Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W SMARDZOWIE, GMINA SIECHNICE W PODZIALE:Cz. 1: Budowa oświetlenia drog. ul. Wesołej w Smardzowie. Cz. 2: Budowa oświetlenia drog. ul. M. Reja w Smardzowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W SMARDZOWIE, GMINA SIECHNICE W PODZIALE:Cz. 1: Budowa oświetlenia drog. ul. Wesołej w Smardzowie. Cz. 2: Budowa oświetlenia drog. ul. M. Reja w Smardzowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cedac283-862f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009486/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Budowa oświetlenia drogowego przy ul. Wesołej oraz Mikołaja Reja w Smardzowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://siechnice.bip.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://siechnice.bip.ov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Siechnice reprezentowana przez Burmistrza Siechnic, ul. Jana Pawła II 12, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice,2) Kontakt z inspektorem pod adresem: e-mail iod@umsiechnice.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz 2019 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; b) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;c) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.12.2021.E.L.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Wesołej w miejscowości Smardzów gm. Siechnice – odcinek drogi o długości 320 [mb]. Posadowienie słupów oświetleniowych 8 szt. wraz oprawami 9 szt., na fundamentach prefabrykowanych przeznaczonych do zastosowanego typu słupów. Zasilenie oświetlenia drogowego linią kablową typu YAKY 4x35[mm²] ułożoną na głębokości min. 0,7[m] Zamawiający posiada słupy oświetleniowe pochodzące z demontażu z innej lokalizacji w ilości 7 szt. Wykonawca we własnym zakresie odbierze zdemontowane słupy z miejsca składowania z terenu ZUiROK w Sulęcinie gm. Siechnice i przetransportuje na teren budowy. Odległość pomiędzy ZUiROK, a ulicą Wesołą w Smardzowie to 12 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) zamówienie: budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Orzechowej w miejscowości Zacharzyce gm. Siechnice, zakres: odcinek drogi o długości 290 [mb] – 8 opraw, posadowienie słupów oświetleniowych wraz oprawami na fundamentach prefabrykowanych przeznaczonych do zastosowanego typu słupów. Zasilenie oświetlenia drogowego linią kablową typu YAKY 4x35[mm²] ułożonym na głębokości min. 0,7[m] – dokładny zakres opisuje posiadana przez Zamawiającego dokumentacja projektowa, Warunki udzielenia zamówienia: w przypadku decyzji Zamawiającego o wykonaniu zamówienia na prośbę Zamawiającego Wykonawca przedstawi ofertę w oparciu o wynagrodzenie ryczałtowe, która podlegać będzie negocjacjom. 2) zamówienie: budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Pogodnej w miejscowości Iwiny gm.Siechnice, zakres: odcinek drogi o długości 260 [mb] – 7 opraw, posadowienie słupów oświetleniowych wraz oprawami na fundamentach prefabrykowanych przeznaczonych do zastosowanego typu słupów. Zasilenie oświetlenia drogowego linią kablową typu YAKY 4x35[mm²] ułożonym na głębokości min. 0,7[m] – dokładny zakres opisuje posiadana przez Zamawiającego dokumentacja projektowa, Warunki udzielenia zamówienia: w przypadku decyzji Zamawiającego o wykonaniu zamówienia na prośbę Zamawiającego Wykonawca przedstawi ofertę w oparciu o wynagrodzenie ryczałtowe, która podlegać będzie negocjacjom. 3) zamówienie: budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Strzelińskiej – w miejscowości Żerniki Wrocławskie, zakres: odcinek drogi o długości 1 390 [mb] – 38 opraw, oświetlenie drogowe ulicy Strzelińskiej w Żernikach Wrocławskich. Posadowienie słupów oświetleniowych wraz oprawami na fundamentach prefabrykowanych przeznaczonych do zastosowanego typu słupów. Zasilenie oświetlenia drogowego linią kablową typu YAKY 4x35[mm²] ułożonym na głębokości min. 0,7[m] – dokładny zakres opisuje posiadana przez Zamawiającego dokumentacja projektowa. Warunki udzielenia zamówienia: w przypadku decyzji Zamawiającego o wykonaniu zamówienia na prośbę Zamawiającego Wykonawca przedstawi ofertę w oparciu o wynagrodzenie ryczałtowe, która podlegać będzie negocjacjom.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
CENA 1004.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Mikołaja Reja w miejscowości Smardzów gm. Siechnice – odcinek drogi o długości 160 [mb], kontynuacja istniejącego oświetlenia drogowego ulicy Mikołaja Reja od słupa oświetleniowego nr 4/L1/S. Posadowienie słupów oświetleniowych 4 szt. wraz oprawami 4szt., na fundamentach prefabrykowanych przeznaczonych do zastosowanego typu słupów. Zasilenie oświetlenia drogowego linią kablową typu YAKY 4x35[mm²] ułożonym na głębokości min. 0,7[m].
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) zamówienie: budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Orzechowej w miejscowości Zacharzyce gm. Siechnice, zakres: odcinek drogi o długości 290 [mb] – 8 opraw, posadowienie słupów oświetleniowych wraz oprawami na fundamentach prefabrykowanych przeznaczonych do zastosowanego typu słupów. Zasilenie oświetlenia drogowego linią kablową typu YAKY 4x35[mm²] ułożonym na głębokości min. 0,7[m] – dokładny zakres opisuje posiadana przez Zamawiającego dokumentacja projektowa, Warunki udzielenia zamówienia: w przypadku decyzji Zamawiającego o wykonaniu zamówienia na prośbę Zamawiającego Wykonawca przedstawi ofertę w oparciu o wynagrodzenie ryczałtowe, która podlegać będzie negocjacjom. 2) zamówienie: budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Pogodnej w miejscowości Iwiny gm. Siechnice, zakres: odcinek drogi o długości 260 [mb] – 7 opraw, posadowienie słupów oświetleniowych wraz oprawami na fundamentach prefabrykowanych przeznaczonych do zastosowanego typu słupów. Zasilenie oświetlenia drogowego linią kablową typu YAKY 4x35[mm²] ułożonym na głębokości min. 0,7[m] – dokładny zakres opisuje posiadana przez Zamawiającego dokumentacja projektowa, Warunki udzielenia zamówienia: w przypadku decyzji Zamawiającego o wykonaniu zamówienia na prośbę Zamawiającego Wykonawca przedstawi ofertę w oparciu o wynagrodzenie ryczałtowe, która podlegać będzie negocjacjom. 3) zamówienie: budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Strzelińskiej – w miejscowości Żerniki Wrocławskie, zakres: odcinek drogi o długości 1 390 [mb] – 38 opraw, oświetlenie drogowe ulicy Strzelińskiej w Żernikach Wrocławskich. Posadowienie słupów oświetleniowych wraz oprawami na fundamentach prefabrykowanych przeznaczonych do zastosowanego typu słupów. Zasilenie oświetlenia drogowego linią kablową typu YAKY 4x35[mm²] ułożonym na głębokości min. 0,7[m] – dokładny zakres opisuje posiadana przez Zamawiającego dokumentacja projektowa. Warunki udzielenia zamówienia: w przypadku decyzji Zamawiającego o wykonaniu zamówienia na prośbę Zamawiającego Wykonawca przedstawi ofertę w oparciu o wynagrodzenie ryczałtowe, która podlegać będzie negocjacjom.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
CENA 1004.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków w zakresie:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.4. zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli: 1) wykaże się doświadczeniem w realizacji w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie minimum 2 zamówienia o charakterze i złożoności robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, tj. budowa oświetlenia drogowego o długości linii oświetleniowej co najmniej 150 m każde zamówienie. UWAGA: Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich stanowiska, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Określenie osób, których dotyczy obowiązek wykazania przez Wykonawcę: Kierownik Budowy - posiadający uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Niezależnie od tego na ile części zostanie złożona oferta, warunki udziału w postępowaniu pozostają takie same.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wszyscy Wykonawcy zobowiązani są dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1. ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ oraz jeżeli dotyczy załącznik 3A, 3B do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postepowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.2. Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. Pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:a) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł.b) wykazu robót budowlanych (Załącznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na realizacji minimum 2 zamówień o charakterze i złożoności robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, tj. budowa oświetlenia drogowego o długości linii oświetleniowej co najmniej 150 m każde zamówienie. Wykonawca powinien podać rodzaj, zakres, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;c) wykazu osób (Załącznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Określenie osób, których dotyczy obowiązek wykazania przez Wykonawcę: Kierownik Budowy - posiadający uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.UWAGA: Najpóźniej w dniu podpisania umowy, wybrany Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wszystkie niezbędne uprawnienia i aktualne zaświadczenia, potrzebne do realizacji zadania zgodnie z przepisami. Zamawiający odstąpi od podpisania Umowy, jeżeli Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, nie dostarczy wszystkich niezbędnych dokumentów, potrzebnych do realizacji zadania zgodnie z przepisami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w punkcie 9 SWZ, składa każdy z wykonawców. Dodatkowo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia polegających na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika , które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik 3 B do SWZ.3) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-31 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-28
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak