Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa parkingu oraz przebudowa chodników wzdłuż budynków oznaczonych Dąbrowskiego 46‑56
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338429311
1.5.8.) Numer faksu: +48338429199
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parkingu oraz przebudowa chodników wzdłuż budynków oznaczonych Dąbrowskiego 46‑56
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa729727-8d61-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000893/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa parkingu oraz przebudowa chodnika wzdłuż budynków przy ul. Dąbrowskiego 46-56
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się ID postępowania, tj. ZP.271.8.2021.IV2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zp@um.oswiecim.pl.3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 2 pkt 2 adres e‑mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021.IV
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 614533,70 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu oraz przebudowa chodników wzdłuż budynków oznaczonych Dąbrowskiego 46‑56 w zakresie: budowy miejsc postojowych i jezdni manewrowej, chodników, sieci kanalizacji deszczowej, sieci elektroenergetycznej i oświetlenia terenu, przebudowy chodników i opasek wokół budynków.2. Lokalizacja przedsięwzięcia. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach 2006/904 i 2006/905 w Oświęcimiu pomiędzy jezdnią ulicy Dąbrowskiego, Parkiem Pokoju, budynkiem wielorodzinnym Dąbrowskiego 46‑56 oraz chodnikiem wzdłuż ulicy Słowackiego.3. Ogólna charakterystyka zadania. W ramach zamierzenia inwestycyjnego zakłada się rozbiórkę chodników, opasek i placów, karczowanie pni wyciętych drzew, budowę miejsc postojowych i jezdni manewrowej, drogi pożarowej, chodników, opasek, sieci kanalizacji deszczowej, wpustów deszczowych z przykanalikami, sieci elektroenergetycznej i lamp oświetlenia terenu, przebudowę chodników i opasek wokół budynków, przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu a także wykonanie oznakowania docelowej organizacji ruchu, nasadzeń zieleni i montaż elementów małej architektury.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) karczowanie pni drzew z wywozem karpiny2) rozebranie nawierzchni opasek, chodników i placów z kostki betonowej, płytek betonowych chodnikowych i mieszanki mineralno‑bitumicznej z wywozem materiałów z rozbiórki3) rozebranie istniejących warstw podbudowy, obrzeży, krawężników, ław krawężnikowych z wywozem materiałów z rozbiórki4) demontaż trzepaka, ławek, kosza na śmieci oraz oznakowania organizacji ruchu,5) korytowanie pod warstwy konstrukcyjne jezdni manewrowej, miejsc postojowych, chodników, opasek i drogi pożarowej wraz z odwiezieniem nadmiaru gruntu6) profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz ułożenie geowłókniny separacyjno‑filtrującej7) wykonanie warstw konstrukcyjnych pod jezdnię manewrową, miejsca postojowe, drogę pożarową, chodniki i opaski8) wykonanie ław betonowych, zabudowa obrzeży i krawężników betonowych oraz ścieków z kostki betonowej9) wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubość 8 cm, jezdni manewrowej, miejsc postojowych, drogi pożarowej, chodników10) wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej grubość 6 cm11) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu12) budowa 4 studni kanalizacyjnych betonowych Ø1000 mm13) budowa sieci kanalizacji deszczowej Ø250 mm14) budowa 14 wpustów deszczowych Ø500 mm i przykanalików Ø200 m15) wykonanie regulacji wysokościowej istniejących studzienek kanalizacyjnych16) budowa 4 stanowisk oświetleniowych z zastosowaniem fundamentów B‑71, słupów SAL‑8,5 WŁ 1/1,5/3,2/5 oraz opraw CUDDLE LED 48W17) budowa sieci oświetlenia terenu kablem typu YAKXs 4x35mm218) przebudowa istniejących sieci elektroenergetycznych19) zabezpieczenie istniejących i nowych sieci kablowych nN oraz teletechnicznych rurami osłonowymi20) regulacja wysokościowa istniejących studzienek teletechnicznych z wymianą ram i pokryw21) wykonanie robót w postaci plantowania terenu, humusowania z obsianiem trawą oraz nasadzeń drzew wraz z pielęgnacją wszystkich nasadzeń przez okres 2 lat od daty odbioru22) dostawa i montaż trzepaka osiedlowego, 5 ławek, 2 koszy na odpady oraz kosza na odchody zwierzęce (wzory wyżej wymienionych elementów zamieszczono w części „elementy małej architektury”).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
77211600-8 - Sadzenie drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny oferty:1) Nazwa kryterium: cena ofertowa brutto (K1). Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wartości wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym „Cena ofertowa brutto (z podatkiem od towarów i usług)”, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w rozdziale XVI ust. 7 SWZ. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena ofertowa brutto będzie obliczona według wzoru: K1=(Cmin/C)x60, gdzie K1-ilość punktów przyznana ofercie ocenianej, C-cena oferty ocenianej, Cmin-najniższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku. Powyższe działanie nie ma zastosowania w sytuacji, gdy w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.2) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia (K2). Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w ofercie określonej w pełnych miesiącach długości okresu gwarancji jakości i rękojmi, o których mowa w rozdziale III ust. 14 SWZ. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium gwarancja i rękojmi będzie obliczona jako stosunek długości okresu gwarancji i rękojmi wskazanego w ofercie ocenianej do najdłuższego okresu gwarancji i rękojmi spośród wszystkich ofert ocenianych, według wzoru: K2=(GR/GRmax)x40, gdzie K2-ilość punktów przyznana ofercie w kryterium gwarancja i rękojmia, GR-okres gwarancji i rękojmi wskazany w ofercie ocenianej, GRmax-najdłuższy okres spośród wszystkich ocenianych ofert. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku. Długość oferowanego okresu gwarancji i rękojmi należy określić w pełnych miesiącach kalendarzowych. Jeśli Wykonawca wskaże termin przy użyciu wartości ułamkowych lub dni ocena oferty zostanie dokonana przez uwzględnienie tylko pełnych miesięcy. W przypadku wskazania terminu za pomocą jednostki innej niż miesiąc kalendarzowy Zamawiający dokona przeliczenia na miesiące, z zastrzeżeniem określonym w zdaniu poprzednim. Okres gwarancji jakości i rękojmi: minimum 60 miesięcy, maksimum 72 miesiące kalendarzowe. W przypadku wskazania w ofercie okresu krótszego niż 60 miesięcy Zamawiający odrzuci ofertę jako nieodpowiadającą treści SWZ. W przypadku wskazania w ofercie okresu dłuższego niż 72 miesiące Zamawiający przyzna ofercie maksymalną ilość punktów przewidzianą dla opisywanego kryterium, tzn. 40 punktów. Do umowy natomiast, zostanie wpisana długość okresu gwarancji zaoferowana przez Wykonawcę w ofercie. Jeśli Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże długości okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający przyjmie za zaoferowany okres minimalny wskazany w SWZ, tzn. 60 miesięcy. 3) Sumaryczna ocena oferty. Ocena oferty stanowić będzie sumę punktów przyznanych w poszczególnym kryterium, według wzoru:Ilość punktów przyznana ofercie=K1+K2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7