IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały (z wyłączeniem materiałów roślinnych) i zainstalowane urządzenia |
30,00 |
Doświadczenie personelu – kierownika robót sanitarnych |
5,00 |
Doświadczenie personelu - kierownika budowy |
5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy, których zakres, charakter oraz warunki wprowadzania sąokreślone we wzorze umowy, w szczególności w § 19 Wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 5 doSIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-17, godzina:
08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Do oferty należy dołączyć:1) Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych przedmiarów stanowiącychzałącznik nr 7 do SIWZ;2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ), które należy złożyćw formie pisemnej;3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ),które należy złożyć w formie pisemnej; 4) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzoremumowy, oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu ofertowym(Załącznik nr 1 do SIWZ);5) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawca korzysta ze zdolnościlub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy – jeśli dotyczy;6) Oświadczenie o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw - zgodnie zZałącznikiem nr 1 do SIWZ (zalecane, nie wymagane); 7) Oświadczenie o spełnianiu wymogów wynikających z RODO;8) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się oudzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginalebądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem;9) Informację o podwykonawcach, w tym o procentowym lub wartościowym udziale w realizacjizamówienia – jeśli dotyczy.10) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.II. UWAGA - DOTYCZĄCA WSZYSTKICH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW:‒ Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychspełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiającyposiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocąbezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniuustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne (tekst jednolity: Dz. U. 2020, poz. 346),‒ w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formieelektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych bazdanych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcęoświadczenia lub dokumenty,‒ w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie brakupodstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznejpod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danychprowadzonych w języku innym niż język polski, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawieniatłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przezZamawiającego dokumentów,‒ w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się wposiadaniu Zamawiającego, lub gdy Zamawiający ma wiedzę, że je posiada (i nie potrzebujewskazania Wykonawcy), w szczególności przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu)korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W tym celu wodpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów lub oświadczeń Wykonawca powinienpodać numer postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub nazwę postępowania irok w którym było prowadzone. ‒ jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniach złożonych wraz z ofertą(Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymagapoprzez żądanie dokumentów, w szczególności, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziałuSIWZ, Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od Wykonawcy. W takimprzypadku dowodem spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brakupodstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez Wykonawcę lub odpowiednioprzez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych wart. 22a ustawy, w oświadczeniu.III. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowaniaich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowyw sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwodo występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscywspólnicy podpiszą ofertę.2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie zRozdziałem XV SIWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo dowystępowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscywspólnicy podpiszą ofertę.UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samąnazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawcówwystępujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, zgodnie zZałącznikiem nr 2 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Dokument ten stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (żaden z Wykonawcówwspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu, co oznacza, że oświadczenie w tymzakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Natomiast oświadczenie(Załącznik nr 3 do SIWZ), które stanowi wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału wpostępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniupotwierdza jego spełnianie.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnikWykonawców składających wspólną ofertę.IV. 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownychsytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, może polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (dot. warunków udziału wpostępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 Rozdziału VIII SIWZ), niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, żerealizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty.3. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt 2 musi wynikać w szczególności:- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówieniapublicznego,- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizujeusługi, których wskazane zdolności dotyczą.4. Zamawiający ocenia czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lubzawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu.Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że podmiot trzeci nie podlegawykluczeniu zgodnie ze wzorem (Załącznik nr 2 do SIWZ).5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia(Rozdział VIII pkt 3 SIWZ), Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeślipodmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzająspełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotówpodstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przezZamawiającego:1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub2) zobowiązał się do osobistego wykonania zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lubzawodowe, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału.7. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przezZamawiającego w pkt 3 Rozdziału VIII SIWZ, polega na zdolnościach innych podmiotów, na zasadachokreślonych powyżej, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącymZałącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ w zakresieudostępnianego zasobu. 8. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunkówudziału w postępowaniu w zakresie zdolności, na których Wykonawca polegał w celu wykazaniaspełniania tych warunków (dokumenty wskazane w pkt 3 Rozdziału IX SIWZ), w oryginale lub kopiipoświadczonej za zgodność z oryginałem przez ten podmiot.V. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przedłożyć umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.