Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa parkingu ogólnodostępnego przy ul. Pułaskiego w Wojkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 327602086
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.koltun@wojkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wojkowice.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parkingu ogólnodostępnego przy ul. Pułaskiego w Wojkowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4149390e-8d5b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006726/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa parkingu ogólnodostępnego przy ul. Pułaskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.wojkowice.bip.net.pl/?c=2073.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert), w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt II), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: m.koltun@wojkowice.plwww.wojkowice.bip.net.pl/?c=207
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email: m.koltun@wojkowice.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Wojkowice, z siedzibą: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice; Inspektor Ochrony Danych: iod@wojkowice.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Budowa parkingu ogólnodostępnego przy ul. Pułaskiego w Wojkowicach; WPM.271.5.2021 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych w ilości 10 stanowisk, w tym jedno stanowisko postojowe przeznaczone dla uprawnionej osoby niepełnosprawnej o obniżonej sprawności ruchowej lub dla kierującego pojazdem przewożącego taką osobę o całkowitej powierzchni zabudowy 308,5m2.Zakres prac obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane: 1) wytyczenie rzędnych geodezyjnych,2) korytowanie do wymaganej głębokości,3) profilowanie dna koryta placu, wykonanie ław betonowych z oporem z betonu C12/15 pod krawężnik i obrzeża stanowiących obramowanie placu, 4) wykonanie nawierzchni ścieralnej na podbudowie tłuczniowej o grubości odpowiedniej dla kategorii ruchu KR 1:- montaż krawężników 15x30 cm i 15x22 cm betonowych oraz obrzeży,- wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 28 cm, o granulacji 31,5-63 mm,- wykonanie podbudowy tłuczniowej gr.15 cm, o granulacji 0-31,5 mm,- montaż nawierzchni ścieralnej z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i z płyt betonowych ażurowych.Roboty towarzyszące – wykonywane ręcznie: • zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych sN i nN własności TAURON DYSTRYBUCJA S.A. rurami PCV dwudzielne - zgodnie z zaleceniami właściciela sieci, • kształtowanie terenów zielonych - wyrównanie i humusowanie, obsadzanie krzewami i obsiane trawą - przyległego terenu,• oznakowanie miejsca zarezerwowanego dla osoby niepełnosprawnej - malowanie linii i powierzchni,• montaż barierek ochronnych chodnikowych zabezpieczających istniejącą komorę ciepłowniczą,• uzupełnienie nawierzchni asfaltobetonowej jezdni wzdłuż wymienianego istniejącego krawężnika na krawężnik niski, najazdowy na zjazdach w ul. Jana III Sobieskiego (boczna) i ul. Kosynierów.Wykaz istniejących obiektów budowlanych:• sieć energetyczna,• sieć ciepłownicza,• sieć teletechniczna nieustalonej własności,• sieć wodociągowa,• sieć gazowa.Teren przeznaczony pod budowę parkingu zlokalizowany jest na działce nr 710/2, 960, 2131/8 w Wojkowicach u zbiegu ulic: Pułaskiego, Kosynierów i ul. Jana III Sobieskiego (boczna) dla których Inwestor posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.Budowa parkingu jest zgodna z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Wojkowice.Miejsce planowanej budowy parkingu to teren nieurządzony, obecnie wykorzystywany jest do parkowania samochodów w sposób niezorganizowany powodując degradację terenu, w tym terenu zielonego. Wjazd na parking planowany jest z ulicy ul. Jana III Sobieskiego (boczna) i ul. Kosynierów.Wymiary miejsc postojowych:- miejsca ogólnodostępne - 5,0x2,5m,- miejsce dla osoby niepełnosprawnej – 5,0x3,6m,- szerokość drogi manewrowej – 5,5 m, - szerokość zjazdów – min. 5,0 m.Celem budowy jest zapewnianie miejsca do parkowania samochodów głównie przez osoby korzystające z sieci usług handlowych zlokalizowanych w tym rejonie, a także podniesienie estetyki miejsc przestrzeni publicznej dla mieszkańców. Zakłada się:• wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i płyt betonowych ażurowych na podbudowie tłuczniowej, • obramowanie parkingu i rozdzielenie rodzajów nawierzchni krawężnikami betonowymi drogowych i najazdowymi.Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania działki budowlanej lub terenu. Lp. Opis planowanego zakresu jednostka ilość1. planowana nawierzchnia: - z kostki brukowej betonowej m 2 195,5 - z płyt betonowych ażurowych m 2 113,0Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną - projekt budowlano architektoniczny drogowy, projekt wykonawczy drogowy, dokumentacja formalno-prawna w tym: informacja o braku sprzeciwu do rozpoczęcia zamierzenia budowlanego, zgłoszenie robót budowlanych, zgoda Wspólnoty Mieszkaniowej, wywiady branżowe, wypis z miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Wojkowice, akceptacja koncepcji, opinia geotechniczna oraz projekt czasowej organizacji ruch (ORT), projekt stałej (docelowej) organizacji ruchu (DOR), Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), uzgodnienia, przedmiar robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych