Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Żukowo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Żukowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻukowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Żukowo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-08
  • Numer ogłoszenia582231-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582231-N-2020 z dnia 2020-09-08 r.

Gmina Żukowo: Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Żukowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Gdańska  52 , 83-330  Żukowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48 58 6858300, e-mail ugzukowo@zukowo.pl, faks +48 58 6858300.
Adres strony internetowej (URL): www.zukowo.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej (w postaci papierowej) podpisaną własnoręcznym podpisem albo w formie elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 1. W przypadku składania oferty w formie pisemnej (w postaci papierowej) ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Gminy w Żukowie, ul. Gdańska 52 (Biuro Obsługi Klienta). 2. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo.
Adres:
Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo. Platforma zakupowa - https://platformazakupowa.pl /pn/gmina_zukowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Żukowo
Numer referencyjny: ZP.271.40.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
dwie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Żukowo. Zamówienie obejmuje następujące części:Część 1 – Budowa oświetlenia drogowego w Baninie:Zadanie 1 - Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej w Baninie ul. Lawendowa, Cyprysowa (kontynuacja); Zadanie 2 - Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej w Baninie ul. Pszenna (kontynuacja);Zadanie 3 – Budowa oświetlenia drogowego w Baninie ul. Rolnicza (kontynuacja);Zadanie 4 - Budowa oświetlenia drogowego w Baninie ul. Źródlana;Zadanie 5 – Budowa oświetlenia drogowego w Baninie ul. Sportowa; Zadanie 6 – Budowa oświetlenia drogowego w Baninie ul. Halna; Zadanie 7 – Budowa oświetlenia drogowego w Baninie ul. Miodowa i ul. Miedziana.Część 2 – Budowa oświetlenia drogowego w Chwaszczynie, Przyjaźni i Lniskach:Zadanie 1 - Budowie oświetlenia ulicznego w Chwaszczynie ul. Leśna (kontynuacja); Zadanie 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w Chwaszczynie ul. Tuchomska (kontynuacja); Zadanie 3 - Budowa oświetlenie w Chwaszczynie ul. Kawelska i ul. Spacerowa (kontynuacja);Zadanie 4 - Budowa oświetlenie Chwaszczynie ul. Rewerenda (kontynuacja); Zadanie 5 - Budowa oświetlenia w Przyjaźni ul. Okrężna (kontynuacja);Zadanie 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w Lniskach ul. Widokowa (kontynuacja).

II.5) Główny kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga realizacji robót budowlanych i opracowania dokumentacji powykonawczej (do dnia zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego) w terminie: Część 1 - do 60 dni licząc od dnia przekazania terenu budowy, Część 2 - do 60 dni licząc od dnia przekazania terenu budowy. 2. Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie do 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Teren budowy zostanie przekazany oddzielnie dla każdego zadania. 3. Wykonawca zgłasza zamawiającemu na piśmie gotowość każdego zadania do odbioru końcowego. 4. Za zrealizowanie zamówienia w terminie zostanie uznane (oddzielnie dla każdego zadania): 1) zakończeniu wszystkich robót budowlanych, 2) opracowanie dokumentacji powykonawczej, 3) dokonanie przez zamawiającego odbioru końcowego z wynikiem pozytywnym w pierwszym terminie wyznaczonym przez zamawiającego, po zgłoszeniu przez wykonawcę gotowości do odbioru końcowego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że: 1) posiadadoświadczenie: a) w przypadku składania oferty na jedną część zamówienia: polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwóch zamówień, z których każde polegało na budowie / rozbudowie / przebudowie oświetlenia drogowego / ulicznego o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 80.000,00 PLN netto; b) w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia: polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwóch zamówień, z których każde polegało na budowie / rozbudowie / przebudowie oświetlenia drogowego / ulicznego o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 160.000,00 PLN netto. Za zamówienia wykonane zostaną uznane roboty budowlane zakończone i odebrane przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych: a) kierownik budowy – co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) elektromonterzy – co najmniej dwie osoby z aktualnymi świadectwami kwalifikacyjnymi „E”; b) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania pomiarów ochrony od porażeń prądem elektrycznym (może to być jedna z w/w osób).Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia jednej osobie pełnienia więcej niż jednej funkcji podczas realizacji zamówienia pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawień. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia: 1) zamawiający nie wymaga, aby kierownikiem budowy w przypadku każdej z części zamówienia była inna osoba, 2) te same osoby wskazane jako elektromonterzy oraz posiadające uprawnienia do wykonywania pomiarów ochrony od porażeń prądem elektrycznym mogą realizować zamówienie niezależnie od ilości części, na które została złożona oferta. Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz aktami wykonawczymi do w/w ustawy. Dopuszcza się ważne i odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, októrych mowa w pkt III.1.3) zostaną spełnione jeżeli w zakresie zdolności zawodowej w przypadku: 1) posiadania doświadczenia - każdy z wykonawców wykaże spełnienie w/w warunku oddzielnie albo co najmniej jeden z wykonawców wykaże spełnienie w/w warunku albo wykonawcy wspólnie wykażą spełnienie w/w warunku,2) dysponowania osobami o kwalifikacjach zawodowych – co najmniej jeden z wykonawców wykaże spełnienie w/w warunku albo wykonawcy wspólnie wykażą spełnienie w/w warunku. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w w pkt III.1.3) wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3.Stosowna sytuacja wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotówudowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, wszczególności przedstawiając zobowiązanie (Załącznik nr 7 do SIWZ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2) zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez innepodmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału wpostępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 13–22 i ust. 5; 3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacjiktórych te zdolności są wymagane. 4. Spółki cywilne będą traktowane jako wykonawcy wspólnie ubiegający się ozamówienie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) WYKAZ OSÓB (Załącznik nr 5 do SIWZ) – wykaz osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia i potwierdzający spełnienie warunku w zakresie dysponowania osobami o wymaganych kwalifikacjach zawodowych.2) WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH (Załącznik nr 6 do SIWZ) – wykaz robót budowlanych potwierdzający spełnienie warunku w zakresie doświadczenia. W wykazie należy wskazać roboty wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca niej jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentówo których mowa w pkt III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny byćwystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, wykonawca składaoświadczenie, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokumentdotyczy, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tejosoby. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 3. Jeżeliwykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zamawiający będzieżądał przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Postanowieniapodane wyżej w pkt. 1- 2 stosuje się odpowiednio do innych podmiotów. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasobyinnych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, wjakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie - Załącznik nr 4 do SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawcówoświadczenie - Załącznik nr 4 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli wykonawca wskażedostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymiogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający samodzielnie pobierze wskazane przez wykonawcęoświadczenia lub dokumenty (Załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Jeżeli wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, któreznajdują się w posiadaniu zamawiającego, to zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne (Załącznik nr 3 doSIWZ). 8. Wraz z ofertą wykonawca składa 1) pełnomocnictwo (o ile dotyczy), 2) zobowiązania (Załącznik nr 7 do SIWZ)innych podmiotów (o ile dotyczą).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wynikających wprost z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 31 umowy.2. Postanowienia umowy mogą ulec zmianie w niżej przedstawionych okolicznościach.1) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy.2) Powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony umowy.3) Wystąpią przyczyny niezależne od stron umowy, które będą skutkowały koniecznością zastosowania innych rozwiązań, gdy zastosowanie rozwiązań przewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia.4) Wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia.5) Wystąpienie warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkanie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych.6) Konieczność realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.7) Wystąpią środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowaniu. 8) Wystąpi zmiana zakresu robót budowlanych realizowanych w podwykonawstwie, zmiana Podwykonawcy, skorzystanie z Podwykonawcy w sytuacji kiedy Wykonawca nie przewidywał realizacji zamówienia w podwykonawstwie.9) Wystąpi zmiana Podwykonawcy (innego podmiotu), na zasoby którego Wykonawca powołał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.10) Wystąpi zmiana osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia. 11) Odstąpienie od realizacji zamówienia lub ograniczenie zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem przez Zamawiającego.12) Przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich np. przedłużenie terminów wydania przez organ administracyjny lub inne podmioty wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień, decyzji z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.13) Konieczność wykonania robót dodatkowych / zamiennych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.14) Przedłużenia odbiorów przez innych gestorów sieci i urządzeń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.15) Wystąpienie warunków atmosferycznych, niszczących wykonane roboty lub uniemożliwiających kontynuację robót.16) Wystąpienie niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.17) Czasowe wstrzymania robót przez Zamawiającego lub inny uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.3. Zmiany o których mowa w ust. 2 mogą prowadzić do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz zmiany terminu realizacji zamówienia.4. Zmiana terminu realizacji zamówienia będzie możliwa jeżeli zostanie wskazana przyczyna opóźnienia, jej wpływ na realizację robót / zamówienia oraz okres opóźnienia. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia będzie możliwe o okres takiego opóźnienia lub o czas jaki jest konieczny dla wykonania przedmiotu zamówienia po wprowadzonych zmianach (jeżeli będzie on dłuższy od czasu wykonania przewidzianego dla Wykonawcy przed taką zmianą). 5. W przypadku uzgodnienia pomiędzy stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę skutkującą skróceniem terminu realizacji o którym mowa w § 3 umowy.6. Wynagrodzenie za roboty zaniechane / zamienne / równoważne / prace dodatkowe oraz wynikające ze zmiany materiałów / technologii będzie ustalane w trakcie negocjacji z Wykonawcą z uwzględnieniem składników cenotwórczych zaoferowanych w przetargu, a w przypadku ich braku w oparciu o:1) stawki roboczogodziny na poziomie średnich cen Sekocenbud dla regionu pomorskiego – województwo ogółem,2) ceny materiałów i najmów sprzętu oraz wskaźniki narzutów na poziomie średnich cen krajowych Sekocenbud. W przypadku wyceny przygotowywanej w oparciu o oferty lub faktury zakupu Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich sprawdzenia i uzyskania niezależnych ofert na materiały lub usługi. Wykonawca sporządza protokół konieczności wraz z kosztorysem uproszczonym, które muszą być sprawdzone i zatwierdzone Zamawiającego.7. Warunki dokonywania zmian:1) inicjowania zmian na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,2) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia: protokoły konieczności, kosztorysy robót zamiennych, zaniechanych, dodatkowych, odniesienie do postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia,3) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, a w przypadku Podwykonawców należy podać zakres zamówienia realizowany w podwykonawstwie, wysokość wynagrodzenia Podwykonawcy, termin realizacji robót budowlanych / dostaw / usług.8. W terminie do 7 dni od dnia otrzymania wniosku o którym mowa w ust. 7 wraz z propozycją wyceny robót (jeżeli wniosek obejmuje zmianę wynagrodzenia) oraz informacjami uzasadniającymi żądanie zmiany umowy, Zamawiający zobowiązany jest do ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy i powiadomi na piśmie Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany umowy.9. Zmiana osób, w tym Kierownika budowy, może nastąpić w przypadku:1) zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy,2) utraty uprawnień przez wskazane przez Wykonawcę osoby.10. W przypadku zmiany osób Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu uzasadnienie konieczności zmiany osób i nowe osoby o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osób, które zostały wskazane w ofercie Wykonawcy i spełniających wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Za zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty, ale wymagają pisemnego aneksu, uważa się: 1) zmianę koordynatora ze strony Zamawiającego / Wykonawcy,2) zmiany związane z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy,3) zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.12. Strony zobowiązane są do powiadomienia na piśmie o zmianach o których mowa w ust. 11.13. W przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa. Zamawiający wystąpi do Wykonawcy celem wprowadzenia zmian w umowie wynikających z powyżej wskazanych zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Sesja publicznego otwarcia ofert odbędzie się bez udziału wykonawców oraz innych osób niebędących pracownikami zamawiającego. W celu zapewnienia jej „publicznego” charakteru, sesjaotwarcia ofert będzie transmitowana online na kanale YouTube Gminy Żukowo pod adresem:https://www.youtube.com /channel/UCxpEUtk5t8ip4O-0Yy0Wh9g
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 – Budowa oświetlenia drogowego w Baninie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia drogowego w Baninie:Zadanie 1 - Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej w Baninie ul. Lawendowa, Cyprysowa (kontynuacja); Zadanie 2 - Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej w Baninie ul. Pszenna (kontynuacja);Zadanie 3 – Budowa oświetlenia drogowego w Baninie ul. Rolnicza (kontynuacja);Zadanie 4 - Budowa oświetlenia drogowego w Baninie ul. Źródlana;Zadanie 5 – Budowa oświetlenia drogowego w Baninie ul. Sportowa; Zadanie 6 – Budowa oświetlenia drogowego w Baninie ul. Halna; Zadanie 7 – Budowa oświetlenia drogowego w Baninie ul. Miodowa i ul. Miedziana.Zadanie 1 - Zakres robót obejmuje:1) słupy od istniejącego 15/3: 16/3; 17/3; 18/3; 2) słupy od istniejącego 3.5/2: 3.6/2; 3.8/2; 3.9/2; 3.10/2; 3.11/2; 3.12/2; 3) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 385 mb zgodnie z dokumentacją projektową , 4) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 9 szt. zgodnie z dokumentacją projektową;5) montaż 9 opraw oświetleniowych typ LED spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej.Zadanie 2 - Zakres robót obejmuje:1) budowę słupów 1/2; 2/2; 3/2; 4/2; 5/2; 6/2; 7/2; 8/2; 9/2; 10/2;2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 359 mb; 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 10 szt. zgodnie z projektem;4) montaż 10 opraw oświetleniowych LED o mocy 50W. Zadanie 3 - Zakres robót obejmuje:1) słupy od istniejącego 1/2: 2/2; 3/2; 4/2; 5/2; 6/2; 7/2; 8/2; 9/2; 10/2; 11/2; 12/2; 13/2; 14/2; 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm2 długości 336 mb; 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 13 szt. zgodnie z projektem;4) montaż 13 opraw oświetleniowych LED zgodnie z dokumentacją projektową.Zadanie 4 - Zakres robót obejmuje:1) słupy 16/3; 15/3; 14/3; 13/3; 12/3; 11/3; 10/3; 9/3; 8/3; 7/3; 6/3; 5/3; 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm2 długości 500 mb; 3) budowę nowych słupów stalowych wys. 8 m z wysięgnikiem na fundamentach betonowych w ilości 12 szt. zgodnie z projektem;4) montaż 12 opraw oświetleniowych LED o mocy 50W.Zadanie 5 - Zakres robót obejmuje: 1) budowę słupów 7/1 , 6/1 , 5/1 , 4/1 wraz z włączeniem do istniejącego słupa oświetleniowego ŻN w ul. Księżycowej;2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm2 długości 160 mb; 3) budowę nowych słupów stalowych 7 m na fundamentach betonowych w ilości 4 szt.; 4) montaż 4 opraw oświetleniowych LED o mocy 38W. Zadanie 6 - Zakres robót obejmuje:1) od szafki oświetleniowej SO3f/3 do słupa 2/3;2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm2 długości 76 mb; 3) budowę nowego słupa stalowego wysokości 7 m na fundamentach betonowych w ilości 1 szt. zgodnie z projektem;4) montaż 1 oprawy oświetleniowej LED o mocy 38W. Zadanie 7 - Zakres robót obejmuje:1) budowę szafki sterowniczej oraz słupa 1/1;2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm2 długości 12 mb; 3) budowę nowego słupa stalowego 6 m na fundamentach betonowych w ilości 1 szt. zgodnie z projektem;4) montaż 1 oprawy oświetleniowej LED o mocy 38W.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga realizacji robót budowlanych i opracowania dokumentacji powykonawczej(do dnia zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego) w terminie do 60 dni licząc od dnia przekazania terenu budowy.


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 – Budowa oświetlenia drogowego w Chwaszczynie, Przyjaźni i Lniskach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa oświetlenia drogowego w Chwaszczynie, Przyjaźni i Lniskach:Zadanie 1 - Budowie oświetlenia ulicznego w Chwaszczynie ul. Leśna (kontynuacja); Zadanie 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w Chwaszczynie ul. Tuchomska (kontynuacja); Zadanie 3 - Budowa oświetlenie w Chwaszczynie ul. Kawelska i ul. Spacerowa (kontynuacja);Zadanie 4 - Budowa oświetlenie Chwaszczynie ul. Rewerenda (kontynuacja); Zadanie 5 - Budowa oświetlenia w Przyjaźni ul. Okrężna (kontynuacja);Zadanie 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w Lniskach ul. Widokowa (kontynuacja).Zadanie 1 - Zakres robót obejmuje:1) wybudowanie słupów 3/1; 4/1 od istniejącego słupa 2/1;2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 78 mb zgodnie z projektem;3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 2 szt. zgodnie z projektem;4) montaż 2 opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej.Zadanie 2 - Zakres robót obejmuje;1) od słupa 3/2 – słup 4/2; 5/2; 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 87 mb zgodnie z projektem; 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 2 szt. zgodnie z projektem;4) montaż 2 opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej.Zadanie 3 - Zakres robót obejmuje: 1) Obwód 1:1.1) wybudowanie 1 słupa stalowego ocynkowanego - od słupa istniejącego 5/1 do 7/1;1.2) wybudowanie linii kablowej YAKXS 4x35 mm długości 110mb;2) Obwód 2:2.1) wybudowanie 1 słupa stalowego ocynkowanego – od słupa 6/1 do słupa 8/1;2.2) wybudowanie linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 długości 80 mb zgodnie z projektem;3) montaż 2 opraw oświetleniowych LED o mocy 35 W spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej.Zadanie 4 - Zakres robót obejmuje:1) budowę od istniejącego słupa 3/1b słupów 4/1b; 5/1b; 6/1b; 7/1b; 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKY 4x25mm2 o długości 160 mb zgodnie z projektem; 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 4 szt. zgodnie z projektem;4) montaż 4 opraw oświetleniowych LED o mocy 35 W w II klasie ochronności z redukcją mocy. Zadanie 5 - Zakres robót obejmuje:1) budowę od słupa 3/2 słupów 13/2; 12/2; 11/23; 10/2; 9/2; 8/2; 7/2;2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm2 o długości 243 mb zgodnie z dokumentacją projektową, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 7 szt. zgodnie z dokumentacją projektową; 4) montaż 7 opraw oświetleniowych LED spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej.Zadanie 6 - Zakres robót obejmuje: 1) wybudowanie nowej linii kablowej YAKY 4x 35 mm2 o długości 397 mb od szafki oświetleniowej do słupa 9/1;2) budowę 5 nowych słupów stalowych ocynkowanych 2/2; 4/1; 6/1; 8/1; 9/1; 3) montaż 5 opraw oświetleniowych LED 50 W.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga realizacji robót budowlanych i opracowania dokumentacji powykonawczej (do dnia zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego) w terminie do 60 dni licząc od dnia przekazania terenu budowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI