Budowa parku kieszonkowego przy ul. Szerokiej 10 oraz zielonego podwórka przy ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa parku kieszonkowego przy ul. Szerokiej 10 oraz zielonego podwórka przy ul. Mała Rybnicka - Poznańska w Inowrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoInowrocław
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-27
  • ZamawiającyMiasto Inowrocław
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-13
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa parku kieszonkowego przy ul. Szerokiej 10 oraz zielonego podwórka przy ul. Mała Rybnicka - Poznańska w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parku kieszonkowego przy ul. Szerokiej 10 oraz zielonego podwórka przy ul. Mała Rybnicka - Poznańska w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da42ce31-fbac-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Wykonanie zadania pn.: "Park kieszonkowy"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.54.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia cz. 1 budowa parku kieszonkowego przy ul. Szerokiej 10 (dz. nr 338 obręb 0006 Inowrocław):
1) wykonanie alejek:
a) o nawierzchni z kostki betonowej (starobruk), na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie z kruszywa i warstwie odsączającej z piasku zagęszczonego mechanicznie;
b) o nawierzchni mineralno-epoksydowej na warstwach kruszywa i warstwie odsączającej z piasku zagęszczonego mechanicznie;
2) posadowienie elementów małej architektury: pergole, trejaże, donice betonowe, ławki, kosze;
3) wykonanie oświetlenia – 3 słupy oświetleniowe parkowe, ozdobne;
oprawy oświetleniowe typu LED o mocy 38W (+/- 10%), barwa światła - ciepła (2 700K) oprawa – korpus z polipropylenu z włóknem szklanym koloru czarnego, klosz z polimetakrylanu metylu mrożony, strumień świetlny – 3 600 lm (+/- 200 lm), stopień ochrony IP66; słup stylowy – stalowy z powłoką zewnętrzną z tworzywa sztucznego koloru czarnego; przed zamówieniem należy przedstawić Zamawiającemu słupy i oprawy do akceptacji);
4) wykonania przyłącza wody i instalacji nawadniającej teren zielony;
5) nasadzenie drzew, krzewów, pnączy, traw ozdobnych, roślin bylinowych;
6) pielęgnacja zieleni oraz bieżące utrzymanie wykonanego parku kieszonkowego przez okres 12 miesięcy od odbioru przedmiotu zamówienia, polegające na:
a) cięciach kształtujących korony drzew i krzewów zgodnie z wytycznymi projektu,
b) odchwaszczaniu terenu i donic z drzewami (na bieżąco, według potrzeb, minimum 2-3 razy w miesiącu),
c) spulchnianiu i dosypywaniu ziemi w donicach,
d) uzupełnianiu ściółki z kory sosnowej,
e) usuwaniu odrostów,
f) wymianie zniszczonych, uszkodzonych palików i wiązadeł,
g) zabezpieczeniu na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz),
h) bieżącym dbaniu o stan zdrowotny drzew, krzewów, bylin,
i) nasadzaniu uzupełniającym materiału roślinnego, w miejsce uschniętego, zniszczonego oraz skradzionego (po wcześniejszym zgłoszeniu kradzieży odpowiednim służbom tj. Policji i UM),
j) usuwaniu przekwitniętych kwiatostanów i pożółkłych liści,
k) usuwaniu samosiewów obcych gatunków,
l) cięciach pielęgnacyjnych traw ozdobnych,
m) ochronie przed szkodnikami i chorobami,
n) nawożeniu (w zależności od przyjętego okresu pielęgnacji zgodnie z projektem),
o) utrzymaniu terenu w czystości (grabienie wiosenne i jesienne: liści, suchych gałęzi, suchej trawy i bieżące wywożenie urobku (biomasy),
p) uzupełnianiu warstwy górnej (nawierzchnia z kamienia, kory),
q) utrzymanie i renowacja alejek i ciągów pieszych o nawierzchni utwardzonej (w okresie pielęgnacji): odchwaszczanie (kwiecień, czerwiec, sierpień, październik), utrzymanie linii ścieżek – przycinanie brzegów roślin,
r) utrzymanie i renowacja alejek i ciągów pieszych o nawierzchni mineralnej (w okresie pielęgnacji): odchwaszczanie (kwiecień, czerwiec, sierpień, październik), uzupełnienie nawierzchni, utrzymanie linii ścieżek – przycinanie brzegów roślin,
s) bieżące utrzymanie alejek i placów w okresie zimy, zapewniające bezpieczeństwo użytkowników (odśnieżanie, posypywanie piaskiem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady i gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia cz. 2 budowa zielonego podwórka, o nieregularnych wymiarach 22,34 m x 5,77 m, przy ul. Mała Rybnicka-Poznańska (dz. nr 356/4, 354/2 obręb 0006):
1) położenie nawierzchni bezpiecznej z piasku i zamontowanie 4 urządzeń zabawowych (huśtawka wahadłowa, kiwak, zestaw zabawowy, zestaw sprawnościowy) oraz ławek, koszy na śmieci i regulaminu;
2) budowa ścieżki o nawierzchni z kostki betonowej przepuszczającej wodę, łączącej ul. Mała Rybnicka z ul. Poznańską;
3) nasadzenie drzew i krzewów;
4) wykonanie dwóch „ścian zielonych” o konstrukcji ze słupów stalowych,
z rozciągniętą pomiędzy nimi siatką polipropylenową, posadzenie bluszczu;
5) wykonanie ogrodzenia panelowego z furtką;
6) budowa oświetlenia – 7 słupów oświetleniowych parkowych;
oprawy oświetleniowe typu parkowego w technologii LED o mocy 34 W (+/- 10%), temperatura barwowa 4 000 K, strumień świetlny 4 400 lm (+/- 200 lm), obudowa z aluminium wtryskiwanego wysokociśnieniowo, klosz z poliwęglanu, stopień ochrony IP66, odporność na uderzenia IK10 – przed zamówieniem należy przedstawić Zamawiającemu słupy i oprawy do akceptacji;
7)zaprojektowanie, zgłoszenie w imieniu Zamawiającego do właściwego organu robót niewymagających pozwolenia na budowę i wykonanie połączenia światłowodowego pomiędzy kamerą a studzienką telekomunikacyjną, zlokalizowaną na skrzyżowaniu ulic Mała Rybnicka i Szymborska;
8) montaż kamery, połączenie i skonfigurowanie z systemem monitoringu miejskiego;
zewnętrzna kamera obrotowa zamontowana na słupie o wys. 5 m. o parametrach nie gorszych niż:
- zoom optyczny: x30,
- przetwornik: 1/2,8” CMOS,
- obiektyw: 5-129mm,
- protokół ethernetowy: TCP/IP, UDP, DHCP, NTP, RTP, RTSP, UPnP, SNMP, PPPoE, DNS, DDNS, SMTP, FTP, HTTP, HTTPS, IPv4, IPv6,
- zasilanie: 24V AC,
- rozdzielczość: minimum 1920x1080,
- detekcja ruchu: tak,
- kompresja video: H.264, JPEG, MPEG-4,
- szybkość rejestrowania: minimum 1920x1080 (30fps),
- tryb nocny: tak, 150 podczerwień,
- klasa odporności IK10, IP66,
- zakres obrót/pochył: 360o/-10o-180o
7) pielęgnacja zieleni oraz bieżące utrzymanie wykonanego zielonego podwórka przez okres 12 miesięcy od odbioru przedmiotu zamówienia, w tym:
- podlewanie w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb - koszty zużycia wody ponosi Wykonawca;
- odchwaszczanie terenu (na bieżąco), według potrzeb, minimum 2-3 razy w miesiącu;
- uzupełnianie ściółki z kory sosnowej;
- spulchnianie gleby wokół roślin;
- usuwanie odrostów;
- wymiana zniszczonych palików i wiązadeł;
- wykonywaniu cięć kształtujących korony drzew i krzewów zgodnie z wytycznymi projektu;
- zabezpieczenie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz);
- bieżące dbanie o stan zdrowotny drzew i krzewów;
- dosadzanie uzupełniającego materiału roślinnego, w miejsce uschniętego, zniszczonego oraz skradzionego (po wcześniejszym zgłoszeniu kradzieży odpowiednim służbom tj. Policja i UM),
- nawożenie (w zależności od przyjętego okresu pielęgnacji);
- bieżące monitorowanie roślin w zakresie ochrony przed szkodnikami i chorobami;
- utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie wiosenne i jesienne: liści, suchych gałęzi, suchej trawy i bieżące wywożenie urobku biomasy);
- uzupełnianie piasku oraz odchwaszczanie stref bezpiecznych z piasku frakcji 2-8 mm, zgodnie z dokumentacją techniczną w obrębie urządzeń zabawowych;
- utrzymanie ścieżki pieszej (w okresie pielęgnacji) poprzez: odchwaszczanie (od kwietnia do października) – w zależności od potrzeb; utrzymaniu linii ścieżek – przycinanie brzegów roślin;
- mycie ławek i koszy - w zależności od potrzeb;
- bieżące utrzymanie terenu w okresie zimy, zapewniające bezpieczeństwo użytkowników. odśnieżanie, posypywanie piaskiem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady i gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na urządzeniu terenów zieleni miejskiej lub parkowej o wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda (dotyczy wykonawców składających ofertę na 1 część lub na 2 części);
2) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy wykonawców składających ofertę na 1 część lub na 2 części);
3) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dotyczy wykonawców składających ofertę na 1 część lub na 2 części);
4) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dotyczy wykonawców składających ofertę na cz. 1) .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie:
1) konieczność zmiany dokumentacji projektowej, z inicjatywy Zamawiającego, uzasadnionej błędami projektowymi lub w sytuacji, której wcześniej nie można było przewidzieć, w tym koniecznego wprowadzenia robót dodatkowych lub zamiennych lub materiałów zamiennych lub rezygnacji z określonych robót, z możliwością zmiany wynagrodzenia (zmniejszenie lub zwiększenie); podstawą wyceny robót dodatkowych, zamiennych, wycofanych będzie kosztorys ofertowy wykonawcy i podane w nim wskaźniki kalkulacyjne lub KNR (KNNR – y) i ceny materiałów z rynku lokalnego;
2) ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT;
3) zmiana sposobu świadczenia usług w przypadku konieczności zastosowania innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż przewidziane w SWZ;
4) zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez Zamawiającego w SWZ, z tym że zmiana kierownika budowy będzie możliwa, jeżeli zastępująca osoba wykaże posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych;
5) zmiana terminu realizacji umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, w szczególności wystąpienia nawalnych opadów deszczu - jeżeli prowadzenie robót będzie uniemożliwione z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych Zamawiający wstrzyma na ten okres roboty, co potwierdzi wpisem do dziennika budowy;
b) utrudnieniami spowodowanymi stanem epidemii w kraju, które miały wpływ na :
 dostęp do zakupu materiałów budowalnych lub urządzeń,
 transport materiałów lub urządzeń,
 ograniczony czas pracy pracowników,
 ograniczenie dostępu do pracowników,
 przemieszczanie się ludzi i sprzętu,
 wykonywanie części robót przez podwykonawców, jeżeli opóźnienia były spowodowane okolicznościami, o których mowa w niniejszym punkcie.
c) opóźnieniem w dostawie urządzeń (opraw, słupów oświetleniowych, ławek, koszy, urządzeń zabawowych) przez ich producenta, niezależnym od wykonawcy;
d) ze względu na prowadzone równolegle zadania przez Zamawiającego wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie nie jest możliwe lub nie leży w interesie Zamawiającego;
d) zmianą obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na termin realizacji umowy;
e) konieczna będzie zmiana wymagań Zamawiającego określonych w SWZ;
f) wystąpieniem warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie – termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez wykonawcę, to jest uniemożliwiły wykonawcy terminową realizację przedmiotu zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-27 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
cz. 1 - do 100 dni od przekazania terenu budowy; pielęgnacja zieleni i bieżące utrzymanie – 12 miesięcy od odbioru przedmiotu zamówienia;
cz. 2 2 - do 100 dni od przekazania terenu budowy; pielęgnacja zieleni i bieżące utrzymanie – 12 miesięcy od odbioru przedmiotu zamówienia.
Termin przekazania terenu budowy – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI