Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Czeszów, Zawonia, Niedary i Pęciszów,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Czeszów, Zawonia, Niedary i Pęciszów, dobudowa lamp solarnych oświetlenia drogowego w m. Sucha Wielka oraz oświetlenie boiska sportowego w m. Sędzice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawonia
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Zawonia
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-27
  • Numer ogłoszenia534609-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 534609-N-2020 z dnia 2020-04-27 r.

Gmina Zawonia: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Czeszów, Zawonia, Niedary i Pęciszów, dobudowa lamp solarnych oświetlenia drogowego w m. Sucha Wielka oraz oświetlenie boiska sportowego w m. Sędzice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawonia, krajowy numer identyfikacyjny 93193490500000, ul. ul. Trzebnicka  11 , 55-106  Zawonia, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 312-81-82, e-mail inwestycje@zawonia.pl, faks 0-71 312-81-82.
Adres strony internetowej (URL): www.zawonia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://zawonia.biuletyn.net/?bip=1&cid=1140&bsc=N

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://zawonia.biuletyn.net/?bip=1&cid=1140&bsc=N

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, pokój nr 2 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Czeszów, Zawonia, Niedary i Pęciszów, dobudowa lamp solarnych oświetlenia drogowego w m. Sucha Wielka oraz oświetlenie boiska sportowego w m. Sędzice
Numer referencyjny: 4/GPI/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego: - dobudowa oświetlenia drogowego w ramach przebudowy drogi powiatowej w m. Czeszów, ul. Złotowska (linia kablowa oświetlenia drogowego YAKXS 4x35 mm2 l = 147 m, wykonanie przecisku o łącznej długości 8,5 m w rurze osłonowej AROT SRS 75, montaż rur osłonowych w wykopie AROT DVK 75 o łącznej długości 7 m, montaż opraw oświetleniowych LED STR N1 40W 7200 lm na słupach stalowych stożkowych, ocynkowanych (7m) CN7/3/60/F250 na fundamentach B-120 z wysięgnikami (1m) W12/0,2/1/1-60/10 W20/0,2/1/1-60/10 sztuk 4, montaż szafki sterowniczej oświetlenia drogowego sztuk 1, montaż uziemia słupa oświetleniowego sztuk 2, wykonanie pomiarów ochronnych wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, opracowanie projektu organizacji ruchu), - elektroenergetyczna linia kablowa oświetlenia drogowego w m. Zawonia, ul. Oleśnicka (linia kablowa oświetlenia drogowego YAKXS 4x35 mm2 l = 126 m, wykonanie 3 przecisków o łącznej długości 11 m w rurze osłonowej AROT SRS 75, montaż rur osłonowych w wykopie typu AROT DVK 75 o łącznej długości 20 m, montaż opraw oświetleniowych Philips Malaga SGS102 150W na słupach stalowych, stożkowych, ocynkowanych (8m) CN8/3/60/F250 na fundamentach B-120 z wysięgnikami (1m) W20/0,2/1/1-60/15 sztuk 4, montaż szafki sterowniczej oświetlenia drogowego sztuk 1, montaż uziemienia słupów oświetleniowych sztuk 3, wykonanie pomiarów ochronnych, wykonanie projektu organizacji ruchu oraz odbudowy nawierzchni), - elektroenergetyczna linia kablowa oświetlenia drogowego w m. Niedary (linia kablowa oświetlenia drogowego YAKXS 4x35 mm2 l = 298 m, wykonanie przecisku o łącznej długości 8,3 m w rurze osłonowej AROT SRS 75, montaż rur osłonowych w wykopie AROT DVK 75 o łącznej długości 29 m, montaż opraw oświetleniowych LED STR N1 40W 7200 lm na słupach stalowych, stożkowych, ocynkowanych (7m) CN7/3/60/F250 na fundamentach B-120 z wysięgnikami (1m) W12/0,2/1/1-60/10 sztuk 7, montaż szafki sterowniczej oświetlenia drogowego sztuk 1, montaż uziemień słupów oświetleniowych sterowniczej sztuk 3, wykonanie pomiarów ochronnych, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, opracowanie projektu organizacji ruchu), - elektroenergetyczna linia kablowa oświetlenia drogowego w m. Pęciszów (linia kablowa oświetlenia drogowego YAKXS 4x35 mm2 l = 402 m, montaż rur osłonowych w wykopie AROT DVK 75 o łącznej długości 71 m, montaż opraw oświetleniowych LED STR N1 40W 7200 lm na słupach stalowych, stożkowych, ocynkowanych (7m) CN7/3/60/F250 na fundamentach B-120 z wysięgnikami (1m) W12/0,2/1/1-60/10 sztuk 9, montaż szafki sterowniczej oświetlenia drogowego sztuk 1, montaż uziemień słupów oświetleniowych sztuk 3, wykonanie pomiarów ochronnych, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej), dobudowa 3 lamp solarnych oświetlenia drogowego w ramach przebudowy dróg gminnych i powiatowych w m. Sucha Wielka (montaż lamp solarnych LED FP-40W na słupach stalowych, stożkowych, ocynkowanych (6m) CN6/3/60/F190 na fundamentach F-100 sztuk 3, montaż uziemień słupów sztuk 3, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, opracowanie projektu organizacji ruchu), - oświetlenie boiska sportowego w m. Sędzice (kopanie rowów dla kabli w sposób mechaniczny 112 m3, wykopy pionowe ręczne dla urządzenia przeciskowego wraz z jego zasypaniem 3 m3, wykonanie ściany oporowej z 1 płyty - 2 szt., przewierty mechaniczne – 22,2 m, nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego - 700 m2, układanie kabli ręcznie, kabel YAKXs 4x35 mm2 0,6/1 kV - 350 m, układanie kabli w rurach, słupach, kabel YAKXs 4x35 mm2 0,6/1 kV - 35 m, zasypywanie rowów dla kabli - 84 m3, montaż i stawianie masztów oświetleniowych o masie do 100 kg MN11/4/F250 - 6 szt., montaż wysięgników na słupie belka B4/2000-103 szt. - 6 szt., montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 12 m, przewód NYM-J/O/YDY-450/750V 2x2,5mm2 - 18 kpl. przew. montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie naświetlacz FORIA N3 340 - 18 szt., uziomy o długości 3 m - 6 szt., montaż głowic kablowych - 14 szt., szafka sterownicza oświetlenia 1 szt., szyna nośna szt. 1 szt., rozłącznik bezpiecznikowy RBK000-100A szt. - 1 szt., badania i pomiary instalacji uziemiającej (pierwszy pomiar) - 1 szt. badania i pomiary instalacji uziemiającej (każdy następny pomiar) szt. - 2 , pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - pomiar 17, badanie linii kablowej N.N.- kabel 4-żyłowy odc. 3, badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) szt. 1 szt., badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (każdy następny pomiar) - 17 szt., wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna - 1 szt.).

II.5) Główny kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: - dla Zadania I - 70.000,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), - dla Zadania II - 60.000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli suma gwarancyjna ubezpieczenia Wykonawcy będzie nie mniejsza niż łączna wartość wymaganych sum gwarancyjnych dla zadań, na które wykonawca będzie składał ofertę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla: - Zadania I - minimum jedną robotę budowlaną polegającą na rozbudowie, przebudowie lub budowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 50000,00 zł brutto, - Zadania II - minimum jedną robotę budowlaną polegającą na rozbudowie, przebudowie lub budowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 40000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty na oba zadania, Wykonawca może wykazać spełnienie powyższych warunków poprzez wskazanie jednego zamówienia na łączną kwotę co najmniej 90000,00 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a. Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż, dla:- dla Zadania I - 70.000,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), - dla Zadania II - 60.000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych), b. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – wg. załącznika nr 7 do SIWZ, c. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) i mieć postać oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii, b) dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Oryginały można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert do sekretariatu Urzędu Gminy w Zawoni (patrz adres – rozdz. XI ust. 1 SIWZ), lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. Wysokość wadium została określona w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ. c) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w art. rozdz. VI pkt. 5 ppkt 2b) jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), d) Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej (ceny brutto).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, dla: - Zadania I - 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), - Zadania II - 1.400,00 zł. (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych),

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,c) gdy wystąpi siła wyższa, uniemożliwiająca należyte wykonanie robót;d) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,e) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,f) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,g) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,h) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.2. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany niniejszej umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 5 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.),c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,d) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,e) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach określonych w pkt 2 powyżej.4. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu.5. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu zakończenia robót na podstawie pkt 1. powyżej, zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy na podstawie pkt 2. powyżej lub zmiany wynagrodzenia na podstawie pkt 4 powyżej lub zmiany umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej umowie, zobowiązany jest do przekazania inspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.6. Wniosek, o którym mowa w pkt 5 powyżej powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 20 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w pkt 6 powyżej, wszelkich innych dokumentów wymaganych umową, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu o zasady określone w § 4 niniejszej umowy, i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 9. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w pkt 5 powyżej, inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w pkt 8 powyżej i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. 10. Wykonawca jest zobowiązany do okazania do wglądu Inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w pkt 8 powyżej i przedłożenia na żądanie Inspektora nadzoru inwestorskiego jej kopii.11. W terminie 30 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w pkt 5 powyżej wraz z propozycją wyceny robót i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i odpowiednio propozycji wyceny robót, i przekazania go Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.12. W terminie 20 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.13. Ponadto Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie:a) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy PZP, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu,b) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy,c) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta ma wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę – w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Zmiana postanowień umowy w zakresie i w trybie wskazanym w zdaniu poprzedzającym nie może spowodować wzrostu wynagrodzenia należnego Wykonawcy ponad kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a która została podana przed otwarciem ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,d) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę - w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Zmiana postanowień umowy w zakresie i w trybie wskazanym w zdaniu poprzedzającym nie może spowodować wzrostu wynagrodzenia należnego Wykonawcy ponad kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a która została podana przed otwarciem ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.e) zaniechania określonych robót lub wykonania robót zamiennych, t.j. Zamawiający z przyczyn ekonomicznych, technicznych lub prawnych zmieni sposób wykonania przedmiotu zamówienia wprowadzając inne rozwiązania techniczne lub projektowe z korzyścią dla interesu publicznego.f) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP.g) zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale Podwykonawców - zmiany w tym zakresie nastąpić mogą z uwagi na zapewnienie prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, z wyjątkiem przypadków, w których Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi może:• powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia takiej części do powierzenia Podwykonawcom;• wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego;• wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego;• zrezygnować z podwykonawstwa.Jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany umowy w tym zakresie w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie dysponował w całości lub w części wierzytelnością od Zamawiającego z tytułu należnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu niniejszego zamówienia (np. na skutek przelewu wierzytelności lub zajęcia wierzytelności).14. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 ustawy PZP.15. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych,d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-12, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Czeszów, Zawonia, Niedary i Pęciszów, dobudowa 3 lamp solarnych oświetlenia drogowego w m. Sucha Wielka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia drogowego: - dobudowa oświetlenia drogowego w ramach przebudowy drogi powiatowej w m. Czeszów, ul. Złotowska (linia kablowa oświetlenia drogowego YAKXS 4x35 mm2 l = 147 m, wykonanie przecisku o łącznej długości 8,5 m w rurze osłonowej AROT SRS 75, montaż rur osłonowych w wykopie AROT DVK 75 o łącznej długości 7 m, montaż opraw oświetleniowych LED STR N1 40W 7200 lm na słupach stalowych stożkowych, ocynkowanych (7m) CN7/3/60/F250 na fundamentach B-120 z wysięgnikami (1m) W12/0,2/1/1-60/10 W20/0,2/1/1-60/10 sztuk 4, montaż szafki sterowniczej oświetlenia drogowego sztuk 1, montaż uziemia słupa oświetleniowego sztuk 2, wykonanie pomiarów ochronnych wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, opracowanie projektu organizacji ruchu), - elektroenergetyczna linia kablowa oświetlenia drogowego w m. Zawonia, ul. Oleśnicka (linia kablowa oświetlenia drogowego YAKXS 4x35 mm2 l = 126 m, wykonanie 3 przecisków o łącznej długości 11 m w rurze osłonowej AROT SRS 75, montaż rur osłonowych w wykopie typu AROT DVK 75 o łącznej długości 20 m, montaż opraw oświetleniowych Philips Malaga SGS102 150W na słupach stalowych, stożkowych, ocynkowanych (8m) CN8/3/60/F250 na fundamentach B-120 z wysięgnikami (1m) W20/0,2/1/1-60/15 sztuk 4, montaż szafki sterowniczej oświetlenia drogowego sztuk 1, montaż uziemienia słupów oświetleniowych sztuk 3, wykonanie pomiarów ochronnych, wykonanie projektu organizacji ruchu oraz odbudowy nawierzchni), - elektroenergetyczna linia kablowa oświetlenia drogowego w m. Niedary (linia kablowa oświetlenia drogowego YAKXS 4x35 mm2 l = 298 m, wykonanie przecisku o łącznej długości 8,3 m w rurze osłonowej AROT SRS 75, montaż rur osłonowych w wykopie AROT DVK 75 o łącznej długości 29 m, montaż opraw oświetleniowych LED STR N1 40W 7200 lm na słupach stalowych, stożkowych, ocynkowanych (7m) CN7/3/60/F250 na fundamentach B-120 z wysięgnikami (1m) W12/0,2/1/1-60/10 sztuk 7, montaż szafki sterowniczej oświetlenia drogowego sztuk 1, montaż uziemień słupów oświetleniowych sterowniczej sztuk 3, wykonanie pomiarów ochronnych, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, opracowanie projektu organizacji ruchu), - elektroenergetyczna linia kablowa oświetlenia drogowego w m. Pęciszów (linia kablowa oświetlenia drogowego YAKXS 4x35 mm2 l = 402 m, montaż rur osłonowych w wykopie AROT DVK 75 o łącznej długości 71 m, montaż opraw oświetleniowych LED STR N1 40W 7200 lm na słupach stalowych, stożkowych, ocynkowanych (7m) CN7/3/60/F250 na fundamentach B-120 z wysięgnikami (1m) W12/0,2/1/1-60/10 sztuk 9, montaż szafki sterowniczej oświetlenia drogowego sztuk 1, montaż uziemień słupów oświetleniowych sztuk 3, wykonanie pomiarów ochronnych, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej), dobudowa 3 lamp solarnych oświetlenia drogowego w ramach przebudowy dróg gminnych i powiatowych w m. Sucha Wielka (montaż lamp solarnych LED FP-40W na słupach stalowych, stożkowych, ocynkowanych (6m) CN6/3/60/F190 na fundamentach F-100 sztuk 3, montaż uziemień słupów sztuk 3, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, opracowanie projektu organizacji ruchu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Oświetlenie boiska sportowego w m. Sędzice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oświetlenie boiska sportowego w m. Sędzice - (kopanie rowów dla kabli w sposób mechaniczny 112 m3, wykopy pionowe ręczne dla urządzenia przeciskowego wraz z jego zasypaniem 3 m3, wykonanie ściany oporowej z 1 płyty - 2 szt., przewierty mechaniczne – 22,2 m, nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego - 700 m2, układanie kabli ręcznie, kabel YAKXs 4x35 mm2 0,6/1 kV - 350 m, układanie kabli w rurach, słupach, kabel YAKXs 4x35 mm2 0,6/1 kV - 35 m, zasypywanie rowów dla kabli - 84 m3, montaż i stawianie masztów oświetleniowych o masie do 100 kg MN11/4/F250 - 6 szt., montaż wysięgników na słupie belka B4/2000-103 szt. - 6 szt., montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 12 m, przewód NYM-J/O/YDY-450/750V 2x2,5mm2 - 18 kpl. przew. montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie naświetlacz FORIA N3 340 - 18 szt., uziomy o długości 3 m - 6 szt., montaż głowic kablowych - 14 szt., szafka sterownicza oświetlenia 1 szt., szyna nośna szt. 1 szt., rozłącznik bezpiecznikowy RBK000-100A szt. - 1 szt., badania i pomiary instalacji uziemiającej (pierwszy pomiar) - 1 szt. badania i pomiary instalacji uziemiającej (każdy następny pomiar) szt. - 2 , pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - pomiar 17, badanie linii kablowej N.N.- kabel 4-żyłowy odc. 3, badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) szt. 1 szt., badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (każdy następny pomiar) - 17 szt., wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna - 1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad murarskich - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad murarskich Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zawonia: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZAWONIA
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zawonia: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Czeszowie na bibliotekę publiczną
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI