Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych przy świetlicach wiejskich we wsiach Chlebnia, Mościska, Opypy i Zabłotni w Gminie Grodzisk Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych przy świetlicach wiejskich we wsiach Chlebnia, Mościska, Opypy i Zabłotni w Gminie Grodzisk Mazowiecki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b212104-9573-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024401/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.48 Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych przy świetlicach wiejskich we wsiach Zabłotnia, Mościska, Chlebnia, Opypy w Gminie Grodzisk Mazowiecki –Przedsięwzięcie budowy w Chlebni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały przez Zamawiającego w rozdziale XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego,
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.22.2022,
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej we wsi Chlebnia.
Zakres prac:
• oczyszczenie i zebranie warstwy humusu oraz profilowanie terenu dla przygotowania podłoża pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – wg oznaczeń w projektach i opisu w KNR,
• przygotowanie ręczne lub mechaniczne na sucho warstwy wegetacyjnej wg receptury: torf ogrodniczy (16,5%), ziemia urodzajna (31,5%), piasek (52%), rozbicie gruzołków, dla warstwy o grubości po zagęszczeniu 5 cm, dodanie nawozów mineralnych (ok. 8 kg/m2 10-centymetrowej warstwy) wymieszanie składników i rozścielenie warstwy wegetacyjnej oraz wałowanie jako podkładu pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – zgodnie z PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• usunięcie gruntu w strefach ochronnych urządzeń (wg oznaczeń w projekcie) oraz wykonanie nawierzchni sypkich, piaskowych, o grub. min. 30 cm – wg PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• ręczne wykonanie nawierzchni trawiastej siewem krzyżowym z mieszanki traw samo zagęszczających sportowych (minimum 1 kg mieszanki na 50 m2) na nawierzchnię nisko koszoną intensywnie eksploatowaną, na uprzednio przygotowanej warstwie wegetacyjnej z zagrabieniem nasion dla przykrycia i uwałowaniem – wg opisu w KNR,
• ręczny wysiew nawozów pylistych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• pielęgnacja nawierzchni trawiastych obejmująca koszenie, zgrabienie skoszonej trawy, uzupełnienie siewu w miejscach lokalnych wyłysień, przykrycie mieszanką, kilkukrotne ręczne wałowanie walcem lekkim, wysiew nawozów mineralnych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• wykonanie korytowania, warstw odsączających i podsypkowych, ustawienie obrzeży oraz nawierzchni z drogowych dla pieszych z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej (Chlebnia) – wg opisu w KNR,
• montaż gotowego, dostarczonego w prefabrykatach, drewnianego domku letniskowego z zabezpieczeniem ppoż. z wełny mineralnej (Chlebnia),
• wykonanie robót ziemnych i stóp betonowych prefabrykowanych i monolitycznych pod urządzenia zabawowe i urządzenia rekreacyjne, wg instrukcji producentów i opisów w KNR,
• montaż urządzeń placów zabaw, urządzeń siłowni terenowych i urządzeń dodatkowych wg instrukcji producentów (atesty zgodne z PN-EN 1176).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45321000-3 - Izolacja cieplna
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Budowa siłowni zewnętrznej we wsi Mościska.
Zakres prac:
• oczyszczenie i zebranie warstwy humusu oraz profilowanie terenu dla przygotowania podłoża pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – wg oznaczeń w projektach i opisu w KNR,
• przygotowanie ręczne lub mechaniczne na sucho warstwy wegetacyjnej wg receptury: torf ogrodniczy (16,5%), ziemia urodzajna (31,5%), piasek (52%), rozbicie gruzołków, dla warstwy o grubości po zagęszczeniu 5 cm, dodanie nawozów mineralnych (ok. 8 kg/m2 10-centymetrowej warstwy) wymieszanie składników i rozścielenie warstwy wegetacyjnej oraz wałowanie jako podkładu pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – zgodnie z PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• usunięcie gruntu w strefach ochronnych urządzeń (wg oznaczeń w projekcie) oraz wykonanie nawierzchni sypkich, piaskowych, o grub. min. 30 cm – wg PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• ręczne wykonanie nawierzchni trawiastej siewem krzyżowym z mieszanki traw samo zagęszczających sportowych (minimum 1 kg mieszanki na 50 m2) na nawierzchnię nisko koszoną intensywnie eksploatowaną, na uprzednio przygotowanej warstwie wegetacyjnej z zagrabieniem nasion dla przykrycia i uwałowaniem – wg opisu w KNR,
• ręczny wysiew nawozów pylistych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• pielęgnacja nawierzchni trawiastych obejmująca koszenie, zgrabienie skoszonej trawy, uzupełnienie siewu w miejscach lokalnych wyłysień, przykrycie mieszanką, kilkukrotne ręczne wałowanie walcem lekkim, wysiew nawozów mineralnych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• wykonanie robót ziemnych i stóp betonowych prefabrykowanych i monolitycznych pod urządzenia zabawowe i urządzenia rekreacyjne, wg instrukcji producentów i opisów w KNR,
• montaż urządzeń placów zabaw, urządzeń siłowni terenowych i urządzeń dodatkowych wg instrukcji producentów (atesty zgodne z PN-EN 1176).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Budowa placu zabaw we wsi Opypy.
Zakres prac:
• oczyszczenie i zebranie warstwy humusu oraz profilowanie terenu dla przygotowania podłoża pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – wg oznaczeń w projektach i opisu w KNR,
• przygotowanie ręczne lub mechaniczne na sucho warstwy wegetacyjnej wg receptury: torf ogrodniczy (16,5%), ziemia urodzajna (31,5%), piasek (52%), rozbicie gruzołków, dla warstwy o grubości po zagęszczeniu 5 cm, dodanie nawozów mineralnych (ok. 8 kg/m2 10-centymetrowej warstwy) wymieszanie składników i rozścielenie warstwy wegetacyjnej oraz wałowanie jako podkładu pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – zgodnie z PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• usunięcie gruntu w strefach ochronnych urządzeń (wg oznaczeń w projekcie) oraz wykonanie nawierzchni sypkich, piaskowych, o grub. min. 30 cm – wg PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• ręczne wykonanie nawierzchni trawiastej siewem krzyżowym z mieszanki traw samo zagęszczających sportowych (minimum 1 kg mieszanki na 50 m2) na nawierzchnię nisko koszoną intensywnie eksploatowaną, na uprzednio przygotowanej warstwie wegetacyjnej z zagrabieniem nasion dla przykrycia i uwałowaniem – wg opisu w KNR,
• ręczny wysiew nawozów pylistych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• pielęgnacja nawierzchni trawiastych obejmująca koszenie, zgrabienie skoszonej trawy, uzupełnienie siewu w miejscach lokalnych wyłysień, przykrycie mieszanką, kilkukrotne ręczne wałowanie walcem lekkim, wysiew nawozów mineralnych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• wykonanie robót ziemnych i stóp betonowych prefabrykowanych i monolitycznych pod urządzenia zabawowe i urządzenia rekreacyjne, wg instrukcji producentów i opisów w KNR,
• montaż urządzeń placów zabaw, urządzeń siłowni terenowych i urządzeń dodatkowych wg instrukcji producentów (atesty zgodne z PN-EN 1176).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4. Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej we wsi Zabłotnia.
Zakres Prac:
• oczyszczenie i zebranie warstwy humusu oraz profilowanie terenu dla przygotowania podłoża pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – wg oznaczeń w projektach i opisu w KNR,
• przygotowanie ręczne lub mechaniczne na sucho warstwy wegetacyjnej wg receptury: torf ogrodniczy (16,5%), ziemia urodzajna (31,5%), piasek (52%), rozbicie gruzołków, dla warstwy o grubości po zagęszczeniu 5 cm, dodanie nawozów mineralnych (ok. 8 kg/m2 10-centymetrowej warstwy) wymieszanie składników i rozścielenie warstwy wegetacyjnej oraz wałowanie jako podkładu pod trawiaste nawierzchnie sportowe intensywnie użytkowane – zgodnie z PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• usunięcie gruntu w strefach ochronnych urządzeń (wg oznaczeń w projekcie) oraz wykonanie nawierzchni sypkich, piaskowych, o grub. min. 30 cm – wg PN- EN 1177 i opisu w KNR,
• ręczne wykonanie nawierzchni trawiastej siewem krzyżowym z mieszanki traw samo zagęszczających sportowych (minimum 1 kg mieszanki na 50 m2) na nawierzchnię nisko koszoną intensywnie eksploatowaną, na uprzednio przygotowanej warstwie wegetacyjnej z zagrabieniem nasion dla przykrycia i uwałowaniem – wg opisu w KNR,
• ręczny wysiew nawozów pylistych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• pielęgnacja nawierzchni trawiastych obejmująca koszenie, zgrabienie skoszonej trawy, uzupełnienie siewu w miejscach lokalnych wyłysień, przykrycie mieszanką, kilkukrotne ręczne wałowanie walcem lekkim, wysiew nawozów mineralnych i deszczowanie – wg opisu w KNR,
• wykonanie robót ziemnych i stóp betonowych prefabrykowanych i monolitycznych pod urządzenia zabawowe i urządzenia rekreacyjne, wg instrukcji producentów i opisów w KNR,
• montaż urządzeń placów zabaw, urządzeń siłowni terenowych i urządzeń dodatkowych wg instrukcji producentów (atesty zgodne z PN-EN 1176).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1d do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
b) dotyczącej osób:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.:
Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadający:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót budowlanych,
Uprawnienia posiadane przez osoby wskazane powyżej, w wymaganym zakresie, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 1278) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub:
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.) lub:
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA),
- stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
warunek określony w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4) lit. a) musi być spełniony w całości min. przez jednego z Wykonawców,
warunek określony w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4) lit. b) może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy składane będzie w pkt. 10 Formularza Oferty.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007
r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik
nr 63do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa
dokumenty zgodnie z postanowieniami rozdziału X SWZ. Wykonawca w przypadku polegania na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedkłada także podmiotowe środki
dowodowe, które służą potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia podmiotów udostępniających
zasoby, o których mowa w rozdziale X ust. 6 pkt 2 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SWZ);
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 poniżej.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.
5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
6. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w treści formularza ofertowego (pkt 13) składają oświadczenie, z którego wynika, które dostawy / usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres zawiera załącznik nr 5a - 5d
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-11 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.