Budowa parkingu w Parku Zdrojowym im. M. Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa parkingu w Parku Zdrojowym im. M. Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJastrzębie-Zdrój
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-09-12
  • ZamawiającyJASTRZĘBSKI ZAKŁAD KOMUNALNY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00475334
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa parkingu w Parku Zdrojowym im. M. Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: JASTRZĘBSKI ZAKŁAD KOMUNALNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276850629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 17 D

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jzk.jastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jzk.jastrzebie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu w Parku Zdrojowym im. M. Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbdd5a6d-62be-4510-a0fd-6f7c8087a8c1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036675/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa parkingu w Parku Zdrojowym im. M. Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującej się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w Regulaminie Platformy znajdującej się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach, o których mowa w pkt. 2 .2. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej pod rygorem nieważności podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) administratorem danych osobowych jest Jastrzębski Zakład Komunalny w Jastrzębiu-Zdroju, reprezentowany przez Dyrektora, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-330) przy ul. Dworcowej 17 D.
2) Korespondencyjne dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych w Jastrzębskim Zakładzie Komunalnym w Jastrzębiu-Zdroju ul. Dworcowa 17D, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Budowa parkingu w Parku Zdrojowym im. M. Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju” prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres minimum 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania udzielonej gwarancji przekracza okres 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz gwarancji udzielonej przez Wykonawcę;
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu posiada:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu nie przysługuje:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SG.270.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu w Parku Zdrojowym im. M. Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju , zwanego dalej „parkingiem”, w ramach zagospodarowania terenów północnej części parku zdrojowego w Jastrzębiu-Zdroju w zakresie zawartym w przedmiarze robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ - Dokumentacja techniczna. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje :
a) budowę miejsc postojowych,
b) przebudowę istniejącego zjazdu z drogi publicznej wraz z fragmentem chodnika,
c) budowę oświetlenia parkingu,
d) wykonanie nasadzeń oraz zagospodarowanie zieleni w zakresie budowanego parkingu,
e) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej (zabudowa wpustów, studzienek oraz separatora).
Uwaga: w celu wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający przekaże Wykonawcy następujące materiały:
- kostkę granitową łamaną 10 cm – w ilości nie mniejszej niż 60% materiału potrzebnego do wykonania przedmiotu zamówienia;
- kostkę granitową łamaną 16 cm – w całości materiał Zamawiającego.
Kostkę granitową łamaną 10 cm Wykonawca zobowiązany jest ułożyć w tzw. „rybią łuskę”.
Koszt transportu kostki granitowej z siedziby Zamawiającego na miejsce budowy parkingu ponosi Wykonawca.
3. Całość Inwestycji wykonana zostanie na podstawie dokumentacji projektowej pt.: „Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy Placu Reprezentacyjnym zabytkowego Parku Zdrojowego im. dr Mikołaja Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju” zatwierdzonej decyzją Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój nr 332/2023 z dnia 21.12.2023 r., opracowanej przez Zamawiającego i częściowo obejmować będzie prowadzenie przez Wykonawcę prac na terenie wpisanym do rejestru zabytków (nr rejestru A/1524/93 z dnia 30.04.1993 r.), podlegającym tym samym szczególnej ochronie prawnej. Prace ziemne na fragmencie terenu wpisanym do rejestru zabytków należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym.
4. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 875 z późn. zm.).
5. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do zarządzenia nr Or-IV.0050.382.2022 Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój z dnia 8 czerwca 2022 r. w sprawie ochrony drzew i rozwoju terenów zieleni Gminy Jastrzębie-Zdrój poprzez przyjęcie standardów ochrony drzew.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
Określenie warunku:
a) Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną obejmujące roboty w zakresie wykonania nawierzchni utwardzonych, placów i parkingów z kostki brukowej betonowej o wartości minimum 130 000,00 zł brutto.
b) Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną obejmujące roboty w zakresie wykonania nawierzchni utwardzonych, placów i parkingów z kostki brukowej granitowej o wartości minimum 130 000,00 zł brutto.
Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej, powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowalnych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, winien wykazać wyłącznie zadania, w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył.

c) Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej.
d) Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującym obowiązki kierownika robót w branży elektrycznej, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego.
e) Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującym obowiązki kierownika robót w branży sanitarnej, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego.
f) Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki kierowania pracami przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będących instytucją kultury.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - według załącznika nr 2 do SWZ,
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego swoje zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - według załącznika nr 2a do SWZ (jeżeli dotyczy),

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – według załącznika nr 4 do SWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - według załącznika nr 5 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 17 000,00 zł (słownie: siedemnaścietysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium może być wnoszone, zgodnie z art. 97 ustawy Pzp, według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu Zdroju o numerze 71 8470 0001 2001 0029 7123 0004.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy PZP, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie złożone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia.
2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziale 20 oraz Rozdziale 21 SWZ dotyczy każdego z Wykonawców.
3. Obowiązek złożenia oświadczenia, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy według załącznika nr 6 do SWZ.
4. Sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ust. 4 ustawy PZP): spełnianie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oceniane będzie przez Zamawiającego sumarycznie, z zastrzeżeniem, iż jeden z członków konsorcjum:
- spełni samodzielnie warunki dotyczący doświadczenia określonego w Rozdziale 21 ust. 1 lit. a) i lit. b) SWZ. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum mogą spełniać łącznie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w zakresie dotyczącym :
a) dopuszcza się możliwość zmiany zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji, w przypadku zmiany decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone są roboty budowlane objęte niniejszą umową, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji pod warunkiem, iż nie będą modyfikowały ogólnego charakteru niniejszej umowy;
b) dopuszcza się możliwość zmiany umowy, co do zmiany osób wskazanych w § 11 Umowy;
c) w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT wynagrodzenie Wykonawcy netto (bez podatku od towarów i usług VAT) pozostanie bez zmian, a wynagrodzenie Wykonawcy brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT) zostanie obliczone z uwzględnieniem zmian stawki podatku od towarów i usług VAT.
d) w zakresie terminu wykonania:
- wystąpią niekorzystne warunki pogodowe uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu umowy, takie jak porywisty wiatr, intensywne opady deszczu lub śniegu, temperatury poniżej +5 st. C.
- w przypadku wstrzymania wykonywania przedmiotu umowy przez służby lub organy do tego upoważnione, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego.
- w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej przez projektanta.
- w przypadku ujawnienia podczas prowadzenia robót niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych (np.: rurociągów, kabli elektroenergetycznych, itd.).
- w przypadku ujawnienia obiektów archeologicznych.
- gdy nastąpi wydłużenie procedur przewidzianych w niniejszej umowie związanych z uzyskaniem zezwoleń na wyłączenie sieci elektro-energetycznej, wodociągowej, telekomunikacyjnej, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.
- w przypadku wydłużenie procedur związanych z uzyskaniem przez Zamawiającego pozwolenia na wycięcie drzew, a także w przypadku kiedy zapisy pozwolenia na wycięcie drzew będą miały wpływ na czas wykonania przedmiotu zamówienia.
- w przypadku wystąpienia u Wykonawcy rzutujących na realizację umowy trudności organizacyjnych lub personalnych spowodowanych sytuacją społeczno-gospodarczą wywołaną pandemią, klęskami żywiołowymi, zamieszkami, konfliktami zbrojnymi itp.
- gdy wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub robót zamiennych wymagających większego nakładu czasu pracy w stosunku do robót pierwotnych.
W przypadku zaistnienia w/w warunków zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych okoliczności.
e) w zakresie zmiany podmiotów uczestniczących w wykonaniu przedmiotu umowy, na zasobach których Wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie wykaże spełnienie w/w warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia;
f) w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zmówienia;
g) w zakresie zmiany osób uprawnionych do wykonywania funkcji kierowniczych- w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania, w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego, osoby legitymującej się odpowiednio uprawnieniami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu określonymi w Rozdziale 21 ust. 1 lit. c) lub lit. d) lub lit. e) lub lit. f) specyfikacji warunków zamówienia do postępowania o udzielenie zamówienia z dnia ……………… r.
Warunkiem dokonania w/w zmian umowy jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złozyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy - strony https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-12 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii - Przeczyce
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Modernizacja dachów w placówkach oświatowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jastrzębie-Zdrój: Budowa oświetlenia przy ul. Powstańców Śl. w Jastrzębiu-Zdroju
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jastrzębie-Zdrój: Morcinkowy Skwer Marzeń - Osiedlowe Pergole.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja dachów w placówkach oświatowych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI