III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane w ust. 2. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. 3) Zdolność techniczna lub zawodowa. a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą zakresem budowę lub przebudowę linii oświetlenia drogowego, montaż lamp solarnych o wartości zamówienia co najmniej: • 100 000,00 PLN (sto tysięcy) dla Części pierwszej, trzeciej i czwartej zamówienia, • 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy) dla Części drugiej zamówienia, b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadającymi n/w uprawnienia i doświadczenie: • kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie robót elektrycznych objętych niniejszym zamówieniem, posiadający minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robót elektrycznych (zatrudniony na podstawie umowy o pracę); 3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności zgodnie z art. 22d ust. 2 ustawy Pzp. „ Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, ze wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia” 4. Korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów zgodnie z art. 22a ustawy Pzp 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust 2, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej, lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno być złożone wraz z ofertą. 3) Warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą spełnić polegając na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 22a ust. 5 ustawy Pzp. 5) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku o którym mowa w pkt. 1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 2 wykonawcy mogą spełniać łącznie. 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez wykonawcę. 4. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (art 29 ust.3a ustawy Pzp) - zamawiający wymaga, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonujące poniższe czynności w zakresie realizacji zamówienia: Kierownik budowy (konkretna funkcja wskazana powyżej ma jedynie charakter przykładowy i została wskazana celem doprecyzowania typu czynności, które winny być wykonywane na podstawie umowy o pracę.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
patrz pkt. III.1.1
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
patrz pkt. III.1.1
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
VI. Podstawy wykluczenia wykonawcy. 1. Zamawiający wykluczy z niniejszego postępowania wykonawców w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust 1ustawy Pzp. 2. Zamawiający wykluczy z niniejszego postępowania wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, zgodnie z art. 24 ust. 5 pkt 1 oraz pkt 8 ustawy Pzp. 3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy zgodnie z art 24 ust 8 i ust. 9 ustawy Pzp VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1. Wykaz oświadczeń składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji: 1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (Załącznik nr 2); b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa powyżej w pkt. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa powyżej w pkt. 1. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa powyżej w pkt. 1. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ( Załącznik nr 6). 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia (art. 26 ustawy Pzp). 1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oferty: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp; b) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej w pkt. 1). 2) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu): a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą zakresem budowę lub przebudowę linii oświetlenia drogowego, montaż lamp solarnych o wartości zamówienia co najmniej: • 100 000,00 PLN (sto tysięcy) dla Części pierwszej, trzeciej i czwartej zamówienia, • 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy) dla Części drugiej zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z załączeniem uprawnień i wpisu do Izby inżynierów; c) dokumentów potwierdzających ubezpieczenie OC wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 PLN (dwieście tysięcy). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt 2), zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust 3 pkt 1 lit. a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Części VII SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Części VII SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne i zostały wskazane przez wykonawcę .
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
patrz pkt. III.4
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
patrz pkt. III.4
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
patrz pkt. III.4
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów w sytuacjach określonych w art. 10c - 10e ustawy Pzp. 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Komunikacja między zamawiającym z wykonawcami odbywa się w formie pisemnej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dn. 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017r. poz. 1219) lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017r. poz. 1481), osobiście bądź za pośrednictwem posłańca. 2. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub za pośrednictwem faksu, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej. 4. Zamawiający wymaga przesyłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Gmina Olszewo-Borki 07-415 Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 – biuro podawcze. 5. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są pracownicy Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach: Emilia Żebrowska - Kierownik Referatu Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa tel. 503 154 630 fax. 29 643 20 74 lub mail: sekretariat@olszewo-borki.pl XIII. Opis sposobu obliczania ceny. 1. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Cena oferty winna uwzględniać w szczególności wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz kosztów wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a niewymienionych w dokumentach, których wykonanie jest konieczne dla prawidłowego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz rozwiązanie i usuwanie wszelkich kolizji i wszystkie inne prace wynikłe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia a niezbędne do osiągnięcia rezultatu umowy, 3. Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, kwoty zaokrągla się do pełnych groszy przy zastosowaniu matematycznych reguł zaokrąglania liczb. 4. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały we wzorze umowy. 5. Cenę należy podać z uwzględnieniem podatku VAT w stawce 23%. 6. Zamawiający zaleca dołączenie na wezwanie Zamawiającego kosztorysów ofertowych opracowanych na podstawie przedmiarów robót, które mają charakter pomocniczy przy obliczaniu ceny. Jeżeli wykonawca nie wyceni jakiejś pozycji kosztorysu, zamawiający uzna, że została ona wyceniona w innej pozycji. Załączony kosztorys ofertowy będzie mógł stanowić podstawę do oszacowania ewentualnych robót dodatkowych i/lub robót polegających na powtórzeniu robót budowlanych.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
IX. Wymagania dotyczące wadium. 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla każdej Części zamówienia 1 000,00 PLN (jeden tysiąc). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110) 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13, należy je załączyć do oferty w oryginale. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce Nr 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3) Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwali na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. 4) Dokument wadium winien być oznaczony opisem Wadium w postępowaniu: .... . 4. Termin wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3) W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 5. Zamawiający zwraca wadium wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 2, ust 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę zgodnie z art 46 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a, ust 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów na warunkach określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-10, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
IV. Termin wykonania zamówienia Część pierwsza - Termin wykonania - do dnia 31 stycznia 2019 roku. Uwaga! Płatności w dwóch transzach: pierwsza transza płatna do kwoty 105.612,07zł brutto za wykonane roboty budowlane, płatna do 31 grudnia 2018 roku, druga transza płatna w 2019 roku, po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia. Część druga - Termin wykonania do dnia 30 listopada 2018 roku. Część trzecia - Termin wykonania do dnia 31 stycznia 2019 roku. Uwaga! Płatności w dwóch transzach: pierwsza transza płatna do 30% wartości przedmiotu umowy w terminie do 31 grudnia 2018 roku, druga transza płatna w 2019 roku po wykonani całości przedmiotu zamówienia. Część czwarta - Termin wykonania do dnia 31 stycznia 2019 roku. Uwaga! Płatności w jednej transzy w 2019 roku po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia. X. Termin związania z ofertą. 1. Termin związania ofertą wynosi – 30 dni 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, zgodnie z art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, nie dłuższy jednak niż 60 dni, . 4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, gdy nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. XI. Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Wykonawca na każdą część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 3. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 4. Zaleca się przy sporządzaniu oferty skorzystania ze wzorów formularzy przygotowanych przez zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że będą one zawierać wszystkie niezbędne informacje określone przez zamawiającego. 5. Wykonawca składa ofertę w zamkniętym opakowaniu, zaadresowanym do zamawiającego wraz z określeniem przedmiotu zamówienia z dopiskiem: ,,Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert". 6. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte. 8. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty i dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą były ponumerowane i parafowane przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art.93 ust.4 ustawy Pzp. 10. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną przez wykonawcę w ofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo, za prawidłową Zamawiający uzna wartość (cenę) wyrażoną słownie, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Pzp. 11. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 12. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 13. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 13, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. W przypadku, gdy za wykonawcę działa pełnomocnik, stosowne pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do podjęcia, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 16. Wskazane jest, aby wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł poprawki były parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 17. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty). Informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”. 18. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp. 19. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie oferty przetargowej w sytuacji niezgodnego z powyższym sposobem zabezpieczenia i opisania oferty. 20. Zaleca się aby kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót był załączony do oferty by mógł stanowić podstawę do oszacowania ewentualnych robót dodatkowych i/lub robót polegających na powtórzeniu robót budowlanych.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Antonie, Dobrołęka, Grabowo, Mostowo, Nożewo, Przystań, Stepna Michałki - kolonia „Grądzik”, Żebry Chudek, Żebry Stara Wieś, gm. Olszewo-Borki. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Antonie, Dobrołęka, Grabowo, Mostowo, Nożewo, Przystań, Stepna Michałki kolonia „Grądzik”, Żebry Chudek, Żebry Stara Wieś, gm. Olszewo-Borki. 1) Antonie ul. Nowa a) montaż 6 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 364m na słupach linii napowietrznej nN, c) na 8 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED o mocy 55W i min. 4843lm. 2) Dobrołęka (wzdłuż drogi krajowej nr 61) a) montaż 14 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 598m na słupach linii napowietrznej nN, c) ułożenie ok. 36m linii kablowej nN kablem energetycznym YAKXS 4x25mm2, d) na 2 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED mocy 55W i min. 4843lm, e) na 15 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED o mocy 80W i min.6068m, 3) Grabowo (wzdłuż drogi krajowej nr 61) a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 594m na słupach linii napowietrznej nN, b) na 6 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED o mocy 80W i min. 6068lm. 4) Mostowo (kolonia) a) montaż 7 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 531m na słupach linii napowietrznej nN, c) na 8 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED o mocy 55W i min. 4843lm, d) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. 5) Nożewo a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 391m na słupach linii napowietrznej nN, b) na 9 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED o mocy 55W i min. 4843lm, 6) Przystań ul. Sosnowa a) montaż 3 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 620m na słupach linii napowietrznej nN, c) na 6 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED mocy 55W i min. 4843lm, d) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. 7) Stepna Michałki „Grądzik” a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 397m na słupach linii napowietrznej nN, b) na 4 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED o mocy 55W i min. 4843lm, 8) Żebry Chudek (wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 544) a) montaż 8 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 344m na słupach linii napowietrznej nN, c) na 7 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED o mocy 80W i min. 6068lm, 9) Żebry Stara Wieś (wzdłuż drogi powiatowej nr 2549W) a) montaż 4 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 225m na słupach linii napowietrznej nN, c) na 4 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED mocy 55W i min. 4843lm, d) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opis inwestycji znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót załączonych do SIWZ. 2) Szczegółowa lokalizacja i ilość lamp oświetleniowych do zamontowania na słupach oświetleniowych do uzgodnienia z Zamawiającym. 3) Szczegółowa lokalizacja parkowej i ulicznych lamp solarnych do uzgodnienia z Zamawiającym. 4) Wartości ilościowe podane w Przedmiarach mają charakter jedynie pomocniczy przy szacowaniu wykonania oferty. 5) Przy wykonywaniu robót powinny być przestrzegane odpowiednie Polskie Normy lub aprobaty techniczne. 6) Wszystkie roboty oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, zawarte w dokumentacji w dziale pn.: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. 7) Stosowane wyroby budowlane powinny posiadać wymagane atesty umożliwiające ich stosowanie oraz stwierdzające ich nieszkodliwość na środowisko oraz świadectwa zgodności poszczególnych dostaw materiałów z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. 8) Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SIWZ podane są przykładowo i określają minimalne parametry jakościowe. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku, Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 9) Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 10) Wykonawca będzie zobowiązany ponieść koszty: a) zajęcia pasa drogowego, b) ubezpieczenia robót, c) geodezyjnego wytyczenia robót, d) oznaczenia i zabezpieczenia miejsc wykonywania robót, e) utrzymania i organizacji zaplecza budowy do celów socjalnych, f) przycięcia gałęzi drzew kolidujących z budowanymi słupami i linią napowietrzną nN, g) likwidacja kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną, w szczególności sieci wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, teletechniczne; h) uporządkowania terenu robót po ich zakończeniu, m.in. naprawę uszkodzonych ogrodzeń i innej infrastruktury, odtworzenie słupków geodezyjnych przez uprawnionego geodetę w przypadku ich uszkodzenia, i) wykonania 3 egz. inwentaryzacji powykonawczej dla każdego zadania w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD-R. 11) W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną (tj. komplet fotografii przekazanych w formie elektronicznej na płytach CD oraz konspekt fotografii w formie wydruku kolorowego obejmujący minimum 30 szt. fotografii z najważniejszych etapów zadania), w szczególności robót zanikowych, wraz z opisem na jakim odcinku fotografia została wykonana, dodatkowo każda fotografia powinna zostać opatrzona datą jej wykonania i nazwą inwestycji. 12) Wykonawca na swój koszt zapewni kierownika budowy, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 13) Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum – 60 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45313110-9, 45315600-4, 45311100-1, 45321120-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zakup i montaż oświetlenia solarnego w msc. Działyń/Skrzypek, Nowa Wieś, gm. Olszewo-Borki. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i montaż oświetlenia solarnego w msc. Działyń/Skrzypek, Nowa Wieś, gm. Olszewo-Borki. 1) Działyń/Skrzypek – zakup i montaż 1 sztuki ulicznej lampy solarnej wzdłuż drogi gminnej działka nr ew. 369/3 Parametry techniczne ulicznej lampy solarnej: Wysokość słupa do wysięgnika oprawy: 5m Źródło wiata: oprawa LED 15W Strumień świetlny: 1650lm Czas pracy lampy: od 8h do14h Czas autonomii: do 4 dni Moc paneli: 2x100W Pojemność akumulatora: 100Ah Sposób wyłączania: czujnik zmierzchowy 2) Nowa Wieś – zakup i montaż 6 sztuk ulicznych lamp solarnych wzdłuż dróg gminnych - w ul. Kościelnej i ul. Słonecznej Parametry techniczne ulicznej lampy solarnej: Wysokość słupa do wysięgnika oprawy: 5m Źródło wiata: oprawa LED 15W Strumień świetlny: 1650lm Czas pracy lampy: od 8h do14h Czas autonomii: do 4 dni Moc paneli: 2x100W Pojemność akumulatora: 100Ah Sposób wyłączania: czujnik zmierzchowy Uwaga! Estetyka wizualna lamp musi być spójna z istniejącymi lampami solarnymi znajdującymi się na terenie gminy Olszewo-Borki. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opis inwestycji znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót załączonych do SIWZ. 2) Szczegółowa lokalizacja i ilość lamp oświetleniowych do zamontowania na słupach oświetleniowych do uzgodnienia z Zamawiającym. 3) Szczegółowa lokalizacja parkowej i ulicznych lamp solarnych do uzgodnienia z Zamawiającym. 4) Wartości ilościowe podane w Przedmiarach mają charakter jedynie pomocniczy przy szacowaniu wykonania oferty. 5) Przy wykonywaniu robót powinny być przestrzegane odpowiednie Polskie Normy lub aprobaty techniczne. 6) Wszystkie roboty oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, zawarte w dokumentacji w dziale pn.: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. 7) Stosowane wyroby budowlane powinny posiadać wymagane atesty umożliwiające ich stosowanie oraz stwierdzające ich nieszkodliwość na środowisko oraz świadectwa zgodności poszczególnych dostaw materiałów z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. 8) Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SIWZ podane są przykładowo i określają minimalne parametry jakościowe. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku, Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 9) Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 10) Wykonawca będzie zobowiązany ponieść koszty: a) zajęcia pasa drogowego, b) ubezpieczenia robót, c) geodezyjnego wytyczenia robót, d) oznaczenia i zabezpieczenia miejsc wykonywania robót, e) utrzymania i organizacji zaplecza budowy do celów socjalnych, f) przycięcia gałęzi drzew kolidujących z budowanymi słupami i linią napowietrzną nN, g) likwidacja kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną, w szczególności sieci wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, teletechniczne; h) uporządkowania terenu robót po ich zakończeniu, m.in. naprawę uszkodzonych ogrodzeń i innej infrastruktury, odtworzenie słupków geodezyjnych przez uprawnionego geodetę w przypadku ich uszkodzenia, i) wykonania 3 egz. inwentaryzacji powykonawczej dla każdego zadania w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD-R. 11) W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną (tj. komplet fotografii przekazanych w formie elektronicznej na płytach CD oraz konspekt fotografii w formie wydruku kolorowego obejmujący minimum 30 szt. fotografii z najważniejszych etapów zadania), w szczególności robót zanikowych, wraz z opisem na jakim odcinku fotografia została wykonana, dodatkowo każda fotografia powinna zostać opatrzona datą jej wykonania i nazwą inwestycji. 12) Wykonawca na swój koszt zapewni kierownika budowy, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 13) Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum – 60 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45313110-9, 45315600-4, 45311100-1, 45321120-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Antonie, Olszewo-Borki, gm. Olszewo-Borki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Antonie, Olszewo-Borki, gm. Olszewo-Borki. 1) Antonie ul. Skansenowa a) montaż 2 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 70m na słupach linii napowietrznej nN, c) na 2 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED o mocy 55W i min. 4843lm, d) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. 2) Olszewo-Borki ul. Pogodna, ul. Słoneczna a) montaż słupa linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 232m na słupach linii napowietrznej nN, c) na 3 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED o mocy 55W i min. 4843lm. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opis inwestycji znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót załączonych do SIWZ. 2) Szczegółowa lokalizacja i ilość lamp oświetleniowych do zamontowania na słupach oświetleniowych do uzgodnienia z Zamawiającym. 3) Szczegółowa lokalizacja parkowej i ulicznych lamp solarnych do uzgodnienia z Zamawiającym. 4) Wartości ilościowe podane w Przedmiarach mają charakter jedynie pomocniczy przy szacowaniu wykonania oferty. 5) Przy wykonywaniu robót powinny być przestrzegane odpowiednie Polskie Normy lub aprobaty techniczne. 6) Wszystkie roboty oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, zawarte w dokumentacji w dziale pn.: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. 7) Stosowane wyroby budowlane powinny posiadać wymagane atesty umożliwiające ich stosowanie oraz stwierdzające ich nieszkodliwość na środowisko oraz świadectwa zgodności poszczególnych dostaw materiałów z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. 8) Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SIWZ podane są przykładowo i określają minimalne parametry jakościowe. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku, Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 9) Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 10) Wykonawca będzie zobowiązany ponieść koszty: a) zajęcia pasa drogowego, b) ubezpieczenia robót, c) geodezyjnego wytyczenia robót, d) oznaczenia i zabezpieczenia miejsc wykonywania robót, e) utrzymania i organizacji zaplecza budowy do celów socjalnych, f) przycięcia gałęzi drzew kolidujących z budowanymi słupami i linią napowietrzną nN, g) likwidacja kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną, w szczególności sieci wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, teletechniczne; h) uporządkowania terenu robót po ich zakończeniu, m.in. naprawę uszkodzonych ogrodzeń i innej infrastruktury, odtworzenie słupków geodezyjnych przez uprawnionego geodetę w przypadku ich uszkodzenia, i) wykonania 3 egz. inwentaryzacji powykonawczej dla każdego zadania w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD-R. 11) W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną (tj. komplet fotografii przekazanych w formie elektronicznej na płytach CD oraz konspekt fotografii w formie wydruku kolorowego obejmujący minimum 30 szt. fotografii z najważniejszych etapów zadania), w szczególności robót zanikowych, wraz z opisem na jakim odcinku fotografia została wykonana, dodatkowo każda fotografia powinna zostać opatrzona datą jej wykonania i nazwą inwestycji. 12) Wykonawca na swój koszt zapewni kierownika budowy, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 13) Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum – 60 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45313110-9, 45315600-4, 45311100-1, 45321120-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Drężewo, Nakły, gm. Olszewo-Borki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Drężewo, Nakły, gm. Olszewo-Borki. 1) Drężewo ul. Akacjowa a) montaż 2 słupów linii nN, b) ułożenie ok. 97m linii kablowej nN kablem energetycznym YAKXS 4x25mm2, c) na 2 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED o mocy 55W i min. 4843lm. 2) Nakły ul. Diamentowa a) montaż 5 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 458m na słupach linii napowietrznej nN, c) na 5 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED o mocy 55W i min. 4843lm. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opis inwestycji znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót załączonych do SIWZ. 2) Szczegółowa lokalizacja i ilość lamp oświetleniowych do zamontowania na słupach oświetleniowych do uzgodnienia z Zamawiającym. 3) Szczegółowa lokalizacja parkowej i ulicznych lamp solarnych do uzgodnienia z Zamawiającym. 4) Wartości ilościowe podane w Przedmiarach mają charakter jedynie pomocniczy przy szacowaniu wykonania oferty. 5) Przy wykonywaniu robót powinny być przestrzegane odpowiednie Polskie Normy lub aprobaty techniczne. 6) Wszystkie roboty oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, zawarte w dokumentacji w dziale pn.: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. 7) Stosowane wyroby budowlane powinny posiadać wymagane atesty umożliwiające ich stosowanie oraz stwierdzające ich nieszkodliwość na środowisko oraz świadectwa zgodności poszczególnych dostaw materiałów z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. 8) Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SIWZ podane są przykładowo i określają minimalne parametry jakościowe. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku, Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 9) Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 10) Wykonawca będzie zobowiązany ponieść koszty: a) zajęcia pasa drogowego, b) ubezpieczenia robót, c) geodezyjnego wytyczenia robót, d) oznaczenia i zabezpieczenia miejsc wykonywania robót, e) utrzymania i organizacji zaplecza budowy do celów socjalnych, f) przycięcia gałęzi drzew kolidujących z budowanymi słupami i linią napowietrzną nN, g) likwidacja kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną, w szczególności sieci wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, teletechniczne; h) uporządkowania terenu robót po ich zakończeniu, m.in. naprawę uszkodzonych ogrodzeń i innej infrastruktury, odtworzenie słupków geodezyjnych przez uprawnionego geodetę w przypadku ich uszkodzenia, i) wykonania 3 egz. inwentaryzacji powykonawczej dla każdego zadania w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD-R. 11) W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną (tj. komplet fotografii przekazanych w formie elektronicznej na płytach CD oraz konspekt fotografii w formie wydruku kolorowego obejmujący minimum 30 szt. fotografii z najważniejszych etapów zadania), w szczególności robót zanikowych, wraz z opisem na jakim odcinku fotografia została wykonana, dodatkowo każda fotografia powinna zostać opatrzona datą jej wykonania i nazwą inwestycji. 12) Wykonawca na swój koszt zapewni kierownika budowy, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 13) Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum – 60 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45313110-9, 45315600-4, 45311100-1, 45321120-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: