Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1028F relacji Bobrowniki - Otyń oraz Budowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1028F relacji Bobrowniki - Otyń oraz Budowa oświetlenia drogowego w m. Niedoradz – ul. Drzewna, Krasickiego, Kwiatowa, Podgórna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtyń
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-26
  • ZamawiającyGmina Otyń
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00110274
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1028F relacji Bobrowniki - Otyń oraz Budowa oświetlenia drogowego w m. Niedoradz – ul. Drzewna, Krasickiego, Kwiatowa, Podgórna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000548471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Otyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-106

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683559400

1.5.8.) Numer faksu: 683559401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@otyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1028F relacji Bobrowniki - Otyń oraz Budowa oświetlenia drogowego w m. Niedoradz – ul. Drzewna, Krasickiego, Kwiatowa, Podgórna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26c37008-e0a5-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001133/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1028F relacji Bobrowniki - Otyń

1.1.8 Budowa oświetlenia drogowego w m. Niedoradz – ul. Drzewna, Krasickiego, Kwiatowa, Podgórna w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Adres skrzynki Zamawiającego
na EPUAP: /7v20fxgb5o/SkrytkaESP. Wykonawca wypełniając na miniportalu w „Formularzu do
komunikacji” lub w „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” punkt „Wpisz
nazwę odbiorcy” powinien wpisać: URZĄD MIEJSKI (67-106 OTYŃ, WOJ. LUBUSKIE). Dalszy opis w
rozdziale X SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (dostępne na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. W takim przypadku wykonawca uzyska dostęp do formularzy: złożenia,
zmiany, wycofania oferty oraz do Formularza do komunikacji.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Wykonawca składa ofertę, ofertę dodatkową za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty
wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie
korespondencja związana z postępowaniem.
Wszystkie oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty w zakresie wskazanym przezZamawiającego wraz z plikami stanowiącymi ofertę wykonawca skompresuje do jednego pliku
archiwum (ZIP). Po skompletowaniu oferty wykonawca jest zobowiązany podpisać ją kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i musi zaszyfrować ofertę przy
pomocy miniPortalu. Oferta będzie zapisywana w formacie .zip, następnie będzie przesyłana do
Zamawiającego za pomocą dedykowanych formularzy dostępnych na ePUAP. Dalszy opis w rozdziale
X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 31.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Otynia, ul Rynek 1, 67-106 Otyń;
2) Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji: Marek Biedak e-mail: marek.biedak@cbi24.pl
lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez
okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalnezgodnie
z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres
przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień
publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat)
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Dalszy opis w rozdziale XXXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIiZP.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 473572,46 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 1. Budowa kablowej sieci oświetleniowej niskiego napięcia 0,4 kV zlokalizowanej
przy drodze powiatowej nr 1028F Zakres zadania m.in. obejmuje:
a) Branża drogowa:
 odtworzenie nawierzchni drogi
b) Roboty branży elektrycznej:
 budowa kablowej sieci energetycznej 0,4 kV oświetlenia ulicznego YAKY 4x35mm2,
 zakup oraz montaż szafki oświetleniowej,
 zakup oraz montaż słupów oświetleniowych, stalowych, ocynkowanych – 11 szt. o wys. 5m (6m
z wysięgnikiem); 2 szt. o wysokości 6m (7m z wysięgnikiem) na fundamentach
prefabrykowanych.
 zakup oraz montaż ledowych opraw oświetleniowych o mocy (min.) 42W, strumień świetlny
opraw (min.) 5617 lm, skuteczność świetlna (min.): 133,7 lm/W – (11 szt.) oraz o mocy (min.):
54W, strumień świetlny oprawy (min.): 7548 lm, skuteczność świetlna (min.): 139,8 lm/W – (2
szt.), na wysięgnikach o wys. 1m, wysięg 2m, kąt nachylenia 5o
 Wycinkę kolidujących drzew i krzewów.

4.2.5.) Wartość części: 139923,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.1 Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami w odniesieniu do każdej części zamówienia, o której mowa w
niniejszym SWZ:
Lp. Opis kryterium oceny ofert Znaczenie
1. Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia 60%
2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty
budowlane 40%
Suma: 100%
23.2 Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryteriów
wynos i 100 pkt.
23.3 Sposób obliczania punktów dla kryterium „Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia”.
C = Cn x 60
Cb
Wyjaśnienie wzoru:
C - kryterium „Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia”
Cn - najniższa oferowana cena brutto spośród nie odrzuconych ofert
Cb - cena brutto oferty badanej
1) Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium
wynosi 60 pkt. Wg wzoru:
23.4 Sposób obliczania punktów dla kryterium „Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty
budowlane”.
1) Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium
wynosi 40 pkt.
2) Wyliczenie wartości punktowej dla kryterium okres gwarancji obliczone zostanie według poniższego
wzoru według zasady:
a) Okres gwarancji minimum 36 miesięcy – wykonawca otrzyma 0 pkt.
b) za wydłużenie okresu gwarancji o 6 miesięcy – wykonawca otrzyma 10 pkt
c) za wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy – wykonawca otrzyma 20 pkt
d) za wydłużenie okresu gwarancji o 18 miesięcy – wykonawca otrzyma 30 pkt
e) za wydłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące – wykonawca otrzyma 40 pkt
5) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
6) W przypadku gdy Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy oferta
Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako oferta, której treść
nie odpowiada treści SWZ.
7) Brak wskazania w ofercie w formularzu ofertowym okresu gwarancji na roboty budowlane będzie
równoznaczne z zaoferowaniem przez wykonawcę okresu gwarancji w wielkości 36 miesięcy i oferta
otrzyma w tym kryterium oceny ofert 0 punktów.
8) Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny ofert w kryterium
„Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane” oferta otrzyma w tym kryterium oceny
ofert 40 punktów.
23.5 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez
Wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone
kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania
kryterialne, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część nr 2. Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj oświetlenia drogowego w m.
Niedoradz, Gmina Otyń przy ulicach – Drzewna, Krasickiego, Kwiatowa, Podgórna. Budowa
obejmie swoim zakresem następujące roboty:
a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii,
sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz koniecznym do
wykonania przedmiotu zadania, wraz z wykonaniem przedmiarów oraz kosztorysów dla
przedmiotowych robót. Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku
sprzeciwu do zgłoszenia od właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej.
b) ul. Drzewna dz. nr 94:
 budowa 13 odcinków linii kablowej oświetlenia ulicznego o sumarycznej długości ok. 850 mb,
 posadowienie słupów oświetlenia ulicznego – 13 szt.,
 zabudowa opraw oświetleniowych – 13 szt.,
 zabudowa szafki oświetleniowej dla zasilania i sterowania oświetleniem.
c) ul. Krasickiego dz. nr 354/1:
 budowa 3 odcinków linii kablowej oświetlenia ulicznego o sumarycznej długości ok. 180 mb,
 posadowienie słupów oświetlenia ulicznego – 3szt.,
 zabudowa opraw oświetleniowych – 3 szt.,
 zabudowa szafki oświetleniowej dla zasilania i sterowania oświetleniem.
d) ul. Kwiatowa dz. nr 337/9:
 budowa 2 odcinków linii kablowej oświetlenia ulicznego o sumarycznej długości ok. 120 mb,
 posadowienie słupów oświetlenia ulicznego – 2 szt.,
 zabudowa opraw oświetleniowych – 2 szt.,
 zabudowa szafki oświetleniowej dla zasilania i sterowania oświetleniem.
e) ul. Podgórna dz. nr 27:
 budowa 8 odcinków linii kablowej oświetlenia ulicznego o sumarycznej długości ok. 520 mb,
 posadowienie słupów oświetlenia ulicznego – 8 szt.,
 zabudowa opraw oświetleniowych – 8 szt.,
zabudowa szafki oświetleniowej dla zasilania i sterowania oświetleniem

4.2.5.) Wartość części: 333648,70 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.1 Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami w odniesieniu do każdej części zamówienia, o której mowa w
niniejszym SWZ:
Lp. Opis kryterium oceny ofert Znaczenie
1. Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia 60%
2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty
budowlane 40%
Suma: 100%
23.2 Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryteriów
wynos i 100 pkt.
23.3 Sposób obliczania punktów dla kryterium „Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia”.
C = Cn x 60
Cb
Wyjaśnienie wzoru:
C - kryterium „Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia”
Cn - najniższa oferowana cena brutto spośród nie odrzuconych ofert
Cb - cena brutto oferty badanej
1) Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium
wynosi 60 pkt. Wg wzoru:
23.4 Sposób obliczania punktów dla kryterium „Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty
budowlane”.
1) Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium
wynosi 40 pkt.
2) Wyliczenie wartości punktowej dla kryterium okres gwarancji obliczone zostanie według poniższego
wzoru według zasady:
a) Okres gwarancji minimum 36 miesięcy – wykonawca otrzyma 0 pkt.
b) za wydłużenie okresu gwarancji o 6 miesięcy – wykonawca otrzyma 10 pkt
c) za wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy – wykonawca otrzyma 20 pkt
d) za wydłużenie okresu gwarancji o 18 miesięcy – wykonawca otrzyma 30 pkt
e) za wydłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące – wykonawca otrzyma 40 pkt
5) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
6) W przypadku gdy Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy oferta
Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako oferta, której treść
nie odpowiada treści SWZ.
7) Brak wskazania w ofercie w formularzu ofertowym okresu gwarancji na roboty budowlane będzie
równoznaczne z zaoferowaniem przez wykonawcę okresu gwarancji w wielkości 36 miesięcy i oferta
otrzyma w tym kryterium oceny ofert 0 punktów.
8) Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny ofert w kryterium
„Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane” oferta otrzyma w tym kryterium oceny
ofert 40 punktów.
23.5 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez
Wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone
kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania
kryterialne, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza ilość punktów. 23.6 Ocenę całkowitą oferty stanowi suma punktów poszczególnych kryteriów. Łączna wartość
punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości: wartość punktowa w kryterium „Cena
ryczałtowa brutto za całość zamówienia” + wartość punktowa w kryterium „Okres udzielonej gwarancji
na wykonane roboty budowlane”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty 4.3.6.) Waga:

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

27.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczegółowych
wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie
spełniania tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w
zakresie spełniania tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy
zdolności w zakresie doświadczenia tj.:
 w przypadku złożenia oferty na część nr 1 (Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1028 F
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087394/01 z dnia 2021-06-18
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
relacji Bobrowniki – Otyń): w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie trzy roboty
budowlane (realizowane na podstawie trzech odrębnych umów) polegające na budowie kablowej
linii oświetlenia drogowego wraz zakupem oraz montaż słupów oświetleniowych, każda o
wartości minimum 100 000,00 zł łącznie z podatkiem VAT za każdą
z tych trzech robót.
 w przypadku złożenia oferty na część nr 2 (Budowa oświetlenia drogowego w m. Niedoradz –
ul. Drzewna, Krasickiego, Kwiatowa, Podgórna ): w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wykonał należycie trzy roboty budowlane polegające na budowie kablowej linii oświetlenia
drogowego wraz zakupem oraz montaż słupów oświetleniowych, każda o wartości minimum 150
000,00 zł złotych łącznie z podatkiem VAT. W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
należycie jedną dokumentację projektową na budowie kablowej linii oświetlenia drogowego wraz
z uzyskaniem niezbędnych zgód i pozwoleń, o wartości kosztorysowej robót budowlanych
minimum 150 000,00 zł złotych łącznie z podatkiem VAT.
 Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla
uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
 W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z
definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127,
2320, z 2021 r. poz.11).
b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy
zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia:
 Kierownik robót, minimalne wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11) lub
odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów.
 Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać
dysponowanie tą samą osobą.
 Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje
techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje
zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia
22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018r. poz. 2272 ze zm.) oraz ustawie z dnia
15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz
urbanistów (Dz. U. z 2016 poz. 1725 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 28.1 Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087394/01 z dnia 2021-06-18
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7
do SWZ.
3) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
d) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
e) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
f) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru:
 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty
składa każdy z wykonawców,
 w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostepniających zasoby,
należy złożyć dodatkowo dokumenty dotyczące tego podmiotu.
 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt. f), jeżeli
zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w oświadczeniu, którego
wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
g) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4 do
SWZ (jeżeli dotyczy).
h) Oświadczenie wykonawców wspólnie o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.
117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z
załącznikiem Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
29.7 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt.
29.3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w
postaci elektronicznej.
29.8 W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia,
gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno
zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta
gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji
ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,
3) kwotę gwarancji lub poręczenia,
4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania
wykonawcy złożoną przez niego ofertą),
5) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na
pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
a) wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach
określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania
umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
wykonawcy;
b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub
przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57
lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów
lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt
3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej
6) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

29.1 Zamawiający określa kwotę wadium w następującej wysokości:
1) W przypadku złożenia oferty na część nr 1 (Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1028 F
relacji Bobrowniki – Otyń ): 1 940,00 zł.
2) W przypadku złożenia oferty na część nr 2 (Budowa oświetlenia drogowego w m. Niedoradz –
ul. Drzewna, Krasickiego, Kwiatowa, Podgórna): 5 000,00 zł.
Wadium należy wnosić na każdą część odrębnie.
29.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do
dnia upływu terminu związania ofert.
29.3 Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
29.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy o numerze:
66 9674 0006 0000 0000 0680 0013. W tytule przelewu należy podać numer referencyjny
postępowania tj.: RIiZP.271.5.2021.
29.5 Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki
pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
29.6 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
29.7 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt.
29.3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w
postaci elektronicznej.
29.8 W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia,
gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno
zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta
gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji
ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,
3) kwotę gwarancji lub poręczenia,
4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania
wykonawcy złożoną przez niego ofertą),
5) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na
pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
a) wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach
określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania
umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
wykonawcy;
b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub
przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57
lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów
lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt
3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej
6) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

30.1 Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego
dalej „zabezpieczeniem” w wysokości 5 % ceny oferty.
30.2 Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego
wykonania umowy.
30.3 Zabezpieczenie wnosi się przed zawarciem umowy.
30.4 Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku
następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z
tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
30.5 Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek
bankowy wskazany przez Zamawiającego.
30.6 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na
zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
30.7 Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na
oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w
pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.
30.8 W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na
jedną lub kilka form, o których mowa w pkt. 30.4.
30.9 Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i
bez zmniejszenia jego wysokości.
30.10 Jeżeli okres realizacji zamówienia jest dłuższy niż rok, zabezpieczenie, za zgodą
Zamawiającego, może być tworzone przez potrącenia z należności za częściowo wykonane
dostawy, usługi lub roboty budowlane.
30.11 W przypadku, o którym mowa w pkt. 30.10, w dniu zawarcia umowy wykonawca jest
obowiązany wnieść co najmniej 30% kwoty zabezpieczenia.
30.12 Zamawiający wpłaca kwoty potrącane na rachunek bankowy w tym samym dniu, w którym dokonuje zapłaty faktury.
30.13 W przypadku, o którym mowa w pkt. 30.10, wniesienie pełnej wysokości zabezpieczenia
nie może nastąpić później niż do połowy okresu, na który została zawarta umowa.
30.14 Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat,
zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi
się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do
przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.
30.15 W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30
dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej
formie niż w pieniądzu, Zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, przez
wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia.
30.16 Wypłata, o której mowa w pkt. 30.15, następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności
dotychczasowego zabezpieczenia.
30.17 Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i
uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
30.18 Zamawiający pozostawia na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub
gwarancji kwotę 30% zabezpieczenia.
30.19 Kwota, o której mowa w pkt. 30.18, jest zwracana nie później niż w 15. dniu po upływie
okresu rękojmi za wady lub gwarancji.
30.20 Zamawiający może dokonać częściowego zwrotu zabezpieczenia po wykonaniu części
zamówienia, jeżeli przewidział taką możliwość w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 454
oraz 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.
2019 z późn. zm.) oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019
z późn. zm.)możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie,
której dokonano wyboru Wykonawcy, określając następujący zakres, charakter oraz warunki
zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy - w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) W zakresie dotyczącym zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zmiany materiałów budowlanych,
urządzeń lub przyjęcia innych rozwiązań technicznych wykonania robót w stosunku do
określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
b) zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materiałów lub rozwiązań
technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych materiałów lub rozwiązań groziło
niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub w przypadkach będących
następstwem usunięcia ich wad.
2) W zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku
wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym
ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) konieczności wykonania robót zamiennych, jeżeli wprowadzane zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, o różnicę pomiędzy wartością robót zamiennych a wartością
robót, które nie będą wykonywane - podstawą obliczenia kosztów zmiany mającej wpływ na
wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie zatwierdzony przez Zamawiającego kosztorys
ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych i danych wyjściowych do
kosztorysowania przyjętych do kosztorysu ofertowego Wykonawcy – w przypadku braku
właściwych cen Wykonawca kalkulując cenę jednostkową przyjmuje ceny materiałów wg cen
zakupu i pracy sprzętu wg faktycznie poniesionych kosztów lecz nie wyższe niż średnie ceny
materiałów i pracy sprzętu wg SECOCENBUDU dla rejonu lubuskiego, dla kwartału
poprzedzającego kwartał, w którym wykonywane są roboty,
c) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego z przyczyn technicznych o obiektywnym
charakterze braku konieczności wykonania części robót budowlanych stanowiących przedmiot
umowy – w takim przypadku zmiana dotyczyć będzie zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy
oraz obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, o wartość tej części
przedmiotu umowy ustaloną na podstawie kosztorysu ofertowego - Wykonawcy z tego tytułu nie
przysługują żadne roszczenia; w tym prawo do odszkodowania - zmiana następuje poprzez
jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
3) W zakresie dotyczącym zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku;
a) wystąpienia zwłoki Zamawiającego w przekazaniu terenu budowy,
b) wstrzymania realizacji umowy z przyczyn i leżących po stronie Zamawiającego, tj. zwłoki,
utrudnienia lub przeszkody dające się przypisać Zamawiającemu,
c) konieczności usunięcia wady lub wprowadzenia zmiany w dokumentacji projektowej, jeżeli
konieczność usunięcie wady lub wprowadzenia zmiany w dokumentacji projektowej ma wpływ
na wystąpienie przestojów w realizacji robót budowlanych i termin wykonania przedmiotu
umowy (...) Pozostały opis znajduje się w załączniku nr 9 i 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-26 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-26 08:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI