Budowa parku rekreacji obejmująca część przyrodniczą wraz z urządzeniami doświadczeń...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa parku rekreacji obejmująca część przyrodniczą wraz z urządzeniami doświadczeń sensorycznych w miejscowości Siary, gmina Sękowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSękowa
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-20
  • ZamawiającyGMINA SĘKOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00110424
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa parku rekreacji obejmująca część przyrodniczą wraz z urządzeniami doświadczeń sensorycznych w miejscowości Siary, gmina Sękowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sękowa 252

1.5.2.) Miejscowość: Sękowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsekowa@sekowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parku rekreacji obejmująca część przyrodniczą wraz z urządzeniami doświadczeń sensorycznych w miejscowości Siary, gmina Sękowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bbeb0ed-b408-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003583/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa parku przyrodniczego w Siarach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

projekt Sękowa, Stropkov, Bobowa, Nižná Polianka – Wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo – przyrodniczego, współfinansowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/595504

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów
elektronicznych odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.: platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwanej platformą zakupową, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ oraz poczty elektronicznej e-mail: ugsekowa@sekowa.pl. Dokumenty przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej. Zmiany i
wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia udostępniane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Regulamin, warunki, zasady, instrukcje i szczegółowe informacje dotyczące korzystania z platformy zakupowej, wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej dostępne są na stronie platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa parku rekreacji obejmująca część przyrodniczą wraz z urządzeniami doświadczeń sensorycznych w miejscowości Siary, gmina Sękowa.
Zakres robót obejmuje:
1) budowę parku rekreacji, w zakres której wchodzi:
a) przygotowanie terenu – niwelacja terenu wraz z mechanicznym karczowaniem krzaków i podszyć średniej gęstości;
b) wykonanie nawierzchni:
• asfalt – ścieżki piesze,
• kostka jako jeden rząd obrzeża do ścieżki asfaltowej,
• płyta betonowa grafitowa 80x80 cm – plac główny,
• ścieżki z kostki brukowej,
• nawierzchnia z piasku pod plac zabaw,
• nawierzchnia z płyt z piaskowca cięto-łamanego gr. 4 cm,
• budowa parkingu na 10 miejsc postojowych z kostki brukowej wraz z organizacją ruchu;
c) wykonanie małej architektury (między innymi: ławki parkowe, kosze na śmieci, stojak na rowery, leżaki o konstrukcji metal-drewno, rzeźby zwierząt z wikliny 1:1, parasole o konstrukcji stalowej przykryte wikliną 4 m średnicy, tarcze optyczne, krąg ogniskowy betonowy – wys. 20 cm, średnica 200 cm, ławka gabionowa wys. 45 cm x szer. 50 cm, boisko do siatkówki plażowej, kopiec widokowy, kopce ziemne, trejaż metalowy, remont i zabezpieczenie historycznego portalu, hamak z rur stalowych, kamienne głazy);
d) wykonanie placu zabaw (między innymi: stoliki szachowe, trampoliny wbudowane i na sprężynach, altany z wikliny, pale drewniane z hamakami i linami do wspinaczki, huśtawka bocianie gniazdo, wieża spinaczkowa, drewniany domek, górka z dwoma zjeżdżalniami, kółko chomika, tablice informacyjne);
e) wykonanie architektury (molo z altaną i drewnianym ławostołem według opisu załączonego do projektu budowlanego, tarasy oraz plaża z drewna kompozytowego);
f) budowa sztucznego stawu 1 m głębokości wraz z komorą technologiczną;
g) wykonanie nasadzenia zieleni:
• drzewa i krzewy,
• byliny, rośliny okrywowe, cebulowe oraz rośliny wodne;
h) wykonanie robót ogrodniczych;
wszystkie elementy drewniane należy wykonać z drzewa modrzewiowego klasy C-24, impregnowanego ciśnieniowo;
2) budowę monitoringu w strefie B1 – dostawa i montaż osprzętu do instalacji monitoringu oraz 15 szt. kamer; należy dostarczyć i zamontować kamery o minimalnych parametrach zgodnie z poniższą specyfikacją:
− kamera IP obrotowa, o maksymalnej rozdzielczości 4 Mpx i maksymalnej prędkości
25 kl./s;
− przetwornik CMOS 1/3” 2688 x 1520 px, skanowanie progresywne;
− liczba strumieni 2, kodowanie H.264+, strumień główny 2688x1520 px przy 20 kl./s,
1920x1080 px przy25 kl./s;
− promiennik IR, zasięg minimum 20 m, mechanicznie przesuwany filtr podczerwieni (IR
Cut), tryb dzień/noc automatyczny i ręczny;
− posiadane funkcje: WDR 120 dB, BLC, 3DDNR, ROI, detekcja ruchu: wkroczenia w strefę,
przekroczenia bariery;
− regulacja położenia 3-osiowa: panorama: 0-355°, nachylenie: 0-75°, rotacja: 0-355°;
− interfejsy komunikacyjny Ethernet 100 Mb/s, RJ-45;
− klasa szczelności IP67, klasa odporności IK10, temperatura pracy -30 ̊C - +60 ̊C, wilgotność do 95%;
− obsługa i konfiguracja przez przeglądarkę internetową oraz oprogramowanie klienckie
(freeware) na komputery stacjonarne i urządzenia mobilne;
− regulacje obrazu: jasność, kontrast, nasycenie, odcień;
zamówienie nie obejmuje wykonania punktu swichowego PS1 (wraz z wyposażeniem), który będzie wykonany w ramach odrębnego zamówienia; okablowanie należy wykonać w zakresie niezbędnym do przyłączenia urządzeń z części B1 do punktu swichowego PS1;
3) budowę oświetlenia, w którego zakres wchodzi: oświetlenie terenu parku Strefa B1 – latarnie 13 szt., lampy podświetlające, gruntowe 12 szt. oraz oprawy stylowe, kule 5 szt;
zamówienie nie obejmuje wykonania rozdzielni głównej RG oraz głównej szafy sterowania oświetleniem ROU7 (SOU), które będą wykonane w ramach odrębnego zamówienia; okablowanie należy wykonać w zakresie niezbędnym do przyłączenia urządzeń z części B1 do rozdzielni głównej;
a) minimalne wymagania dla lampy parkowej:
− lampa parkowa LED, w kolorze inox lub grafit;
− słup o wysokości 5 m, aluminiowy, montowany na fundamencie betonowym;
− stopień ochrony części optycznej i układu zasilającego IP 65, stopień odporności IK08;
− strumień świetlny led: 4 850 lm, barwa światła: 4 000 K;
− temperatur pracy: od -40 °C do +55 °C;
− przewidywany czas eksploatacji 50 000 h;
b) minimalne wymagania dla lampy gruntowej:
− lampa gruntowa najazdowa;
− materiał obudowy stal malowana proszkowo, materiał frontu (ramki) stal nierdzewna,
szyba ochronna ze szkła hartowanego;
− stopień ochrony części optycznej i układu zasilającego IP 67;
− strumień świetlny led: 375 lm;
− przewidywany czas eksploatacji minimum 50 000 h;
c) minimalne wymagania dla lamp ogrodowych – kule dekoracyjne:
- kolor: biały;
- średnica: 2 szt. – 30 cm, 2 szt. – 40 cm, 1 szt. – 50 cm;
- stopień ochrony: IP44;
- odporna na warunki atmosferyczne i mechaniczne uszkodzenia;
- materiał: polimetakryl.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32333200-8 - Kamery wideo

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45213312-3 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
2. Zamawiający będzie oceniać oferty według następujących kryteriów i ich wag: a) cena – 60 pkt; b) okres gwarancji – 40 pkt. 3. Punkty w kryterium „cena” przyznawane będą za zaoferowaną przez wykonawcę cenę brutto za wykonanie zamówienia. 4. Punkty przyznane w kryterium „cena” zostaną obliczone
według następującego wzoru: C = (Cn/Cb) * 60, gdzie: C - ilość punktów przyznanym w kryterium „cena” Cn - najniższa cena brutto spośród ofert Cb - cena brutto oferty badanej. 5. Punkty przyznane w kryterium „cena” zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 6. Punkty w kryterium „okres
gwarancji” przyznawane będą za zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji na zamówienie, które wykonawca oferuje wykonać. Wykonawca może zaoferować jeden z trzech okresów gwarancji, za które otrzyma odpowiednią ilość punktów: a) 60 miesięcy – 0 punktów; b) 72 miesiące – 20 punktów; c) 84 miesiące – 40 punktów. 8. Łączna ilość punktów przyznanych ofercie zostanie obliczona według następującego wzoru: P = C + G, gdzie: P – łączna ilość punktów przyznanych ofercie, C – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena”, G – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium
„okres gwarancji”. 9. Łączna ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. 10. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie, w rozumieniu art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, zwanej dalej „PB”, terenu zieleni, w rozumieniu art. 5 pkt 21 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto; w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wydano dokument; przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano dokument, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano dokument.
2. Wykonawca musi skierować do realizacji zamówienia publicznego:
- kierownika budowy - osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w rozumieniu PB, lub posiadającą uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
- kierownika robót – osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, w rozumieniu PB, lub posiadającą uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
- kierownika robót – osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, w rozumieniu, lub posiadającą uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
- kierownika robót branży zieleni – osobę, posiadającą wykształcenie ogrodnicze lub pokrewne lub osobę posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu pracami ogrodniczymi przy realizacji terenu zieleni, w rozumieniu art. 5 pkt 21 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia kilku funkcji przez jedną osobę, o ile posiada ona stosowne uprawnienia.
4. Dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych uprawnień, w tym uzyskane w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a PB oraz ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz dopuszcza się przynależność do właściwej organizacji lub instytucji zawodowej na terenie kraju, z którego pochodzi osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli w danym kraju ustawy nakładają na nią taki obowiązek.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek, o którym mowa w pkt 1 musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy); 2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy); 3. Oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy); 4. Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia); 5. Kosztorys ofertowy, sporządzony metodą uproszczoną.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 85 8795 0005 2001 0021 9095 0001.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Sękowa;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
b) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy. Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w zakresie dotyczącym każdego z nich, oraz podmiotowe środki dowodowe, potwierdzające brak przesłanek wykluczenia z postępowania. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy
regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Szczegółowe warunki dokonywania zmiany umowy, z uwagi na ich obszerność, zawarte będą w specyfikacji warunków zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/595504

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI