trzeci, na potencjał którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP. 4 Podwykonawstwo 1) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych za-dań – Wykonawca musi osobiście wykonywać roboty budowlane nawierzchni placów i dróg wewnętrznych (art. 121 pkt 1 ustawy PZP). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia obowiązek osobistego wykonania dotyczy wykonawcy, na którego zdolnościach polegają w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, określonego w Rozdziale 22 pkt 2.4.1. lit. a).2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – z zastrzeżeniem punktu 1. 3) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie, części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców, o ile są już znane. 4) Wykonawca jest obowiązany zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa pkt 3, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 5) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo na roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określają projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyczyszczenie oczka wodnego, długość koło 11 metrów, szerokość 5 metrów - Łomża
Lokalizacja zleceniapodlaskie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyczyszczenie oczka wodnego, długość koło 11 metrów, szerokość 5 metrów.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.