III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (wg załącznika nr 5 do SIWZ); W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 5 do SIWZ). INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADCH OKREŚLONYCH W ART. 22A UPZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 22a ust 1-6 uPzp). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.1 ppkt 1) SIWZ, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców (Wykonawca zamieszcza informacje w tym zakresie w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ( KONSORCJUM/ SPÓŁKA CYWILNA) 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.2 SIWZ musi zostać spełniony przez Wykonawców łącznie. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 1 SIWZ składa co najmniej ten Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie te potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Natomiast oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 9.2 SIWZ składa każdy z Wykonawców. 6) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno: a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 7) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 9) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 10) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. 11) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 ustawy Pzp) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy. 2) Kosztorys ofertowy. 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań – oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy), 4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy).
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zmiana postanowień umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót może nastąpić w przypadku: a) opóźnienia w zawarciu umowy, uniemożliwiające rozpoczęcie prac spowodowane w szczególności przedłużającym się postępowaniem przetargowym, korzystaniem przez wykonawców ze środków ochrony prawnej określonych w ustawie Pzp lub spowodowane podjętymi ewentualnie przez zamawiającego czynnościami zmierzającymi do zwiększenia kwoty jaką może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, b) działania sił wyższych, w tym: klęsk żywiołowych, katastrof naturalnych, awarii technicznych (w rozumieniu Ustawy o stanie klęski żywiołowej z dnia 18 kwietnia 2002 r. Dz. U. z 2017 r. poz. 1897; art. 3 ust. 1 i 2), strajków generalnych lokalnych, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót. c) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, d) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji, e) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, które nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność np. w przypadku natrafienia w trakcie robót ziemnych na uzbrojenie podziemne niezgodne z inwentaryzacją ujętą na mapach geodezyjnych lub jego brakiem, f) wystąpienia opóźnienia w przekazaniu placu budowy, g) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, W przypadku wystąpienia jednej z w/w okoliczności Zamawiający wydłuży termin wykonania zamówienia o określoną liczbę dni, odpowiadającą czasowi trwania przeszkody w wykonaniu umowy, 2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia może wystąpić w przypadku: a) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń, wskazanych w przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, c) pojawienia się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, d) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub dokumentacji projektowej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub dokumentacji projektowej, f) wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w specyfikacji technicznej lub dokumentacji projektowej. Zamienione materiały, urządzenia, sprzęt muszą posiadać co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, 3) zmiana zakresu rzeczowego umowy może nastąpić w przypadku: a) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub dokumentacji projektowej, b) wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w specyfikacji technicznej lub dokumentacji projektowej, c) w przypadku gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, d) w przypadku gdy Wykonawca nie może wykonać pierwotnego zakresu z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, 4) zmiana wynagrodzenia może wystąpić w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany zakresu rzeczowego umowy, c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, e) rozliczenia wykonanych robót kosztorysem powykonawczym. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności wprowadzenia zmian. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wskazanych we wzorach umów poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-03-27, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach Sarzyna, Ruda Łańcucka, Łukowa, Jelna - Judaszówka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 „Budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi gminnej o nr ewid. 3687 w Sarzynie o długości linii napowietrznej 232/240 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę stanowisk słupowych ZN10, - budowę stanowisk słupowych 10,5/2,5 E, - budowę stanowisk słupowych 10,5/6E, - budowę linii napowietrznej przewodem AsXSn 2x25 o długości 232/240 m, - montaż opraw oświetleniowych 70W, - montaż ogranicznika przepięć, - wykonanie uziemienia o wartości R<10Ω. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 2 „Budowa oświetlenia drogowego w ciągu dróg gminnych publicznych Nr 104806R o nr ewid. 3171 i Nr 104811R o nr ewid. 2824 oraz w ciągu dróg gminnych o nr ewid. 3179/1 i 3181/5 w Sarzynie o długości linii napowietrznej 637/660 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę linii napowietrznej przewodem AsXSn 2x35 o długości 637/660 m, - montaż opraw oświetleniowych 70W, - montaż ogranicznika przepięć, - wykonanie uziemienia o wartości R<10Ω. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 3 „Budowa oświetlenia drogowego przy drodze o nr ewidencyjnym 1176 w miejscowości Sarzyna, o długości linii napowietrznej 206 m” Zakres zamówienia obejmuje: - podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 pod ist. Lnni, - montaż ogranicznika wraz z uziemieniem o wartości R<10Ω, - montaż opraw oświetleniowych 70W. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 4 „Budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi powiatowej Nr 1241R i w ciągu drogi gminnej publicznej Nr 104819R o nr ewid. 548 oraz w ciągu drogi gminnej o nr ewid. 548 i 583 w Rudzie Łańcuckiej o długości linii kablowej 339/377 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę stanowisk słupowych oświetlenia drogowego z oprawą oświetleniową 70W, - budowę stanowiska słupowego ZN10 z oprawą 70W, - budowę linii kablowej YAKY 4x35 o długości 339/377 m. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 5 „Budowa oświetlenia drogowego przy drodze o nr ewid. 38 w miejscowości Łukowa o długości linii napowietrznej 90 m i 96 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę linii Lnni AsXSn 2x25, - podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 pod istn. Lnni, - budowę stanowisk słupowych E-10,5, - montaż ogranicznika wraz z uziemieniem R<10Ω, - montaż opraw oświetleniowych 70W. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 6 „Budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi gminnej publicznej Nr 104835R o nr ewid. 522 w miejscowości Jelna sołectwo Judaszówka o długości linii napowietrznej 227/236 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę stanowisk słupowych ZN10, - budowę stanowisk słupowych 10,5/2,5E, - budowę stanowisk słupowych 10,5/4,3E, - budowę linii AsXSn 2x25 o długości 227/236 m, - montaż opraw oświetleniowych 70W, - montaż ogranicznika przepięć, - wykonanie uziemienia o wartości R<10Ω. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w sołectwach: Łętownia oraz Łętownia „Gościniec” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 „Budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi gminnej publicznej Nr 104702R o nr ewid. 1780/1 w Łętowni od parkingu przy kościele w kierunku Gościńca o długości linii kablowej 52/74 m oraz o długości linii napowietrznej 144/149 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę linii AsXSn 2x25 o długości 144/149 m, - budowę linii kablowej YAKY 4x35 o długości 52/74 m, - montaż opraw oświetleniowych 70W, - montaż ogranicznika przepięć. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 2 „Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej o nr ewid. 1780/1 i 1810 w sołectwie Łętownia „Gościniec” o długości linii napowietrznej 386 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę linii Lnni AsXSn 2x25, - budowę linii kablowej YAKXS 4x35, - montaż szafy SON z układem pomiarowym i uziemieniem, - budowę stanowisk słupowych ŻN-10, - budowę stanowisk słupowych E-10,5, - montaż ogranicznika wraz z uziemieniem R<10Ω, - montaż ogranicznika i podłączenie do istn. uziemienia R<10Ω, - montaż opraw oświetleniowych 70W, - montaż skrzynki przyłączowej na słupie, - demontaż SON z RS. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 3 „Budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi gminnej o nr ewid. 1500 w Łętowni sołectwo Gościniec o długości linii napowietrznej 165/171 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę stanowisk słupowych 10,5/4,3E, - budowę stanowisk słupowych 10,5/6E, - budowę linii AsXSn 2x25 o długości 165/171 m, - montaż opraw oświetleniowych 70W, - montaż ogranicznika przepięć, - wykonanie uziemienia. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 4 „Budowa oświetlenia drogowego od drogi powiatowej Nr 1082R przy stadionie sportowym w Łętowni sołectwo Gościniec o długości linii napowietrznej 174/180 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę stanowisk słupowych ZN10, - budowę stanowisk słupowych 10,5/6E, - budowę linii AsXSn 2x25 o długości 174/180 m, - montaż opraw oświetleniowych 70W, - montaż ogranicznika przepięć, - wykonanie uziemienia. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 5 „Budowa oświetlenia drogowego przy drodze o nr ewidencyjnym 2443 w miejscowości Łętownia o długości linii napowietrznej 87 m” Zakres zamówienia obejmuje: - podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 pod istn. Lnni, - montaż ogranicznika wraz z uziemieniem o wartości R<10Ω, - montaż opraw oświetleniowych 70W. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 6 „Budowa oświetlenia drogowego przy szkole w miejscowości Łętownia o długości linii napowietrznej 49 m” Zakres zamówienia obejmuje: - podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 pod istn. Lnni, - montaż opraw oświetleniowych 70W. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 7 „Budowa oświetlenia drogowego w ciągu dróg gminnych o nr ewid. 2557 i 2556 w Łętowni o długości linii napowietrznej 146/153 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę stanowisk słupowych 10,5/4,3E, - budowę linii AsXSn 2x25 146/153 m, - montaż opraw oświetleniowych 70W, - montaż ogranicznika przepięć, - wykonanie uziemienia. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w sołectwie Majdan Łętowski |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 „Budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi powiatowej Nr 1239R w miejscowościach Łętownia i Wola Zarczycka (sołectwo Majdan Łętowski) o długości linii napowietrznej 581/598 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę stanowisk słupowych ZN-10, - budowę stanowisk słupowych 10,5/4,3E, - budowę stanowisk słupowych 10,5/6E, - budowę linii AsXSn 2x25 o długości 581/598 m, - montaż opraw oświetleniowych 70W, - wykonanie uziemienia, - montaż ogranicznika przepięć. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 2 „Budowa oświetlenia drogowego w ciągu dróg gminnych o nr ewid. 1219/1 i 1232 w miejscowości Łętownia (sołectwo Majdan Łętowski) o długości linii napowietrznej 109/112 m i 282/303 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę stanowisk słupowych 10,5/2,5E, - budowę stanowisk słupowych 10,5/4,3E, - budowę stanowisk słupowych 10ZN, - budowę linii AsXSn 2x35 o długości 109/114 m i 282/301 m, - montaż opraw oświetleniowych 70W, - wykonanie uziemienia, - montaż ogranicznika przepięć. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 3 „Budowa oświetlenia drogowego przy drodze o nr ewidencyjnym 1377 w miejscowości Łętownia przysiółek Majdan Łętowski (sołectwo Majdan Łętowski) o długości linii napowietrznej 221 m” Zakres zamówienia obejmuje: - podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 pod istn. Lnni, - montaż ogranicznika wraz z uziemieniem o wartości R<10Ω, - montaż opraw oświetleniowych 70W. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wola Zarczycka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 „Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej o nr ewid. 3161 w miejscowości Wola Zarczycka o długości linii napowietrznej 402/414 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę stanowisk słupowych ZN10, - budowę stanowisk słupowych 10,5/4,3E, - budowę stanowisk słupowych 10,5/6E, - budowę linii AsXSn 2x25 o długości 402/414 m, - montaż opraw oświetleniowych 70W, - montaż ogranicznika przepięć, - wykonanie uziemienia. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 2 „Budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi gminnej o nr ewid. 9706 w Woli Zarczyckiej o długości linii napowietrznej 110/116 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę stanowisk słupowych 10ZN, - budowę stanowisk słupowych 10,5/4,3E, - budowę stanowisk słupowych 10,5/6E, - budowę linii AsXSn 2x25 o długości 110/116 m, - montaż opraw oświetleniowych 70W, - montaż ogranicznika przepięć, - wykonanie uziemienia. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 3 „Budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi gminnej publicznej Nr 104763R o nr ewid. 14136/2 oraz w ciągu drogi gminnej publicznej Nr 104767R o nr ewid. 14166 w Woli Zarczyckiej o długości linii napowietrznej 643/667 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę stanowisk słupowych 10,5/2,5E, - budowę stanowisk słupowych 10,5/4,3E, - budowę stanowisk słupowych 10ZN, - budowę linii AsXSn 2x35 o długości 643/667 m, - montaż opraw oświetleniowych 70W, - montaż ogranicznika przepięć, - wykonanie uziemienia. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 4 „Budowa oświetlenia drogowego przy drodze o numerze ewidencyjnym 14136/2 w miejscowości Wola Zarczycka o długości linii napowietrznej 142 m” Zakres zamówienia obejmuje: - podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 pod istn. Lnni, - montaż ogranicznika przepięć i podłączenie do istn. uziemienia o wartości R<10Ω, - montaż opraw oświetleniowych 70W. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 5 „Budowa oświetlenia drogowego dróg o nr ewidencyjnych 4897, 5646 w miejscowości Wola Zarczycka o długości linii napowietrznej 404 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę linii Lnni AsXSn 2x25, - podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 pod istn. Lnni, - budowę stanowisk słupowych E-10,5, - montaż ogranicznika wraz z uziemieniem R<10Ω, - montaż opraw oświetleniowych 70W. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach Wola Zarczycka, Nowa Sarzyna i Ruda Łańcucka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 „Budowa oświetlenia drogowego drogi o nr ewid. 1867 w miejscowości Wola Zarczycka o długości linii napowietrznej 44 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę linii Lnni AsXSn 2x25, - budowę stanowisk słupowych E-10,5, - montaż oprawy LED 38W - wymianę zabezpieczenia przedlicznikowego w istn. SON przy RS, - wymianę zabezpieczenia obwodu ośw. w istn. SON przy RS. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 2 „Budowa oświetlenia drogowego dróg o nr ewidencyjnych 699, 705 w miejscowości Nowa Sarzyna o długości linii kablowej 61/72 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę linii kablowej nN YAKY 4x35 + FeZn 25x4, - montaż słupa oświetleniowego o wysokości 6,0 m z fundamentem 100, - montaż wysięgnika jednoramiennego o długości 0,5 m, - montaż oprawy LED 38W, - montaż osłon rurowych HDPE ϕ110 karbowanych dwuściennych, - wykonanie przewiertu osłoną rurową HDPE ϕ110, - montaż osłon rurowych HDPE ϕ110 gładkościennych, wzmocnionych, - wymianę zabezpieczenia przedlicznikowego w istn. SON przy RS, - wymianę zabezpieczenia obwodu oświetleniowego w istn. SON przy RS. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 3 „Budowa oświetlenia drogowego drogi o nr ewidencyjnym 561 w miejscowości Nowa Sarzyna o długości linii kablowej 80/95 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę linii kablowej nN YAKY 4x35 + FeZn 25x4, - montaż słupa oświetleniowego o wysokości 6,0 m z fund. 100/200, - montaż wysięgnika jednoramiennego o długości 0,5 m, - montaż oprawy LED 38W, - montaż osłon rurowych HDPE ϕ110 karbowanych dwuściennych, - wykonanie przewiertu osłoną rurową HDPE ϕ110 gładkościenną wzmocnioną, - wymianę zabezpieczenia przedlicznikowego w istn. SON przy RS, - wymianę zabezpieczenia obwodu oświetleniowego w istn. SON przy RS. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zadanie 4 „Budowa oświetlenia drogowego dróg o nr ewidencyjnych 570/1, 577 w miejscowości Nowa Sarzyna i drogi o nr ewidencyjnym 1/2 w miejscowości Ruda Łańcucka o długości linii napowietrznej 260 m oraz o długości linii kablowej 85/106 m” Zakres zamówienia obejmuje: - budowę szafy oświetleniowej SON wraz z uziemieniem R<30Ω, - budowę linii Lnni AsXSn 2x25, - podwieszenie linii Lnni AsXSn 2x25 pod istn. Lnn, - budowę linii kablowej nN YAKY 4x35 +FeZn 25x4, - budowę stanowisk słupowych ŻN-10, - budowę stanowisk słupowych E-10,5, - montaż ogranicznika wraz z uziemieniem R<10Ω, - montaż ogranicznika i podłączenie do istn. uziemienia R<10Ω, - montaż oprawy LED 38W na wysięgniku, - montaż słupa h=6,0 m z fundamentem 100/2000, - montaż wysięgnika jednoramiennego 0,5 m, - montaż osłon rurowych HDPE ϕ110 karbowanych dwuściennych, - montaż osłon rurowych HDPE ϕ160 dwupołówkowych. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: