Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa placów zabaw na terenie gminy Męcinka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Męcinka 11
1.5.2.) Miejscowość: Męcinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placów zabaw na terenie gminy Męcinka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5211a859-d50e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003926/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa placów zabaw
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl.
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie składania dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż ofert ) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem:
1) dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub
2) poczty elektronicznej na adres poczty Zamawiającego: ug@mecinka.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal(https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika.
Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: : „Budowa placów zabaw na terenie gminy Męcinka- budowa placu zabaw w m. Piotrowice- Osiedle”
Lokalizacja: działka nr 592/35 Piotrowice – Osiedle, obręb Piotrowice, gmina Męcinka
Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw na nowopowstającym osiedlu w miejscowości Piotrowice, obecnie działka stanowi płaski, niezagospodarowany teren zielony. Większość powierzchni terenu stanowi nawierzchnia trawiasta.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę placu zabaw, tj. dostawę i montaż urządzeń placu zabaw, małej architektury, ogrodzenie panelowe z furtkami oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku.
Elementy wyposażenia terenu:
- karuzela tarczowa – 1 szt.;
- bujak wieloryb – szt.;
- huśtawka wagowa – 1 szt.;
- bujak jednorożec – 1 szt.;
- huśtawka wahadłowa potrójna (siedzisko płaskie, siedzisko kubełkowe dla maluszków oraz „bocianie gniazdo”) – 1 szt.;
- zestaw zabawowy – 1 szt.;
- ławka bez oparcia – 1 szt.;
- ławka z oparciem – 1 szt.;
- kosz na śmieci – 1 szt.;
- tablica z regulaminem 1 szt.;
- ogrodzenie panelowe z 2 furtkami – ok. 83 mb;
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – ok. 85 m2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa placów zabaw na terenie gminy Męcinka -
modernizacja placu zabaw w m. Piotrowice- Szkoła”
Lokalizacja: działka nr 759, obręb Piotrowice, gmina Męcinka
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw w miejscowości Piotrowice przy Szkole Podstawowej. Obecnie obszar stanowi istniejący plac zabaw, który przewidziany jest do rozbiórki, utylizacja urządzeń i ogrodzenia w zakresie Wykonawcy. Wykonanie robót rozbiórkowych obejmuje:
- ogrodzenie drewniane – ok. 60 mb;
- zestaw zabawowy – 1 szt.;
- huśtawka wagowa – 2 szt.;
- piaskowca drewniana – 1 szt.;
- huśtawka wahadłowa – 2 szt.
Modernizacja placu zabaw obejmuje dostawę i montaż urządzeń placu zabaw, małej architektury, ogrodzenia panelowego z furtkami oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku.
Elementy wyposażenia terenu :
- karuzela tarczowa – 1 szt.;
- bujak delfinek – 1szt.;
- huśtawka wagowa – 1 szt.;
- bujak koziorożec – 1 szt.;
- huśtawka wahadłowa potrójna – 1 szt.;
- zestaw zabawowy – 1 szt.;
- piaskownica – 1 szt.;
- ksylofon – 1 szt.;
- kosz na śmieci – 1 szt.;
- ogrodzenie panelowe z 2 furtkami – ok. 60 mb;
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – ok. 85 m2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa placów zabaw na terenie gminy Męcinka -
modernizacja placu zabaw w m. Sichów”
Lokalizacja: działka nr 165/4, obręb Sichów, gmina Męcinka
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw w miejscowości Sichów, przy budynku świetlicy wiejskiej. Obecnie obszar porośnięty jest trawą oraz znajduje się na nim plac zabaw, który przeznaczony jest do rozbiórki – utylizacja urządzeń i ogrodzenia w zakresie Wykonawcy. Wykonanie robót rozbiórkowych obejmuje:
- ogrodzenie panelowe – ok. 83 mb;
- zestaw zabawowy – 1 szt.;
- piaskownica drewniana – 1 szt.;
- bujak motor - 1szt.;
- huśtawka wagowa – 1szt.;
- huśtawka wahadłowa – 1 szt.;
- ławka drewniana – 1 szt.;
- tablica do rysowania – 1 szt.
Modernizacja placu zabaw obejmuje dostawę i montaż urządzeń placu zabaw, małej architektury, ogrodzenia panelowego z furtkami oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku.
Elementy wyposażenia terenu:
- huśtawka wahadłowa potrójna – 1 szt.;
- karuzela tarczowa – 1 szt.;
- zestaw zabawowy – 1 szt.;
- bujak wieloryb – 1 szt.;
- huśtawka wagowa – 1 szt.;
- bujak konik – 1 szt.;
- ławka bez oparcia – 2 szt.;
- tablica z regulaminem – 1 szt.;
- ogrodzenie panelowe z 2 furtkami – ok. 83 m2;
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – ok. 85 m2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okrs gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa placów zabaw na terenie gminy Męcinka - modernizacja placu zabaw w m. Słup”
Lokalizacja: działka nr 72/4, Obręb Słup, gmina Męcinka
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw w miejscowości Słup. Obecnie obszar porośnięty jest trawą oraz znajduje się na nim plac zabaw, który przeznaczony jest do rozbiórki - utylizacja urządzeń i ogrodzenia w zakresie Wykonawcy. Wykonanie robót rozbiórkowych dotyczy następujących elementów:
- ogrodzenie drewniane – ok. 50 mb;
- zestaw zabawowy – 1 szt.;
- bujak motor – 1 szt.;
- huśtawka wahadłowa – 2 szt.;
- ławka metalowa – 1 szt. – do przestawienia w obrębie placu
Modernizacja placu zabaw, obejmuje dostawę i montaż urządzeń placu zabaw, małej architektury, ogrodzenia panelowego z furtkami oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku i uzupełnienie nasadzeń.
Elementy wyposażenia terenu:
- huśtawka wahadłowa potrójna - 1 szt.;
- zestaw zabawowy - 1 szt.;
- bujak skuter – 1 szt.;
- huśtawka wagowa – 1 szt.;
- bujak konik – 1 szt.;
- tablica z regulaminem – 1 szt.;
- koszt na śmieci – 1 szt.;
- ogrodzenie panelowe z furtką – ok. 66 mb;
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – ok. 85 m2;
- nasadzenia na skarpie – 3 szt. krzewów z gat. Juniperus horizontalis – pojemnik min. C5.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Doświadczenie : dotyczy wszystkich czterech części zamówienia:
Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa placu zabaw na kwotę minimum 50 000 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Projektu ( wzoru) Umowy, stanowiącego:
załącznik Nr 4 (1) do SWZ – dotyczący części 1 zamówienia,
załącznik Nr 4 (2) do SWZ – dotyczący części 2 zamówienia,
załącznik Nr 4 (3) do SWZ – dotyczący części 3 zamówienia,
załącznik Nr 4 (4) do SWZ – dotyczący części 4 zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Mini Portal UZP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-31 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na stronie internetowej : http://www.przetargi.mecinka.pl/ zamieszczono pliki z dokumentami zawierającymi opis przedmiotu zamówienia.