IV.1) OPIS  
      
     IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:  
     Przetarg nieograniczony 
      
     IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: 
      
      Tak 
      
 Informacja na temat wadium 
      
 
      Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie:piętnaście tysięcy złotych, 00/100) 
     
 
      
     IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: 
      
      Nie 
      
 Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 
      
 
       
     
 
      
      IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  
      
      Nie 
      
 Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
      
 
      Nie 
      
 Informacje dodatkowe: 
      
 
       
     
 
      
      IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:  
      
      Nie 
      
 Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
      
 
      Nie 
      
 Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
      
 
       
     
 
      
      IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu  
      
      (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)  
     
       Liczba wykonawców  
       
      
 Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
       
      
 Maksymalna liczba wykonawców  
       
      
 Kryteria selekcji wykonawców: 
      
 
       
     
 
      
      IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:  
     
       Umowa ramowa będzie zawarta: 
      
 
       
      
 Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
      
 
       
      
 Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
      
 
       
      
 Informacje dodatkowe: 
      
 
       
      
 Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
      
 
       
      
 Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
      
 
       
      
 Informacje dodatkowe: 
      
 
       
      
 W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
      
 
       
      
 Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
      
 
       
     
 
      
     IV.1.8) Aukcja elektroniczna  
      
      Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej 
     (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)  
     Nie 
      Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
      
     
 
      
     Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:  
      
      
     Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
      
      
      Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
     
 
      Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
     
 
      Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
     
 
      Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
     
 
      Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
     
 
      Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
     
 
       
      
Czas trwania: 
       
      
 
      
 Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
       
      
 Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 
      
 
       
     
 
      
     IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT  
      
     IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  
      
     IV.2.2) Kryteria 
      
     
      
       
        | Kryteria | Znaczenie | 
       
        | Cena ryczałtowa oferty brutto | 60,00 | 
       
        | Termin gwarancji jakości i rękojmi | 40,00 | 
      
     
 
      
     IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
      
     
Tak 
      
     IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne  
      
     IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
      Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
      
     
 
      Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
     
 
      Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
     
 
      Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
      
     
 
      Informacje dodatkowe 
      
     
 
      
      
     IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
      Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
      
     
 
      Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
      
     
 
      Wstępny harmonogram postępowania: 
      
     
 
      Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
     
 
      Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
      
     
 
      
      Informacje dodatkowe: 
      
     
 
      
     IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
      Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
      
     
 
      Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
      
     
 
      Informacje dodatkowe: 
      
     
 
      
     IV.4) Licytacja elektroniczna  
      Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
      
     
 
       
     
 Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
      
     
 
       
     
 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
      
     
 
       
     
 Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
      
     
 
       
     
 Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
     
 
       
       Czas trwania:  
      
 
      
 Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
       
     
 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
     
 Data: 
     
 godzina: 
     
 
      Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
      
     
 
       
     
 Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 
      
     
 
       
     
 
      Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
      
     
 
       
     
 
      Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
      
     
 
       
     
 
      Informacje dodatkowe: 
      
     
 
       
     
 
     IV.5) ZMIANA UMOWY 
      
     Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
     Tak 
      Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
      
     
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w art.144 ustawy pzp, atakże w następujący sposób w następujących przypadkach: 1) Zmiana terminu wykonania przedmiotuumowy: a) spowodowana warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi wprzypadkach: - klęski żywiołowej, - szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, -uniemożliwiających przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, - niewypałów iniewybuchów, - badań archeologicznych, - odmiennych istotnie od przyjętych w dokumentacjiprojektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.), - odmiennychistotnie od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnieniepodziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, b) wprzypadku wystąpienia działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonympierwotnie terminie, o okres działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, c) w przypadku wystąpienia konieczności realizacji robót dodatkowych, nie przewidzianych wdokumentacji projektowej, nieobjętych zamówieniem podstawowym, a niezbędnych dla realizacjiprzedmiotu umowy, o których mowa w § 1 ust. 7 umowy, uzgodnionych pisemnie przez obie strony, d) wprzypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, również istotnych z punktu widzeniaPrawa budowlanego, o których mowa w § 1 ust. 6 umowy. 2) Zmiana przedmiotu umowy w przypadku:a) konieczności wykonania robót zamiennych, również istotnych z punktu widzenia Prawa budowlanego,o których mowa w § 1 ust. 6 umowy. b) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (robotyzaniechane), o których mowa w § 1 ust. 7 umowy. c) konieczności wykonania robót dodatkowych, októrych mowa w § 1 ust. 8 umowy 3) Zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku: a) koniecznościwykonania robót zamiennych, o kwoty wyliczone zgodnie z § 5 ust. 4 umowy; b) ograniczenia zakresurzeczowego (roboty zaniechane), o kwoty wyliczone zgodnie z § 5 ust. 5 umowy; c) realizacji robótdodatkowych, o kwoty wyliczone zgodnie z § 5 ust. 6 umowy; d) zmiany ustawowej wysokościnależnego podatku VAT. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust.1, jest złożenie wnioskuprzez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, opis wpływuzmiany na terminy wykonania umowy, a w przypadku zmian dotyczących wynagrodzenia należne kwotywraz z odpowiednim kosztorysem sporządzonym zgodnie z § 5 ust.4, ust.5, ust. 6 umowy. 3. Wprzypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub siły wyższej utrudniającej lubuniemożliwiającej prowadzenie prac – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w postaci wpisu do dziennikabudowy i potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego; Zakończenie działania siły wyższejlub ustąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych zostanie potwierdzone wpisem do dziennikabudowy i potwierdzeniem tego faktu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; Zamawiający dopuszczamożliwość przedłużenia terminu przewidzianego na realizację tej części zamówienia, o ilość dni wktórych te warunki wystąpią. 4. Dopuszcza się wprowadzenie odpowiednich zmian wysokościwynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzeniaza pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnymwynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniuzdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, c) zasadgromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie zdnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływna koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca wystąpi do Zamawiającego zuzasadnionym i udokumentowanym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia umownego. 5. Wszelkie zmianyniniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Nie stanowią istotnych zmianpostanowień umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy pzp zmiany spowodowane przyczynamiorganizacyjnymi, w szczególności: a) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, b) zmiana danych teleadresowych Wykonawcy, c) zmiana osób Zamawiającego wskazanych do nadzoru nadwykonaniem przedmiotu umowy. 7. Wykonawca składając odpowiedni wniosek o zmianęwynagrodzenia, o którym mowa w pkt 8 zobowiązany jest wykazać i udokumentować bezpośredni wpływzmiany przepisów na: 1) sumę wzrostu kosztów Wykonawcy wynikających z podwyższenia wynagrodzeńposzczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momenciewejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującejpo zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższymniż pełen etat, lub 2) sumę wzrostu kosztów Wykonawcy oraz drugiej strony umowy o pracę,wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionychna umowę o pracę, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życiezmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób. 8. Zmianypostanowień umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane w terminie 30 dni oddnia złożenia przez Wykonawcę odpowiedniego wniosku, pod warunkiem udokumentowania przezWykonawcę w sposób wyczerpujący i precyzyjny wzrostu ponoszonych kosztów realizacji pozostałej dowykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia i uznania przez Zamawiającegowniosku za zasadny. 9. Zmiany postanowień umowy w powyżej określonym zakresie obowiązywać będąod dnia wejścia w życie zmian przepisów, o których mowa o którym mowa w ust. 4, jeżeli Wykonawca,w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian złoży odpowiednipisemny wniosek, a jeżeli złoży po tym terminie - od chwili jego złożenia. 10. W razie wzrostuustawowej wysokości podatku VAT, zmiana wynagrodzenia nastąpi poprzez zastosowanie nowej stawkitego podatku na podstawie wynagrodzenia netto wykonawcy. 11. Łączny wzrost wysokościwynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, na podstawie zmian postanowień umowy w trybieokreślonym w pkt 4, nie może być wyższy niż 10% pierwotnego wynagrodzenia umownego. 
      
     IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE  
      
      
     IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym 
     (jeżeli dotyczy):  
      
      
      
     Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
      
      
      
     IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  
      Data: 
     
2020-09-11, godzina: 
     
10:30, 
     
 Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
      
     
Nie 
      Wskazać powody: 
      
     
 
      Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
     
> 
     
Język polski 
      
     IV.6.3) Termin związania ofertą:  do: 
     
 okres w dniach: 
     
30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
      
     
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: 
     Nie 
      
     IV.6.5) Informacje dodatkowe: