IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium: 1) na Część I zamówienia w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); 2) na Część II zamówienia w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100; 3) na Część III zamówienia w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100); 4) na Część IV zamówienia w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100); 5) na Część V zamówienia w wysokości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100); najpóźniej do dnia 14.03.2018 r. do godz. 09:50.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
długość okresu gwarancji i rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki realizacji umowy, w tym przewidziane zmiany warunków umowy, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-03-14, godzina:
09:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
2018-05-12 okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Warunki otwarcia ofert Data: 14/03/2018 Czas lokalny: 10:00 Miejsce: Sala Posiedzeń Rady Miejskiej MAGISTRAT 32-020 Wieliczka ul. Powstania Warszawskiego 1 (parter). Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert Zamawiający podaje nazwy, (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, okresu gwarancji i rękojmi, terminu wykonania zamówienia, terminu płatności faktur. 2. Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego w formule zaprojektuj i wybuduj. Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy dotyczące robót budowlanych. Z uwagi na fakt, iż wartość robót budowlanych w odniesieniu do całego projektu (ZIT) przekracza kwoty o których mowa w art. 11 ust. 8 uPzp, do nin. zamówienia stosuje się przepisy właściwe dla zamówień o wartości przekraczających kwoty, o których mowa w art. 11 ust. 8 uPzp. 3. Przez termin zakończenia wykonania zamówienia (t.j. zakończenia umowy) rozumie się wykonanie Przedmiotu umowy wraz z odbiorem końcowym i uzyskaniem przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu (jeżeli jest wymagane). Przekazanie terenu robót Wykonawcy celem wykonania robót budowlanych nastąpi zgodnie z ustaleniami przeprowadzonymi z Dyrektorem Wydziału ds. Inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Wieliczka, na podstawie sporządzonego protokołu przekazania placu budowy. 4. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 01.02.2018 r. i opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 03.02.2018 r. pod nr 2018/S 024-050183.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I: Budowa parkingu w systemie P&R w miejscowości Kokotów na działce nr 4/10 (przed podziałem 4/6),gm. Wieliczka. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej orazwykonanie i odbiór pełnego zakresu robót budowlanych polegających na budowie parkingu zewnętrznego wKokotowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2. W ramach opracowań projektowych Wykonawca zobowiązany jest m. in. do: - sporządzenia i pozyskanie kompletnej dokumentacji w zakresie niezbędnym do projektowania przedmiotuzamówienia, - sporządzenia projektów budowlanych w zakresie programu funkcjonalno – użytkowego, uzyskaniewynikających z przepisów: opinii, decyzji, uzgodnień i po uzgodnieniu rozwiązań z inwestorem uzyskanieprawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia projektów wykonawczych w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersjielektronicznej, - sporządzenia przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersjielektronicznej, - sporządzenia i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu realizacji inwestycji, - sporządzenia dokumentacji powykonawczej zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym - pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane Ponadto Wykonawca zobowiązuje się dokonać nieodpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego. 3. Planowany zakres prac inwestycyjnych obejmuje między innymi: - wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Główny zakres robót budowlanych przewidzianych w ramach zaplanowanej inwestycji obejmuje w szczególności: wybudowanie parkingu zewnętrznego w Kokotowie w systemie P&R wraz z zatokami „Kiss& Ride” na 142 samochody osobowe, w tym 6 stanowisk dla osób niepełnosprawnych, 3 stanowiska dla motocykli, 30 stojaków dla przechowywania rowerów wraz z ich zadaszeniem, z kanalizacją opadową,oświetleniem zewnętrznym, elementami malej architektury, zielenią ozdobną oraz ich częściowym wygrodzeniem, szlabanami na wjeździe i wyjeździe z parkingu, dostawa i montaż urządzeń tworzącymi system monitoringu wraz z włączeniem go do systemu monitoringu miasta i uzupełnieniem stanowiska monitorowania o niezbędne urządzenia, wykonanie systemu zarządzania dostępnością tj. terminali i szlabanów oraz dostawa i montaż serwerów do ich obsługi oraz zapewnienie na etapie projektowym i wykonawczym pełnej funkcjonalności systemów zarządzania dostępnością do parkingów wg standardów określonych w porozumieniu pomiędzy Gminą Wieliczka a Województwem Małopolskim z dnia 3 kwietnia 2017 r., wykonanie informacji wizualnej w postaci tablic informacyjnych i oznaczeń poziomych tworzących jednolity system oznakowania. uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 5 egz.w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do ewentualnego uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jeżeli będzie ono wymagane. Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane prawem uzgodnienia i decyzje niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych a następnie do uzyskania od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie ono wymagane lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania obiektu bez sprzeciwu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 71222000-0, 71320000-7, 45111300-1, 71220000-6, 71000000-8, 45100000-8, 45112710-5, 45223300-9, 45233123-7, 45233161-5, 45233142-6, 45233270-2, 45310000-3, 63712400-7, 45332300-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
długość okresu gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Planowany termin wykonania zamówienia: do dnia 31.10.2020 r., przy czym termin wykonania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę: 28.09.2018r.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II: Budowa parkingu w systemie P&R w miejscowości Węgrzce Wielkie na działkach nr 78, 79, 80, 81, gm. Wieliczka. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej orazwykonanie i odbiór pełnego zakresu robót budowlanych polegających na budowie parkingu zewnętrznego wWęgrzcach Wielkich wraz z drogą dojazdową i infrastrukturą towarzyszącą. 2. W ramach opracowań projektowych Wykonawca zobowiązany jest m. in. do: - sporządzenia i pozyskanie kompletnej dokumentacji w zakresie niezbędnym do projektowania przedmiotuzamówienia, - sporządzenia projektów budowlanych w zakresie programu funkcjonalno – użytkowego, uzyskaniewynikających z przepisów: opinii, decyzji, uzgodnień i po uzgodnieniu rozwiązań z inwestorem uzyskanieprawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia projektów wykonawczych w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersjielektronicznej, - sporządzenia przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersjielektronicznej, - sporządzenia i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu realizacji inwestycji, - sporządzenia dokumentacji powykonawczej zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym - pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane Ponadto Wykonawca zobowiązuje się dokonać nieodpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego. 3. Planowany zakres prac inwestycyjnych obejmuje między innymi: - wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Główny zakres robót budowlanych przewidzianych w ramach zaplanowanej inwestycji obejmuje w szczególności: wybudowanie parkingu zewnętrznego w Węgrzcach Wielkich w systemie Park & Ride wraz z zatokami „Kiss & Ride” na 42 samochody osobowe w tym 3 stanowiska dla osób niepełnosprawnych,3 stanowiska dla motocykli, 30 stojaków dla przechowywania rowerów wraz z ich zadaszeniem, z kanalizacją opadową, oświetleniem zewnętrznym, elementami malej architektury, zielenią ozdobną oraz ich częściowym wygrodzeniem, szlabanami na wjeździe i wyjeździe z parkingu, dostawa i montaż urządzeń tworzącymi system monitoringu wraz z włączeniem go do systemu monitoringu miasta i uzupełnieniem stanowiska monitorowania o niezbędne urządzenia, wykonanie systemu zarządzania dostępnością tj. terminali i szlabanów oraz dostawa i montaż serwerów do ich obsługi oraz zapewnienie na etapie projektowym i wykonawczym pełnej funkcjonalności systemów zarządzania dostępnością do parkingów wg standardów określonych w porozumieniu pomiędzy Gminą Wieliczka a Województwem Małopolskim z dnia 3 kwietnia 2017 r., wykonanie informacji wizualnej w postaci tablic informacyjnych i oznaczeń poziomych tworzących jednolity system oznakowania,wybudowanie drogi dojazdowej o szer. 6 m i dł. 194 m. - uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 5 egz.w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do ewentualnego uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jeżeli będzie ono wymagane. Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane prawem uzgodnienia i decyzje niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych a następnie do uzyskania od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie ono wymagane lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania obiektu bez sprzeciwu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 71222000-0, 71320000-7, 45111300-1, 71220000-6, 71000000-8, 45100000-8, 45112710-5, 45223300-9, 45233123-7, 45233161-5, 45233142-6, 45233270-2, 45310000-3, 63712400-7, 45332300-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
długość okresu gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Planowany termin wykonania zamówienia: do dnia 31.10.2020 r., przy czym termin wykonania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę: 28.09.2018r.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część III: Budowa dróg dla rowerów o łącznej długości 8810 m w gminie Wieliczka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej orazwykonanie i odbiór pełnego zakresu robót budowlanych polegających na budowie dróg dla rowerów onawierzchni bitumicznej lub z kostki brukowej wraz z niezbędnym oznakowaniem w postaci znaków drogowychpionowych i poziomych oraz sygnalizacją świetlną. Do wyceny należy przyjąć: - 7 810 m – szerokość dróg dla rowerów 2,5 m; 1 000 m – szerokość dróg dla rowerów 1,5 m; - 4 205 m2 – nawierzchnia z kostki brukowej; 16 820 m2 – nawierzchnia bitumiczna. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmianę długości, szerokości oraz nawierzchni dróg dlarowerów zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. 2. W ramach opracowań projektowych Wykonawca zobowiązany jest m. in. do: - sporządzenia i pozyskanie kompletnej dokumentacji w zakresie niezbędnym do projektowania przedmiotu zamówienia, - sporządzenia projektów budowlanych w zakresie programu funkcjonalno – użytkowego, uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, decyzji, uzgodnień i po uzgodnieniu rozwiązań z inwestorem uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/decyzji ZRID w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia projektów wykonawczych w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersjielektronicznej, - sporządzenia przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersjielektronicznej, - sporządzenia i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu realizacji inwestycji, - sporządzenia dokumentacji powykonawczej zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym - pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane Ponadto Wykonawca zobowiązuje się dokonać nieodpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich wzakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego. 3. Planowany zakres prac inwestycyjnych obejmuje między innymi: - wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przezZamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę/decyzji ZRID. Główny zakres robót budowlanych przewidzianych w ramach zaplanowanej inwestycji obejmuje wszczególności: wybudowanie dróg dla rowerów zgodnie z PFU o następującym przebiegu: Odcinek nr 1: długość 1680 m, Dz. nr 199/10, 569/1, 569/2, 13, 1770/1, ul. Krakowska (od ul. Ochota) – rondoSadowa/Kościuszki, Odcinek nr 2: długość 1660 m, Dz. nr 1770/2, 1771, 1778, 229/7, rondo Sadowa/Kościuszki – stawy Grabówki, Odcinek nr 3: długość 750 m, Dz. nr 1777, stawy Grabówki – ul. Jasna, Odcinek nr 4: długość 490 m, Dz. nr 227/3, park Mickiewicza, Odcinek nr 5: długość 390 m, Dz. nr 204, 125/1, 125/2, 124/2, 123/2, Trakt Solny – ul. Narutowicza, Odcinek nr 9: długość 560 m, Dz. nr 1605/1, 1605/3, ul. Niepołomska od Kampusu do skrzyżowania z DK94 Odcinek nr 10: długość 1400 m, Dz. nr 1633, 1606/1, 776/11, rondo Kampus-Powstania Styczniowego – ul.Zielna, Odcinek nr 15: długość 1290 m, Dz. nr 131, 42, 130/2, 129/2, 128/7, 112, 508, 273, 455/2, 491, 490, 178, ul.Kolonia wzdłuż wału lub wałem potoku Zabawka, Odcinek nr 19: długość 590 m, Dz. nr 273, drugą stroną wału potoku Serafa, - uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 5 egz.w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do ewentualnego uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jeżeli będzie ono wymagane. Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane prawem uzgodnienia i decyzje niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych a następnie do uzyskania od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie ono wymagane lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania obiektu bez sprzeciwu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 71222000-0, 71320000-7, 45111300-1, 71220000-6, 71000000-8, 45100000-8, 45112710-5, 45223300-9, 45233123-7, 45233161-5, 45233142-6, 45310000-3, 45332300-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
długość okresu gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Planowany termin wykonania zamówienia: do dnia 28.06.2019 r., przy czym: - termin wykonania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę: 31.07.2018r. - termin wykonania robót budowlanych – 3 340 m dróg dla rowerów (odcinek nr 1 i 2): 30.11.2018r. - termin wykonanie robót budowlanych – pozostałe odcinki dróg dla rowerów: 28.06.2019r.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część IV: Budowa dróg dla rowerów o łącznej długości 6340 m w gminie Wieliczka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie i odbiór pełnego zakresu robót budowlanych polegających na budowie dróg dla rowerów o nawierzchni bitumicznej lub z kostki brukowej wraz z niezbędnym oznakowaniem w postaci znaków drogowych pionowych i poziomych oraz sygnalizacją świetlną. Do wyceny należy przyjąć: - 4 340 m – szerokość dróg dla rowerów 2,5 m; 2 000 m – szerokość dróg dla rowerów 2 m; - 2 970 m2 – nawierzchnia z kostki brukowej; 11 880 m2 – nawierzchnia bitumiczna. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmianę długości, szerokości oraz nawierzchni dróg dlarowerów zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. 2. W ramach opracowań projektowych Wykonawca zobowiązany jest m. in. do: - sporządzenia i pozyskanie kompletnej dokumentacji w zakresie niezbędnym do projektowania przedmiotu zamówienia, - sporządzenia projektów budowlanych w zakresie programu funkcjonalno – użytkowego, uzyskaniewynikających z przepisów: opinii, decyzji, uzgodnień i po uzgodnieniu rozwiązań z inwestorem uzyskanieprawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/decyzji ZRID w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersjielektronicznej, - sporządzenia projektów wykonawczych w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersjielektronicznej, - sporządzenia przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersjielektronicznej, - sporządzenia i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu realizacji inwestycji, - sporządzenia dokumentacji powykonawczej zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym - pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane Ponadto Wykonawca zobowiązuje się dokonać nieodpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego. 3. Planowany zakres prac inwestycyjnych obejmuje między innymi: - wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przezZamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę/decyzji ZRID. Główny zakres robót budowlanych przewidzianych w ramach zaplanowanej inwestycji obejmuje wszczególności: wybudowanie dróg dla rowerów zgodnie z PFU o następującym przebiegu: Odcinek nr 13: długość 790 m, Dz. nr 302/1, P&R Kokotów – wiadukt DP2039K, Odcinek nr 17: długość 400 m, Dz. nr 848/1, ul. Kolejowa – ul. Szkolna, Odcinek nr 18: długość 1000 m, Dz. nr 15, 516, 273, 454, DP20389K do mostu nad Drwiną i ronda ŚDM, Odcinek nr 20: długość 580 m, Dz. nr 1/15, ul. Kokotowska – Szeląg, Odcinek nr 21: długość 890 m, Dz. nr 302/1, 305/1. 358/4, 350/5, 358/5, ul. Kokotowska – P&R Kokotów, Odcinek nr 22: długość 1880 m, Dz. nr 1164, 1166/1, 1168/3, 1169/3, 1170/1, 1171/1, 1172/1, 1173/1, 1174/1,1175/1, 1176/1, 1192/1, 1193/1, 1194/1, 1195/1, 1198/1, 1206, 1205, 1204, 1209/1, 1212/1, 1214/1, 1215/1,1216/1, 1217/1, 1218/1, 1226, 1225/1, 1224/1, 1223/1, 1222/1, 1221/1, 1220/1, 1219/1, 1227/2, 1237/1, 1238/1,1239/1, 1240/1, 1241/1, 1242/1, od Zakrzowa przez ul. Techniczną wzdłuż A4 Odcinek nr 23: długość 800 m, Dz. nr 131, 42, 130/2, 129/2, 128/7, 112, 508, 273, 455/2, 491, 490, 178, SAG odcinek AB – ul. Kolonia, - uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 5 egz.w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do ewentualnego uzyskania pozwolenia naużytkowanie, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jeżeli będzie ono wymagane. Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane prawem uzgodnienia i decyzje niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych a następnie do uzyskania od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie ono wymagane lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania obiektu bez sprzeciwu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 71222000-0, 71320000-7, 45111300-1, 71220000-6, 71000000-8, 45100000-8, 45112710-5, 45223300-9, 45233123-7, 45233161-5, 45233142-6, 45310000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
długość okresu gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Planowany termin wykonania zamówienia: do dnia 31.10.2020 r., przy czym termin wykonania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę: 28.09.2018r.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część V: Budowa dróg dla rowerów o łącznej długości 9870 m w gminie Wieliczka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie i odbiór pełnego zakresu robót budowlanych polegających na budowie dróg dla rowerów o nawierzchni bitumicznej lub z kostki brukowej wraz z niezbędnym oznakowaniem w postaci znaków drogowych pionowych i poziomych oraz sygnalizacją świetlną. Do wyceny należy przyjąć: - 7 870 m – szerokość dróg dla rowerów 2,5 m; 2 000 m – szerokość dróg dla rowerów 1,5 m; - 4 535 m2 – nawierzchnia z kostki brukowej; 18 140 m2 – nawierzchnia bitumiczna. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmianę długości, szerokości oraz nawierzchni dróg dla rowerów zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. 2. W ramach opracowań projektowych Wykonawca zobowiązany jest m. in. do: - sporządzenia i pozyskanie kompletnej dokumentacji w zakresie niezbędnym do projektowania przedmiotu zamówienia, - sporządzenia projektów budowlanych w zakresie programu funkcjonalno – użytkowego, uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, decyzji, uzgodnień i po uzgodnieniu rozwiązań z inwestorem uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/decyzji ZRID w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia projektów wykonawczych w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersjielektronicznej, - sporządzenia przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersjielektronicznej, - sporządzenia i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu realizacji inwestycji, - sporządzenia dokumentacji powykonawczej zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym - pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane Ponadto Wykonawca zobowiązuje się dokonać nieodpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich wzakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego. 3. Planowany zakres prac inwestycyjnych obejmuje między innymi: - wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę/decyzji ZRID. Główny zakres robót budowlanych przewidzianych w ramach zaplanowanej inwestycji obejmuje wszczególności: wybudowanie dróg dla rowerów zgodnie z PFU o następującym przebiegu: Odcinek nr 7: długość 3000 m, Dz. nr 77, 29/3, Rożnowa wzdłuż DW964 – potok Wilga, Odcinek nr 8: długość 1500 m, Dz. nr 522, 10, 379, 383/6, 97, Rożnowa – Mietniów, Odcinek nr 12: długość 960 m, Dz. nr 1519, ul. Winnicka, Odcinek nr 16: długość 590 m, Dz. nr 302/1, wzdłuż drogi serwisowej A4 pomiędzy drogą serwisową a liniąkolejową do P&R Węgrzce Wielkie, Odcinek nr 24: długość 3100 m, Dz. nr 257, 329/1, 238/1, 328/3, 24, 165/2, 170, 1, 195, 36, 272, Siercza –Koźmice Wielkie, Odcinek nr 25: długość 720 m, Dz. nr 45/2, 102/2, 44/2, Pawlikowice – Koźmice, - uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 5 egz.w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do ewentualnego uzyskania pozwolenia naużytkowanie, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jeżeli będzie ono wymagane. Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane prawem uzgodnienia i decyzje niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych a następnie do uzyskania od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie ono wymagane lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania obiektu bez sprzeciwu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5, 71222000-0, 71320000-7, 45111300-1, 71220000-6, 71000000-8, 45100000-8, 45112710-5, 45223300-9, 45233123-7, 45233161-5, 45233142-6, 45310000-3, 45332300-6, 71222000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
długość okresu gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Planowany termin wykonania zamówienia: do dnia 31.10.2020 r., przy czym termin wykonania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę: 28.09.2018r.