Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Sanatoryjnej, Kwiatowej, Różanej i Wiśniowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Sanatoryjnej, Kwiatowej, Różanej i Wiśniowej w m. Krasnobród
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrasnobród
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Krasnobród
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-17
  • Numer ogłoszenia531956-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 531956-N-2020 z dnia 2020-04-17 r.

Gmina Krasnobród: Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Sanatoryjnej, Kwiatowej, Różanej i Wiśniowej w m. Krasnobród
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w związku z ubieganiem się o przyznanie dofinansowania projektu pt. „Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Krasnobród” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnobród, krajowy numer identyfikacyjny 95036870100000, ul. ul. 3 Maja  36 , 22-440  Krasnobród, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0-84 660 7691, e-mail um@krasnobrod.pl, faks 0-84 660 7692.
Adres strony internetowej (URL): www.krasnobrod.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
um@krasnobrod.pl - oferta musi zostać opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą https://epuap.gov.pl/wps/portal

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w postaci papierowej można przesłać pocztą na adres zamawiającego lub złożyć w Urzędzie Miejskim w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Sanatoryjnej, Kwiatowej, Różanej i Wiśniowej w m. Krasnobród
Numer referencyjny: I.271.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z „Budową oświetlenia ulicznego przy ul. Sanatoryjnej, Kwiatowej, Różanej i Wiśniowej w m. Krasnobród”. Zamówienie jest realizowane w związku z ubieganiem się o przyznanie dofinansowania projektu pt. „Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Krasnobród” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. 1.1. Zakres budowy: A. Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Sanatoryjnej, Kwiatowej, Różanej i Wiśniowej w m. Krasnobród w zakresie:1. Wykonanie doziemnej linii kablowej oświetlenia ulicznego dwu obwodowej o łącznej długości linii 567m wykonanej kablem YAKXS 4x35mm2 0,6/1kV-Linia kablowa: o izolacja żyły: XLPE (Polietylen usieciowiony)o liczba żył: 4o Materiał powłoki zewnętrznej: PVSo materiał żył: aluminiumo znamionowy przekrój żyły: 35 mm2o napięcie znamionowe: 0,6/1 kV-Rury osłonowe w sztangach – montaż we wskazanych miejscach zgodnie z dokumentacją projektową w wykopach otwartych oraz w fundamentach słupów oświetleniowycho materiał: Polietyleno kolor: Niebieskio kształt: Karbowana zewnętrznie, gładka wewnętrznieo średnica wewnętrzna: 63mm o średnica zewnętrzna: 75mmo łączenie rur: złączka do rur karbowanych L=195mm D=76mmo sztywność obwodowa SN wg PN-EN ISO-9969:2008: 11kN/m2-Rury osłonowe w zwojach – montaż we wskazanych miejscach zgodnie z dokumentacją projektową w wykopach otwartych oraz w fundamentach słupów oświetleniowycho materiał: Polietyleno kolor: Niebieskio kształt: Karbowana zewnętrznie, gładka wewnętrznieo średnica wewnętrzna: 64mm o średnica zewnętrzna: 75mmo łączenie rur: złączka do rur karbowanych L=195mm D=76mmo sztywność obwodowa SN wg PN-EN ISO-9969:2008: 7kN/m2-Rury przepustowe – montaż we wskazanych miejscach zgodnie z dokumentacją projektową wykonywania, przewiertów, przepychów lub przecisków,o materiał: Polietyleno kolor: Niebieskio kształt: Gładka zewnętrznie i wewnętrznieo średnica wewnętrzna: 43mm o średnica zewnętrzna: 50mmo łączenie rur: złączka kielichowao sztywność obwodowa SN wg PN-EN ISO-9969:2008: 25kN/m22. Montaż słupów oświetleniowych kompletnych z fundamentem prefabrykowanym i wysięgnikiem w ilości 14 szt.: -fundament słupa - fundament prefabrykowany. Fundament zakończony marką stalową z systemem mocowania podstawy słupa oraz elementami mocującymi zawias o wymiarach podstawy i czoła 300 mm x 300 mm i wysokości 1,5 m. Rozstaw otworów mocujących podstawę słupa 200 mm x 200 mm-słup S1 wraz z wysięgnikiem w ilości 6szt. – wykonane w taki sposób aby montaż oprawy oświetleniowej odbywał się na wysokości 10m od podstawy słupa. Zastosować słupy stalowe, wysięgnikowe cylindryczne o wysokości wraz z wysięgnikiem h=10 z tolerancją ±0,1m. Podstawa słupa (stopa) z otworami pod fundament o rozstawie 200 mm x 200mm. Wysięgniki o kącie podniesienia 15° z tolerancją ±5° i długości od osi słupa W=1,5m z tolerancją ±0,25m. o materiał: stalo wysokość zamontowania oprawy: 10m ±0,1mo kąt wysięgnika: 15° ±5°o długość wysięgnika: 1,5m ±0,25mo słupy wyposażyć złącza słupowe-bezpiecznikowe umożliwiające montaż zabezpieczeń obwodów opraw bezpiecznikiem topikowym wielkości D01. W słupach przelotowych stosować złącza słupowe umożliwiające wprowadzenie dwóch kabli YAKXS 4x35mm2, w słupach końcowych i rozgałęźnych złącza słupowe muszą umożliwiać wprowadzenie trzech kabli typu YAKXS 4x35mm2.o do zabezpieczenia obwodu opraw stosować zabezpieczenia bezpiecznikowe cylindryczne o rozmiarze wkładki D01 charakterystyce gG i wartości znamionowej zabezpieczenia wynoszącej 4A. o obwody opraw wykonać przewodami w podwójnej izolacji YDYżo 3x2,5mm2 o napięciu znamionowym 450V/750V.-słup S2 wraz z wysięgnikiem w ilości 1szt. – wykonane w taki sposób aby montaż oprawy oświetleniowej odbywał się na wysokości 10m od podstawy słupa. Zastosować słupy stalowe, wysięgnikowe cylindryczne o wysokości wraz z wysięgnikiem h=10 z tolerancją ±0,1m. Podstawa słupa (stopa) z otworami pod fundament o rozstawie 200 mm x 200mm. Wysięgniki o kącie podniesienia 15° z tolerancją ±5° i długości od osi słupa W=2m z tolerancją ±0,25m. o materiał: stalo wysokość zamontowania oprawy: 10m ±0,1mo kąt wysięgnika: 15° ±5°o długość wysięgnika: 2m ±0,25mo słupy wyposażyć złącza słupowe-bezpiecznikowe umożliwiające montaż zabezpieczeń obwodów opraw bezpiecznikiem topikowym wielkości D01. W słupach przelotowych stosować złącza słupowe umożliwiające wprowadzenie dwóch kabli YAKXS 4x35mm2, w słupach końcowych i rozgałęźnych złącza słupowe muszą umożliwiać wprowadzenie trzech kabli typu YAKXS 4x35mm2.o do zabezpieczenia obwodu opraw stosować zabezpieczenia bezpiecznikowe cylindryczne o rozmiarze wkładki D01 charakterystyce gG i wartości znamionowej zabezpieczenia wynoszącej 4A. o obwody opraw wykonać przewodami w podwójnej izolacji YDYżo 3x2,5mm2 o napięciu znamionowym 450V/750V.-słup S3 w ilości 6szt. – wykonane w taki sposób aby montaż oprawy oświetleniowej odbywał się na wysokości 7m od podstawy słupa. Zastosować słupy stalowe h=7mz tolerancją ±0,1m. Podstawa słupa (stopa) z otworami pod fundament o rozstawie 200 mm x 200mm. o materiał: stalo wysokość zamontowania oprawy: 7m ±0,1mo montaż oprawy bezpośrednio na słupieo słupy wyposażyć złącza słupowe-bezpiecznikowe umożliwiające montaż zabezpieczeń obwodów opraw bezpiecznikiem topikowym wielkości D01. W słupach przelotowych stosować złącza słupowe umożliwiające wprowadzenie dwóch kabli YAKXS 4x35mm2, w słupach końcowych i rozgałęźnych złącza słupowe muszą umożliwiać wprowadzenie trzech kabli typu YAKXS 4x35mm2.o do zabezpieczenia obwodu opraw stosować zabezpieczenia bezpiecznikowe cylindryczne o rozmiarze wkładki D01 charakterystyce gG i wartości znamionowej zabezpieczenia wynoszącej 4A. o obwody opraw wykonać przewodami w podwójnej izolacji YDYżo 3x2,5mm2 o napięciu znamionowym 450V/750V.-słup S4 wraz z wysięgnikiem w ilości 1szt. – wykonane w taki sposób aby montaż oprawy oświetleniowej odbywał się na wysokości 7m od podstawy słupa. Zastosować słupy stalowe, wysięgnikowe cylindryczne o wysokości wraz z wysięgnikiem h=7m z tolerancją ±0,1m. Podstawa słupa (stopa) z otworami pod fundament o rozstawie 200 mm x 200mm. Wysięgniki o kącie podniesienia 15° z tolerancją ±5° i długości od osi słupa W=1m z tolerancją ±0,25m. o materiał: stalo wysokość zamontowania oprawy: 7m ±0,1mo kąt wysięgnika: 15° ±5°o długość wysięgnika: 1m ±0,25mo słupy wyposażyć złącza słupowe-bezpiecznikowe umożliwiające montaż zabezpieczeń obwodów opraw bezpiecznikiem topikowym wielkości D01. W słupach przelotowych stosować złącza słupowe umożliwiające wprowadzenie dwóch kabli YAKXS 4x35mm2, w słupach końcowych i rozgałęźnych złącza słupowe muszą umożliwiać wprowadzenie trzech kabli typu YAKXS 4x35mm2.o do zabezpieczenia obwodu opraw stosować zabezpieczenia bezpiecznikowe cylindryczne o rozmiarze wkładki D01 charakterystyce gG i wartości znamionowej zabezpieczenia wynoszącej 4A. o obwody opraw wykonać przewodami w podwójnej izolacji YDYżo 3x2,5mm2 o napięciu znamionowym 450V/750V.3. Montaż opraw oświetleniowych 25 szt.: a. Oprawy typu LED typu 1 ze źródłem światła o mocy P=48W (+/- 11%). Strumień świetlny źródła 8000 lm (+/- 7%). szt. 6PARAMETRY KONSTRUKCYJNE:• budowa oprawy -otwarcie komory osprzętu nie powoduje rozszczelnienia komory optycznej• materiał korpusu – odlew aluminium• wykończenie klosza/soczewki – przezroczyste• montaż na wysięgniku lub słupie o średnicy Ø48-60mm• oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy w zakresie 0-10° (montaż bezpośredni) lub +10 do -90° (montaż na wysięgniku)• stopień odporności na uderzenia mechaniczne – IK08• szczelność komory optycznej – IP66• szczelność komory elektrycznej – IP66PARAMETRY ELEKTRYCZNE I FUNKCJONALNOŚĆ• moc maksymalna uwzględniające wszystkie straty – 48 W (+/- 11%)• znamionowe napięcie pracy – 230 V / 50 Hz• ochrona przed przepięciami – 10 kV• klasa ochronności elektrycznej: IIPARAMETRY OŚWIETLENIOWE I POTWIERDZENIA:• rodzaj źródła światła – LED• minimalny strumień świetlny źródeł światła (LED)– 8000 lm (+/- 7%).• zakres temperatury barwowej źródeł światła – 3900 K-4300 Kb. Oprawy typu LED typu 2 ze źródłem światła o mocy P=75W (+/- 11%). Strumień świetlny źródła 12000 lm (+/- 7%). szt. 1PARAMETRY KONSTRUKCYJNE:• budowa oprawy -otwarcie komory osprzętu nie powoduje rozszczelnienia komory optycznej• materiał korpusu – odlew aluminium• wykończenie klosza/soczewki – przezroczyste• montaż na wysięgniku lub słupie o średnicy Ø48-60mm• oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy w zakresie 0-10° (montaż bezpośredni) lub +10 do -90° (montaż na wysięgniku)• stopień odporności na uderzenia mechaniczne – IK08• szczelność komory optycznej – IP66• szczelność komory elektrycznej – IP66PARAMETRY ELEKTRYCZNE I FUNKCJONALNOŚĆ• moc maksymalna uwzględniające wszystkie straty –75 W (+/- 11%)• znamionowe napięcie pracy – 230 V / 50 Hz• ochrona przed przepięciami – 10 kV• klasa ochronności elektrycznej: IIPARAMETRY OŚWIETLENIOWE I POTWIERDZENIA:• rodzaj źródła światła – LED• minimalny strumień świetlny źródeł światła (LED)– 12000 lm (+/- 7%).• zakres temperatury barwowej źródeł światła – 3900 K-4300 Kc. Oprawy typu LED typu 3 ze źródłem światła o mocy P=48W (+/- 11%). Strumień świetlny źródła 8000 lm (+/- 7%). szt. 18PARAMETRY KONSTRUKCYJNE:• budowa oprawy -otwarcie komory osprzętu nie powoduje rozszczelnienia komory optycznej• materiał korpusu – odlew aluminium• wykończenie klosza/soczewki – przezroczyste• montaż na wysięgniku lub słupie o średnicy Ø48-60mm• oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy w zakresie 0-10° (montaż bezpośredni) lub +10 do -90° (montaż na wysięgniku)• stopień odporności na uderzenia mechaniczne – IK08• szczelność komory optycznej – IP66• szczelność komory elektrycznej – IP66PARAMETRY ELEKTRYCZNE I FUNKCJONALNOŚĆ• moc maksymalna uwzględniające wszystkie straty – 48 W (+/- 11%)• znamionowe napięcie pracy – 230 V / 50 Hz• ochrona przed przepięciami – 10 kV• klasa ochronności elektrycznej: IIPARAMETRY OŚWIETLENIOWE I POTWIERDZENIA:• rodzaj źródła światła – LED• minimalny strumień świetlny źródeł światła (LED)– 8000 lm (+/- 7%).• zakres temperatury barwowej źródeł światła – 3900 K-4300 K-uwaga: Wymagane jest aby oprawy były wyposażone w zintegrowany system zarządzania energią lub miały możliwość montażu systemu zarządzania energią elektryczną wykorzystującego system komunikacji GPRS. System zarządzania energią elektryczną winien umożliwiać monitoring i zarządzanie oświetleniem z wykorzystaniem platformy web lub dedykowanej aplikacji.4. Montaż szafy sterowania oświetleniem SO obudowa wykonana z tworzywa termoutwardzalnego w II klasie ochronności) wyposażona w: -Rozłącznik bezpiecznikowy trzy biegunowy RBK00-Zabezpieczenia nadmiarowo prądowe poszczególnych obwodów wewnętrznych-Gniazdo serwisowe 230V-Zegar astronomiczny-Przełącznik sterowania-Stycznik sterujący-Zabezpieczenia nadmiarowo prądowe obwodów oświetleniowych-Zabezpieczenia przeciwprzepięciowe-Ochronniki przeciwprzepięciowe SPD typu 1 i 2-Listwy odejściowe LZ 5x355. Wykonanie przyłącza SO ze złącza licznikowego – WLZ długości 4m kablem ziemnym YAKXS 4x35mm2. -WLZ o izolacja żyły: XLPE (Polietylen usieciowiony)o liczba żył: 4o Materiał powłoki zewnętrznej: PVSo materiał żył: aluminiumo znamionowy przekrój żyły: 35 mm2o napięcie znamionowe: 0,6/1 kV6. Wykonanie uziemień- we wskazanych miejscach w dokumentacji projektowej (SO, wskazane słupy oświetleniowe) wykonać uziemienia taśmowo-prętowe o wartości rezystancji uziemienia minimum 30Ω. W wypadku nie uzyskania wymaganej wartości uziemienia system uziemiający należy rozbudować-Bednarka Fe/Zno materiał: stal ocynkowanao wymiary: 35mm na 4mmo długość 10m-Pręt uziemiającyo materiał: stal ocynkowanao średnica: 16 mmo długość 10m7. Wykonawca wykona i uruchomi system inteligentnego zarządzania oświetleniem dla 25 szt. opraw. W zakresie wykonawcy znajduje się przedstawienie zamawiającemu do wyboru dwóch form komunikacji GPRS realizowanych przez dostępnych operatorów GSM na terenie inwestycji lub drogą radiową wykorzystując istniejącą infrastrukturę. W zakres uruchomienia wchodzi zaprogramowanie wstępne załączenia grup oświetlenia z uwzględnieniem wschodów i zachodów słońca oraz przeszkolenie wskazanego pracownika zamawiającego w podstawowej obsłudze system zarządzającego uruchomionym oświetleniem. Wykonawca zapewni ciągłość funkcjonowania systemu inteligentnego zarządzania oświetleniem w okresie gwarancji. 8. Mufa kablowao zastosowanie: termokurczliwa mufa przelotowa do kabli i przewodów polimerowych nieopancerzonycho długość: 600 mmo liczba żył kabla zasilającego: 4o przekrój nominalny żyły kabla: 16.0 mm² – 50.0 mm²9. Wykonanie robót towarzyszących:-wykonanie robót ziemnych,-zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego,-wykonanie przewiertów poziomych,-rozebranie oraz odtworzenie nawierzchni w miejscu prowadzenia robót,1.2. Ponadto w ramach zadania Wykonawca sporządzi/uzyska na rzecz Inwestora wszystkie niezbędne wnioski, badania, opinie, instrukcje stosowania i przechowywania. Koszty uzyskania w/w opinii, badań, wniosków ponosi Wykonawca. Zamawiający oświadcza, że przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne pełnomocnictwa do reprezentowania go przed organami Państwowymi i Prywatnymi. 1.3. Powyższy opisany zakres robót ma charakter orientacyjny. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projektach budowlanych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - STWiORB, stanowiących załączniki do SIWZ (STWiORB - załącznik nr 10), a także Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do wyceny robót.1.4. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

II.5) Główny kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45311100-1
31527200-8
45314310-7
45000000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
6

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: a) wykonał należycie orazzgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie zamówienie, które polegało na budowie/ przebudowie/ modernizacji jednejlub kilku linii oświetlenia ulicznego/linii energetycznych kablowych/napowietrznych o łącznejdługości min. 400 mb., b) dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia publicznegotj.: - jedną osobą pełniąca funkcję kierownika budowy/robót branży elektrycznej posiadającąuprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie obejmujące kierowanie robotamibudowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych –uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, Kierownikbudowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodniez ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186. z późn.zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawieprzygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12austawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186. z późn.zm) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogąrównież wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane nazasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2272, z 2019 r. poz. 534, 577z późn.zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: a)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentupotwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lubinnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organemw sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnościuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lubz centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy; d) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ; (w przypadku przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu). Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeliwskaże dostępność oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 1 w formie elektronicznejpod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W takimprzypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych, wskazane przez Wykonawcęoświadczenia lub dokumenty. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeliwskaże numer i nazwę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w którymprzechowywane są przez Zamawiającego wskazane oświadczenia i dokumenty, o których mowa wpkt 1. W takim przypadku Zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ilesą aktualne. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którychmowa w pkt 1, pkt a) - d) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce za mieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalegaz opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarłporozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzjiwłaściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, zastępuje się je dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument potwierdzającyokoliczności o których mowa w punkcie 2.1. lit a) winien być wystawiony nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający okoliczności o którychmowa w punkcie 2.1. lit b) winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert. 2.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przezWykonawcę, o którym mowa w pkt. 2.1, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacjidotyczących tego dokumentu. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIEUBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, każdy z wykonawców składającychofertę wspólną oddzielnie musi złożyć dokumenty wyszczególnione w pkt.1 punktach od a) do d).Wykonawca, który zamierzy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcomzobowiązany jest do złożenia dokumentów dotyczących podwykonawców określonych w pkt.1punktach od a) do d)., w celu zbadania czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawywykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 Ustawy. W odniesieniu do warunkudotyczącego doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeślipodmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniudotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykazu robót budowlanych wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zgodnie z pkt III.1.3) ppkt.a)- wg wzoruZałącznika nr 4 do SIWZ wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, narzecz których roboty te zostały wykonane, długości sieci, z załączeniem dowodów określającychczy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robotyzostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - innedokumenty, b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformację o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z III.1.3) ppkt.b)- wg wzoruZałącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, jeżeli wskaże dostępność oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 1 w formie elektronicznej podokreślonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W takimprzypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych, wskazane przez Wykonawcęoświadczenia lub dokumenty. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, jeżeli wskażenumer i nazwę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w którym przechowywane sąprzez Zamawiającego wskazane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1. W takimprzypadku Zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościachtechnicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych zobowiązany jestzłożyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.2.Wykonawca zamiast wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ może przedstawić innydokument, który pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lubsytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznegooraz pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotamigwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów i który określa w szczególności: -zakres dostępnychwykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przezwykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotuprzy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawcapolega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, którychwskazane zdolności dotyczą. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo doreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia (w oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składającesię na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale lubkopii poświadczonej notarialnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z poź.zm.).3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 04.05.2020 r. do godz. 10.00. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Tomaszowie Lubelskim oddział w Krasnobrodzie Nr 38, rachunek pomocniczy DEPOZYT nr 38 9639 0009 2002 0057 6879 0003 z dopiskiem „Wadium” oraz powinna wskazywać nazwę postępowania.5. Z treści dokumentu wadialnego potwierdzającego wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno wynikać jednoznacznie, iż wystawca zobowiązuje się do wypłaty wadium w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych (art. 46 ust.1 pkt 4a i 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:1) w zakresie zmiany wynagrodzenia:a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu umowy dla robót objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,b) w przypadku konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,2) w zakresie zmiany osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych w przypadku śmierci, rozwiązania stosunku pracy, utraty uprawnień do pełnienia funkcji oraz zaistnienia zdarzeń losowych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a nowo powołana osoba spełnia warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co oznacza, że jej kwalifikacje muszą być takie same albo wyższe od kwalifikacji osób wykazanych w ofercie, przy czym:a) zmiana kierownika budowy będzie możliwa na uzasadniony obiektywnymi okolicznościami wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby, pod warunkiem, że nowo proponowana osoba posiada doświadczenie nie mniejszej niż wskazane dla Kierownika budowy w złożonej ofercie.3) w zakresie zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia.Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełniania warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania w przypadkach określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Jeżeli powierzenie podwykonawcy (dalszemu podwykonawcy) wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy (dalszego podwykonawcy). Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy (dalszego podwykonawcy) zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę (dalszego podwykonawcę)lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy (dalszemu podwykonawcy).4) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 5 umowy, w następujących sytuacjach:a) w przypadku przedłużania się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zamówienia,b) w przypadku wystąpienia robót zamiennych wprowadzonych na podstawie protokołu konieczności lub w przypadku zlecenia zamówienia dodatkowego o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,c) w przypadku wprowadzenia w trakcie realizacji zamiennych rozwiązań projektowych,d) jeżeli zmiany będą następstwem działania organów sądowych lub administracyjnych, w szczególności dotyczących:- przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.,- odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego,e) w przypadku konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,f) w przypadku konieczności zaspokojenia roszczeń osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,g) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,h) w przypadku gdy realizacja przedmiotu umowy zostanie znacznie utrudniona lub uniemożliwiona przez warunki atmosferyczne, lub wykonanie pewnych prac wymaga określonych warunków atmosferycznych,i) w przypadku wystąpienia działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (tj. zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, promieniowanie, skażenie, powódź, pożar, ekstremalny upał lub mróz, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej) uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodujące zmianę zakresu robót.Wystąpienie powyższych okoliczności musi być potwierdzone wpisem do dziennika budowy o wstrzymaniu robót.5) w zakresie dotyczącym zmian w stosunku do dokumentacji projektowej wprowadzone protokołem konieczności, zaakceptowanym przez Zamawiającego:a) na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii i sposobu wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów robót i zmiany terminu zakończenia zadania. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny, zawierający opis proponowanych zmian, niezbędne rysunki i wycenę kosztów (kosztorys różnicowy obrazujący różnice pomiędzy kosztorysem ofertowym, a proponowanym rozwiązaniem zamiennym). Wniosek taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego, zaopiniowania przez Inspektora nadzoru w formie protokołu konieczności i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego,b) na wniosek Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii i sposobu wykonania elementów robót, jeżeli z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej. Dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązanie nie spowoduje zwiększenia kosztów robót i zmiany terminu zakończenia zadania. W tym przypadku Inspektor nadzoru sporządza protokół konieczności wraz z opinią w sprawie ich wykonania celem akceptacji przez Zamawiającego.6) zmiany dotyczące realizacji dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie7) w sytuacji gdy Wykonawcę, któremu udzielono zamówienie ma zastąpić nowy Wykonawca:a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców8) inne zmiany:a) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,b) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,c) zmiany i modyfikacje w harmonogramie rzeczowo – finansowym inwestycji, nie prowadzące do zmiany terminu realizacji umowy, na wniosek Zamawiającego lub w okolicznościach, za które Wykonawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności - na jego wniosek.Zmiana następują poprzez przedłożenie przez Wykonawcę zaktualizowanego harmonogramu rzeczowo – finansowego Inspektorowi nadzoru do zaopiniowania, który wraz z opinią przedkłada go do akceptacji Zamawiającemu.d) w sytuacji gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, przy czym zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy,e) zmiany, niezależnie od wartości, nie będące istotne, w rozumieniu ust. 2 niniejszej umowy,f) w sytuacji, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy.2. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zmian istotnych. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:1) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu;2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy,d) polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt 7 niniejszej umowy.3. Z zastrzeżeniem ust. 1 pkt 5 lit a i b oraz pkt 8 lit. c wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zostaną dokonane w formie aneksu po przeprowadzeniu uzgodnień przez Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji wod-kan - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji wod-kan. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI