„Budowa oświetlenia ulicznego dróg na terenie gminy”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa oświetlenia ulicznego dróg na terenie gminy”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałobrzegi
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-29
  • ZamawiającyGMINA BIAŁOBRZEGI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00347429
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia ulicznego dróg na terenie gminy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁOBRZEGI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 4

1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-114

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-bialobrzegi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-bialobrzegi.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia ulicznego dróg na terenie gminy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d203247-3413-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019319/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 "Budowa oświetlenia ulicznego dróg na ternie gminy"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych
przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Montaż opraw oświetlenia ulicznego na istniejącej linii oświetlenia ulicznego przy drodze
gminnej Wola Dalsza - „Jawornik” w miejscowości Wola Dalsza (stacja trafo Wola
Dalsza VIII) - 1 szt,
2) Budowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej Wola
Dalsza – „Cmentarz” w miejscowości Wola Dalsza (stacja trafo Wola Dalsza II) - 288 mb,
w tym :
- budowa nowej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego – 288 mb,
- montaż opraw oświetlenia ulicznego – 6 szt,
3) Budowę i przebudowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego przy drodze Białobrzegi
– „Tebix” w miejscowości Białobrzegi (stacja trafo Białobrzegi LSW VII ) - 402 mb,
w tym :
- budowa nowej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego – 297 mb,
- montaż linii napowietrznej ośw. ulicznego na istniejącej podbudowie słupowej – 105 mb,
- montaż opraw oświetlenia ulicznego – 10 szt,
4) Budowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego przy drodze Białobrzegi – „Pętla” w
miejscowości Białobrzegi (stacja trafo Białobrzegi LSW III ) - 140 mb,
w tym :
- budowa nowej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego – 140 mb,
- montaż opraw oświetlenia ulicznego – 5 szt,
5) Budowę i przebudowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego przy drodze
Białobrzegi –„Kmiecie” w miejscowości Białobrzegi (stacja trafo Białobrzegi LSW XIII )
- 344 mb,
w tym :
- budowa nowej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego – 67 mb,
- montaż linii napowietrznej ośw. ulicznego na istniejącej podbudowie słupowej – 277 mb,
- montaż opraw oświetlenia ulicznego – 11 szt,
6) Budowę i przebudowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego przy drodze
Korniaktów – „Stawy - Krzyż” w miejscowości Korniaktów Północny (stacja trafo
Korniaktów LSW I ) - 360 mb,
w tym :
- budowa nowej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego – 59 mb,
- montaż linii napowietrznej ośw. ulicznego na istniejącej podbudowie słupowej – 301 mb,
- montaż opraw oświetlenia ulicznego – 10 szt,
7) Budowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej Korniaktów
– Rogóżno w miejscowości Korniaktów Północny (stacja trafo Korniaktów LSW II) – 50 mb,
w tym :
- budowa nowej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego – 50 mb,
- montaż opraw oświetlenia ulicznego –1 szt,
8) Budowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej
Korniaktów Północny - Budy Łańcuckie w miejscowości Budy Łańcuckie (stacja trafo
Korniaktów LSW III) - 80 mb,
w tym :
- budowa nowej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego – 80 mb,
- montaż opraw oświetlenia ulicznego – 2 szt,
9) Budowę i przebudowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej
Budy Łańcuckie – „Podlesie” w miejscowości Budy Łańcuckie (stacja trafo Budy Łańcuckie
LSW VII) - 916 mb,
w tym :
- budowa nowej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego – 381 mb,
- montaż linii napowietrznej ośw. ulicznego na istniejącej podbudowie słupowej – 535 mb
- montaż opraw oświetlenia ulicznego – 16 szt,
10) Budowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej Budy Łańcuckie
– „Komorno” w miejscowości Budy Łańcuckie (stacja trafo Budy Łańcuckie LSW X) - 541mb
w tym :
- budowa nowej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego – 541 mb,
- montaż opraw oświetlenia ulicznego – 11 szt,
11) Budowę i przebudowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej
Budy Łańcuckie – „Komorno” w miejscowości Budy Łańcuckie (stacja trafo Budy Łańcuckie
LSW IX) - 314 mb,
w tym :
- budowa nowej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego – 209 mb,
- montaż linii napowietrznej ośw. ulicznego na istniejącej podbudowie słupowej – 105 mb
- montaż opraw oświetlenia ulicznego – 7 szt,
12) Budowę i przebudowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej
Budy Łańcuckie – „Łąki” w miejscowości Budy Łańcuckie (stacja trafo Budy Łańcuckie
PSW V) - 227 mb,
w tym :
- budowa nowej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego – 116 mb,
- montaż linii napowietrznej ośw. ulicznego na istniejącej podbudowie słupowej – 111 mb
- montaż opraw oświetlenia ulicznego – 5 szt,
13) Budowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego przy drodze Budy Łańcuckie –
„Podłącze” w miejscowości Budy Łańcuckie (stacja trafo Budy Łańcuckie PSW I) - 1 159 mb,
w tym :
- budowa nowej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego – 1 159 mb,
- montaż opraw oświetlenia ulicznego – 25 szt,
14) Budowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego przy drodze Budy Łańcuckie –
„Podłącze” w miejscowości Budy Łańcuckie (stacja trafo Budy Łańcuckie PSW IV) - 800 mb,
w tym :
- budowa nowej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego – 800 mb,
- montaż opraw oświetlenia ulicznego – 19 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Doświadczenie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
- co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze i złożoności technologicznej porównywalnej z zakresem niniejszego
zamówienia tj. obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę sieci energetycznych o łącznej wartości minimum 300
000,00 zł.
b) Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, w tym co najmniej:
• 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez
ograniczeń, posiadającą minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z §17 Projektowanymi postanowieniami umowy -
zał. nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI