BUDOWA OTWARTYCH STREF AKTYWNOŚCI W GMINIE DĘBOWIEC

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA OTWARTYCH STREF AKTYWNOŚCI W GMINIE DĘBOWIEC
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDębowiec
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Dębowiec
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-28
  • Numer ogłoszenia566934-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 566934-N-2019 z dnia 2019-06-28 r.

Urząd Gminy Dębowiec: BUDOWA OTWARTYCH STREF AKTYWNOŚCI W GMINIE DĘBOWIEC
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
BUDOWA OTWARTYCH STREF AKTYWNOŚCI W GMINIE DĘBOWIEC
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dębowiec, krajowy numer identyfikacyjny 53875100000000, ul. Dębowiec   101 , 38-220  Dębowiec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 413 730, e-mail debowiecug@pro.onet.pl, faks 134 413 028.
Adres strony internetowej (URL): www.debowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA OTWARTYCH STREF AKTYWNOŚCI W GMINIE DĘBOWIEC
Numer referencyjny: RG 271.5.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach „programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) Edycja 2019” ogłoszonego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane związane z dostawą, montażem i budową Otwartych Stref Aktywności zlokalizowanych w 5 różnych miejscowościach leżących na terenie gminy Dębowiec. Łączna ilość robót obejmuje: 1) dostawę i montaż siłowni plenerowych w ilości szt. 30 (po 6 sztuk elementów siłowni plenerowych w 5 miejscowościach), 2) budowa „stref relaksu” (składających się z 2 urządzeń do gier, 4 sztuk ławek, 2 koszy na śmieci, 1 stojaka na rowery w 5 miejscowościach), 3) Budowa nawierzchni „strefy relaksu” z kostki brukowej w 5 miejscowościach, 4) Zasadzenia roślin ozdobnych w „strefach relaksu” w 5 miejscowościach, 5) Montaż tablic informacyjnych w „strefach relaksu” w 5 miejscowościach, 6) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót. Przedmiot zamówienia został podzielony na V (pięć) części. Każda miejscowość stanowi odrębną część. Podział na części oznacza, że Wykonawcy mogą złożyć swoje oferty oddzielnie na każdą część lub łącznie na wszystkie części. Zamawiający posiada dokumentacje projektowe, pozwolenia i zgłoszenia robót budowlanych oraz pozytywne decyzje organu wydającego pozwolenia: Podział przedmiotu zamówienia na następujące części: Część I: Budowa otwartej strefy aktywności na działce nr ewid. 1990/1 w miejscowości Duląbka - zgłoszenie robót znak: AB.6743.6.20.2019. 1. Zakres robót obejmuje: budowę siłowni plenerowej oraz budowę „strefy relaksu”. Siłownia plenerowa wyposażona w 6 różnych urządzeń na 6 pylonach: (biegacz wolnostojący, orbitrek, steper, wioślarz, wyciąg górny, twister + wahadło). Powierzchnia terenu siłowni plenerowej - trawiasta. „Strefa relaksu” składać się ma z 2 urządzeń do gier, tj. betonowy stół do tenisa oraz stół do gry w warcaby lub szachy, 4 ławki, 1 stojak na rowery oraz nasadzenia zieleni. Zakres obejmuje też montaż tablicy informacyjnej. Nawierzchnię „strefy relaksu” o powierzchni 29,2m2 należy wykonać z kostki brukowej gr 6 cm. Ponadto w zakresie jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Część II: Budowa otwartej strefy aktywności na działce nr ewid. 1405/1 w miejscowości Dobrynia - zgłoszenie robót znak: AB.6743.6.19.2019. 2. Zakres robót obejmuje budowę siłowni plenerowej oraz budowę „strefy relaksu”. Siłownia plenerowa wyposażona w 6 różnych urządzeń na 6 pylonach: (biegacz wolnostojący, orbitrek, steper, wioślarz, wyciąg górny, twister + wahadło). Powierzchnia terenu siłowni plenerowej - trawiasta. „Strefa relaksu” składać się ma z 2 urządzeń do gier, tj. betonowy stół do tenisa oraz stół do gry w warcaby lub szachy, 4 ławki, 1 stojak na rowery oraz nasadzenia zieleni. Zakres obejmuje też montaż tablicy informacyjnej. Nawierzchnię „strefy relaksu” o powierzchni 29,2m2 należy wykonać z kostki brukowej gr 6 cm. Ponadto w zakresie jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Część III: Budowa otwartej strefy aktywności na działce nr ewid. 46 w miejscowości Pagórek - zgłoszenie robót znak: AB.6743.6.21.2019. 3. Zakres robót obejmuje budowę siłowni plenerowej oraz budowę „strefy relaksu”. Siłownia plenerowa wyposażona w 6 różnych urządzeń na 6 pylonach: (biegacz wolnostojący, orbitrek, steper, wioślarz, wyciąg górny, twister + wahadło). Powierzchnia terenu siłowni plenerowej - trawiasta. „Strefa relaksu” składać się ma z 2 urządzeń do gier, tj. betonowy stół do tenisa oraz stół do gry w warcaby lub szachy, 4 ławki, 1 stojak na rowery oraz nasadzenia zieleni. Zakres obejmuje też montaż tablicy informacyjnej. Nawierzchnię „strefy relaksu” o powierzchni 29,2m2 należy wykonać z kostki brukowej gr 6 cm. Ponadto w zakresie jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Część IV: Budowa otwartej strefy aktywności na działce nr ewid. 109, 111 w miejscowości Wola Cieklińska - zgłoszenie robót znak: AB.6743.6.22.2019. 4. Zakres robót obejmuje budowę siłowni plenerowej oraz budowę „strefy relaksu”. Siłownia plenerowa wyposażona w 6 różnych urządzeń na 6 pylonach: (biegacz wolnostojący, orbitrek, steper, wioślarz, wyciąg górny, twister + wahadło). Powierzchnia terenu siłowni plenerowej - trawiasta. „Strefa relaksu” składać się ma z 2 urządzeń do gier, tj. betonowy stół do tenisa oraz stół do gry w warcaby lub szachy, 4 ławki, 1 stojak na rowery oraz nasadzenia zieleni. Zakres obejmuje też montaż tablicy informacyjnej. Nawierzchnię „strefy relaksu” o powierzchni 29,2m2 należy wykonać z kostki brukowej gr 6 cm. Ponadto w zakresie jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Część V: Budowa otwartej strefy aktywności na działce nr ewid. 1482 w miejscowości Dębowiec- zgłoszenie robót znak: AB.6743.6.18.2019. 5. Zakres robót obejmuje budowę siłowni plenerowej oraz budowę „strefy relaksu”. Siłownia plenerowa wyposażona w 6 różnych urządzeń na 6 pylonach: (biegacz wolnostojący, orbitrek, steper, wioślarz, wyciąg górny, twister + wahadło). Powierzchnia terenu siłowni plenerowej – żwirek sortowany oraz obrzeża betonowe o łącznej powierzchni ok. 154,4 m2. „Strefa relaksu” składać się ma z 2 urządzeń do gier, tj. betonowy stół do tenisa oraz stół do gry w warcaby lub szachy, 4 ławki, 1 stojak na rowery oraz nasadzenia zieleni. Zakres obejmuje też montaż tablicy informacyjnej. Nawierzchnię „strefy relaksu” o powierzchni 29,2m2 należy wykonać z kostki brukowej gr 6 cm. Ponadto w zakresie jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Pełny zakres robót został określony w dokumentacjach projektowych i przedmiarach robót, które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do użytkowania.

II.5) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
35535200-9
45112710-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/cy spełniający niniejszy warunek. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część zdolność kredytowa Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pro-wadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/cy spełniający ni-niejszy warunek). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część - ubezpieczenie na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu placów zabaw lub siłowni plenerowych, o wartości robót co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część - 1 zamówienie polegające na wykonaniu placów zabaw lub siłowni plenerowych, o wartości robót minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu placów zabaw lub siłowni plenerowych, o wartości robót co najmniej 300.000,00 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz dowody określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część - 1 robota budowlana polegające na wykonaniu placów zabaw lub siłowni plenerowych, o wartości robót minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty Wykonawca jest zobowiązany dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (zał. nr 2) stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu z udziału w po-stępowaniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który samodzielnie składa ofertę, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, wypełnia zał. nr 2 i pkt 2. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia (wobec tych podmiotów) oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu wypełnia zał. nr 2 pkt 1.3 i pkt 2. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza zlecić podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, wypełnia zał. nr 2 pkt 1.4 i pkt 2. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (zaznaczone oświadczenie nr 2 w pkt 1.2), każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie (zał. nr 2 pkt 2). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 stawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie Wykonawca składa zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów ( wg rozdz. VI pkt 9). 8. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa Ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Wykazu przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu placów zabaw lub siłowni plenerowych, o wartości robót co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), brutto wraz z podaniem, wartości, daty, miejsca robót, na rzecz któ¬rych zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy robota została wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana prawidłowo, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (protokół odbioru). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część - 1 robota budowlana polegające na wykonaniu placów zabaw lub siłowni plenerowych, o wartości robót minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). b) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część - zdolność kredytowa na minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). c) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część - ubezpieczenie od odpowiedzialności na kwotę na minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). d) „Oświadczenie Wykonawcy” o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. e) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł poro-zumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. f) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi od¬setkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ra¬ty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Obowiązki wykonawcy polegającego na zasobach innych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. a) W celu oceny czy wykonawca polegając na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wy-konanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający – może żądać dokumentów: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału. c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. d) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający może żądać, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego Wykonania odpowiedniej części zamówienia. 11. Obowiązki Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawсу. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia zał. nr 2 pkt 1.4 i pkt 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samo-dzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca, przy zmianie pod-wykonawcy musi wykazać, że wobec nowego podmiotu nie zachodzą podstawy wykluczenia. 12. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne /konsorcja). a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy wykazują łącznie. c) Oświadczenia wymienione w rozdz. VI. pkt 5 SIWZ powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w ten sposób, że powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przy-należności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz.VI pkt 6 SIWZ składa każdy z Wykonawców. 13. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. 14. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9f i 9g – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za¬mieszkania, potwierdzające, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł po¬rozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzyw¬nami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 14, zastępuje się je dokumentem zawierają¬cym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce za¬mieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce za¬mieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 16. Dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 17. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 18. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty nie przetłumaczone na język polski nie będą brane pod uwagę. 19. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu - tzn. poprzez złożenie czytelnego podpisu lub parafki wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem, np.: „poświadczam za zgodność z oryginałem {podpis(y) osoby(osób) uprawnionej(ych) oraz pieczątka(i) imienna(e) lub/i firmowa}". Jeżeli dany dokument składa się z więcej niż jednej strony, dla swej ważności powinien być złożony w całości. 20. W przypadku, gdy kopia złożonego dokumentu składa się z więcej niż jednej strony, zalecane jest aby każda ze stron tej kopii była potwierdzona za zgodność z oryginałem, zgodnie z powyższymi wymogami dotyczącymi potwierdzania kopii dokumentów - wymagane jest, aby kopia dokumentu była potwierdzona za zgodność z oryginałem na ostatniej stronie. 21. Dodatkowe informacje: pożądane jest, aby oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ zostało sporządzone na tym formularzu lub na kserokopii sporządzonej z tego druku (bądź w formie tego druku). 22. Oświadczenia: o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wykonawca składa wraz z ofertą. 23. Dokumenty, o których mowa w SIWZ rozdz. VI pkt 9 a, b, c, d, e, f, Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 24. Oświadczenie lub dowody, o których mowa w rozdz. VI pkt 6 SIWZ (grupa kapitałowa) wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 4. W wypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 5.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bieczu oddział Dębowiec Nr konta: 04 8627 1024 2004 6000 3014 0005 o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy; 5.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 5.3. w gwarancjach bankowych; 5.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 6. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5.2. – 5.5 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone w ppkt. 5.3 i 5.4. muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 6.1. bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty sumy wadium na wezwanie Zamawiającego, 6.2. informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 6.3. wskazanie sumy gwarancyjnej, 6.4. wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, 6.5. wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, 6.6 określenie terminu ważności gwarancji. 7.Poręczenia określone w ppkt. 5.2. oraz 5.5., muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 7.1 wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) dokonuje poręczenia, 7.2 precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 7.3. kwoty, do wysokości której bank – poręczyciel lub podmioty o których mowa art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) będą zobowiązane, 7.4. wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu , Wykonawca dołącza do oferty oryginał lub elektronicznie poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – BUDOWA OTWARTYCH STREF AKTYWNOŚCI W GMINIE DĘBOWIEC”. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
DŁUGOŚĆ OKRESU GWARANCJI 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem: a) wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust.1 Pzp, b) zmiany podatku VAT następującej z mocy prawa, c) zmiany adresu i nazwy Wykonawcy bez zmiany podmiotowej, d) zmiany terminu na wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, e) zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia robót w sytuacji gdy wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia w terminie, o którym mowa w § 2 nie jest możliwe do wykonania z przyczyn zależnych od Zamawiającego z uwagi na np. (warunki techniczne, zmiany w dokumentacji projektowej, zmiany organizacyjne robót) o czas proporcjonalny do czasu wstrzymania robót, bądź czasu koniecznego do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę i wykonania robót zamiennych. f) zmiany terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia zdarzeń o charakterze siły wyższej takich jak: klęski żywiołowe (powódź, pożar, trzęsienie ziemi itp.), działania wojenne, strajki niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które uniemożliwiają lub istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec o czas trwania tych zdarzeń. g) ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia związanego z zaniechaniem wykonania robót, zamiany robót lub zmniejszeniem ilości robót, będących przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego o zmianach zawartych w § 13 ust. 1, wyszczególniając postanowienia umowy objętych zmianą. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa otwartej strefy aktywności na działce nr ewid. 1990/1 w miejscowości Duląbka - zgłoszenie robót znak: AB.6743.6.20.2019
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres robót obejmuje: budowę siłowni plenerowej oraz budowę „strefy relaksu”. Siłownia plenerowa wyposażona w 6 różnych urządzeń na 6 pylonach: (biegacz wolnostojący, orbitrek, steper, wioślarz, wyciąg górny, twister + wahadło). Powierzchnia terenu siłowni plenerowej - trawiasta. „Strefa relaksu” składać się ma z 2 urządzeń do gier, tj. betonowy stół do tenisa oraz stół do gry w warcaby lub szachy, 4 ławki, 1 stojak na rowery oraz nasadzenia zieleni. Zakres obejmuje też montaż tablicy informacyjnej. Nawierzchnię „strefy relaksu” o powierzchni 29,2m2 należy wykonać z kostki brukowej gr 6 cm. Ponadto w zakresie jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 35535200-9, 45112710-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa otwartej strefy aktywności na działce nr ewid. 1405/1 w miejscowości Dobrynia - zgłoszenie robót znak: AB.6743.6.19.2019
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje budowę siłowni plenerowej oraz budowę „strefy relaksu”. Siłownia plenerowa wyposażona w 6 różnych urządzeń na 6 pylonach: (biegacz wolnostojący, orbitrek, steper, wioślarz, wyciąg górny, twister + wahadło). Powierzchnia terenu siłowni plenerowej - trawiasta. „Strefa relaksu” składać się ma z 2 urządzeń do gier, tj. betonowy stół do tenisa oraz stół do gry w warcaby lub szachy, 4 ławki, 1 stojak na rowery oraz nasadzenia zieleni. Zakres obejmuje też montaż tablicy informacyjnej. Nawierzchnię „strefy relaksu” o powierzchni 29,2m2 należy wykonać z kostki brukowej gr 6 cm. Ponadto w zakresie jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 35535200-9, 45112710-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa otwartej strefy aktywności na działce nr ewid. 46 w miejscowości Pagórek - zgłoszenie robót znak: AB.6743.6.21.2019
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje budowę siłowni plenerowej oraz budowę „strefy relaksu”. Siłownia plenerowa wyposażona w 6 różnych urządzeń na 6 pylonach: (biegacz wolnostojący, orbitrek, steper, wioślarz, wyciąg górny, twister + wahadło). Powierzchnia terenu siłowni plenerowej - trawiasta. „Strefa relaksu” składać się ma z 2 urządzeń do gier, tj. betonowy stół do tenisa oraz stół do gry w warcaby lub szachy, 4 ławki, 1 stojak na rowery oraz nasadzenia zieleni. Zakres obejmuje też montaż tablicy informacyjnej. Nawierzchnię „strefy relaksu” o powierzchni 29,2m2 należy wykonać z kostki brukowej gr 6 cm. Ponadto w zakresie jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 35535200-9, 45112710-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa otwartej strefy aktywności na działce nr ewid. 109, 111 w miejscowości Wola Cieklińska - zgłoszenie robót znak: AB.6743.6.22.2019
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje budowę siłowni plenerowej oraz budowę „strefy relaksu”. Siłownia plenerowa wyposażona w 6 różnych urządzeń na 6 pylonach: (biegacz wolnostojący, orbitrek, steper, wioślarz, wyciąg górny, twister + wahadło). Powierzchnia terenu siłowni plenerowej - trawiasta. „Strefa relaksu” składać się ma z 2 urządzeń do gier, tj. betonowy stół do tenisa oraz stół do gry w warcaby lub szachy, 4 ławki, 1 stojak na rowery oraz nasadzenia zieleni. Zakres obejmuje też montaż tablicy informacyjnej. Nawierzchnię „strefy relaksu” o powierzchni 29,2m2 należy wykonać z kostki brukowej gr 6 cm. Ponadto w zakresie jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 35535200-9, 45112710-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Budowa otwartej strefy aktywności na działce nr ewid. 1482 w miejscowości Dębowiec- zgłoszenie robót znak: AB.6743.6.18.2019
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje budowę siłowni plenerowej oraz budowę „strefy relaksu”. Siłownia plenerowa wyposażona w 6 różnych urządzeń na 6 pylonach: (biegacz wolnostojący, orbitrek, steper, wioślarz, wyciąg górny, twister + wahadło). Powierzchnia terenu siłowni plenerowej – żwirek sortowany oraz obrzeża betonowe o łącznej powierzchni ok. 154,4 m2. „Strefa relaksu” składać się ma z 2 urządzeń do gier, tj. betonowy stół do tenisa oraz stół do gry w warcaby lub szachy, 4 ławki, 1 stojak na rowery oraz nasadzenia zieleni. Zakres obejmuje też montaż tablicy informacyjnej. Nawierzchnię „strefy relaksu” o powierzchni 29,2m2 należy wykonać z kostki brukowej gr 6 cm. Ponadto w zakresie jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 35535200-9, 45112710-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
długość okresu gwarancji 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygad oraz pracowników indywidualnych do prac brukarskich. Poszukuje również operatora koparko-ładowarki. Inwestycje to głównie zamówienia publiczne, drogi, chodniki. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI