IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie terminu realizacji umowy, w następujących przypadkach: a) wystąpienia okoliczności sił wyższych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Wydłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o okres odpowiadający okresowi niezbędnemu na usunięcie ww. okoliczności, b) konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych niemożliwych do przewidzenia na etapie zawierania umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, a niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Wydłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o okres odpowiadający okresowi niezbędnemu na wykonanie tych robót, c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Wydłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o okres odpowiadający okresowi ww. działań skutkujących przerwaniem robót, d) utrzymywania się długotrwale niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, w szczególności nadmiernych opadów deszczu. Wydłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o okres odpowiadający okresowi na który zostały wsztrzymane prace oraz niezbędnemu na usunięcie skutków zaistniałych warunków atmosferycznych. Okres o jaki niezbędne stało się przedłużenie terminu realizacji umowy będzie uzasadniony przez strony na piśmie. O wystąpieniu okoliczności mogących mieć wpływ na zmianę terminów Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-25, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa placu zabaw w miejscowości Stronie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w urządzenia do zabawy: 1.Zestaw zabawowy Zestaw zabawowy obejmuje 4 wieże, zjeżdżalnię, 3 drabinki, 4 mostki, w tym 2 z podestem, przejście rurą i przejście linowe. Wykonany z drewna klejonego warstwowo, zaimpregnowanego, osadzanego w betonowych fundamentach na stalowych kotwach. Wymiary: 7,20 m x 7,30 m, wys. 2,5 m. Strefa bezpieczeństwa 10,20 m x 10,30 m. Maksymalna wysokość upadku HIC 1,20 m. 2.Karuzela krzyżowa Pozycja obejmuje dostawę i montaż 1 szt. karuzeli krzyżowej o metalowej konstrukcji i wymiarach: średnica 1,80 m, wys. 0,45 m, strefa bezpieczeństwa fi. 5,80 m., Maksymalna wysokość upadku HIC 0,45 m. Konstrukcja metalowa, zbudowana ze stali, krytej farbą proszkowo. 3.Bujak sprężynowy Pozycja obejmuje dostawę i montaż 2 szt. bujaków sprężynowych w tym: dinozaur – wymiary urządzenia: 0,85 m x 0,30 m, wys. 1,0 m, strefa bezpieczeństwa fi. 2,5 m, maksymalna wysokość upadku HIC 0,40 m; konik - wymiary urządzenia 1,20 m x 0,30 m, wys. 0,90 m, maksymalna wysokość upadku 0,40 m, strefa bezpieczeństwa fi. 2,5 m. 4.Piaskownica Słoneczko Pozycja obejmuje dostawę i montaż 1 szt. piaskownicy typu Słoneczko. Wykonana z drewna iglastego rdzeniowego, impregnowanego, mocowanego bezpośrednio w podłożu. Wymiary: 3,00 m x 3,00 m, wys. 0,30 m, strefa bezpieczeństwa 5,0 m x 5,0 m. 5.Stożek mały - Pozycja obejmuje dostawę i montaż 1 szt. linarium typu Stożek. Zabawka do wspinaczki na konstrukcji metalowej. Wymiary urządzenia: wysokość 2,50 m, fi. 2,50 m. Strefa bezpieczeństwa fi. 4,90 m. 6.Huśtawka ważka Pozycja obejmuje dostawę i montaż 1 szt. huśtawki Ważka. Wymiary urządzenia: 3,00 m x 0,50 m, wysokość 0,80 m, maksymalna wysokość upadku 0,75 m, strefa bezpieczeństwa 6,00 m x 3,50 m. 7. Huśtawka pojedyncza Bocianie gniazdo Pozycja obejmuje dostawę i montaż 1 szt. huśtawki typu Bocianie Gniazdo, wymiary urządzenia 2,70 m x 1,60 m, wysokość 2,15 m. Maksymalna wysokość upadku 1,24 m, Strefa bezpieczeństwa 7,60 m x 2,70 m. II. Montaż elementów małej architektury, oświetlenia i monitoringu: 1.Ławki z oparciem stałe Pozycja obejmuje dostawę i montaż 2 szt. ławek z oparciem, konstrukcja ławek metalowa, siedzisko i oparcie drewniane, wymiary: 1,70 m x 0,40 m, wysokość 0,80 m. 2.Kosz na śmieci Pozycja obejmuje dostawę i montaż kosza na śmieci drewnianego montowanego na stałe do podłoża, o wymiarach 0,40 x 0,40 m, wys. 0,70 m. 3.Stojak z regulaminem Pozycja obejmuje dostawę i montaż stojaka z regulaminem placu zabaw, metalowego montowanego na stałe do podłoża, o wymiarach 0,50 x 0,10 m, wys. 1,80 m. 4.Ekologiczne lampy ledowe Element obejmuje montaż ekologicznego oświetlenia - 2 lampy ledowe - halogeny, Oprawy ledowe zasilane energią elektryczną, montowane na elewacji budynku. 5.System monitorujący Element obejmuje montaż 1 kpl. systemu monitorującego, w tym kamery, rejestratora, osprzętu i punktu dostępu. III. Nawierzchnia placu zabaw : Element obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej – podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną – płytki gumowe 50 cm x 50 cm x 5 cm. EPDM. Łączna powierzchnia na projektowanym placu zabaw – 252,40 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45233200-1, 45316100-6, 45310000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa placu zabaw w miejscowości Zakrzów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I.Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw w urządzenia do zabawy : 1.Zestaw zabawowy Zestaw zabawowy obejmuje 4 wieże, zjeżdżalnię, 3 drabinki, 4 mostki w tym 2 z podestem, przejście rurą i przejście linowe. Wykonany z drewna klejonego warstwowo, zaimpregnowanego, osadzanego w betonowych fundamentach na stalowych kotwach. Wymiary: 7,20 m x 7,30 m, wys. 2,5 m. Strefa bezpieczeństwa 10,20 m x 10,30 m. Maksymalna wysokość upadku HIC 1,20 m. 2.Huśtawka podwójna Pozycja obejmuje dostawę i montaż huśtawki podwójnej. Huśtawka podwójna metalowa o wymiarach 3,20 m x 1,60 m, wys. 2,15 m. Strefa bezpieczeństwa 3,20 m x 7,60 m, Maksymalna wysokość upadku HIC 1,24 m. Konstrukcja metalowa, zbudowana ze stali, krytej farbą proszkowo. 3.Karuzela krzyżowa Pozycja obejmuje dostawę i montaż 1 szt. karuzeli krzyżowej o metalowej konstrukcji i wymiarach: średnica 1,80 m, wys. 0,45 m, strefa bezpieczeństwa fi. 5,80 m., Maksymalna wysokość upadku HIC 0,45 m. Konstrukcja metalowa, zbudowana ze stali, krytej farbą proszkowo. 4.Bujak sprężynowy Pozycja obejmuje dostawę i montaż 3 szt. bujaków sprężynowych w tym: piesek - wymiary urządzenia 1,10 m x 0,30 m, wys. 0,85 m, maksymalna wysokość upadku 0,40 m, strefa bezpieczeństwa fi. 2,5 m. kogucik - wymiary urządzenia 1,10 m x 0,30 m, wys. 0,85 m, maksymalna wysokość upadku 0,40 m, strefa bezpieczeństwa fi. 2,5 m. żyrafa - wymiary urządzenia 1,20 m x 0,30 m, wys. 0,90 m, maksymalna wysokość upadku 0,40 m, strefa bezpieczeństwa fi. 2,5 m. 5.Piaskownica Słoneczko Pozycja obejmuje dostawę i montaż 1 szt. piaskownicy typu Słoneczko. Wykonana z drewna iglastego rdzeniowego, impregnowanego, mocowanego bezpośrednio w podłożu. Wymiary: 3,00 m x 3,00 m, wys. 0,30 m, strefa bezpieczeństwa 5,0 m x 5,0 m. 6.Stożek mały - Pozycja obejmuje dostawę i montaż 1 szt. linarium typu Stożek. Zabawka do wspinaczki na konstrukcji metalowej. Wymiary urządzenia: wysokość 2,50 m, fi. 1,90 m. Strefa bezpieczeństwa fi. 4,90 m. 7.Huśtawka ważka Pozycja obejmuje dostawę i montaż 1 szt. huśtawki Ważka. Wymiary urządzenia: 3,00 m x 0,50 m, wysokość 0,80 m, maksymalna wysokość upadku 0,75 m, strefa bezpieczeństwa 6,00 m x 3,50 m. 8.Huśtawka pojedyncza Bocianie gniazdo Pozycja obejmuje dostawę i montaż 1 szt. huśtawki typu Bocianie Gniazdo, wymiary urządzenia 2,70 m x 1,60 m, wysokość 2,15 m. Maksymalna wysokość upadku 1,24 m, Strefa bezpieczeństwa 7,60 m x 2,70 m. II. Montaż elementów małej architektury, oświetlenia i monitoringu: 1.Ławki z oparciem stałe Pozycja obejmuje dostawę i montaż 2 szt. ławek z oparciem, konstrukcja ławek metalowa, siedzisko i oparcie drewniane, wymiary: 1,70 m x 0,40 m, wysokość 0,80 m. 2.Kosz na śmieci Pozycja obejmuje dostawę i montaż kosza na śmieci drewnianego montowanego na stałe do podłoża, o wymiarach 0,40 x 0,40 m, wys. 0,70 m. 3.Stojak z regulaminem Pozycja obejmuje dostawę i montaż stojaka z regulaminem placu zabaw, metalowego montowanego na stałe do podłoża, o wymiarach 0,50 x 0,10 m, wys. 1,80 m. 4.Ekologiczne lampy ledowe Element obejmuje montaż ekologicznego oświetlenia - 2 lampy ledowe - halogeny, Oprawy ledowe zasilane energią elektryczną, montowane na elewacji budynku. 5.System monitorujący Element obejmuje montaż 1 kpl. systemu monitorującego, w tym kamery, rejestratora, osprzętu i punktu dostępu. III. Nawierzchnia placu zabaw : Element obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej – podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną – płytki gumowe 50 cm x 50 cm x 5 cm. EPDM. Łączna powierzchnia na projektowanym placu zabaw - 293,15 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45233200-1, 45316100-6, 45310000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: