Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ogrodów kieszonkowych w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Joselewicza 4
1.11.4.) Miejscowość: Rzeszów
1.11.5.) Kod pocztowy: 35-011
1.11.6.) Województwo: podkarpackie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.erzeszow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ogrodów kieszonkowych w Rzeszowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7fa01a3-d22a-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019542/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ogrodów kieszonkowych w Rzeszowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7fa01a3-d22a-11ee-875e-a22221c84ba7
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
5. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych);
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności) , z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@erzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert)).
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z Pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
c. d w sekcji IX ogłoszenia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-A.271.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Ogród kieszonkowy w rejonie ulicy Tarnowskiej na os. Baranówka
1. Zadanie w formule zaprojektuj i zbuduj polegające na budowie ogrodu kieszonkowego w rejonie ul. Tarnowskiej na osiedlu Baranówka.
Teren zielony przy ulicy Tarnowskiej ma charakter leśny, na którym planowany jest podział na cztery strefy:
Strefa pierwsza – ogród deszczowy
Strefa druga – sportowo – rekreacyjna
Strefa trzecia – naturalistyczna – wyposażona w elementy małej architektury
Strefa czwarta – relaksu – wyposażona w elementy wypoczynku biernego tj. ławki, ławkoleżaki, huśtawki oraz żagle przeciwsłoneczne.
Całe założenie uzupełnione ma być o drzewa, krzewy, byliny i łąkę kwietną. Strefy mają być połączone ciągiem pieszym o naturalnym charakterze.
W ramach zadania planowane jest zaprojektowanie i wykonanie:
- Prac porządkowych i pielęgnacja w drzewostanie
- Montażu urządzeń zabawowych – min. 8 szt.
- Montażu siłowni zewnętrznej – min. 2 kpl.
- Montażu elementów małej architektury – min. 52 szt.
- Parku leśnego z elementami małej architektury (uwzględnione powyżej)
- Ogrodu deszczowego – min. 370 m2
- Nawierzchni wodoprzepuszczalnej – min 400 mb
- Oświetlenia z zasilaniem sieciowym – min. 5 szt. latarni parkowych
- Nasadzenia zieleni (drzewa – min. 5 szt., krzewy – min. 300 szt., trawy ozdobne i byliny – min. 1000 szt., trawnik – min. 600 m2) i inne prace ogrodnicze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Program funkcjonalno-użytkowy dla części 1 zamówienia
2) projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami dla części 1 zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Ogród kieszonkowy w rejonie ulicy Szkolnej i Gajowej na os. Pobitno
1. Zadanie w formule zaprojektuj i zbuduj polegające na budowie ogrodu kieszonkowego w rejonie ul. Szkolnej i Gajowej na osiedlu Pobitno.
Teren zielony przy ulicy Gajowej i Szkolnej ma charakter naturalny, w którym zaproponowano poniższe strefy:
Strefa placu zabaw dla dzieci (3-12 lat)
Strefa siłowni zewnętrznej dla dzieci (3-12 lat)
Strefa naturalnej sceny plenerowej
Strefa parku leśnego
Całe założenie uzupełnione ma być o drzewa, krzewy, byliny i rośliny okrywowe. Strefy maja być połączone ciągiem pieszym o naturalnym charakterze.
W ramach zadania planowane jest zaprojektowanie i wykonanie:
- Prac porządkowych i pielęgnacja w drzewostanie
- Ciągów pieszych wraz ze schodami terenowymi i pochylniami pieszymi z nawierzchni wodoprzepuszczalnych – min 535 mb oraz min. 50 mb podestów drewnianych
- Naturalnej sceny terenowej – podest min. 50 m2, ławy min. 10 szt., schody min. 10 mb, Geokrata min. 30 m2
- Montażu urządzeń zabawowych dla dzieci (3-12 lat) – min. 7 szt.
- Montażu siłowni zewnętrznej dla dzieci (3-12 lat) – min. 6 szt.
- Montażu elementów małej architektury – min. 84 szt.
- Parku leśnego z elementami małej architektury (uwzględnione powyżej)
- Oświetlenia z zasilaniem sieciowym – min. 25 szt. latarni parkowych, 12 szt. niskich słupków, 8 szt. lamp gruntowych,
- Nasadzenia zieleni (drzewa – min. 46 szt., krzewy – min. 300 szt., trawy ozdobne i byliny – min. 800 szt., trawnik – min. 1800 m2) i inne prace ogrodnicze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Program funkcjonalno-użytkowy dla części 2 zamówienia
2) projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami dla części 2 zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Ogród kieszonkowy w rejonie ulic Rejtana i Kopisto na os. Nowe Miasto
1. Zadanie w formule zaprojektuj i zbuduj polegające na budowie ogrodu kieszonkowego w rejonie ul. Rejtana i Kopisto na osiedlu Nowe Miasto.
Teren zielony przy ulicy Rejtana ma charakter naturalny, na którym planowany jest podział na następujące strefy:
Strefa zieleni niskiej urządzonej
Strefa z urządzeniami i małą architekturą – wyposażona w elementy wodne
Całe założenie uzupełnione ma być o drzewa, krzewy, trawy ozdobne, byliny i trawniki. Strefy maja być połączone ciągiem pieszym o naturalnym charakterze.
W ramach zadania planowane jest zaprojektowanie i wykonanie:
- Montażu elementów małej architektury – min. 111 szt. wraz z elementami wodnymi – min. 30 m2 (wykonane z min 4 osobnych elementów nie przekraczających 10 m2)
- Montażu urządzeń zabawowych i rekreacyjnych – min. 8 szt.
- Nawierzchni wodoprzepuszczalnej – min 305 mb
- Oświetlenia solarnego – min. 16 szt. latarni parkowych LED
- Ogrodu deszczowego – min. 180 m2 (wykonane z min. 4 osobnych elementów nieprzekraczających 50 m2)
- Nasadzenia zieleni (drzewa – min. 54 szt., krzewy – min. 2310 szt., żywopłot – min. 950 szt., łąka kwietna – min. 250 m2, trawy ozdobne, rośliny okrywowe i byliny – min. 1600 szt., trawnik – min. 1200 m2) i inne prace ogrodnicze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Program funkcjonalno-użytkowy dla części 3 zamówienia
2) projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami dla części 3 zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Ogród kieszonkowy w rejonie ulicy Wojtyły na os. Biała
1. Zadanie w formule zaprojektuj i zbuduj polegające na budowie ogrodu kieszonkowego w rejonie ul. Kardynała Karola Wojtyły na osiedlu Biała.
Teren zielony przy ulicy Kard. K. Wojtyły ma charakter naturalny, na którym planowany jest podział na następujące strefy:
Strefa z urządzeniami zabawowymi
Strefa wypoczynkowo - edukacyjna
Strefa sportowa
Całe założenie uzupełnione ma być o drzewa, krzewy, byliny i łąkę kwietną. Strefy maja być połączone ciągiem pieszym o naturalnym charakterze wraz z budową przepustu melioracyjnego.
W ramach zadania planowane jest zaprojektowanie i wykonanie:
- Przepustu melioracyjnego – 1 kpl.
- Montażu urządzeń zabawowych – min. 5 szt.
- Montażu elementów małej architektury – min. 37 szt., piłkochwyt min. 90 mb
- Oświetlenia solarnego – min. 8 szt. latarni parkowych LED
- Nawierzchni wodoprzepuszczalnej – min 35 mb
- Nasadzenia zieleni (drzewa – min. 3 szt., krzewy – min. 60 szt., żywopłot wiklinowy – min. 250 szt., trawy ozdobne i byliny – min. 200 szt., łąka kwietna – min. 60 m2, trawnik – min. 200 m2, murawa boiska – min. 550 m2) i inne prace ogrodnicze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Program funkcjonalno-użytkowy dla części 4 zamówienia
2) projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami dla części 4 zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
03451000-6 - Rośliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Część 1:
a) w zakresie prac projektowych:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu parku, skweru, zieleńca wraz z montażem elementów małej architektury i oświetlenia
lub
- jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu zagospodarowania terenu wraz z montażem elementów małej architektury i oświetlenia.
b) W zakresie robót budowlanych:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu parku, skweru, zieleńca wraz z montażem elementów małej architektury i oświetlenia
lub
- jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu zagospodarowania terenu wraz z montażem elementów małej architektury i oświetlenia.
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony także w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe zamówienia określone w pkt a) i pkt b) w ramach jednej umowy w trybie zaprojektuj-zbuduj na wykonanie tych zamówień.
c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe/doświadczenie/uprawnienia budowlane* tj.:
1) Projektant - 1 osoba posiadająca co najmniej:
– uprawnienia budowlane* do projektowania w specjalności architektonicznej w minimum ograniczonym zakresie
– doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, w zakres której wchodziło zaprojektowanie parku, skweru, zieleńca wraz z montażem elementów małej architektury i oświetlenia lub zaprojektowanie zagospodarowania terenu wraz z montażem elementów małej architektury i oświetlenia.
2) Kierownik budowy – 1 osoba posiadająca co najmniej:
– uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno–budowlanej w minimum ograniczonym zakresie
oraz
– doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego zadania w zakres którego wchodziło wykonanie parku, skweru, zieleńca wraz z montażem elementów małej architektury lub wykonanie zagospodarowania terenu wraz z montażem elementów małej architektury
3) Kierownik robót branży elektrycznej – 1 osoba posiadająca co najmniej:
- uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w minimum ograniczonym zakresie
oraz
- Świadectwo kwalifikacyjne** „D” w zakresie kierowania i sprawowania nadzoru nad pracownikami i czynnościami osób wykonujących prace w punkcie poniżej - do 1kV Grupa 1 punkty: 2 i 10***
oraz
- Świadectwo kwalifikacyjne** „E” w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu do 1kV Grupa 1 punkty: 2 i 10***
oraz
- doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego zadania w zakresie budowy kablowego oświetlenia zewnętrznego.
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Część 2:
a) w zakresie prac projektowych:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu parku, skweru, zieleńca wraz z montażem elementów małej architektury i oświetlenia oraz zaprojektowaniem ciągów komunikacyjnych o długości minimum 150 mb.
lub
- jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu zagospodarowania terenu wraz z montażem elementów małej architektury i oświetlenia oraz zaprojektowaniem ciągów komunikacyjnych o długości minimum 150 mb.
b) W zakresie robót budowlanych:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu parku, skweru, zieleńca wraz z montażem elementów małej architektury i oświetlenia oraz wykonaniu ciągów komunikacyjnych o długości minimum 150 mb.
lub
- jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu zagospodarowania terenu wraz z montażem elementów małej architektury i oświetlenia oraz wykonaniu ciągów komunikacyjnych o długości minimum 150 mb.
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony także w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe zamówienia określone w pkt a) i pkt b) w ramach jednej umowy w trybie zaprojektuj-zbuduj na wykonanie tych zamówień.
c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe/doświadczenie/uprawnienia budowlane* tj.:
1) Projektant - 1 osoba posiadająca co najmniej:
– uprawnienia budowlane* do projektowania w specjalności architektonicznej lub drogowej lub konstrukcyjno–budowlanej w minimum ograniczonym zakresie
oraz
– doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej w zakres której wchodziło zaprojektowanie parku, skweru, zieleńca wraz z montażem elementów małej architektury i oświetlenia lub zaprojektowanie zagospodarowania terenu wraz z montażem elementów małej architektury i oświetlenia.
2) Kierownik budowy – 1 osoba posiadająca co najmniej:
– uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej w minimum ograniczonym zakresie
oraz
– doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego zadania w zakres którego wchodziło wykonanie ciągów komunikacyjnych o długości minimum 150 mb.
3) Kierownik robót branży elektrycznej – 1 osoba posiadająca co najmniej:
- uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w minimum ograniczonym zakresie
oraz
- Świadectwo kwalifikacyjne** „D” w zakresie kierowania i sprawowania nadzoru nad pracownikami i czynnościami osób wykonujących prace w punkcie poniżej - do 1kV Grupa 1 punkty: 2 i 10***
oraz
- Świadectwo kwalifikacyjne** „E” w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu do 1kV Grupa 1 punkty: 2 i 10***
oraz
- doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego zadania w zakresie budowy kablowego oświetlenia zewnętrznego.
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Część 3:
a) w zakresie prac projektowych:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu parku, skweru, zieleńca wraz z montażem elementów małej architektury
lub
- jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu zagospodarowania terenu wraz z montażem elementów małej architektury
lub
- jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu zagospodarowania terenu wraz z fontanną lub elementami wodnymi
b) W zakresie robót budowlanych:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu parku, skweru, zieleńca wraz z montażem elementów małej architektury
lub
- jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu zagospodarowania terenu wraz z montażem elementów małej architektury
lub
- jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu zagospodarowania terenu wraz z fontanną lub elementami wodnymi
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony także w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe zamówienia określone w pkt a) i pkt b) w ramach jednej umowy w trybie zaprojektuj-zbuduj na wykonanie tych zamówień.
c. d. w sekcji V pkt 5.6. ogłoszenia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
c.d. do sekcji V pkt 5.4. ogłoszenia:
c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi doświadczenie/uprawnienia budowlane* tj.:
1) Projektant - 1 osoba posiadająca co najmniej:
- uprawnienia budowlane* do projektowania w specjalności architektonicznej w minimum ograniczonym zakresie
oraz
- doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej w zakres której wchodziło zaprojektowanie parku, skweru, zieleńca wraz z montażem elementów małej architektury lub zaprojektowanie zagospodarowania terenu wraz z montażem elementów małej architektury lub zaprojektowanie zagospodarowania terenu wraz z fontanną lub elementami wodnymi.
2) Kierownik budowy – 1 osoba posiadająca co najmniej:
- uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno–budowlanej w minimum ograniczonym zakresie
oraz
- doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego zadania w zakres którego wchodziło wykonanie parku, skweru, zieleńca wraz z elementami małej architektury lub wykonanie zagospodarowania terenu wraz z montażem elementów małej architektury lub wykonanie zagospodarowania terenu wraz z fontanną lub elementami wodnymi.
3) Kierownik robót branży sanitarnej – 1 osoba posiadająca co najmniej:
- uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w minimum ograniczonym zakresie
oraz
- doświadczeniem polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego zadania w zakres którego wchodziło wykonanie fontanny lub elementów wodnych.
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Część 4:
a) w zakresie prac projektowych:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu parku, skweru, zieleńca wraz z montażem elementów małej architektury
lub
- jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu zagospodarowania terenu wraz z montażem elementów małej architektury
lub
- jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu zagospodarowania terenu wraz z zaprojektowaniem boiska trawiastego.
b) w zakresie robót budowlanych:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu parku, skweru, zieleńca wraz z montażem elementów małej architektury
lub
- jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu zagospodarowania terenu wraz z montażem elementów małej architektury
lub
- jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu zagospodarowania terenu wraz z wykonaniem boiska trawiastego.
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony także w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe zamówienia określone w pkt a) i pkt b) w ramach jednej umowy w trybie zaprojektuj-zbuduj na wykonanie tych zamówień.
c.d. w sekcji V pkt 5.8. ogłoszenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług faktycznie przez niego wykonanych.
2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
c.d. do sekcji V pkt 5.6. ogłoszenia:
c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi doświadczenie/uprawnienia budowlane* tj.:
1) Projektant - 1 osoba posiadająca co najmniej:
- uprawnienia budowlane* do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej w minimum ograniczonym zakresie
oraz
- doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej w zakres której wchodziło zaprojektowanie parku, skweru, zieleńca wraz z elementami małej architektury lub zagospodarowania terenu wraz z elementami małej architektury lub zagospodarowania terenu wraz z zaprojektowaniem boiska trawiastego
2) Kierownik budowy – 1 osoba posiadająca co najmniej:
- uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno–budowlanej w minimum ograniczonym zakresie
oraz
- doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego zadania w zakres którego wchodziło wykonanie parku, skweru, zieleńca wraz z elementami małej architektury lub zagospodarowania terenu wraz z elementami małej architektury lub zagospodarowania terenu wraz z wykonaniem boiska trawiastego.
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Dotyczy cz. 1-4 zamówienia:
Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:
1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
2) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
* Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
** przez świadectwo kwalifikacyjne rozumie się świadectwo wydane zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Energetyczne art. 54 (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 i 868), zwanej dalej „PE”, oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003 nr 89 poz. 828) z późn. zm., lub tożsame świadectwo uznane przez Prezesa URE zgodnie z art. 54 ust. 2b PE, nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, w rozumieniu ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 oraz z 2021 r. poz. 78).
*** Grupa 1 punkty 2 i 10 w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003 nr 89 poz. 828) z późn. zm.
Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie warunków przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Warunki określone w sekcji VI pkt 5.4,, 5.6 i 5.8 ogłoszenia Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz OFERTA;
2) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b) ; b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski ;
c) pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: - Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt. 2 a) i b)
3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami podmiotu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału (jeśli dotyczy)
4. wadium wniesione w innej formie niż pieniądz - zgodnie z Rozdziałem IX SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Część 1: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)
Część 2: 24 000,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące złotych)
Część 3: 28 000,00 zł (dwadzieścia osiem tysięcy złotych)
Część 4: 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych)
na zasadach określonych w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5 Ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 11,11 % wynagrodzenia brutto, która będzie wypłacona w 2024 roku.
Zasady udzielania zaliczek zostały określone w § 3 projektowanych postanowień umowy dla każdej części zamówienia.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 17
ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY
1. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość zmian umowy, w przypadkach wskazanych w umowie lub w razie wystąpienia okoliczności, wymienionych w niniejszym paragrafie.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1 spowodowanego jedną z następujących przyczyn:
1) w przypadku, gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, warunków itp., do wydania których właściwe organy administracji publicznej lub inne podmioty są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje, zezwolenia, uzgodnienia, warunki itp. powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności leżących po stronie Wykonawcy - dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o liczbę dni, w których z powodu tych okoliczności brak było możliwości wykonywania umowy w sposób, który pozwoliłby na terminowe wykonanie przedmiotu umowy.
2) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót z powodu technologii realizacji prac objętych umową, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
3) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,
4) prowadzonymi równolegle robotami budowlano - montażowymi przez inne podmioty lub jednostki organizacyjne Gminy Miasto Rzeszów, które uniemożliwiają realizację zamówienia – o okres, w którym nie była możliwa realizacja zamówienia z tego powodu,
3. W przypadku, gdy organy administracji publicznej lub organy uzgadniające dokumentację określiły w decyzjach, opiniach, postanowieniach inny zakres niż wynikający z niniejszej umowy, dopuszcza się zmianę zakresu umowy oraz wynikającą z tego zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy i zmianę wynagrodzenia.
4. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług w trakcie realizacji umowy w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy – wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto.
5. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian wymienionych w § 5 umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-20 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-18
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 7 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie w/w przesłanki Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zawarte w zawarte w formularzu OFERTA i jeśli dotyczy w formularzu zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa powyższe oświadczenie
3. Zamówienie jest współfinansowane ze środków zewnętrznych:
Podmiot dofinansowujący: Prezes Rady Ministrów za pośrednictwem Banku Gospodarstwa Krajowego
Program (nazwa): Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Projekt (nazwa): Budowa ogrodów kieszonkowych w Rzeszowie
Numer identyfikacyjny projektu/programu: Edycja8/2023/8326/PolskiLad
c.d. do sekcji III pkt 3.6 ogłoszenia:
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy
do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w
podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta
dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia
oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale VIII i X SWZ.