Budowa placów zabaw w miejscowościach Chełmiec, Chroślice, Małuszów, Męcinka w gminie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa placów zabaw w miejscowościach Chełmiec, Chroślice, Małuszów, Męcinka w gminie Męcinka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMęcinka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-16
  • ZamawiającyGMINA MĘCINKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00069725
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa placów zabaw w miejscowościach Chełmiec, Chroślice, Małuszów, Męcinka w gminie Męcinka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Męcinka 11

1.5.2.) Miejscowość: Męcinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 871 34 40

1.5.8.) Numer faksu: 76 871 34 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placów zabaw w miejscowościach Chełmiec, Chroślice, Małuszów, Męcinka w gminie Męcinka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b211d30-c1ff-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003926/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa placów zabaw

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie miniPortal, zwanym
dalej Regulaminem (https://miniportal.uzp.gov.pl)

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GP.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 - Plac zabaw w miejscowości Chełmiec na działce nr 70/3
Wykonanie placu o nawierzchni żwirowej wraz z utwardzonym dojściem z kostki betonowej na działce o numerze ewidencyjnym 70/3 w Chełmcu (wschodnia część działki):
- wykonanie obiektów małej architektury tj. urządzeń zabawowych,
- wykonanie ogrodzenia panelowego modułowego z furtką: wysokość ogrodzenia 1,5 m, furtka szerokości 1,2 m,
- wykonanie utwardzonego dojścia o szerokości 1,5 m z kostki betonowej gr. 6 cm łączącego projektowany plac zabaw z utwardzoną nawierzchnią z kruszywa.
Urządzenia zabawowe o konstrukcji metalowej:
1. Zestaw zabawowy wielofunkcyjny w motywie zamku (dopuszcza się inny motyw
zadaszonej wieżyczki) – 1szt.,
2. Karuzela krzyżowa z kierownicą – 1 szt.,
3. Piaskownica betonowa modułowa – 1szt,.
4. Huśtawka wagowa z uchwytami (dopuszcza się proste ramię huśtawki) – 1 szt.,
5. Huśtawka wahadłowa modułowa: 1) siedzisko bocianie gniazdo, 2) siedzisko
kubełkowe, siedzisko ławeczka (dopuszcza się rozwiązanie nie modułowe tj.
oddzielne huśtawki, jednakże z zachowaniem zaprojektowanego rozmieszczenia w
terenie , w tym zachowania założonych stref bezpieczeństwa ) – 1szt.,
6. Bujak konik – 1szt.,
7. Regulamin placu zabaw na jednej nodze – 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 - Plac zabaw w miejscowości Chroślice na działce nr 85/3
Przebudowa istniejącego placu zabaw wraz z budową ogrodzenia działki o numerze ewidencyjnym 85/3 w Chroślicach:
- wykonanie nowego ogrodzenia panelowego działki o numerze ewidencyjnym 85/3 w Chroślicach,
- wykonanie nowego ogrodzenia panelowego placu zabaw (ogrodzenie panelowe o wys. 1,5m z furtką o szerokości 1,2m),
- wykonanie nawierzchni żwirowej placu zabaw,
- wykonanie obiektów małej architektury tj. urządzeń zabawowych.
Urządzenia zabawowe o konstrukcji metalowej:
1. Zestaw zabawowy wielofunkcyjny w motywie zamku (dopuszcza się inny motyw
zadaszonej wieżyczki) – 1szt.,
2. Huśtawka wagowa z uchwytami (dopuszcza się proste ramię huśtawki) – 1 szt.,
3. Huśtawka wahadłowa modułowa: 1) siedzisko bocianie gniazdo, 2) siedzisko
kubełkowe, 3) siedzisko ławeczka (dopuszcza się rozwiązanie nie modułowe tj.
oddzielne huśtawki, jednakże z zachowaniem zaprojektowanego rozmieszczenia w
terenie , w tym zachowania założonych stref bezpieczeństwa ) – 1szt.,
4. Bujak konik – 1szt.
5. Regulamin placu zabaw na jednej nodze – 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 - Plac zabaw w miejscowości Małuszów na działce nr 75
Przebudowa istniejącego placu zabaw polegająca na wykonaniu nowego ogrodzenia panelowego placu zabaw na działce o numerze ewidencyjnym 75 w Małuszowie:
- wykonanie nowego ogrodzenia panelowego placu zabaw (ogrodzenie panelowe o wys. 1,5m z furtką o szerokości 1,2m),
- wykonanie nawierzchni placu zabaw z podziałem na część żwirową i trawiastą,
- wykonanie obiektów małej architektury tj. urządzeń zabawowych.
Urządzenia zabawowe o konstrukcji metalowej:
1. Zestaw zabawowy wielofunkcyjny w motywie oceanu (dopuszcza się inny motyw
zadaszonej wieżyczki) – 1szt.,
2. Karuzela krzyżowa z kierownicą – 1 szt.
3. Piaskownica betonowa modułowa – 1szt.
4. Huśtawka wagowa z uchwytami (dopuszcza się proste ramię huśtawki) – 1 szt.,
5. Huśtawka wahadłowa modułowa: 1) siedzisko bocianie gniazdo, 2) siedzisko
kubełkowe, 3) siedzisko ławeczka (dopuszcza się rozwiązanie nie modułowe tj.
oddzielne huśtawki, jednakże z zachowaniem zaprojektowanego rozmieszczenia w
terenie , w tym zachowania założonych stref bezpieczeństwa ) – 1szt.,
6. Bujak konik – 1szt.
7. Regulamin placu zabaw na jednej nodze – 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 - Plac zabaw w miejscowości Męcinka na działce nr 580
Wykonanie nowego placu zabaw na nawierzchni poliuretanowej części działki o numerze ewidencyjnym 580 w Męcince:
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej i nawierzchni z trawy naturalnej na placu zabaw (wg. projektu),
- wykonanie nowego ogrodzenia panelowego placu zabaw (ogrodzenie panelowe o wys. 1,5m z furtką o szerokości 1,2m),
- Wykonanie obiektów małej architektury tj. urządzeń zabawowych.

Urządzenia zabawowe o konstrukcji metalowej:
1. Zestaw zabawowy wielofunkcyjny dwupoziomowy – 1szt.
2. Zestaw zabawowy labirynt gier – 1 szt.
3. Piaskownica betonowa integracyjna umożliwiająca korzystanie przez dzieci
niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich – 1szt.
4. Huśtawka wahadłowa modułowa siedzisko bocianie gniazdo, ławeczka i kubełkowe –
1szt.
5. Bujak podwójny konik – 1szt.
I Istniejąca karuzela do ponownego montażu – 1 szt.
II Istniejący bujak do ponownego montażu – 1 szt.
III Istniejący bujak do ponownego montażu – 1 szt.
6. Regulamin placu zabaw na jednej nodze – 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) wykonanie w ostatnich pięciu latach dwa zadania polegające na budowie placów zabaw, oraz
2) dysponowanie nw. osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:
min. 1 osobą - kierownikiem robót, oraz
3) posiadanie środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100
tyś zł. ( słownie : sto tysięcy zł), na jedną część zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wzór-załącznik nr 5 do SWZ);
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór- Załącznik nr 6 do SWZ).
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej
złożeniem.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wizualizacje każdego urządzenia zabawowego ( np. fotografie lub rysunku poglądowe) wraz z dokładnymi wymiarami każdego urządzenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wskazano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI