Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCelestynów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-14
  • ZamawiającyGMINA CELESTYNÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00468720
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2994f9c5-74ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040823/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy przetargowej https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane na Platformie Zakupowej Instrukcjehttps://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z powyższej Platformy Zakupowej określone w Instrukcja użytkowników oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Zakupowej i przestrzegać
jej postanowień
2. Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3. Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
4. Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/?
do_not_show_cookie_info=true

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki, dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązki, dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.58.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Część 1: Budowa oświetlenia parkowego w miejscowości Ostrów
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia parkowego na dz. ew. nr 147/1 i 147/12 obr. Ostrów, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej w Ostrowie”, w zakresie:
1) Budowy linii energetycznej kablowej nn typu YAKXs 4x35 mm2 o długości
ok. 170 m,
2) Budowy 5 szt. słupów stalowych w kolorze szarym, wysokość 5 m,
3) Montażu 5 szt. opraw oświetleniowych LED (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcję mocy),
4) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi: 21 628,64 zł.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności roboty budowlane związane z budową sieci elektroenergetycznej nn linii oświetlenia ulicznego (wraz
z robotami towarzyszącymi) tj.:
1) Roboty w zakresie budowy linii oświetlenia ulicznego,
2) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
3) Roboty w zakresie montażu opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami,
4) Roboty w zakresie montażu i stawiania słupów oświetlenia ulicznego
Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Celestynów przy ul. Plantowej.
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 165 (ul. Plantowa) obr. Celestynów w ramach zadania pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych
w Gminie Celestynów”, w zakresie:
1) Budowy linii energetycznej kablowej nn typu YAKXs 4x35mm2 o długości
ok. 116 m,
2) Budowy 3 szt. słupów metalowych o wysokości 7 m,
3) Montażu 3 szt. opraw oświetleniowych LED (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
4) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi 7 861,50 zł.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności roboty budowlane związane z budową sieci elektroenergetycznej nn linii oświetlenia ulicznego (wraz
z robotami towarzyszącymi) tj.:
1) Roboty w zakresie budowy linii oświetlenia ulicznego,
2) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
3) Roboty w zakresie montażu opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami,
4) Roboty w zakresie montażu i stawiania słupów oświetlenia ulicznego
Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pogorzel przy ulicy Kolejowej, Myśliwskiej, Makowej.
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego (ul. Kolejowa,
ul. Myśliwska i ul. Makowa) na dz. ew. nr 319, 308, 297, 293, 306, 201 obr. Pogorzel, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych
w Gminie Celestynów”, w zakresie:
1) Budowy 3 słupów stalowych o wysokości 7 m,
2) Budowy linii napowietrznej nn oświetlenia ulicznego typu AsXSn 2x25 mm2
o długości ok. 120 m,
3) Budowy sieci elektroenergetycznej kablowej nn typu YAKXs 4x35 mm2 o długości ok. 314 m,
4) Montażu wysięgników szt. 7,
5) Montażu opraw oświetleniowych LED o mocy 55W szt. 4 (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
6) Montażu 3 szt. opraw oświetleniowych LED o mocy 37W (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
7) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi 30 211,05 zł.

Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności roboty budowlane związane z budową sieci elektroenergetycznej nn linii oświetlenia ulicznego (wraz z robotami towarzyszącymi) tj.:
1) Roboty w zakresie budowy linii oświetlenia ulicznego,
2) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
3) Roboty w zakresie montażu opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami,
4) Roboty w zakresie montażu i stawiania słupów oświetlenia ulicznego
Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Regut przy ulicy Żwirowej,
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego (ul. Żwirowa) na dz. ew. nr 1118, 1160 obr. Celestynów i 187, 221 obr. Regut, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych w Gminie Celestynów”, w zakresie:
1) Budowy 1 szt. słupa wirowanego typu E10,5/2,5,
2) Budowy 4 szt. słupów wirowanych typu E10,5/4,3,
3) Montażu wysięgników szt. 5,
4) Montażu 5 szt. opraw oświetleniowych LED o mocy 37W (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
5) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi: 21 686,45 zł.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności roboty budowlane związane z budową sieci elektroenergetycznej nn linii oświetlenia ulicznego (wraz z robotami towarzyszącymi) tj.:
1) Roboty w zakresie budowy linii oświetlenia ulicznego,
2) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
3) Roboty w zakresie montażu opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami,
4) Roboty w zakresie montażu i stawiania słupów oświetlenia ulicznego
Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Podbiel przy drodze oznaczonej nr dz. ew. 505.
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 505, 446 obr. Podbiel, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetlenia ulicznego w Gminie Celestynów”, w zakresie:
1) Budowy 1 szt. słupa stalowego o wysokości 8m,
2) Budowy 1 szt. słupa wirowanego typu E10,5/4,3,
3) Budowy sieci elektroenergetycznej kablowej nn typu YAKXs 4x35 mm2
o długości ok. 61 m,
4) Budowy sieci elektroenergetycznej napowietrznej nn typu AsXSn 2x25 mm2
o długości ok. 93 m,
5) Montażu wysięgników szt. 3,
6) Montażu 3 szt. opraw LED 37W (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
7) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi: 17 826,20 zł.

Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności roboty budowlane związane z budową sieci elektroenergetycznej nn linii oświetlenia ulicznego (wraz z robotami towarzyszącymi) tj.:
1) Roboty w zakresie budowy linii oświetlenia ulicznego,
2) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
3) Roboty w zakresie montażu opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami,
4) Roboty w zakresie montażu i stawiania słupów oświetlenia ulicznego
Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Podbiel przy drodze wojewódzkiej.
1. Przedmiotem zmówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 417, 418, 419, 415/5, 413/2 obr. Podbiel, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych w Gminie Celestynów”, w zakresie:
1) Budowy 2 szt. słupów wirowanych typu E10,5/4,3,
2) Budowy sieci elektroenergetycznej napowietrznej nn typu AsXSn 2x25 mm2
o długości około 99 m,
3) Montażu wysięgników 4 szt.,
4) Montażu 4 szt. opraw LED 55W (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
5) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi: 9 970,42 zł.


Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności roboty budowlane związane z budową sieci elektroenergetycznej nn linii oświetlenia ulicznego (wraz z robotami towarzyszącymi) tj.:
1) Roboty w zakresie budowy linii oświetlenia ulicznego,
2) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
3) Roboty w zakresie montażu opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami,
4) Roboty w zakresie montażu i stawiania słupów oświetlenia ulicznego
Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Ponurzyca przy drodze oznaczonej nr dz. ew. 1378
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 1378/1, 1171 obr. Ponurzyca, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych w Gminie Celestynów”, w zakresie:
1) Budowy 1 szt. slupa wirowanego typu E10,5/4,3,
2) Budowy 5 szt. słupów wirowanych typu E10,5/2,5,
3) Budowy sieci elektroenergetycznej napowietrznej nn typu AsXsn 2x25 mm2
o długości ok. 176 m,
4) Montażu 6 szt. opraw LED 41W (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
5) Montażu wysięgników szt. 6,
6) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi 24 382,41 zł.


Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności roboty budowlane związane z budową sieci elektroenergetycznej nn linii oświetlenia ulicznego (wraz z robotami towarzyszącymi) tj.:
1) Roboty w zakresie budowy linii oświetlenia ulicznego,
2) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
3) Roboty w zakresie montażu opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami,
4) Roboty w zakresie montażu i stawiania słupów oświetlenia ulicznego
Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Ponurzyca przy drodze oznaczonej nr dz. ew. 1621,
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 1609/1, 1621 obr. Ponurzyca, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych w Gminie Celestynów”, w karesie:
1) Budowy 1 szt. słupa wirowanego typu E 10,5/4,3,
2) Budowy 2 szt. słupów wirowanych typu E10,5/2,5,
3) Budowy linii elektroenergetycznej napowietrznej nn typu AsXSn 2x25mm2 o długości ok. 94 m,
4) Montażu 3 szt. opraw LED 41W (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
5) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona
w całkowitej wartości zamówienia i wynosi 14 795,26 zł

Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności roboty budowlane związane z budową sieci elektroenergetycznej nn linii oświetlenia ulicznego (wraz
z robotami towarzyszącymi) tj.:
1) Roboty w zakresie budowy linii oświetlenia ulicznego,
2) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
3) Roboty w zakresie montażu opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami,
4) Roboty w zakresie montażu i stawiania słupów oświetlenia ulicznego
Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jatne przy ulicy Źródlanej.
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 369, 359, 87/3, 87/2, 87/7, 87/5, 83/3, 82 obr. Jatne 262/2, 169/10, 169/7, 169/6, 169/2 obr. Ostrów, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetlenia ulicznego w Gminie Celestynów”, w zakresie:
1) Budowy 1 szt. słupa wirowanego typu E10,5/4,3,
2) Budowy 8 szt. słupów wirowanych E 10,5/4,3,
3) Budowy linii elektroenergetycznej napowietrznej nn typu AsXSn 2x25mm2 o długości ok. 586 m.,
4) Montażu wysięgników 11 szt.,
5) Montażu 11 szt. opraw LED 32W (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
6) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi 62 650,89 zł

Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności roboty budowlane związane z budową sieci elektroenergetycznej nn linii oświetlenia ulicznego (wraz z robotami towarzyszącymi) tj.:
1) Roboty w zakresie budowy linii oświetlenia ulicznego,
2) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
3) Roboty w zakresie montażu opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami,
4) Roboty w zakresie montażu i stawiania słupów oświetlenia ulicznego
Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (w ramach potwierdzenia posiadania kompetencji, o których mowa w oświadczeniu) - w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.


Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o świadczeniu pod przysięgą złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
1) Część 1: 1.200,00 zł
2) Część 2: 400,00 zł
3) Część 3: 1.500,00 zł
4) Część 4: 1.200,00 zł
5) Część 5: 1.000,00 zł
6) Część 6: 500,00 zł
7) Część 7: 1.400,00 zł
8) Część 8: 800,00 zł
9) Część 9: 3.500,00 zł
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 i ust. 2 Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, płatne przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie
Nr konta bankowego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012
z dopiskiem „wadium w postępowaniu RIZPiFZ.271.58.2023”
Wniesienie wadium w pieniądzu winno nastąpić w terminie gwarantującym wpływ pieniędzy na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu i w godzinie przypadającym na dzień składania ofert.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Gwarancje i poręczenia należy wystawić w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym /podpisem zaufanym/ podpisem osobistym na: Gminę Celestynów ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów i przekazać Zamawiającemu oryginał w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7. Zamawiający zwraca wadium wniesione winnej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
8. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 98 u ust. 4 i 5 Pzp.
9. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3 i ust. 4.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
2) sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
3) zmiany zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
4) zmiany wynagrodzenia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
5) zmiany wysokości wypłaconego wynagrodzenia w poszczególnych latach.

Szczegółowe warunki zmiany umowy zostały opisane w § 15 wzoru umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-14 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. Oferta Wykonawcy wykluczonego na podstawie powyższego przepisu zostanie odrzucona.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż listew przypodłogowych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż listew przypodłogowych Warszawa Wilanów 120mb Mdf biały. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI