Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Olszewo-Borki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Olszewo-Borki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlszewo-Borki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2017-10-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Olszewo-Borki
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-05
  • Numer ogłoszenia598127-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598127-N-2017 z dnia 2017-10-05 r.

Gmina Olszewo-Borki: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Olszewo-Borki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszewo-Borki, krajowy numer identyfikacyjny 54830100000, ul. ul. Władysława Broniewskiego  13 , 07-415   Olszewo-Borki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 029 761-31-07, e-mail sekretariat@olszewo-borki.pl, faks 29 6432074.
Adres strony internetowej (URL): www.olszewo-borki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.olszewo-borki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ
Adres:
ul. Wł. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Olszewo-Borki
Numer referencyjny: RIGKiD. 271.8.2017.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową oświetlenia ulicznego na terenie gminy Olszewo-Borki. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na części, które obejmują swoim zasięgiem poszczególne obszary na terenie gminy w sposób zwarty i jednorodny, umożliwiając wykonawcom niezależne prowadzenie prac na każdej z części. Część I Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Chojniki, Grabówek, Łazy, Nakły, Żebry Chudek, Żerań Duży, gm. Olszewo-Borki. 1) Chojniki – Etap II a) montaż 4 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 108m na słupach linii napowietrznej nN, c) ułożenie ok. 107m linii kablowej nN kablem energetycznym YAKXS 4x25mm2, d) na 3 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W. 2) Grabówek (wzdłuż drogi powiatowej nr 2545W) a) montaż 6 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 299m na słupach linii napowietrznej nN, c) na 6 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W, d) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. 3) Łazy „Pietraki” a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 353m na słupach linii napowietrznej nN, b) na 4 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W, c) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. 4) Nakły (wzdłuż drogi powiatowej nr 2547W) a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 475m na słupach linii napowietrznej nN, b) na 5 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W. 5) Żebry Chudek (wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 544) a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 226m na słupach linii napowietrznej nN, b) na 1 słupie zamocować wysięgnik rurowy dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampę oświetleniową typu LED Voltana 3 o mocy 80W, c) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. Istniejący licznik należy przenieść z istniejącej stacji transformatorowej. 6) Żerań Duży (wzdłuż drogi krajowej nr 61) a) montaż 4 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 135m na słupach linii napowietrznej nN, c) na 3 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W. Część II Zakup i montaż oświetlenia solarnego w msc. Grabnik, Mostowo, Żebry Perosy, Żebry Wierzchlas, gm. Olszewo-Borki. 1) Grabnik – zakup i montaż 1 sztuki parkowej lampy solarnej na placu zabaw działka nr ew. 135/2 Parametry techniczne parkowej lampy solarnej z dwoma źródłami światła: Wysokość słupa do miejsca mocowania solara : 4m Źródło wiata: 2 żarówki LED 6W Strumień świetlny 1100 lm Czas pracy lampy: od 8h do12h Czas autonomii: do 4 dni Moc paneli: 160W Pojemność akumulatora: 80Ah Sposób wyłączania: czujnik zmierzchowy Estetyka wizualna lampy musi być spójna z istniejącymi lampami solarnymi znajdującymi się na terenie gminy Olszewo-Borki. 2) Mostowo – zakup i montaż 1 sztuki ulicznej lampy solarnej wzdłuż drogi gminnej działka nr ew. 131 Parametry techniczne ulicznej lampy solarnej: Wysokość słupa do wysięgnika oprawy: 5m Źródło wiata: oprawa LED 15W Strumień świetlny: 1650lm Czas pracy lampy: od 8h do14h Czas autonomii: do 4 dni Moc paneli: 2x100W Pojemność akumulatora: 100Ah Sposób wyłączania: czujnik zmierzchowy Estetyka wizualna lampy musi być spójna z istniejącymi lampami solarnymi znajdującymi się na terenie gminy Olszewo-Borki. 3) Żebry Perosy – zakup i montaż 2 sztuk ulicznych lamp solarnych wzdłuż drogi gminnej działka nr ew. 169 Parametry techniczne ulicznej lampy solarnej: Wysokość słupa do wysięgnika oprawy: 5m Źródło wiata: oprawa LED 15W Strumień świetlny: 1650lm Czas pracy lampy: od 8h do14h Czas autonomii: do 4 dni Moc paneli: 2x100W Pojemność akumulatora: 100Ah Sposób wyłączania: czujnik zmierzchowy Estetyka wizualna lampy musi być spójna z istniejącymi lampami solarnymi znajdującymi się na terenie gminy Olszewo-Borki. 4) Żebry Wierzchlas – zakup i montaż zestawu fotowoltaicznego do oświetlenia altany na działce nr ew. 127 Parametry techniczne altany: Drewniana altana o wym. 800x500cm w tym 300cm tarasu. Wysokość ścian ok. 2,28m, wysokość szczytu ok. 3,25m. Dach dwuspadowy o kącie nachylenia 35 stopni, kryty płytami OSB, papą i gontem. Podłoga drewniana. Drzwi wejściowe dwuskrzydłowe, częściowo przeszklone. Okna w ścianach podłużnych pojedyncze. Zdjęcia altany w załączniku. Parametry techniczne oświetlenia solarnego altany: Panel fotowoltaiczny o mocy 265W Akumulator 220AMPh Regulator ładowania Przetwornica napięcia 2000 Wat Przewody Oświetlenie wewnętrzne ( żarówki - 6szt.; oprawy; wyłączniki i gniazdka - 4szt.) Oświetlenie zewnętrzne (listwa led - 2szt.) Część III Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Kruki, Łazy, Olszewo-Borki, Stepna Michałki, gm. Olszewo-Borki. 1) Kruki ul. ks. S. Brzóski, ul. Jaśminowa a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 404m na słupach linii napowietrznej nN, b) ułożenie ok. 59m linii kablowej nN kablem energetycznym YAKXS 4x25mm2 w tym ok. 46m w rurze osłonowej, c) na 11 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W, d) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. 2) Łazy ul. Zaciszna a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 137m na słupach linii napowietrznej nN, b) na 2 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W. 3) Olszewo-Borki ul. J. Kochanowskiego a) montaż 2 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 136m na słupach linii napowietrznej nN, c) ułożenie ok. 74m linii kablowej nN kablem energetycznym YAKXS 4x25mm2 w tym ok. 68m w rurze osłonowej, d) na 6 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz 7 lamp oświetleniowych typu LED Voltana 3 o mocy 55W e) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. 4) Stepna Michałki ul. Brzozowa (wzdłuż drogi powiatowej nr 2548W) a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 188m na słupach linii napowietrznej nN, b) na 4 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W, c) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opis inwestycji znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót załączonych do SIWZ. 2) Szczegółowa lokalizacja i ilość lamp oświetleniowych do zamontowania na słupach oświetleniowych do uzgodnienia z Zamawiającym. 3) Szczegółowa lokalizacja parkowej i ulicznych lamp solarnych do uzgodnienia z Zamawiającym. 4) Wykonawca we własnym zakresie ponosi koszt zajęcia pasa drogowego oraz wykonania 3 egz. inwentaryzacji powykonawczej dla każdego zadania w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD-R. 5) Przy wykonywaniu robót powinny być przestrzegane odpowiednie Polskie Normy lub aprobaty techniczne. 6) Stosowane wyroby budowlane powinny posiadać wymagane atesty umożliwiające ich stosowanie oraz stwierdzające ich nieszkodliwość na środowisko oraz świadectwa zgodności poszczególnych dostaw materiałów z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. 7) Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SIWZ podane są przykładowo i określają minimalne parametry jakościowe. 8) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów równoważnych niż wskazane w projekcie, pod warunkiem, że spełniać będą takie same lub posiadać wyższe parametry jakościowe. Udowodnienie tego warunku spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów, w tym przy udziale ekspertów. 9) Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 10) W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną (tj. komplet fotografii przekazanych w formie elektronicznej na płytach CD oraz konspekt fotografii w formie wydruku kolorowego obejmujący minimum 30 szt. fotografii z najważniejszych etapów zadania), w szczególności robót zanikowych, wraz z opisem na jakim odcinku fotografia została wykonana, dodatkowo każda fotografia powinna zostać opatrzona datą jej wykonania i nazwą inwestycji 11) Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum – 60 miesięcy. 4. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (art 29 ust.3a ustawy Pzp) - zamawiający wymaga, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonujące poniższe czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Kierownik budowy 2) Konkretna funkcja wskazana powyżej ma jedynie charakter przykładowy i została wskazana celem doprecyzowania typu czynności, które winny być wykonywane na podstawie umowy o pracę. 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, CPV 45313110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, CPV 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia, CPV 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej, CPV 45321120-2 Roboty w zakresie opraw elektrycznych. 6. Źródła finansowanie zadania objętego przedmiotem zamówienia: Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków z budżetu Gminy Olszewo-Borki.

II.5) Główny kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45313110-9
45315600-4
45311100-1
45321120-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 3. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp oraz robót dodatkowych w oparciu o art. 144 ustawy Pzp.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-01-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane w ust. 2. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. 3) Zdolność techniczna lub zawodowa. a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą zakresem budowę lub przebudowę linii oświetlenia drogowego, montaż lamp solarnych o wartości zamówienia co najmniej: • 100.000 PLN (sto tysięcy) dla części pierwszej zamówienia, • 10.000 PLN (dziesięć tysięcy) dla części drugiej zamówienia, • 100.000 PLN (sto tysięcy) dla części trzeciej zamówienia, b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadającymi n/w uprawnienia i doświadczenie: • kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie robót elektrycznych objętych niniejszym zamówieniem, posiadający minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robót elektrycznych (zatrudniony na podstawie umowy o pracę); 3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności zgodnie z art. 22d ust. 2 ustawy Pzp. 4. Korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów zgodnie z art. 22a ustawy Pzp 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust 2, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej, lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno być złożone wraz z ofertą. 3) Warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą spełnić polegając na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 22a ust. 5 ustawy Pzp. 5) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku o którym mowa w pkt. 1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 2 wykonawcy mogą spełniać łącznie. 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez wykonawcę.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: patrz pkt. III.1.1
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: patrz pkt. III.1.1
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
VI. Podstawy wykluczenia wykonawcy. 1. Zamawiający wykluczy z niniejszego postępowania wykonawców w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust 1ustawy Pzp. 2. Zamawiający wykluczy z niniejszego postępowania wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, zgodnie z art. 24 ust. 5 pkt 1 oraz pkt 8 ustawy Pzp. 3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy zgodnie z art 24 ust 8 i ust. 9 ustawy Pzp VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1. Wykaz oświadczeń składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji: 1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (Załącznik nr 2); b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa powyżej w pkt. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa powyżej w pkt. 1. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa powyżej w pkt. 1. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ( Załącznik nr 7). 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia (art. 26 ustawy Pzp). 1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oferty: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej w pkt. 1). 2) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu): a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą zakresem budowę lub przebudowę linii oświetlenia drogowego, montaż lamp solarnych o wartości zamówienia co najmniej: • 100.000 PLN (sto tysięcy) dla części pierwszej zamówienia, • 10.000 PLN (dziesięć tysięcy) dla części drugiej zamówienia, • 100.000 PLN (sto tysięcy) dla części trzeciej zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z załączeniem uprawnień i wpisu do Izby inżynierów; c) dokumentów potwierdzających ubezpieczenie OC wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną min 200.000,00 PLN (dwieście tysięcy). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt 2), zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust 3 pkt 1 lit. a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Części VII SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Części VII SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne i zostały wskazane przez wykonawcę .
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
patrz pkt.III.4
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
patrz pkt.III.4
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla każdej CZĘŚCI zamówienia 1.000,00 PLN (jeden tysiąc). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz 2015 r. poz.978 i 1240). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki ul. Broniewskiego 13, należy je załączyć do oferty w oryginale. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce Nr 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3) Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwali na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. 4) Dokument wadium winien być oznaczony opisem Wadium w postępowaniu: .... . 4. Termin wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3) W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Zamawiający zwraca wadium wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 2, ust 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę zgodnie z art 46 ust. 3 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a, ust 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Chojniki, Grabówek, Łazy, Nakły, Żebry Chudek, Żerań Duży, gm. Olszewo-Borki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Chojniki – Etap II a) montaż 4 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 108m na słupach linii napowietrznej nN, c) ułożenie ok. 107m linii kablowej nN kablem energetycznym YAKXS 4x25mm2, d) na 3 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W. 2) Grabówek (wzdłuż drogi powiatowej nr 2545W) a) montaż 6 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 299m na słupach linii napowietrznej nN, c) na 6 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W, d) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. 3) Łazy „Pietraki” a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 353m na słupach linii napowietrznej nN, b) na 4 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W, c) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. 4) Nakły (wzdłuż drogi powiatowej nr 2547W) a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 475m na słupach linii napowietrznej nN, b) na 5 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W. 5) Żebry Chudek (wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 544) a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 226m na słupach linii napowietrznej nN, b) na 1 słupie zamocować wysięgnik rurowy dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampę oświetleniową typu LED Voltana 3 o mocy 80W, c) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. Istniejący licznik należy przenieść z istniejącej stacji transformatorowej. 6) Żerań Duży (wzdłuż drogi krajowej nr 61) a) montaż 4 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 135m na słupach linii napowietrznej nN, c) na 3 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45313110-9, 45315600-4, 45311100-1, 45321120-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup i montaż oświetlenia solarnego w msc. Grabnik, Mostowo, Żebry Perosy, Żebry Wierzchlas, gm. Olszewo-Borki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Grabnik – zakup i montaż 1 sztuki parkowej lampy solarnej na placu zabaw działka nr ew. 135/2 Parametry techniczne parkowej lampy solarnej z dwoma źródłami światła: Wysokość słupa do miejsca mocowania solara : 4m Źródło wiata: 2 żarówki LED 6W Strumień świetlny 1100 lm Czas pracy lampy: od 8h do12h Czas autonomii: do 4 dni Moc paneli: 160W Pojemność akumulatora: 80Ah Sposób wyłączania: czujnik zmierzchowy Estetyka wizualna lampy musi być spójna z istniejącymi lampami solarnymi znajdującymi się na terenie gminy Olszewo-Borki. 2) Mostowo – zakup i montaż 1 sztuki ulicznej lampy solarnej wzdłuż drogi gminnej działka nr ew. 131 Parametry techniczne ulicznej lampy solarnej: Wysokość słupa do wysięgnika oprawy: 5m Źródło wiata: oprawa LED 15W Strumień świetlny: 1650lm Czas pracy lampy: od 8h do14h Czas autonomii: do 4 dni Moc paneli: 2x100W Pojemność akumulatora: 100Ah Sposób wyłączania: czujnik zmierzchowy Estetyka wizualna lampy musi być spójna z istniejącymi lampami solarnymi znajdującymi się na terenie gminy Olszewo-Borki. 3) Żebry Perosy – zakup i montaż 2 sztuk ulicznych lamp solarnych wzdłuż drogi gminnej działka nr ew. 169 Parametry techniczne ulicznej lampy solarnej: Wysokość słupa do wysięgnika oprawy: 5m Źródło wiata: oprawa LED 15W Strumień świetlny: 1650lm Czas pracy lampy: od 8h do14h Czas autonomii: do 4 dni Moc paneli: 2x100W Pojemność akumulatora: 100Ah Sposób wyłączania: czujnik zmierzchowy Estetyka wizualna lampy musi być spójna z istniejącymi lampami solarnymi znajdującymi się na terenie gminy Olszewo-Borki. 4) Żebry Wierzchlas – zakup i montaż zestawu fotowoltaicznego do oświetlenia altany na działce nr ew. 127 Parametry techniczne altany: Drewniana altana o wym. 800x500cm w tym 300cm tarasu. Wysokość ścian ok. 2,28m, wysokość szczytu ok. 3,25m. Dach dwuspadowy o kącie nachylenia 35 stopni, kryty płytami OSB, papą i gontem. Podłoga drewniana. Drzwi wejściowe dwuskrzydłowe, częściowo przeszklone. Okna w ścianach podłużnych pojedyncze. Zdjęcia altany w załączniku. Parametry techniczne oświetlenia solarnego altany: Panel fotowoltaiczny o mocy 265W Akumulator 220AMPh Regulator ładowania Przetwornica napięcia 2000 Wat Przewody Oświetlenie wewnętrzne ( żarówki - 6szt.; oprawy; wyłączniki i gniazdka - 4szt.) Oświetlenie zewnętrzne (listwa led - 2szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45313110-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Kruki, Łazy, Olszewo-Borki, Stepna Michałki, gm. Olszewo-Borki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Kruki ul. ks. S. Brzóski, ul. Jaśminowa a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 404m na słupach linii napowietrznej nN, b) ułożenie ok. 59m linii kablowej nN kablem energetycznym YAKXS 4x25mm2 w tym ok. 46m w rurze osłonowej, c) na 11 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W, d) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. 2) Łazy ul. Zaciszna a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 137m na słupach linii napowietrznej nN, b) na 2 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W. 3) Olszewo-Borki ul. J. Kochanowskiego a) montaż 2 słupów linii napowietrznej nN, b) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 136m na słupach linii napowietrznej nN, c) ułożenie ok. 74m linii kablowej nN kablem energetycznym YAKXS 4x25mm2 w tym ok. 68m w rurze osłonowej, d) na 6 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz 7 lamp oświetleniowych typu LED Voltana 3 o mocy 55W e) montaż złącza pomiarowego oświetlenia. 4) Stepna Michałki ul. Brzozowa (wzdłuż drogi powiatowej nr 2548W) a) podwieszenie przewodu aluminiowego izolowanego typu AsXSn2x25mm2 o długości ok. 188m na słupach linii napowietrznej nN, b) na 4 słupach zamocować wysięgniki rurowe dł. 1,5m wraz z uchwytami oraz lampy oświetleniowe typu LED Voltana 3 o mocy 55W, c) montaż złącza pomiarowego oświetlenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45313110-9, 45315600-4, 45311100-1, 45321120-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa hali magazynowej na sprzęt rolniczy
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa hali magazynowej na sprzęt rolniczy
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI