Budowa ośrodków edukacji ekologicznej wraz z budową i rozbudową ścieżek edukacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ośrodków edukacji ekologicznej wraz z budową i rozbudową ścieżek edukacyjnych w tym: Część I Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Kobylec, Część II Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Micharzewo, Część III Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Kobylec, Część IV Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Micharzewo Część V Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Żelice Część VI Rozbudowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Bracholin.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWągrowiec
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wągrowiec
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-17
  • Numer ogłoszenia767820-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 767820-N-2020 z dnia 17.12.2020 r.

Gmina Wągrowiec: Budowa ośrodków edukacji ekologicznej wraz z budową i rozbudową ścieżek edukacyjnych w tym: Część I Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Kobylec, Część II Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Micharzewo, Część III Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Kobylec, Część IV Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Micharzewo Część V Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Żelice Część VI Rozbudowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Bracholin.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Budowa ośrodków edukacji ekologicznej wraz z budową ścieżek edukacyjnych oraz prowadzeniem kampanii edukacyjno-ekologicznych na terenie Gminy Wągrowiec. Zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Osi Priorytetowej 4: Środowisko, Działania 4.5. Ochrona przyrody, Poddziałania 4.5.4. Edukacja ekologiczna, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie Projektu nr RPWP.04.05.04-30-0019/19-00 z dnia 13.11.2020 r.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Nie dotyczy

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wągrowiec, krajowy numer identyfikacyjny 54805700000000, ul. ul. Cysterska  22 , 62-100  Wągrowiec, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 26 80 800, e-mail wagrow@wokiss.pl, faks 67 26 80 803.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminawagrowiec.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.gminawagrowiec.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gminawagrowiec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie dotyczy

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Nie dotyczy

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie dotyczy
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć do dnia 12.01.2021 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Urząd Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62 – 100 Wągrowiec – biuro podawcze.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ośrodków edukacji ekologicznej wraz z budową i rozbudową ścieżek edukacyjnych w tym: Część I Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Kobylec, Część II Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Micharzewo, Część III Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Kobylec, Część IV Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Micharzewo Część V Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Żelice Część VI Rozbudowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Bracholin.
Numer referencyjny: IGP.271.1.5.2020.FZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Nie dotyczy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Miejsce realizacji zamówienia: Część I Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Kobylec, Gmina Wągrowiec, Kobylec, Działka o nr ewidencyjnym: 154/21, Obręb ewidencyjny: KobylecCzęść II Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Micharzewo, Gmina Wągrowiec, Micharzewo, Działki o nr ewidencyjnych: 31/1, Obręb ewidencyjny KaliskaCzęść III Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Kobylec, Gmina Wągrowiec, Kobylec, Działka o nr ewidencyjnym: 154/21, Obręb ewidencyjny KobylecCzęść IV Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Micharzewo, Gmina Wągrowiec, Micharzewo, Działka o nr ewidencyjnym: 31/1, Obręb ewidencyjny KaliskaCześć V Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Żelice, Gmina Wągrowiec, Żelice, Działka o nr ewidencyjnym: 16, Obręb ewidencyjny Żelice Część VI Rozbudowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Bracholin, Gmina Wągrowiec, Bracholin, Działka o nr ewidencyjnym: 25, Obręb ewidencyjny BracholinZakres robót obejmuje: Część I Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Kobylec.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w systemie zaprojektuj - wybuduj, polegająca na zaprojektowaniu i budowie ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Kobylec w Gminie Wągrowiec.W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi:- wykonanie koncepcji funkcjonalno-użytkowej oraz zagospodarowania terenu i uzgodnienie jej z Zamawiającym,- wykonanie kompletnego projektu budowlanego, zawierającego wszystkie niezbędne uzgodnienia,- uzyskanie pozwolenia na budowę,- wykonanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,- realizacji zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją, - wyposażenie zewnętrzne i wewnętrzne obiektu,- uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu.Zakres planowanej inwestycji obejmuje wykonanie ośrodka edukacji ekologicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem.W ramach zadania Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Kobylec planuje się:1) wykonanie budynku ośrodka edukacji ekologicznej wraz z instalacjami, przyłączami. Planuje się budynek wykonany w technologii energooszczędnej o pow. ok. 200,00 m2 (+/- 10,00 m2) wraz z wewnętrznymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, instalacją ogrzewania i podgrzewania c.w.u. (w tym instalacją pompy ciepła), instalacjami elektrycznymi (w tym instalacją fotowoltaiczną), instalacją wentylacji, klimatyzacji i rekuperacji, przyłączami do sieci elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej;2) zagospodarowanie terenu. Planuje się wykonanie różnego rodzaju utwardzeń o pow. ok. 500,00 m2 (+/-10,00 m2), w szczególności dojść i dojazdów do budynku, a w razie potrzeby również schodów, podjazdów, opaski wokół budynku, utwardzeń pod elementami małej architektury. W ramach zagospodarowania należy również przewidzieć odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac;3) wyposażenie wewnętrzne budynku. Planuje się wykonanie: zabudowy meblowej zaplecza kuchennego, szatni, wyposażenie obiektu w krzesła i stoły dla ok. 60 osób, wyposażenie toalet (uchwyty na papier toaletowy, dozowniki do mydła, suszarki elektryczne, kosze na śmieci, lustra, szczotki do wc), wyposażenie w sprzęt AGD (płyta indukcyjna wraz z piekarnikiem pod zabudowę, okap elektryczny pod zabudowę, lodówka, zmywarka);4) wyposażenie zewnętrzne budynku. Planuje się wykonanie stojaków na rowery.Część II Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Micharzewo.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w systemie zaprojektuj - wybuduj, polegająca na zaprojektowaniu i budowie ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Micharzewo w Gminie Wągrowiec.W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi:- wykonanie koncepcji funkcjonalno-użytkowej oraz zagospodarowania terenu i uzgodnienie jej z Zamawiającym,- wykonanie kompletnego projektu budowlanego, zawierającego wszystkie niezbędne uzgodnienia,- uzyskanie pozwolenia na budowę,- wykonanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,- realizacji zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją, - wyposażenie zewnętrzne i wewnętrzne obiektu,- uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu.Zakres planowanej inwestycji obejmuje wykonanie ośrodka edukacji ekologicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem.W ramach zadania Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Micharzewo planuje się:1) wykonanie budynku ośrodka edukacji ekologicznej wraz z instalacjami, przyłączami. Planuje się budynek wykonany w technologii energooszczędnej o pow. ok. 150,00 m2 (+/- 10,00 m2) wraz z wewnętrznymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, instalacją ogrzewania i podgrzewania c.w.u. (w tym instalacją pompy ciepła), instalacjami elektrycznymi (w tym instalacją fotowoltaiczną), instalacją wentylacji, klimatyzacji i rekuperacji, przyłączami do sieci elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej;2) zagospodarowanie terenu. Planuje się wykonanie różnego rodzaju utwardzeń o pow. ok. 500,00 m2 (+/-10,00 m2), w szczególności dojść i dojazdów do budynku, a w razie potrzeby również schodów, podjazdów, opaski wokół budynku, utwardzeń pod elementami małej architektury. W ramach zagospodarowania należy również przewidzieć odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac;3) wyposażenie wewnętrzne budynku. Planuje się wykonanie: zabudowy meblowej zaplecza kuchennego, szatni, wyposażenie obiektu w krzesła i stoły dla ok. 60 osób, wyposażenie toalet (uchwyty na papier toaletowy, dozowniki do mydła, suszarki elektryczne, kosze na śmieci, lustra, szczotki do wc), wyposażenie w sprzęt AGD (płyta indukcyjna wraz z piekarnikiem pod zabudowę , okap elektryczny pod zabudowę, lodówka, zmywarka);4) wyposażenie zewnętrzne budynku. Planuje się wykonanie stojaków na rowery oraz oświetlenia terenu przy pomocy lamp solarnych.Część III Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Kobylec.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w systemie zaprojektuj - wybuduj, polegająca na budowie ścieżki edukacyjnej w miejscowości Kobylec w Gminie Wągrowiec.W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi:- wykonanie koncepcji funkcjonalno-użytkowej oraz zagospodarowania terenu i uzgodnienie jej z Zamawiającym,- wykonanie kompletnego projektu zagospodarowania terenu zawierającego wszystkie niezbędne uzgodnienia,- uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu co do planowanego zamierzenia inwestycyjnego,- wykonanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,- realizację zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowanym projektem zagospodarowania, - wyposażenie we wszystkie zaprojektowane obiekty.Zakres planowanej inwestycji obejmuje wykonanie ścieżki edukacyjnej.W ramach zadania planuje się:1) zamontowanie urządzeń dydaktycznych o tematyce przewodniej ekologiczno-przyrodniczej, zawierających informacje dotyczące gatunków drzew, ptaków, roślin, owadów, zwierząt, ryb, roślin wodnych itp. Przyrządy te poprzez zabawę posłużą najmłodszym zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie. Planuje się zlokalizować 14 rządzeń dydaktycznych oraz kosz do segregacji odpadów;2) zagospodarowanie terenu. W ramach realizacji zadania nie planuje się wykonania utwardzeń. W ramach zagospodarowania należy przewidzieć niwelację ternu oraz odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac.Część IV Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości MicharzewoPrzedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w systemie zaprojektuj - wybuduj, polegająca na budowie ścieżki edukacyjnej w miejscowości Micharzewo w Gminie Wągrowiec.W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi:- wykonanie koncepcji funkcjonalno-użytkowej oraz zagospodarowania terenu i uzgodnienie jej z Zamawiającym,- wykonanie kompletnego projektu zagospodarowania terenu zawierającego wszystkie niezbędne uzgodnienia,- uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu co do planowanego zamierzenia inwestycyjnego,- wykonanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,- realizację zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowanym projektem zagospodarowania, - wyposażenie we wszystkie zaprojektowane obiekty.Zakres planowanej inwestycji obejmuje wykonanie ścieżki edukacyjnej.W ramach zadania planuje się:1) zamontowanie urządzeń dydaktycznych o tematyce przewodniej ekologiczno-przyrodniczej, zawierających informacje dotyczące gatunków drzew, ptaków, roślin, owadów, zwierząt, itp. Przyrządy te poprzez zabawę pozwolą najmłodszym zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie. Planuje się zlokalizować 12 rządzeń dydaktycznych oraz kosz do segregacji odpadów;2) zagospodarowanie terenu. W ramach realizacji zadania nie planuje się wykonania utwardzeń. W ramach zagospodarowania należy przewidzieć niwelację ternu oraz odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac.Część V Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości ŻelicePrzedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w systemie zaprojektuj - wybuduj, polegająca na budowie ścieżki edukacyjnej w miejscowości Żelice w Gminie Wągrowiec.W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi:- wykonanie koncepcji funkcjonalno-użytkowej oraz zagospodarowania terenu i uzgodnienie jej z Zamawiającym,- wykonanie kompletnego projektu zagospodarowania terenu zawierającego wszystkie niezbędne uzgodnienia,- uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu co do planowanego zamierzenia inwestycyjnego,- wykonanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,- realizację zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowanym projektem zagospodarowania, - wyposażenie we wszystkie zaprojektowane obiekty.Zakres planowanej inwestycji obejmuje wykonanie ścieżki edukacyjnej.W ramach zadania planuje się:1) zamontowanie urządzeń dydaktycznych o tematyce przewodniej ekologiczno-przyrodniczej, zawierających informacje dotyczące gatunków drzew, ptaków, roślin, owadów, zwierząt, itp. Przyrządy te poprzez zabawę pozwolą najmłodszym zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie. Planuje się zlokalizować 8 rządzeń dydaktycznych 4 karmniki dla ptaków, kosz do segregacji odpadów oraz 6 lamp solarnych;2) zagospodarowanie terenu. W ramach realizacji zadania nie planuje się wykonania utwardzeń. W ramach zagospodarowania należy przewidzieć niwelację ternu oraz odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac.Część VI Rozbudowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości BracholinPrzedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w systemie zaprojektuj wybuduj, polegająca na rozbudowie ścieżki edukacyjnej w miejscowości Bracholin w Gminie Wągrowiec.W zakres planowanego zadania wchodzi:- wykonanie koncepcji funkcjonalno – użytkowej oraz zagospodarowania terenu i uzgodnienie jej z Zamawiającym,- wykonanie kompletnego projektu zagospodarowania terenu zawierającego wszystkie niezbędne uzgodnienia, - uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu co do planowanego zamierzenia inwestycyjnego, - wykonanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,- realizację zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowanym projektem zagospodarowania,- wyposażenie we wszystkie zaprojektowane obiekty.Zakres planowanej inwestycji obejmuje rozbudowę istniejącej ścieżki edukacyjnej Bracholińska Ostoja.W ramach zadania planuje się:1) zamontowanie urządzeń dydaktycznych o tematyce przewodniej ekologiczno-przyrodniczej, zawierających informacje dotyczące gatunków drzew, ptaków, roślin, owadów, zwierząt, itp. Przyrządy te poprzez zabawę pozwolą najmłodszym zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie. Planuje się zlokalizować 2 urządzenia dydaktyczne oraz 3 figurki ptaków. Zadanie planuje się jako rozbudowę już istniejącej ścieżki edukacyjnej, która wyposażona jest w 23 tablice edukacyjne, na których znajdziemy informacje o miejscu w jakim się znajdujemy oraz o bogatej florze i faunie tego obszaru. Kilka tablic poświęconych jest rozpoznawaniu tropów ptaków, ssaków i sylwetek ptaków w locie;2) zagospodarowanie terenu. W ramach realizacji zadania nie planuje się wykonania utwardzeń. W ramach zagospodarowania należy przewidzieć niwelację ternu oraz odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac.Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają Programy funkcjonalno-użytkowe, które stanowią załączniki do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45111291-4
45112720-8
45262300-4
45261000-4
45262500-6
45233200-1
45232460-4
45233161-5
45261215-4
45321000-3
45331210-1
45330000-9
45310000-3
45430000-0
45421130-4
45442100-8
37000000-8
37530000-2
71000000-8
71221000-3
71320000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Nie dotyczy
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w zakresie każdej części:1) zakres zamówienia: powtórzenie podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, określonych w pkt III.3 SIWZ,2) wielkość zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego, dla każdej Części, 3) zamówienie będzie realizowane na warunkach zbliżonych do warunków określonych w umowie podstawowej zawartej po przeprowadzeniu przedmiotowego postępowania po uzgodnieniach z Wykonawcą, realizującym zamówienie podstawowe, przy założeniu, że uzgadniane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie uzgodnień zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemożliwią uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
10.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: I. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.Część I Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości KobylecZakończenie wykonania przedmiotu umowy: 10.12.2021 r.Część II Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości MicharzewoZakończenie wykonania przedmiotu umowy: 10.12.2021 r.Część III Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości KobylecZakończenie wykonania przedmiotu umowy: 14.06.2021 r.Część IV Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości MicharzewoZakończenie wykonania przedmiotu umowy: 14.06.2021 r.Cześć V Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości ŻeliceZakończenie wykonania przedmiotu umowy: 14.06.2021 r.Część VI Rozbudowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości BracholinZakończenie wykonania przedmiotu umowy: 14.06.2021 r.II. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub podwykonawcę polegające na:Dla Część I:• wykonywaniu robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych (prac ziemnych, fundamentowych, murarskich, tynkarskich, malarskich, konstrukcyjnych, wykończeniowych i okładzinowych, w zakresie izolacji cieplnej, ślusarskich, stolarskich, dekarskich, związanych z podbudową i wykonaniem nawierzchni, montażowych, związanych z zagospodarowaniem terenu),• wykonywaniu robót w zakresie instalacji sanitarnych prac wodno-kanalizacyjnych, w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji);• wykonywaniu robót w zakresie instalacji elektrycznych (w zakresie instalacji zasilającej, instalacji oświetleniowej, instalacji odgromowej, instalacji fotowoltaicznej, oświetlenia terenu). Dla Części II:• wykonywaniu robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych (prac ziemnych, fundamentowych, murarskich, tynkarskich, malarskich, konstrukcyjnych, wykończeniowych i okładzinowych, w zakresie izolacji cieplnej, ślusarskich, stolarskich, dekarskich, związanych z podbudową i wykonaniem nawierzchni, montażowych, związanych z zagospodarowaniem terenu),• wykonywaniu robót w zakresie instalacji sanitarnych prac wodno-kanalizacyjnych, w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji);• wykonywaniu robót w zakresie instalacji elektrycznych (w zakresie instalacji zasilającej, instalacji oświetleniowej, instalacji odgromowej, instalacji fotowoltaicznej, oświetlenia terenu).Dla Części III:• wykonywaniu robót ogólnobudowlanych (prac ziemnych, montażowych, prac związanych z zagospodarowaniem terenu),Dla Części IV:• wykonywaniu robót ogólnobudowlanych (prac ziemnych, montażowych, prac związanych z zagospodarowaniem terenu),Dla Części V:• wykonywaniu robót ogólnobudowlanych (prac ziemnych, montażowych, prac związanych z zagospodarowaniem terenu),Dla Części VI:• wykonywaniu robót ogólnobudowlanych (prac ziemnych, montażowych, prac związanych z zagospodarowaniem terenu).2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.3) Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: dla Części I: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.dla Części II: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł.dla Części III: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 90 000,00 zł.dla Części IV: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 70 000,00 zł.dla Części V: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 90 000,00 zł.dla Części VI: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 25 000,00 zł.W przypadku, gdy środki finansowe wyrażone będą w walucie obcej Zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenie niniejszego postępowania). Jeżeli w tym nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania).W przypadku składania oferty na dwie lub więcej Części, Wykonawca musi wykazać się sumą środków finansowych lub zdolności kredytowej dla tych Części.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy muszą wykazać i udokumentować, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli: dla Części I – 1 zamówienie polegające na budowie obiektu kubaturowego o wartości tych prac minimum 600 000,00 zł NETTO;dla Części II – 1 zamówienie polegające na budowie obiektu kubaturowego o wartości tych prac minimum 500 000,00 zł NETTO;dla Części III – 1 zamówienie polegające na zagospodarowaniu terenu o wartości tych prac minimum 80 000,00 zł NETTO;dla Części IV - 1 zamówienie polegające na zagospodarowaniu terenu o wartości tych prac minimum 60 000,00 zł NETTO;dla Części V – 1 zamówienie polegające na zagospodarowaniu terenu o wartości tych prac minimum 80 000,00 zł NETTO;dla Części VI – 1 zamówienie polegające na zagospodarowaniu terenu o wartości tych prac minimum 20 000,00 zł NETTO. W przypadku, gdy wartość robót wskazanych przez Wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania).W przypadku składania oferty na dwie lub więcej Części, Wykonawca może wykazać się tymi samymi robotami pod warunkiem, że spełniają one wymagania co do rodzaju robót w zakresie danej Części i odpowiadają sumie (wartości NETTO) danego rodzaju robót, określonej dla tych Części.b) dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi – zapewnią nadzór nad robotami w postaci: dla Części I - kierownika budowy i kierowników robót, posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. konstrukcyjno - budowlanych, elektrycznych, sanitarnych.dla Części II - kierownika budowy i kierowników robót, posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. konstrukcyjno - budowlanych, elektrycznych, sanitarnych. dla Części III - kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. konstrukcyjno - budowlanych lub architektonicznych.dla Części IV - kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. konstrukcyjno – budowlanych lub architektonicznych,dla Części V - kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. konstrukcyjno – budowlanych lub architektonicznych,dla Części VI - kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. konstrukcyjno – budowlanych lub architektonicznych.Zamawiający będzie uznawał uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także będzie uznawał kwalifikacje zawodowe nabyte w drodze odpowiedniej procedury w odniesieniu do podmiotów będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie z 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020, poz.220 t.j.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – na potwierdzenie warunku VI.1.1).a) - wg załącznika nr 3 do SIWZ2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie warunku VI.1.1).b) – wg załącznika nr 4 do SIWZ,3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert – na potwierdzenie spełnienia warunku VI.1.2).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Dowód wniesienia wadium.2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 t.j. ze zm.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy, na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych.3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (o ile dotyczy).Z treści zobowiązania potwierdzającego udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni w sposób wyraźny oznaczyć podmioty (nazwa i adres) wspólnie ubiegające się o zamówienie.4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 t. j. ze zm.), Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca wniesie wadium w wysokości:• dla Części I: 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100) w terminie do 12.01.2021 r. do godz. 900.• dla Części II: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) w terminie do 12.01.2021 r. do godz. 900.• dla Części III: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w terminie do 12.01.2021 r. do godz. 900.• Dla Części IV: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w terminie do 12.01.2021 r. do godz. 900.• Dla Części V: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w terminie do 12.01.2021 r. do godz. 900.• Dla Części VI: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) w terminie do 12.01.2021 r. do godz. 900.2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:- pieniądzu,- poręczeniach bankowych lub poręczeniu pieniężnym spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 j. t.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem: Wadium – ,,Budowa ośrodków edukacji ekologicznej wraz z budową i rozbudową ścieżek edukacyjnych” – Część ………….Nr rachunku: 59 1020 4027 0000 1302 1215 5067.Zamawiający zaleca, aby kopia przelewu (wpłaty wadium w formie pieniądza) załączona została do oferty.4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium w formie innej niż pieniężna należy zdeponować w Kasie Urzędu – pokój 107, a kopię zaleca się dopiąć do oferty.5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę i adres Zamawiającego,2) nazwę zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy,4) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.11. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.13. Zamawiający, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium (na podstawie art. 46. ust. 1 ustawy Pzp) jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
Nie dotyczy

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Nie dotyczy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie aneksu w przypadku okoliczności określonych w art. 144 ustawy Pzp.2. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy aneksem do umowy w przypadku zaistnienie takich warunków atmosferycznych, które spowodują przerwę w wykonaniu robót lub uniemożliwiają realizacje robót zgodnie z wymaganą technologią, pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę i potwierdzenia przez inspektora nadzoru.3. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy aneksem do Umowy w przypadku konieczności udzielenia zamówień nieobjętych niniejszą Umową, a których wykonanie będzie miało wpływ na wykonanie Umowy o zamówienie (w tym m.in. robót nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia).4. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy aneksem do Umowy w przypadku siły wyższej rozumianej jako pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, epidemie, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec.5. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy aneksem do Umowy w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego lub organy administracji publicznej prac objętych Umową, w szczególności z powodu zagrożenia życia, zdrowia na budowie lub konieczności prowadzenia prac archeologicznych na budowie. 6. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy aneksem do Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć mimo zachowania należytej staranności.7. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku okoliczności związanych z wprowadzeniem w trakcie prowadzenia robót stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii lub innego stanu wyjątkowego (wprowadzającego nowe prawa i obowiązki na obywatelach) nieprzewidzianego w momencie podpisania niniejszej umowy na terenie kraju. 8. Dopuszcza się zmianę kierownika budowy, kierowników robót i inspektora nadzoru – pod warunkiem złożenia pisemnego zawiadomienia jednej ze stron z uzasadnieniem (aneksem do umowy).9. Wprowadzenie zmian dotyczących zmiany terminu realizacji robót budowlanych Zamawiający warunkuje od wyrażenia zgody przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego - w związku z otrzymanym dofinansowaniem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim; w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z RODO. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wągrowiec z siedzibą mieszczącą się pod adresem: ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 26-80-800.– reprezentowany przez Wójta Gminy Wągrowiec, zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 2 pkt 7a) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 t. j.– zwaną dalej „Pzp”), Budowa ośrodków edukacji ekologicznej wraz z budową i rozbudową ścieżek edukacyjnych, zwanego dalej „zamówieniem”.4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy Pzp, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające;c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych/ma zamiar przekazać Pani/Pana dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej .7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3. Zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu, przy czym, gdyby wykonanie tego obowiązku przez Zamawiającego, wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podanie nazwy lub daty postępowania (zakończonego postępowania) o udzielenie zamówienia .2) prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych - przy czym skorzystanie przez Panią/Pana, z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp ani naruszać integralności protokołu oraz jego załączników .3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach:a) gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,b) jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,c) Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,d) Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu- przy czym, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu , a nadto od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych spowoduje ograniczenie przetwarzania tych danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO .9. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:1) prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO – prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3;2) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;3) prawa do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO. 10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie danych osobowych skutkuje konsekwencjami określonymi w przepisach Pzp, w szczególności wykluczeniem z postępowania o udzielenie zamówienia, w myśl art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp.12. Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO. Zgodnie z treścią art. 8a ust. 2 -4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), informujemy iż:− w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. − skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. − wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Kobylec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce realizacji zamówienia: Gmina WągrowiecKobylecDziałka o nr ewidencyjnym: 154/21Obręb ewidencyjny: KobylecPrzedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w systemie zaprojektuj - wybuduj, polegająca na zaprojektowaniu i budowie ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Kobylec w Gminie Wągrowiec.W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi:- wykonanie koncepcji funkcjonalno-użytkowej oraz zagospodarowania terenu i uzgodnienie jej z Zamawiającym,- wykonanie kompletnego projektu budowlanego, zawierającego wszystkie niezbędne uzgodnienia,- uzyskanie pozwolenia na budowę,- wykonanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,- realizacji zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją, - wyposażenie zewnętrzne i wewnętrzne obiektu,- uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu.Zakres planowanej inwestycji obejmuje wykonanie ośrodka edukacji ekologicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem.W ramach zadania ,,Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Kobylec” planuje się:1) wykonanie budynku ośrodka edukacji ekologicznej wraz z instalacjami, przyłączami. Planuje się budynek wykonany w technologii energooszczędnej o pow. ok. 200,00 m2 (+/- 10,00 m2) wraz z wewnętrznymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, instalacją ogrzewania i podgrzewania c.w.u. (w tym instalacją pompy ciepła), instalacjami elektrycznymi (w tym instalacją fotowoltaiczną), instalacją wentylacji, klimatyzacji i rekuperacji, przyłączami do sieci elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej;2) zagospodarowanie terenu. Planuje się wykonanie różnego rodzaju utwardzeń o pow. ok. 500,00 m2 (+/-10,00 m2), w szczególności dojść i dojazdów do budynku, a w razie potrzeby również schodów, podjazdów, opaski wokół budynku, utwardzeń pod elementami małej architektury. W ramach zagospodarowania należy również przewidzieć odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac;3) wyposażenie wewnętrzne budynku. Planuje się wykonanie: zabudowy meblowej zaplecza kuchennego, szatni, wyposażenie obiektu w krzesła i stoły dla ok. 60 osób, wyposażenie toalet (uchwyty na papier toaletowy, dozowniki do mydła, suszarki elektryczne, kosze na śmieci, lustra, szczotki do wc), wyposażenie w sprzęt AGD (płyta indukcyjna wraz z piekarnikiem pod zabudowę, okap elektryczny pod zabudowę, lodówka, zmywarka);4) wyposażenie zewnętrzne budynku. Planuje się wykonanie stojaków na rowery.Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45262300-4, 45261000-4, 45262500-6, 45233200-1, 45232460-4, 45261215-4, 45321000-3, 45331210-1, 45330000-9, 45310000-3, 45430000-0, 45421130-4, 45442100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Nie dotyczy
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub podwykonawcę polegające na:Dla Części I:• wykonywaniu robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych (prac ziemnych, fundamentowych, murarskich, tynkarskich, malarskich, konstrukcyjnych, wykończeniowych i okładzinowych, w zakresie izolacji cieplnej, ślusarskich, stolarskich, dekarskich, związanych z podbudową i wykonaniem nawierzchni, montażowych, związanych z zagospodarowaniem terenu),• wykonywaniu robót w zakresie instalacji sanitarnych prac wodno-kanalizacyjnych, w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji);• wykonywaniu robót w zakresie instalacji elektrycznych (w zakresie instalacji zasilającej, instalacji oświetleniowej, instalacji odgromowej, instalacji fotowoltaicznej, oświetlenia terenu).2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.3) Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Micharzewo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Wągrowiec, Micharzewo, Działki o nr ewidencyjnych: 31/1, Obręb ewidencyjny Kaliska. Zakres robót obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w systemie zaprojektuj - wybuduj, polegająca na zaprojektowaniu i budowie ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Micharzewo w Gminie Wągrowiec.W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi:- wykonanie koncepcji funkcjonalno-użytkowej oraz zagospodarowania terenu i uzgodnienie jej z Zamawiającym,- wykonanie kompletnego projektu budowlanego, zawierającego wszystkie niezbędne uzgodnienia,- uzyskanie pozwolenia na budowę,- wykonanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,- realizacji zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją, - wyposażenie zewnętrzne i wewnętrzne obiektu,- uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu.Zakres planowanej inwestycji obejmuje wykonanie ośrodka edukacji ekologicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem.W ramach zadania ,,Budowa ośrodka edukacji ekologicznej w miejscowości Micharzewo” planuje się:1) wykonanie budynku ośrodka edukacji ekologicznej wraz z instalacjami, przyłączami. Planuje się budynek wykonany w technologii energooszczędnej o pow. ok. 150,00 m2 (+/- 10,00 m2) wraz z wewnętrznymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, instalacją ogrzewania i podgrzewania c.w.u. (w tym instalacją pompy ciepła), instalacjami elektrycznymi (w tym instalacją fotowoltaiczną), instalacją wentylacji, klimatyzacji i rekuperacji, przyłączami do sieci elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej;2) zagospodarowanie terenu. Planuje się wykonanie różnego rodzaju utwardzeń o pow. ok. 500,00 m2 (+/-10,00 m2), w szczególności dojść i dojazdów do budynku, a w razie potrzeby również schodów, podjazdów, opaski wokół budynku, utwardzeń pod elementami małej architektury. W ramach zagospodarowania należy również przewidzieć odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac;3) wyposażenie wewnętrzne budynku. Planuje się wykonanie: zabudowy meblowej zaplecza kuchennego, szatni, wyposażenie obiektu w krzesła i stoły dla ok. 60 osób, wyposażenie toalet (uchwyty na papier toaletowy, dozowniki do mydła, suszarki elektryczne, kosze na śmieci, lustra, szczotki do wc), wyposażenie w sprzęt AGD (płyta indukcyjna wraz z piekarnikiem pod zabudowę , okap elektryczny pod zabudowę, lodówka, zmywarka);4) wyposażenie zewnętrzne budynku. Planuje się wykonanie stojaków na rowery oraz oświetlenia terenu przy pomocy lamp solarnych.Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45262300-4, 45261000-4, 45262500-6, 45233200-1, 45232460-4, 45261215-4, 45321000-3, 45331210-1, 45330000-9, 45310000-3, 45430000-0, 45421130-4, 45442100-8, 71000000-8, 71221000-3, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Nie dotyczy
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub podwykonawcę polegające na:Dla Części II:• wykonywaniu robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych (prac ziemnych, fundamentowych, murarskich, tynkarskich, malarskich, konstrukcyjnych, wykończeniowych i okładzinowych, w zakresie izolacji cieplnej, ślusarskich, stolarskich, dekarskich, związanych z podbudową i wykonaniem nawierzchni, montażowych, związanych z zagospodarowaniem terenu),• wykonywaniu robót w zakresie instalacji sanitarnych prac wodno-kanalizacyjnych, w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji);• wykonywaniu robót w zakresie instalacji elektrycznych (w zakresie instalacji zasilającej, instalacji oświetleniowej, instalacji odgromowej, instalacji fotowoltaicznej, oświetlenia terenu).2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.3) Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.


Część nr: 3 Nazwa: Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Kobylec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Wągrowiec, Kobylec, Działka o nr ewidencyjnym: 154/21, Obręb ewidencyjny Kobylec. Zakres robót obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w systemie zaprojektuj - wybuduj, polegająca na budowie ścieżki edukacyjnej w miejscowości Kobylec w Gminie Wągrowiec.W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi:- wykonanie koncepcji funkcjonalno-użytkowej oraz zagospodarowania terenu i uzgodnienie jej z Zamawiającym,- wykonanie kompletnego projektu zagospodarowania terenu zawierającego wszystkie niezbędne uzgodnienia,- uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu co do planowanego zamierzenia inwestycyjnego,- wykonanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,- realizację zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowanym projektem zagospodarowania, - wyposażenie we wszystkie zaprojektowane obiekty.Zakres planowanej inwestycji obejmuje wykonanie ścieżki edukacyjnej.W ramach zadania planuje się:1) zamontowanie urządzeń dydaktycznych o tematyce przewodniej ekologiczno-przyrodniczej, zawierających informacje dotyczące gatunków drzew, ptaków, roślin, owadów, zwierząt, ryb, roślin wodnych itp. Przyrządy te poprzez zabawę posłużą najmłodszym zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie. Planuje się zlokalizować 14 rządzeń dydaktycznych oraz kosz do segregacji odpadów;2) zagospodarowanie terenu. W ramach realizacji zadania nie planuje się wykonania utwardzeń. W ramach zagospodarowania należy przewidzieć niwelację ternu oraz odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac.Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45111291-4, 45112720-8, 45233161-5, 45262300-4, 37000000-8, 37530000-2, 71000000-8, 71221000-3, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Nie dotyczy
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 14.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub podwykonawcę polegające na:Dla Części III:• wykonywaniu robót ogólnobudowlanych (prac ziemnych, montażowych, prac związanych z zagospodarowaniem terenu),2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.3) Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.


Część nr: 4 Nazwa: Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Micharzewo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce realizacji zamówienia: Część IV „Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Micharzewo”, Gmina Wągrowiec, Micharzewo, Działka o nr ewidencyjnym: 31/1, Obręb ewidencyjny Kaliska. Zakres robót obejmuje: Część IV „Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Micharzewo”Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w systemie zaprojektuj - wybuduj, polegająca na budowie ścieżki edukacyjnej w miejscowości Micharzewo w Gminie Wągrowiec.W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi:- wykonanie koncepcji funkcjonalno-użytkowej oraz zagospodarowania terenu i uzgodnienie jej z Zamawiającym,- wykonanie kompletnego projektu zagospodarowania terenu zawierającego wszystkie niezbędne uzgodnienia,- uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu co do planowanego zamierzenia inwestycyjnego,- wykonanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,- realizację zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowanym projektem zagospodarowania, - wyposażenie we wszystkie zaprojektowane obiekty.Zakres planowanej inwestycji obejmuje wykonanie ścieżki edukacyjnej.W ramach zadania planuje się:1) zamontowanie urządzeń dydaktycznych o tematyce przewodniej ekologiczno-przyrodniczej, zawierających informacje dotyczące gatunków drzew, ptaków, roślin, owadów, zwierząt, itp. Przyrządy te poprzez zabawę pozwolą najmłodszym zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie. Planuje się zlokalizować 12 rządzeń dydaktycznych oraz kosz do segregacji odpadów;2) zagospodarowanie terenu. W ramach realizacji zadania nie planuje się wykonania utwardzeń. W ramach zagospodarowania należy przewidzieć niwelację ternu oraz odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac.Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45111291-4, 45112720-8, 45233161-5, 45262300-4, 37000000-8, 37530000-2, 71000000-8, 71221000-3, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Nie dotyczy
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 14.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Dla Części IV:• wykonywaniu robót ogólnobudowlanych (prac ziemnych, montażowych, prac związanych z zagospodarowaniem terenu),2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.3) Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.


Część nr: 5 Nazwa: Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Żelice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce realizacji zamówienia: Cześć V „Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Żelice”, Gmina Wągrowiec, Żelice, Działka o nr ewidencyjnym: 16, Obręb ewidencyjny Żelice. Zakres robót obejmuje: Część V „Budowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Żelice”Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w systemie zaprojektuj - wybuduj, polegająca na budowie ścieżki edukacyjnej w miejscowości Żelice w Gminie Wągrowiec.W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi:- wykonanie koncepcji funkcjonalno-użytkowej oraz zagospodarowania terenu i uzgodnienie jej z Zamawiającym,- wykonanie kompletnego projektu zagospodarowania terenu zawierającego wszystkie niezbędne uzgodnienia,- uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu co do planowanego zamierzenia inwestycyjnego,- wykonanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,- realizację zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowanym projektem zagospodarowania, - wyposażenie we wszystkie zaprojektowane obiekty.Zakres planowanej inwestycji obejmuje wykonanie ścieżki edukacyjnej.W ramach zadania planuje się:1) zamontowanie urządzeń dydaktycznych o tematyce przewodniej ekologiczno-przyrodniczej, zawierających informacje dotyczące gatunków drzew, ptaków, roślin, owadów, zwierząt, itp. Przyrządy te poprzez zabawę pozwolą najmłodszym zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie. Planuje się zlokalizować 8 rządzeń dydaktycznych 4 karmniki dla ptaków, kosz do segregacji odpadów oraz 6 lamp solarnych;2) zagospodarowanie terenu. W ramach realizacji zadania nie planuje się wykonania utwardzeń. W ramach zagospodarowania należy przewidzieć niwelację ternu oraz odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac.Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45111291-4, 45112720-8, 45233161-5, 45262300-4, 37000000-8, 37530000-2, 71000000-8, 71221000-3, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Nie dotyczy
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 14.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub podwykonawcę polegające na:Dla Części V:• wykonywaniu robót ogólnobudowlanych (prac ziemnych, montażowych, prac związanych z zagospodarowaniem terenu),2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.3) Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.


Część nr: 6 Nazwa: Rozbudowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Bracholin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce realizacji zamówienia: Część VI „Rozbudowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Bracholin”, Gmina Wągrowiec, Bracholin, Działka o nr ewidencyjnym: 25, Obręb ewidencyjny Bracholin. Zakres robót obejmuje: Część VI „Rozbudowa ścieżki edukacyjnej w miejscowości Bracholin”Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w systemie zaprojektuj wybuduj, polegająca na rozbudowie ścieżki edukacyjnej w miejscowości Bracholin w Gminie Wągrowiec.W zakres planowanego zadania wchodzi:- wykonanie koncepcji funkcjonalno – użytkowej oraz zagospodarowania terenu i uzgodnienie jej z Zamawiającym,- wykonanie kompletnego projektu zagospodarowania terenu zawierającego wszystkie niezbędne uzgodnienia, - uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu co do planowanego zamierzenia inwestycyjnego, - wykonanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,- realizację zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowanym projektem zagospodarowania,- wyposażenie we wszystkie zaprojektowane obiekty. Zakres planowanej inwestycji obejmuje rozbudowę istniejącej ścieżki edukacyjnej Bracholińska Ostoja.W ramach zadania planuje się:1) zamontowanie urządzeń dydaktycznych o tematyce przewodniej ekologiczno-przyrodniczej, zawierających informacje dotyczące gatunków drzew, ptaków, roślin, owadów, zwierząt, itp. Przyrządy te poprzez zabawę pozwolą najmłodszym zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie. Planuje się zlokalizować 2 urządzenia dydaktyczne oraz 3 figurki ptaków. Zadanie planuje się jako rozbudowę już istniejącej ścieżki edukacyjnej, która wyposażona jest w 23 tablice edukacyjne, na których znajdziemy informacje o miejscu w jakim się znajdujemy oraz o bogatej florze i faunie tego obszaru. Kilka tablic poświęconych jest rozpoznawaniu tropów ptaków, ssaków i sylwetek ptaków w locie;2) zagospodarowanie terenu. W ramach realizacji zadania nie planuje się wykonania utwardzeń. W ramach zagospodarowania należy przewidzieć niwelację ternu oraz odtworzenie terenów zielonych po zakończeniu prac.Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45111291-4, 45112720-8, 45233161-5, 45262300-4, 37000000-8, 37530000-2, 71000000-8, 71221000-3, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Nie dotyczy
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 14.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub podwykonawcę polegające na:Dla Części VI:• wykonywaniu robót ogólnobudowlanych (prac ziemnych, montażowych, prac związanych z zagospodarowaniem terenu).2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.3) Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI