Budowa pawilonu zakwaterowania osadzonych typu zamkniętego oraz budynku gospodarczo...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa pawilonu zakwaterowania osadzonych typu zamkniętego oraz budynku gospodarczo magazynowego wraz z infrastrukturą w ramach realizacji zadania inwestycyjnego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHajnówka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-08-03
  • ZamawiającyARESZT ŚLEDCZY W HAJNÓWCE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00258201
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa pawilonu zakwaterowania osadzonych typu zamkniętego oraz budynku gospodarczo magazynowego wraz z infrastrukturą w ramach realizacji zadania inwestycyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W HAJNÓWCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001252057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 67

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 6832007

1.5.8.) Numer faksu: +48 85 6832978

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_hajnowka@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pawilonu zakwaterowania osadzonych typu zamkniętego oraz budynku gospodarczo magazynowego wraz z infrastrukturą w ramach realizacji zadania inwestycyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2532dc21-0423-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052617/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku zakwaterowania osadzonych typu zamkniętego oraz budynku gospodarczo magazynowego wraz z infrastrukturą w ramach realizacji zadania inwestycyjnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Areszt Śledczy w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, tel. 85 6832007, fax. 85 6832978; e-mail: as_hajnowka@sw.gov.pl2. inspektorem ochrony danych osobowych w Areszcie Śledczym w Hajnówce jest osoba wyznaczona, kontakt: adres e-mail:
iod_as_hajnowka@sw.gov.pl, telefon 85 6832007;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.: - Budowa pawilonu zakwaterowania osadzonych typu zamkniętego oraz budynku gospodarczo magazynowego wraz z infrastrukturą w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku zakwaterowania osadzonych typu zamkniętego na terenie Aresztu Śledczego w Hajnówce, znak sprawy D/Kw.2232.10.2022, prowadzonym w trybie podstawowym (wariant I – bez negocjacji) art. 275 pkt 1 ustawy Pzp:4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

budynku gospodarczo magazynowego wraz z infrastrukturą w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku zakwaterowania osób osadzonych typu zamkniętego na terenie Aresztu Śledczego w Hajnówce”, zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Zakres prac obejmuje m. in.: 1) roboty rozbiórkowe i porządkowe, 2) roboty budowlane - prace
geodezyjne - wykonanie wykopów pod fundamenty / płyty - wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego, energetycznego, ciepłowniczego, telekomunikacyjnego; - roboty fundamentowe; - roboty konstrukcyjno-budowlane: wykonanie ścian i stropów - przebudowa pomieszczeń kuchni - wykonanie pokrycia dachowego oraz wszystkich obróbek blacharskich i orynnowania; - wykonanie instalacji wewnętrznych; - montaż stolarki okiennej i drzwiowej; - wykonanie termoizolacji budynków; - wykonanie wylewek; - wykonanie ścian wewnętrznych; - szpachlowanie, tynkowanie i malowanie sufitów i ścian; - ułożenie posadzek i okładzin ściennych; - montaż armatury sanitarnej;
- przebudowa pomieszczeń budynku widzeniowo usługowego; - przebudowa pól spacerowych; - wykonanie ciągów komunikacyjnych; - rozbiórka części muru wraz z wygrodzeniem wewnętrznym; 3) roboty w zakresie nawierzchni, 4) roboty polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej zewnętrznego i wewnętrznego oświetlenia; 5) roboty instalacyjne (montaż zabezpieczeń techniczno ochronnych) 6) wyposażenie pomieszczeń, 7) wywóz gruzu i odpadów. 8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 4. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu
zamówienia określają: 1) Dokumentacja projektowa zawierająca: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót, nadzory autorskie, decyzje pozwolenia na budowę - załączniki do SWZ, UWAGA: W związku z przyjęciem rozliczenia ryczałtowego za wykonane prace, przedstawione przez Zamawiającego informuję, iż przedmiary robót nie stanowią
podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót stanowią jedynie dokument poglądowy i pomocniczy. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i instalacyjnych (STWiORB) - załącznik do SWZ, 3) Wzór umowy – załącznik nr
12 do SWZ, 4) Wykonawca udzieli pięcioletniej gwarancji i pięcioletniej rękojmi na wykonane roboty budowlane, (użyte materiały budowlane i inne wyroby) licząc od daty odbioru
końcowego robót na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Wykonawca w ramach podpisanej umowy zapewni na własny koszt przeglądy gwarancyjne i materiały eksploatacyjne. Na zainstalowane urządzenia wymaga się gwarancji zgodnie z kartami gwarancyjnymi producentów, jednak nie mniej niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu umowy. 5) Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać
wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022r., poz. 88 ze zm.) oraz powinny być nowe bez wad. 6) Roboty będą wykonywane na nieruchomości czynnej (siedziba AŚ w Hajnówce), należy więc przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. Zamawiający wymaga by większość prac była wykonywana w dni robocze i soboty w godzinach od 7.00 do 18.00 (w godzinach, w których otwarta jest siedziba AŚ w
Hajnówce). 7) Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia i przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy kopii polisy ubezpieczeniowej poświadczonej za zgodność z oryginałem na kwotę co najmniej równą wartości złożonej oferty brutto wraz z dowodem potwierdzającym
opłacenie przedmiotowej polisy. 8) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie prace fizyczne (murarz, tynkarz, glazurnik, elektryk, elektronik, hydraulik, malarz, stolarz, dekarz, kierowca, operator dźwigu, itp.) związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazanych i opisanych w SWZ oraz załącznikach, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks
pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę / podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowiska nadzoru tj.: kierownika budowy oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w
budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 9) Realizując obowiązek wskazany w punkcie powyższym niniejszego rozdziału Wykonawca winien złożyć w Formularzu oferty oświadczenie odnośnie wymaganego zatrudnienia. 10) Szczegółowe wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 12 do SWZ). 11) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin nieruchomości, na terenie której mają być wykonywane roboty oraz zdobył wszelkie informacje (w tym szczegółowo przeanalizował zapisy niniejszej SWZ i załączników), które mogą być konieczne do wykonania prac i prawidłowej wyceny wartości robót. 12) Wykonawca winien dokonać oględzin terenu ponieważ wjazd na
teren Aresztu Śledczego w Hajnówce jest uwarunkowany rozmiarem istniejących już bram wjazdowych w przybliżonych wymiarach: wys. 4,15 m, szer. 3,51 m. 13) Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania oraz przedmiarach robót
(stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanych w specyfikacji warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego
wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty). 14) Każdorazowo przy wejściu i wyjściu z terenu
ścisłego Aresztu Śledczego w Hajnówce pracownicy Wykonawcy będą poddawani kontroli rzeczy, odzieży, pojazdów i narzędzi zgodnie z rozporządzeniem rady ministrów z dnia 23 grudnia 2019 r. w sprawie szczegółowego trybu działań funkcjonariuszy Służby więziennej podczas wykonywania czynności służbowych i zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej. 15) Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu na etapie realizacji zamówienia
wykaz wszystkich narzędzi, które będą używane na terenie ścisłym jednostki w czasie realizacji zadania gdyż stanowią one przedmioty niedozwolone, które powinny być ewidencjonowane i odpowiednio zabezpieczone na terenie Aresztu Śledczego w Hajnówce. b16) W czasie prowadzenia prac na terenie ścisłym Aresztu Śledczego w Hajnówce jest ograniczona możliwości pozostawiania rusztowań przy ogrodzeniach i budynkach bez odpowiedniego zabezpieczenia. W sytuacji braku
zabezpieczenia rusztowań przed wtargnięciem osób postronnych Wykonawca każdorazowo dokona demontażu rusztowania przed zakończeniem prac w danym dniu, ograniczenie to wynika ze względów bezpieczeństwa jednostki. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Powody uzasadniające rezygnację z dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp nie nakłada bezwzględnego podziału zamówienia na
części. Decyzja w tym zakresie pozostawiona jest autonomicznej woli Zamawiającego, który kieruje się swoim potrzebami. Podział zamówienia mógłby spowodować nadmierne trudności techniczne i logistyczne lub potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby utrudnić właściwe wykonanie zamówienia. Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami w osiągnięciu zamierzonego celu budowlanego z uwagi na względy technologiczne i wykonawcze, tj. następstwo prac oraz z uwagi na brak podzielności
placu robót. Znacznie utrudnione byłoby również egzekwowanie postanowień gwarancyjnych wykonanych robót. Ponadto podział zamówienia na części w ocenie Zamawiającego groziłby ryzykiem niewykonania części zamówienia zgodnie z przewidywanym zakresem i harmonogramem określonym w umowie. Powyższe decyduje, iż zadanie inwestycyjne będzie realizowane bez dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości
składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie jedynie – oświadczenie Wykonawcy 2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku określonego w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczącego: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w
postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie jedynie – oświadczenie Wykonawcy 3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia jeżeli: a) wykaże, że posiada
dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 (słownie: pięć milionów złotych) i na żądanie zamawiającego przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, b) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość gwarancyjną nie mniejszą niż przedłożona oferta poprzez złożenie Zamawiającemu kopii dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do realizacji zamówienia jeżeli: a) wykaże, że w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie budynku użyteczności publicznej lub jego części lub zamieszkania zbiorowego, których zakres obejmował co najmniej wykonanie robót budowlanych, konstrukcyjnych, instalacji sanitarnych, elektrycznych na kwotę nie mniejszą niż 10 000 000,00 zł każda lub kubaturze budynku nie mniejszej niż 5 000,00 m3, każda robota oraz potwierdzi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie i na żądanie zamawiającego przedstawi wykaz robót wraz z referencjami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych
potwierdzających: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021r. poz. 275 z późn.zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ; 2) Oświadczenia wykonawcy o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1, 5, 7, 8, 10 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SWZ; 3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 4) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 6) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł, 7) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość gwarancyjną nie mniejszą wartość przedłożonej oferty.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego (załącznik nr 2, 3 do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący
wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane SWZ. Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
Formularz ofertowy musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz cenowy - załącznik nr 1 do SWZ, ewentualnie pełnomocnictwa jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 4) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 5) Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.:
nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z zasadami reprezentacji; b) oświadczenia wyszczególnione w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy
regulującej współpracę tych wykonawców 7. W przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór, załącznik nr 5 do SWZ oraz załącznik nr 7 do SWZ). 8. Zamawiający oceni czy udostępniane przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz będzie badał czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ustawy Pzp. 9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą
wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe oświadcza, że na etapie przygotowania oferty zapoznał się z dokumentacją projektową i wymaganiami określonymi w SWZ oraz wykorzystał wszelkie środki mające na celu należyte określenie wynagrodzenia obejmującego wykonanie robót budowlanych obejmujących Przedmiot Umowy. 4. Wynagrodzenie określone w ust. 1 zawiera wszystkie koszty niezbędne do należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa realizacji Przedmiotu Umowy, w tym realizację robót budowlanych – określonych w dokumentacji
projektowej, a w szczególności koszty prac przygotowawczych, budowlanych, porządkowych, utrzymania placu budowy, podatków, ubezpieczeń, gwarancji etc. 5. Wynagrodzenie wyczerpuje roszczenia Wykonawcy od Zamawiającego związane z realizacją Umowy, które nie są związane z: 1) realizacją robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Pzp, w przypadku spełnienia przesłanek określonych w ww. ustawie, 2) realizacją Zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług / robót budowlanych w rozumieniu ustawy Pzp, 3) realizacją robót, co do których przewidziano możliwość dokonywania ich zmian (zarówno umownych jak i ustawowych), na które Zamawiający wyraził zgodę. 6. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależna od rozmiaru wykonanych robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów realizacji. 7. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy wycenie jakiejkolwiek części zamówienia, która jest niezbędna do prawidłowego wykonania prac, Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie. 8. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania prac
nieobjętych zamówieniem, Wykonawcy nie wolno ich realizować bez uzyskania dodatkowego zamówienia w formie odrębnej pisemnej umowy lub aneksu do umowy. Wszelkie samoistne dyspozycje inspektora nadzoru inwestorskiego w tym zakresie będą bezskuteczne. 9. O konieczności wykonania prac nie objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca
informuje niezwłocznie Zamawiającego za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że roboty te spełniają przesłanki do uznania ich jako zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ww. ustawy Zamawiający może udzielić Wykonawcy dodatkowego zamówienia w formie odrębnej
umowy. 10. Zamówienie o którym mowa w ust. 8, zostanie udzielone po przeprowadzonych negocjacjach, przy czym Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania zamówienia udzielanego w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ww. ustawy Pzp niż zamówienia podstawowego. 11. W wyniku opóźnienia w realizacji przedmiotu zamówienia z
winy Wykonawcy, koszt dodatkowego wynagrodzenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, poniesie Wykonawca na podstawie wystawionej faktury przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnia również na mini Portalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-03 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekip, firm podwykonawczych do elewacji. Inwestycje to budynki mieszkalne. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Lokalizacja: Białystok i okolice. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Hajnówka: `Dokumentacja projektowa przebudowy ulic w Hajnówce III
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Hajnówka: Dostawy artykułów żywnościowych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI